Έκθεση Φρανκφούρτης 2011: Ford Fiesta ST Concept

Σχετικά άρθρα

Το περιμέναμε και η Ford παρουσίασε και επίσημα το Fiesta ST Concept, το πρωτότυπο πάνω στο οποίο θα βασιστεί η έκδοση παραγωγής του μικρού της Ford. Το νέο Fiesta ST ήρθε να συμπληρώσει τα ολοκαίνουργια Focus ST και Focus ST Wagon και είναι εμπνευσμένο από το Fiesta WRC.

Μηχανικά φορά τον 1.600αρη Ecoboost κινητήρα με σύστημα Ti-VCT (Twin-independent Variable Camshaft Timing) και αποδίδει 180 άλογα με 240 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνε σε λιγότερο από 7 δευτ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 220 χλμ/ώρα. Παρότι τις αυξημένες επιδόσεις, η Ford δηλώνει ότι το αυτοκίνητο έχει μειωμένη κατανάλωση και εκπέμπει λιγότερα από 140 γρ/χλμ CO2.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο ελληνικό δελτίο τύπου που ακολουθεί, ενώ μέσα στη μέρα θα ανέβουν και live φωτογραφίες.

[Πηγή: Ford]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Η Ford Αποκαλύπτει το Fiesta ST Concept στη Φρανκφούρτη:

Πρώτη Εικόνα από ένα Μελλοντικό Fiesta Υψηλών Επιδόσεων

  • Η Ford παρουσιάζει το συναρπαστικό, νέο Fiesta ST Concept στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (ΙΑΑ) 2011, αποκαλύπτοντας τη μελλοντική φιλοσοφία ενός Fiesta υψηλών επιδόσεων
  • Το Fiesta ST Concept χρησιμοποιεί έναν ειδικά προσαρμοσμένο κινητήρα 1.6 Ford EcoBoost 180PS για σπορ επιδόσεις σε συνδυασμό με οικονομία καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων
  • Τολμηρό και δυναμικό εξωτερικό στυλ εμπνευσμένο από το Fiesta RS WRC και cockpit επικεντρωμένο στον οδηγό

ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ, Γερμανία, 12 Σεπτεμβρίου, 2011 – Η Ford αποκαλύπτει το όραμά της για ένα μελλοντικό Fiesta ST υψηλών επιδόσεων στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (ΙΑΑ) 2011. Το Ford Fiesta ST Concept σηματοδοτεί το επόμενο βήμα στη στρατηγική παγκόσμιων αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων της Ford Motor Company και δίνει μία πρώτη εικόνα από το μελλοντικό Fiesta ST υψηλών επιδόσεων που θα πλαισιώσει το Focus ST στο παγκόσμιο πορτφόλιο μικρών αυτοκινήτων της Ford.

Το Fiesta ST Concept συνδυάζει εντυπωσιακό, μυώδες και σπορ στυλ με ένα δυναμικό πλαίσιο και κινητήρα υψηλών επιδόσεων με μικρή κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές CO2.

Ένα παγκόσμιο Fiesta ST προτίθεται να συνεχίσει την 35ετή παράδοση του Fiesta να προσφέρει συγκινήσεις στους κατόχους μικρών αυτοκινήτων. Ανάμεσα στα θρυλικά μοντέλα του παρελθόντος είναι τα Fiesta XR2 και XR2i, Fiesta RS1800 και RS Turbo και πιο πρόσφατα η πρώτη γενιά Fiesta ST.

Το τολμηρό και ξεχωριστό τρίθυρο Fiesta ST Concept ενσαρκώνει το σπορ πνεύμα του Fiesta μέσα από τη δυναμική, φουτουριστική εμφάνιση και την καινοτόμο τεχνολογία του νέου μοντέλου.

«Το Fiesta έχει πλούσια ιστορία στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων, επομένως ένα νέο ST είναι το επόμενο λογικό βήμα στη στρατηγική υψηλών επιδόσεων για τα παγκόσμια μικρά μοντέλα μας» δήλωσε ο Derrick Kuzak, Ford group vice president, Global Product Development. «Το Fiesta ST Concept συνεχίζει αυτή την παράδοση δείχνοντας πώς μία παγκόσμια έκδοση υψηλών επιδόσεων του δημοφιλούς μοντέλου μας κατηγορίας Β μπορεί να είναι τεχνικά προηγμένη και εντυπωσιακή.

«Εμπνευσμένο σχεδιαστικά από τα παγκόσμια αγωνιστικά μοντέλα Fiesta που αυτή τη στιγμή αγωνίζονται στην παγκόσμια σκηνή, αλλά και επηρεασμένο από το μοναδικό, νέο Focus ST, το νέο Fiesta ST Concept εκφράζει άριστα τις μελλοντικές δυνατότητες του Fiesta δρόμου».

Εμπνευσμένο από το WRC, με την ισχύ ενός EcoBoost

Με τα μοντέλα Fiesta RS World Rally Car και Fiesta Rallycross να πρωτοστατούν αυτή τη στιγμή στα σκληρότερα διεθνή πρωταθλήματα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η στιγμή είναι ιδανική για να παρουσιάσει η Ford τις τεχνικές δυνατότητες ενός Fiesta δρόμου στους πελάτες της.

Όπως το Fiesta RS WRC που τρέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι έτσι και το Fiesta ST Concept χρησιμοποιεί ένα βενζινοκινητήρα 1.6 Ford EcoBoost για συναρπαστικές επιδόσεις εναρμονισμένες με την σχεδίαση του αυτοκινήτου.

