Ο Σεΐχης Vettel και οι “υπηρέτες” του (GP Abu Dhabi – Ανάλυσέ το)

Σχετικά άρθρα

Η 61η και πιο συναρπαστική σεζόν της Formula 1 ολοκληρώθηκε με μια μεγάλη ανατροπή. Και ενώ οι περισσότεροι από εμάς περιμέναμε πως οι διαφορετικοί πρωταθλητές του αθλήματος θα παραμείνουν 31, κάποιος είχε άλλη άποψη. Και αυτός ήταν φυσικά ο Sebastian Vettel. Μπορεί στις κατατακτήριες να πήρε την pole position μόλις για 31 χιλιοστά, αλλά το Σάββατο ο πιο χαρούμενος ήταν ο Fernando Alonso, αφού ο Mark Webber θα ξεκινούσε 5ος, 2 θέσεις πίσω από τον Ισπανό. Όμως όλα αυτά άλλαξαν μέσα στον αγώνα και τελικά ο αριθμός των διαφορετικών πρωταθλητών του σπορ πήγε στους 32! Πάμε να αναλύσουμε τα γεγονότα και να καταλήξουμε στο πως και γιατί ο Vettel έγινε ο νεότερος πρωταθλητής στην ιστορία της Formula 1.

Όπως πάντα θα ξεκινήσω με τον νικητή του αγώνα, Sebastian Vettel. Η εκκίνηση του Γερμανού σίγουρα δεν ήταν και η καλύτερη, αφού παραλίγο να χάσει την πρώτη θέση του αγώνα από τον Lewis Hamilton. Ο Βρετανός ξεκίνησε καλύτερα και έτσι ο Vettel χρειάστηκε να φρενάρει όσο το δυνατόν πιο αργά για να κρατήσει τη θέση του. Το φρενάρισμα του ήταν τόσο “οριακό” που στιγμιαία έχασε τον έλεγχο της RB6, όμως τον ξαναβρήκε γρήγορα. Από κει και πέρα είχε μια σταθερή διαφορά από τον Hamilton, και δεν απειλήθηκε από τον Βρετανό. Λίγο μετά τον 10ο γύρο το graining έκανε την εμφάνιση του και έτσι ο Vettel έχασε λίγο έδαφος σε σχέση με τον Hamilton. Η διαφορά όμως δεν ήταν τόσο μικρή ώστε ο Vettel να δεχθεί κάποια επίθεση από τον πιο επιθετικό οδηγό του grid. Στη συνέχεια και λόγω της επιπλέον φθοράς των ελαστικών, το graining άρχισε να φεύγει, με αποτέλεσμα οι 3 πρώτοι οδηγοί να είναι ακόμα στην πίστα.

Στην Red Bull αποφάσισαν να βάλουν μέσα τον Vettel για αλλαγή ελαστικών στον 24ο γύρο, 1 γύρο μετά από τον Hamilton. Ο Γερμανός βγήκε στην πίστα 2ος, μπροστά από τους αργότερους Kobayashi-Kubica, οι οποίοι δεν είχαν μπει για το υποχρεωτικό τους pit stop. Την ίδια τύχη δεν είχε και ο Lewis Hamilton, αφού βγήκε πίσω από τους Kubica-Kobayashi. Εκεί κρίθηκε και η νίκη του αγώνα. Ο Vettel είχε μπροστά του τον Button, όμως ο Βρετανός ήταν πιο αργός από τον Vettel και έτσι η πρώτη θέση είχε κριθεί. Ο Vettel όμως δεν ήξερε τι έκανε ο Alonso. Ο Γερμανός δήλωσε πως στον ασύρματο του είπαν πως είναι ο πρωταθλητής μόλις ο Nico Rosberg τερμάτισε στην 4η θέση. Κάπου εκεί άρχισε το γλέντι στην αυστριακή ομάδα. Στην RBR δεν θα ήθελε κάτι παραπάνω, αφού εκτός του ότι έκαναν το νταμπλ, πρωτάθλημα πήρε ο αγαπημένος τους Vettel και όχι ο Webber. Ο Vettel ξέσπασε σε κλάματα, και από εκείνη τη στιγμή έγινε ένας από τους πιο ευτυχισμένους ανθρώπους του πλανήτη. Έγινε ο νεότερος πρωταθλητής στην ιστορία του σπορ σπάζοντας έτσι ακόμα ένα ρεκόρ.

