Το VW Group μειώνει το κόστος παραγωγής των μοντέλων του κατά 5...


Το VW Group μειώνει το κόστος παραγωγής των μοντέλων του κατά 5 δις ευρώ ετησίως

Γράφει: - , 19:30
213

Το VW Group είναι σίγουρα από εκείνες τις αυτοκινητοβιομηχανίες που εκμεταλλεύεται την κοινή χρήση πλατφορμών για την κατασκευή των μοντέλων των εταιριών που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα της. Τι κερδίζει με αυτόν τον τρόπο; Ασφαλώς χρήματα αφού μπορούν και πουλούν πολλές παραλλαγές του ίδιου μοντέλου. Ωστόσο ο όμιλος θέλει να αυξήσει περαιτέρω τα κέρδη σύμφωνα με τον CEO του ομίλου, Martin Winterkorn, ο οποίος μιλώντας στο Bloomberg, δήλωσε ότι ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει για το VW Group με τον ερχομό του νέου Audi A3.

Το νέο A3 θα παρουσιαστεί στη Γενεύη τον Μάρτιο και θα είναι το πρώτο μιας σειράς 40 μοντέλων, το οποίο θα κάνει κοινή χρήση τυποποιημένων ανταλλακτικών, όπως είναι τα συστήματα ανάρτησης, τα κιβώτια ταχυτήτων, οι κινητήρες, οι άξονες μετάδοσης αλλά και το σασί, αφού θα κατασκευαστεί πάνω στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα MQB που θα φορά και το νέο VW Golf. Το πρόγραμμα θα τρέχει αρχικά στα τρία μεγάλα εργοστάσια του ομίλου, στο Ingolstadt, στο Wolfsburg, και στο Zwickau και θα επηρεάσει συνολικά 3.5 εκατ. αυτοκίνητα.

Με αυτό, ο όμιλος θέλει να μειώσει το κόστος παραγωγής κατά 20%,  μειώνοντας ταυτόχρονα και τον χρόνο συναρμολόγησης του κάθε αυτοκινήτου κατά 30%. Τα κέρδη από την κίνηση αυτή θα αγγίζουν τα 5 δις ευρώ ετησίως ενώ παρόμοια κίνηση έχει κάνει και η BMW η οποία δήλωσε ότι το κόστος κατασκευής της νέας 3-αρας έχει μειωθεί από 7% έως 9%, αφού χρησιμοποιεί στοιχεία από τη Σειρά 1 και την Σειρά 5. O Winterkorn ωστόσο δηλώνει ότι το κάθε μοντέλο του ομίλου θα είναι εντελώς διαφορετικό από τα υπόλοιπα και θα έχει την δική του προσωπικότητα.

Τέλος, η Volkswagen ανακοίνωσε ότι θα ετοιμάσει νέα διαφήμιση για το Super Bowl με θέμα το νέο Beetle μετά την τεράστια επιτυχία που έκανε πέρυσι η διαφήμιση “The Force” αλλά και η “Black Beetle”.

[Πηγή: Bloomberg, Volkswagen]

Δελτίο Τύπου

VOLKSWAGEN RETURNS TO THE SUPER BOWL

New 60-second ad features the all-new 2012 Beetle, Volkswagen’s redesigned icon

Herndon, VA – Volkswagen of America, Inc. announced today it will advertise during the Super Bowl® for the third consecutive year. Following the success of last year’s two 30- second spots, Volkswagen will premiere one 60-second spot at the beginning of the third quarter of Super Bowl XLVI.

The spot will feature the all-new Beetle, which arrived in dealerships in September. The 2012 Beetle was teased as a silhouette in last year’s advertisement, but the iconic redesign is now ready for its Super Bowl close-up.

“Volkswagen is excited to showcase the all-new 2012 Beetle on football’s biggest stage. The Super Bowl is the perfect platform to feature the bold, dynamic, and sportiest Beetle ever made,” said Tim Mahoney, Chief Product and Marketing Officer, Volkswagen of America, Inc.

Volkswagen enjoyed unprecedented success after last year’s Super Bowl spots, “The Force” and “Black Beetle”. “The Force”, which featured the 2012 Passat and mini Darth Vader, quickly became a pop culture phenomenon when it debuted online before the Super Bowl. It was voted the Number One ad of the year by ADWEEK and continues to be a hit with consumers, racking up more than 45 million views on YouTube.

The overwhelming attention from the commercial piqued interest in the 2012 Passat months before it hit the market. This ensured that the car entered the market with momentum, with more sales in its first two months than the last Passat model sold in all of 2010.

“Black Beetle” teased the all-new Beetle’s muscular shape, generating strong interest for the newly redesigned car months before it hit dealerships. The 2012 Beetle is available in two forms: stylish Beetle and sporty Beetle Turbo. All models offer standard technology features such as Bluetooth® and an iPod® interface, heatable front seats, and a ‘kaeferfach’ secondary glovebox.

More details about the 2012 Volkswagen Super Bowl ad will follow, but expect a fully integrated digital, social media, and grassroots campaign to accompany the spot that will run during one of TV’s most-watched events.

Τα υβριστικά σχόλια, τα σχόλια που δεν σχετίζονται με τη θεματολογία του άρθρου, όπως και εκείνα που οδηγούν σε προσωπικές αντιπαραθέσεις θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης.

