Ο διευθύνων σύμβουλος της Mazda, Takashi Yamanouchi, κατά την εναρκτήρια ομιλία του στην έκθεση του Los Angeles ξεκαθάρισε ότι θα υπάρξει νέος περιστροφικός κινητήρας στο μέλλον σε πολλές παραλλαγές, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά τις προηγούμενες δηλώσεις της εταιρίας.
Ο Yamanouchi επιπλέον δήλωσε ότι το κλειδί για την επόμενη δεκαετία της Mazda είναι η ανάπτυξη της τεχνολογίας SkyActiv που έχει ξεκινήσει με το νέο CX-5. Επίσης επιβεβαίωσε ότι το πρωτότυπο Shinari θα περάσει στη παραγωγή το 2013 ενώ αναφέρθηκε και στον σεισμό και στο τσουνάμι που έπληξαν την Ιαπωνία τον περασμένο Μάρτιο και ανέφερε ότι παρά τις μεγάλες ζημιές που υπέστησαν τα εργοστάσια τους, κατάφεραν και έθεσαν την λειτουργία τους ξανά στο 100%, τρεις μήνες μετά, ενώ οι αρχικές αναφορές μιλούσαν για 6 ή 9 μήνες καθυστέρηση.
Το βασικό στοίχημα που έχουνε βάλει οι Ιάπωνες είναι να μειώσουν τον μέσο όρων εκπομπών CO2 των αυτοκινήτων τους έως το 2015 κατά 30%, σε σχέση με τα επίπεδα του 2008, ενώ θέλουν να πουλούν 3.7 εκατ. αυτοκίνητα ετησίως, σε σχέση με τα 3.1 εκατ. που πούλησαν πέρυσι. Στόχος όχι και τόσο εύκολος, αφού το ισχυρό γιεν λειτουργεί ανασταλτικά στις εξαγωγές. Για να ξεπεράσει αυτό το εμπόδιο η Mazda, μείωσε κατά 30% τα χρήματα που πήγαιναν στον τομέα έρευνας και ανάπτυξης, μείωσε κατά 20% τα χρήματα που διέθετε για την ανάπτυξη των νέων SkyActiv σασί ενώ μείωσε και κατά 60% το κόστος ανάπτυξης νέων βενζινοκινητήρων.
Μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, η Mazda θα παρουσιάσει 6 νέα ολοκαίνουργια SkyActiv αυτοκίνητα όπου σχεδιαστικά θα διαθέτουν την σχεδιαστική γραμμή “Kodo” που στα Ιαπωνικά σημαίνει ψυχή της κίνησης και παρουσιάστηκε αρχικά στο πρωτότυπο Shinari. Η Kodo δημιουργήθηκε ώστε να ενώσει 3 σχεδιαστικά κέντρα της Mazda, της Ιαπωνίας, της Γερμανίας και της Αμερικής με το πρώτο μοντέλο παραγωγής που την διαθέτει να είναι το CX-5.
[Πηγή: DetNews | Photo Copyright: Kevork Djansezian/Getty Images]