Για το 2011, ο Vettel κατά πάσα πιθανότητα θα έχει την ευκαιρία να φτάσει και στον 2ο τίτλο του, αφού ο Adrian Newey θα φροντίσει να του δώσει για ακόμα μια φορά ένα άκρως ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Βέβαια ο Βρετανός, κορυφαίος αεροδυναμιστής, αναφέρθηκε για ακόμα μια φορά στο ζήτημα του κινητήρα, λέγοντας πως ο RS 27 είναι το αδύνατο σημείο της Red Bull. Ξέρει πολύ καλά όμως πως αυτές οι πιέσεις δεν θα οδηγήσουν πουθενά, αφού οι ανταγωνιστές δεν θα δεχθούν να γίνει κάποια αλλαγή στον κινητήρα της Renault. Ένας ακόμα που έκανε δηλώσεις μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος από τον Vettel ήταν ο Helmut Marko. Ο αγωνιστικός σύμβουλος της RBR, αναφέρθηκε στον πρόεδρο της McLaren, Martin Whitmarsh, λέγοντας πως προσπάθησε να πιέσει ακόμα περισσότερο την ομάδα της Red Bull, ενώ θα έπρεπε να επικεντρωθεί στον Lewis Hamilton. Ο Marko δεν άφησε έξω από τη συζήτηση τον Alonso, αφού χαρακτήρισε τον Ισπανό “τυχερό”, που κατάφερε μέχρι τον τελευταίο αγώνα να είναι μέσα στην διεκδίκηση του τίτλου. Είναι γνωστό ότι ο Marko έχει ιδιαίτερη συμπάθεια για τον Vettel. Επίσης, όπως μας έχει δείξει και άλλες φορές, ότι σκέφτεται το λέει, χωρίς να νοιάζεται και πολύ για τις γνώμες τον άλλων.

"Πιο δυνατοί το 2011" λέει ο Lewis Hamilton

Μόλις ο Kubica έφυγε από μπροστά του ο Lewis πίεσε όσο μπορούσε και σημείωσε αμέσως τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Όμως ο Vettel ήταν έτη φωτός μακριά και έτσι δεν μπορούσε να φτάσει στη νίκη. Αργότερα κατάφερε να ανοίξει την διαφορά του από τον Jenson Button, ενώ λίγους γύρους πριν το τέλος έκοψε λίγο το ρυθμό του. 2η θέση στον αγώνα και 4η στο πρωτάθλημα για τον Lewis Hamilton. Για το 2011 ο Hamilton δηλώνει πως τόσο ο ίδιος, όσο και η McLaren θα είναι πιο δυνατή, αφού το 2010 θα είναι μια πολύ γερή βάση για τη βρετανική ομάδα. Φυσικά δηλώνει πως στόχος του είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος. Είπε ακόμη, πως στο Abu Dhabi η MP4-25 ήταν καλύτερη από οποιονδήποτε άλλο αγώνα, αφού είχε τέλεια ισορροπία, ήταν πολύ δυνατή στις αργές και γρήγορες στροφές, η φθορά των ελαστικών ήταν επίσης καλή και έτσι ένιωθε ότι μπορούσε να πιέζει όσο ήθελε σε κάθε γύρο. Ναι, αλλά τι άλλαξε και έκανε την MP4-25 τόσο καλή; Πως από 3ο -σε απόδοση- μονοθέσιο έγινε 2ο; Η απάντηση είναι απλή. Όλα αυτά έγιναν χάρη στη νέα πίσω πτέρυγα που είχε η McLaren. Η πτέρυγα αυτή παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο GP της Ιαπωνίας. Όμως δεν χρησιμοποιήθηκε στον αγώνα γιατί δεν είχαν τόσα πολλά δεδομένα γι’ αυτήν. Τη χρησιμοποίησαν στον αγώνα της Κορέας, όμως σε καμία περίπτωση δεν είχε την απόδοση που περίμεναν. Έτσι, οι άνθρωποι του Woking κατάφεραν να κατανοήσουν καλύτερα την απόδοσή της με αποτέλεσμα να μπορέσουν να την κάνουν πιο αποδοτική. Έτσι το F-Duct έγινε ακόμα πιο αποδοτικό και αυτό επέτρεψε στους μηχανικούς να βάλουν λίγο περισσότερη κλίση στην πίσω πτέρυγα, για ταχύτερα περάσματα από τις στροφές, με αποτέλεσμα την καλύτερη ισορροπία και τη μικρότερη φθορά των ελαστικών (κυρίως των πίσω).