Η χρήση μιας υπερτροφοδοτούμενης μονάδας 1.6-λίτρων στο Fiesta ST Concept και η στρατηγική μείωσης κυβισμού κινητήρων EcoBoost της Ford γενικά αντανακλά όχι μόνο τους τρέχοντες κανονισμούς του WRC αλλά και την τάση που επικρατεί στο διεθνή μηχανοκίνητο αθλητισμό να προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία μέσω τεχνολογικής εξέλιξης.

Όπως όλοι οι κινητήρες EcoBoost, έτσι και ο προηγμένος βενζινοκινητήρας του Fiesta ST Concept συνδυάζει υπερσυμπιεστή και άμεσο ψεκασμό ώστε να επιτυγχάνει τις ισχυρές επιδόσεις ενός παραδοσιακού βενζινοκινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού.

Όπως ο 2.0 EcoBoost του προσεχούς Ford Focus ST, ο 1.6 EcoBoost του Fiesta ST Concept υιοθετεί Twin-independent Variable Camshaft Timing (Ti-VCT) και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την ισχύ και τη ροπή που αρμόζει σε ένα ST.

Με το Fiesta ST Concept, ο 1.6 Ford EcoBoost στοχεύει στα 180PS με ροπή 240Nm, αρκετή για να επιταχύνει το πρωτότυπο όχημα από 0 στα 100km/h σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα μπορεί να ξεπεράσει τα 220km/h.

Η προηγμένη σχεδίαση του υπερτροφοδοτούμενου, 4-κύλινδρου κινητήρα – που συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο – περιορίζει τις εκπομπές CO2 του Fiesta ST Concept σε λιγότερες από 140g/km.

Η βελτίωση της οικονομίας καυσίμου και των εκπομπών ρύπων παραμένει από τους βασικούς συντελεστές της συνεχούς εξέλιξης των κινητήρων Ford EcoBoost, με το Fiesta ST Concept να αποδεικνύει ότι η υπεύθυνη κατανάλωση καυσίμου δεν επιτυγχάνεται απαραίτητα σε βάρος των επιδόσεων.

Τολμηρή Σχεδίαση

Το τολμηρό, επιθετικό στυλ του Fiesta ST κερδίζει άμεσα τις εντυπώσεις και δίνει ένα ηχηρό, σπορ μήνυμα με αρκετά εντυπωσιακά στοιχεία και σχεδιαστικά θέματα. Η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα τύπου πλέγματος είναι ένα στοιχείο που μοιράζεται με το νέο Focus ST.

Πίσω ένας σπορ διαχύτης δεν αφήνει καμία αμφιβολία για τα σπορ διαπιστευτήρια του Fiesta ST Concept. Ο διαχύτης επίσης περικλείει τη διπλή απόληξη εξαγωγής.

Το χαμηλωμένο αμάξωμα, οι διευρυμένοι θόλοι των τροχών με 17άρες ζάντες αλουμινίου και πλήρες κιτ αμαξώματος ST αντικατοπτρίζουν το στυλ του αγωνιστικού Ford Fiesta WRC– μία γοητευτική φόρμα κατάλληλη και για αγωνιστική χρήση.

Η εξωτερική απόχρωση στην Ευρώπη – Molten Orange, όπως στο Ford SVT F-150 Raptor pickup Β. Αμερικής – αναδεικνύει το ζωηρό, αγωνιστικό πνεύμα του Fiesta ST Concept.

Το θέμα συνεχίζεται και στο εσωτερικό με ένα σπορ σαλόνι υψηλών αντιθέσεων, που εφοδιάζεται με σπορ καθίσματα Recaro για τον οδηγό και το συνοδηγό.

Στο πνεύμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού

Αντλώντας έμπνευση από τα αγωνιστικά Ford Fiesta των World Rally Championship (WRC), Global Rallycross Championship (GRC), European Rallycross Championship (ERC) και X Games, η ομάδα του τμήματος Ford Global Performance Vehicles δημιούργησε το Fiesta ST Concept χωρίς συμβιβασμούς στις σπορ επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά.

Η αναβαθμισμένη γεωμετρία ανάρτησης διασφαλίζει σπορ οδική συμπεριφορά και μία δυναμική που μπορεί να υποστηρίξει λιγότερο έμπειρους οδηγούς και παράλληλα να ικανοποιήσει όσους προτίθενται να πιέσουν το Fiesta ST στο όριο.

«Με το Focus ST υποσχεθήκαμε να προφέρουμε ασυμβίβαστες σπορ επιδόσεις και στυλ σε ένα πραγματικά παγκόσμιο κοινό για πρώτη φορά, χωρίς να υπονομεύσουμε τις βασικές αξίες Ford Smart, Safe, Quality & Green (Κομψό, Ασφαλές, Ποιοτικό & Πράσινο). Με το Fiesta ST Concept αποδεικνύουμε ότι το Global Performance Plan έχει γερές βάσεις» δήλωσε ο Jost Capito, διευθυντής του τμήματος Global Performance Vehicles της Ford.

«Το Fiesta ST Concept αποδεικνύει περίτρανα ότι τα γνωρίσματα που προσδιορίζουν ένα ST δεν περιορίζονται σε ένα μοντέλο. Το εντυπωσιακό νέο πρωτότυπο επιβεβαιώνει ότι ένα ευρύτερο κοινό έχει τη δυνατότητα να βιώσει την εμπειρία ST».

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Νέα Shelby Super Snake με 830 άλογα και πολύ carbon

Η Shelby American παρουσίασε σήμερα την Super Snake έκδοση της νέας γενιάς της Mustang. Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει από την επιθετική του εμφάνιση με νέους...

Η Pagani Alisea γιορτάζει τα 25 χρόνια της Zonda

Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές του τμήματος Transportation Design στο Istituto Europeo di Design (IED) του Τορίνο, το ίδιο που φοίτησε ο Αλέξανδρος Λιώκης, ετοίμασαν ένα...