Πάμε στον έτερο οδηγό της McLaren. Τον Jenson Button. Ο Βρετανός πρωταθλητής του 2009, έκανε πολύ καλή εμφάνιση στον τελευταίο του αγώνα με τον αριθμό “1” στο ρύγχος του μονοθεσίου του (τουλάχιστον για φέτος και το 2011). Η εκκίνηση του θα μπορούσε να είναι για σεμινάριο, αφού πέρασε με άνεση τον Alonso. Στη συνέχεια ο ρυθμός του ήταν πιο αργός από του Hamilton και φυσικά ούτε που περνούσε από το μυαλό του η επίθεση. Όμως ο Button προστάτευε και τα ελαστικά του, αφού ήξερε ότι θα μπει πολύ πιο μετά από τον Hamilton. Για ακόμα μία φορά μας έδειξε ότι είναι εξαιρετικά “ευγενικός” με τα ελαστικά. Άλλωστε είναι ο πιο “ευγενικός” οδηγός του grid. Επέλεξε να μπει για αλλαγή ελαστικών 16 γύρους μετά από τον Hamilton ή αν το θέλετε διαφορετικά, 88.8 αγωνιστικά χιλιόμετρα μετά! Ο ρυθμός του ήταν πιο αργός από αυτόν του Vettel και τελικά βγήκε πίσω από τον Hamilton. Στη συνέχεια τα ελαστικά του ήταν σε πολύ καλή κατάσταση και έτσι πίεσε, είχε λίγο καλύτερο ρυθμό από τον Hamilton, αλλά αρκέστηκε στην 3η θέση.

Πολύ καλή απόδοση και εξαιρετική διαχείριση ελαστικών από τον Button

Ο Button τερμάτισε 26 βαθμούς πίσω από τον Hamilton. Όταν πήγε στην McLaren είχε δηλώσει πως είναι πολύ δύσκολο για όλους τους οδηγούς να νικήσουν τον Hamilton. Πολλοί περίμεναν πως θα υπάρχουν κόντρες μέσα στη χρονιά. Τα πράγματα όμως ήταν ήρεμα και οι σχέσεις των δύο παγκόσμιων πρωταθλητών, εξαιρετικές. Όταν ο Hamilton πήρε την pole position στον Καναδά ο Button είπε πως δεν θα μπορούσε να κάνει αυτό που έκανε εκεί ο Hamilton. Αυτό δείχνει ότι ο Button γνωρίζει πολύ καλά τι συμβαίνει γύρο του. Ξέρει τι εστί “Lewis Hamilton”. Ωστόσο, ο Βρετανός θα κοιτάξει να βελτιώσει την απόδοσή του. Σύμφωνα με τον ίδιο ο πρώτος του στόχος για το 2011 είναι η βελτίωση της απόδοσής του στις κατατακτήριες. Σε μερικούς αγώνες είχε πολύ καλή απόδοση, αλλά θα μπορούσε να πάρει περισσότερους βαθμούς να πήγαινε καλύτερα στις κατατακτήριες. Το χειμώνα θα κοιτάξει γιατί δεν είχε την σωστή απόδοση στον ένα γύρο και θα προσπαθήσει να γίνει πιο δυνατός. Δήλωσε πως είχε μια φανταστική χρονιά με την McLaren. Προσαρμόστηκε πολύ γρήγορα και είπε πως η σχέση του με τους μηχανικούς και με τον Lewis Hamilton είναι πραγματικά πολύ καλή. Πιστεύω πως το 2011 ο Button θα είναι πιο ανταγωνιστικός. Θα εγκλιματιστεί ακόμα καλύτερα και θα μπορέσει να παρακολουθήσει από την αρχή τη δημιουργία της MP4-26. Μπορεί να μην φαντάζει το απόλυτο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου, όμως είμαι βέβαιος πως θα δυσκολέψει αρκετά τους αντιπάλους του. Όπως άλλωστε έκανε και φέτος σε μερικούς αγώνες.

Επιτέλους κατεβαίνω από το βάθρο και πάω στον Nico Rosberg. Πολύ καλός αγώνας και για τον Γερμανό. Ο Rosberg ήταν από αυτούς που επέλεξαν να αλλάξουν λάστιχα στον 1ο γύρο του αγώνα. Τελικά αυτή η στρατηγική του “βγήκε”, αφού πριν από τον αγώνα δεν περίμενε την 4η θέση. Ο μικρός είχε σταθερό ρυθμό σε όλο τον αγώνα, δεν έκανε λάθη και ποτέ δεν απειλήθηκε από κανέναν. Έφτασε με άνεση στην 4η θέση και έδειξε πως μπορεί να κάνει πολλά αν έχει στα χέρια του ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Τελείωσε το 2010 με 142 βαθμούς, μόλις 2 βαθμούς πίσω από τον Felipe Massa και 70 βαθμούς μπροστά από τον Michael Schumacher. Σχεδόν νταμπλ σκορ! Για το 2011 η ομάδα της Mercedes έχει επικεντρωθεί εδώ και πολύ καιρό στην W02, λέγοντας μάλιστα ότι θα είναι πολύ ανταγωνιστική. Δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ δεν έχω και τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη στη Mercedes. Για την Βαρκελώνη μας έλεγαν ότι έχουν ένα αεροδυναμικό πακέτο που θα κάνει την W01 4 δέκατα πιο γρήγορη στο γύρο! Επίσης, μας έλεγαν ότι στο Hockenheim θα είναι πολύ δυνατοί. Εγώ δεν τα είδα αυτά. Είμαι περίεργος να δω τι ετοιμάζουν για το 2011.

Πάω στους… σκληροτράχηλους οδηγούς της Renault. Φυσικά και πολύ καλά έκαναν και δεν άφηναν τους Hamilton-Alonso να περάσουν. Μάχη ήταν. Γιατί να τους αφήσουν; Ο Kubica ξεκίνησε με τα μεσαία γνωρίζοντας ότι θα πάει για μεγάλο stint. Άλλαξε λάστιχα στον 46ο γύρο και έβαλε τη μεσαία γόμα, βγαίνοντας με άνεση μπροστά από τους Petrov-Alonso. Έπαιξε εξαιρετική άμυνα απέναντι στον Hamilton και πρόσθεσε ακόμα έναν πολύ καλό αγώνα στο ενεργητικό του. Ο Kubica ίσως θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «υπηρέτης» του Vettel, γιατί κράτησε πίσω του τον Hamilton. Και πάλι όμως δεν θεωρώ πως ο Βρετανός μπορούσε να κλέψει τη νίκη από τον Γερμανό.

Από την άλλη, “υπηρέτης” του Vettel είναι σίγουρα ο Vitaly Petrov. Ο Ρώσος θέλει να παραμείνει στην Formula 1 και έπρεπε να κάνει κάτι για να το δείξει. Έπαιξε άμυνα διαρκείας, κρατώντας πίσω του τον Alonso για 32 γύρους παρακαλώ ή αν θέλετε για 177.7 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Είμαι σίγουρος πως μερικοί φίλοι του Ισπανού θα ρίξατε μπινελίκια στον Petrov γιατί “του στέρησε το πρωτάθλημα”. Και ‘γω σας λέω πως ο Ρώσος δεν είχε τίποτα να χάσει με τον κρατήσει πίσω του. Αντίθετα είχε να κερδίσει. Φυσικά δεν είναι σίγουρο αν θα παραμείνει στην Formula 1. Το καλό για τον Petrov είναι ότι από πίσω του έχει χορηγούς (=ζεστό χρήμα). Σίγουρα οι Ρώσοι θέλουν να δείξουν την δύναμή τους και στην Formula 1. Το 2014 θα έχουν GP στο Sochi και θα ήθελαν έναν Ρώσο μέσα σε κάποιο μονοθέσιο και σίγουρα δεν εννοώ τον Putin! Ναι λοιπόν πολύ καλά έκανε και έπαιξε όσο καλύτερη άμυνα μπορούσε. Όσοι τον κατηγορούν καλύτερα να κοιτάξετε τη στρατηγική της ομάδας σας και αφήστε ήσυχο έναν οδηγό που δεν έστρωσε κόκκινο χαλί στον Alonso. Κανονική μάχη ήταν…

Και φτάνω στον Alonso και στην Ferrari. Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Το ίδιο και η κακή! Ο Ισπανός έκανε κακή και θα μου επιτρέψετε “φοβισμένη” εκκίνηση. Αντί να περάσει τον Hamilton, δέχθηκε την προσπέραση του Button που ξεκινούσε από το ακάθαρτο. Στην συνέχεια δεν απείλησε τον Hamilton, ούτε και απειλήθηκε ιδιαίτερα από τον Webber. Η Ferrari έβαλε στον 13ο γύρο τον Massa για αλλαγή ελαστικών, αντιδρώντας έτσι στην επιλογή της RBR να βάλει τον Webber. Και ορθώς έπραξε η ιταλική ομάδα. Τον χρησιμοποίησε ως ‘”πειραματόζωο”. Ο Massa βγήκε πίσω από τον Webber, αλλά και πίσω από τον Alguersuari. Ο μικρός Ισπανός άφησε τον Webber να περάσει, αλλά δεν έκανε το ίδιο και με τον Massa. Η Ferrari για άγνωστο λόγο κάλεσε και τον Alonso για pit stop και εκεί ήταν που άρχισε να χτυπάει ο συναγερμός. Φήμες λένε ότι ο Chris Dyer ήταν ο μεγάλος “υπηρέτης” του Vettel καθώς, πάντα σύμφωνα με τις φήμες, ήταν αυτός που αποφάσισε να καλέσουν τον Alonso. Ο “El Nano” βγήκε πίσω από τους Petrov και Rorsberg, οι οποίοι είχαν μπει για αλλαγή ελαστικών στον πρώτο γύρο. Έτσι ο Alonso όχι απλά βραδυπορούσε, αλλά δεν μπορούσε να περάσει τον Ρώσο. Η ανώτερη τελική του ταχύτητα σε συνδυασμό με την μη-θεαματική χάραξη του Tilke, επέτρεψαν στον οδηγό της Renault να κρατήσει πίσω του τον “Ferni”. Η απόλυτη καταστροφή για τον Ισπανό, αλλά και για την Ferrari.

Απογοητευμένος και πολύ εκνευρισμένος ο Alonso

Αν νομίζετε πως στην Ιταλία αυτό πέρασε έτσι κάνετε μεγάλο λάθος! Για την Ιταλία η Ferrari είναι κάτι περισσότερο από μία απλή αυτοκινητοβιομηχανία. Μέλος ενός ιταλικού πολιτικού κόμματος ζήτησε την παραίτηση του προέδρου της Ferrari, Luca di Montezemolo! Φυσικά ο Montezemolo δεν έκατσε με κλειστό το στόμα, και απάντησε πως ο Roberto Calderoli (αυτός που ζήτησε παραίτηση) θα πρέπει να κοιτάξει τι έχει κάνει η Ferrari και μετά να μιλάει. Επίσης, πολλοί θεωρούν ότι θα υπάρξουν αλλαγές στη Ferrari. Μπορεί να μην απολυθούν άτομα, αλλά μπορεί να αλλάξουν πόστα στην ομάδα, αναφέρει η ιταλική Gazzetta dello Sport. Πολλοί επίσης, θεωρούν δεδομένη την αποχώρηση του Massa από την Ferrari, αφού ο Βραζιλιάνος για ακόμα μία φορά είχε κακή απόδοση. Φήμες λένε πως αντικαταστάτης θα είναι ο Nico Hulkenberg, ο οποίος αποχώρησε από την Williams. Οι Γερμανοί λένε ότι υπάρχει ενδιαφέρον και της Force India για τον “Hulk”.

Επιστρέφοντας στον Alonso, θέλω να σας πω ότι εντύπωση μου έκανε η παιδαριώδης συμπεριφορά του Ισπανού μετά το τέλος του αγώνα. Ο Alonso είναι 29 χρονών. Είναι Ισπανός και ξέρουμε ότι έχει ιδιόρρυθμο χαρακτήρα. ΑΛΛΑ… Δεν γίνεται να ζητάς τα ρέστα από έναν οδηγό, ο οποίος δεν σε άφησε να περάσει! Το έχει ξανακάνει, αλλά θα πρέπει να τελειώσει αυτό το αστείο. Θεωρεί τον εαυτό του ως τον καλύτερο οδηγό του πλανήτη και έναν από τους καλύτερους όλων των εποχών. ΟΚ και εγώ έχω πει ότι μαζί με τον Hamilton είναι οι καλύτεροι του grid. Αλλά δεν είναι Θεός. Ας μας πει μία φορά έναν καλό λόγο που θέλει να τον αφήνουν να περάσει. Γιατί στη Γερμανία σχεδόν άμεσα είπε τον Massa ηλίθιο; Γιατί κάνει παράπονα στον Petrov; Γιατί στο Monaco ήθελε τα “αργά” μονοθέσια να κάνουν στην άκρη ενώ είχαν κάθε δικαίωμα παίξουν άμυνα; Νομίζω πως ούτε οι φίλοι του δεν θέλουν να τα βλέπουν αυτά. Ας μας πει κάποιος υποστηρικτής του αν είναι ωραίο θέαμα αυτό. Φτάνει πια!

Δείτε πως ο Alonso διαμαρτύρεται έντονα στον Petrov!

httpv://www.youtube.com/watch?v=5AUkIqbr3qs&feature=related

Κλείνω με τον Mark Webber. Ο Αυστραλός σε αυτό το GP απέδειξε πως ο Vettel είναι πολύ καλύτερος οδηγός από αυτόν. Δεν γίνεται να φτάνεις στο τελευταίο και πιο κρίσιμο GP της χρονιάς και να ξεκινάς 5ος και να τερματίζεις 8ος! Και μάλιστα έχοντας στα χέρια σου το ταχύτερο μονοθέσιο του grid. Στην αρχή πίεζε για να φτάσει τον Alonso, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Χτύπησε στον τοίχο και από τον ασύρματο έλεγε πως πρέπει να αλλάξει λάστιχο. Αυτό μπορεί να έδωσε τον τίτλο στον Vettel, γιατί όπως έγραψα παραπάνω αυτό παρέσυρε την Ferrari. Κάτι άλλο αρνητικό για τον Webber είναι το γεγονός ότι ενώ ο Petrov καθυστερούσε τον Alonso, o Αυστραλός που ήταν πίσω ούτε που πλησίασε τον Ισπανό! Πότε περιμένει να πλησιάσει και να επιτεθεί; Δεν μπορούσε καν να πλησιάσει! Δηλαδή είχε τον ίδιο ρυθμό με αυτόν του Petrov! Εγώ περίμενα ότι θα δω τον Webber της Ουγγαρίας που στον αγώνα “στράγγιξε” της RB6, αλλά είδα έναν τρομερά υποτονικό Webber. Έναν Webber που έμοιαζε να μην ξέρει γιατί τρέχει. Έναν Webber ο οποίος πέταξε λευκή πετσέτα. Αυτή ήταν η τελευταία ευκαιρία του Webber. Κατά τη γνώμη μου του χρόνου θα ηττηθεί κατά κράτος από τον Vettel. Βέβαια ο ιδιοκτήτης της RBR, Dietrich Mateschitz, δήλωσε θέλει η Red Bull να είναι και το 2011 η ίδια “dream team”, χωρίς να φύγει κανένας. Επίσης το πρωτάθλημα θα κοστίσει κάτι παραπάνω στον Mateschitz, αφού ο Αυστριακός είχε τάξει πριμ £10.000 σε κάθε εργαζόμενο του εργοστασίου της Red Bull στο Milton Keynes. Το προσωπικό του εργοστασίου αποτελείται από 550 άτομα. Έτσι θα πρέπει να καταβάλει το ποσό των £5.500.000! Δεν νομίζω πως τα έχει ανάγκη…

Κάκιστη απόδοση καθ' όλη τη διάρκεια του 3ημέρου είχε ο Mark Webber

Όλοι πιστεύουμε πως το πρωτάθλημα του 2011 θα είναι ακόμα πιο συναρπαστικό. Μέχρι τότε δεν θα έχουμε αγωνιστική δραστηριότητα. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως τα νέα και τα άρθρα για την Formula 1 τελείωσαν. Σας περιμένουν πολλά και διάφορα θέματα. Απλά θα κάνετε λίγο υπομονή! Ήδη την επόμενη βδομάδα θα έρθει η πρώτη έκπληξη. Απλά stay tuned! ;)

[Photo copyright: DUFOUR/AFP/Getty Images, PHILIPPE LOPEZ/AFP/Getty Images, Clive Mason/Getty Images, Ker Robertson/Getty Images, Vladimir Rys/Getty Images]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες τους Bottas και Guanyu να μαθαίνουν να driftάρουν

Ο Valtteri Bottas και ο Zhou Guanyu, στο περιθώριο του GP της Αυστραλίας το περασμένο Σαββατοκύριακο, είχαν την ευκαιρία να βρεθούν στην πίστα Calder...

Lewis Hamilton: Δεν έχω ξεκινήσει χειρότερα στη καριέρα μου στην F1

Έχουν διεξαχθεί ήδη τρία Grand Prix στη φετινή σεζόν και ο Lewis Hamilton είναι μόλις 10ος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος των οδηγών, έχοντας συγκεντρώσει...
Autoblog.gr