  • ggarfe

    Πάνω που έλεγα ότι τα αυτοκινητα της φαουβε δεν μπορουν να γίνουν πιο ίδια, η φάουβε κάνει την έκπληξη!
    Μιας καί το έχουν ξεσκίσει το θέμα, ας βγάζουν αυτοκινητα στα οποία δεν θα αλλάζουν ούτε τις λαμαρίνες.
    Αι σιχτίρ με τα μπουρδέλα της…

    • johnkatala

      μία ερώτηση μόνο ρε φίλε και αν μου απαντήσεις θα σταματήσω να σε πειράζω και να σου πηγαίνω κόντρα για τα ιταλικά, δουλεύεις στη fiat?? 
      γιατί τέτοιο μίσος δεν εξηγείται…

    • ggarfe

      Όχι, δεν δουλέυω. Μακάρι να δούλευα στον τομέα του αυτοκινήτου.
      Βέβαια υπάρχει καί το χειρότερο σενάριο. Να δούλευα σε εταιρία αυτοκινήτων καί αυτή να ήταν η φαουβε!
      Χαρακίρι λέμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε………………………………….

    • babinos1983

      mμηπωσ ειχεσ δωσει ολεσ τι αποταμιευσεισ σου σε του γκρουπ….και τελικα το εκαψεσ……και πηρεσ φιατ τιπο used με 500γιουτο και ηρεμισεσ????  :-P

    • ggarfe

      Ρε συ μπαμπίνο αφού το ξέρεις πως δεν παίζει τέτοιο σενάριο.
      Να δώσω τα ωραία μου λεφτάκια σε ΓΕΡΜΑΝΟ?;?;?:?;?:?:?:?:?:?:

      Με την καμία λέμε!

    • babinos1983

      μπορει να την πατησεσ…ολοι εχουμε κανει καμια φορα αγορα λαλακια……
      πχ εγω με παπουτσια adidas….!!!! παντα ΝΙΚΕ !!!!  :-P
      an me πεισ για αδιδασ …αφρουσ βγαζω!!!!!  :-)

    • ggarfe

      Ε ναί, σε πολύ πιο φθηνά πράγματα ΟΛΟΙ την έχουμε πατήσει.
      Τωρα που το λες, την πάτησα με μια τηλεόραση.
      Αυτή την αρχιδιά, την schaublorenz.
      Δεν ήξερα ότι ήταν η παλιά ΙΤΤ(η ΙΤΤ ήταν ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ συσκευές)καί επειδή ήταν πολύύύύύύύύύύύύύύύύύύύύύύύύύύ  φθηνή την αγόρασα.
      Στις πρώτες 20 ημέρες την πήγα 2 φορές στην astra service.
      Όχι ότι εφτιαξε 100% αλλά τουλάχιστον τώρα είναι υποφερτή
      Πάντως τώρα παρακαλάω να χαλάσει για να την σουτάρω από το μπαλκόνι μου στον 5ο όροφο.

    • babinos1983

      αχαχαχχαχχα τωρα που το βλεπω ολα γερμανικα!!!!!!!!  :-P

    • hellboy

      ρε συ δεν ξερεις?????ΜΟΝΟ πουμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      αλλα επιδη δεν με ικανοποιουσε καποιο απο τα ηδη υπαρχοντα μοντελα εχω πλεων 2 ζευγη nike Χ)

      για τα γερμανικα μηχανηματα εχω να πω!!πηρα εν γνωση με μολις 60 ευρα ενα στερεο με 3 σιντι απο τα λιντλ πριν 6-7 χρονια ξαφνικα στον 4το χρονο αν και δεν ανοιγε τακτικα,τα μισα λεντ σταματησαν να λειτουργουν,η σιντιερα επεζε οποτε ηθελε οποιο σιντι ηθελε-3 σε σειρα-καθως εχουν χαλασει τα πορτακια!!!!!!!!χαχαχαχα!!!!!!καθως επισης πηρα ενα dvd player  παλι απο τα λιντλ με 45 ευρα και την ιδια περιοδο η αδερφη μου μια κινεζικο αντιγραφη το δικο μου δεν παιζει divx και της αδερφης μου παιζει και με εληνικους υποτιτλους-σε ξεχωριστο αρχειο-κουφαθηκα!!!!!!!!!!!!!!!!!
      μακρυα απο τα made in germany!!!!!!!!!!!!μουφεξ!!!!!!!!!!!!!!!!!καλυτερα για ηλεκτρικα τα βορειο κινεζικα  και για ρουχα τα νοτιο κινεζικα!!!!!!!!!!!!!!!!ψαξτε το εκει ειναι η αληθεια!!!!!!!!τσεκαρισμενο!!!!

    • babinos1983

      axaxaxxaxa mono ρε φιλοσ τα λιντλ που εχουν δευτεροκλασατα..μπορει και τριτο κλασατα μηχανηματα………μην εισαι τοσο αυστηρωσ!!!!!!!  :-P
      παντωσ εμενα ενα διαστημα με ειχε σωσει η bluesky!!!!!! ομεχρι και φουρνο μικροκυματων ειχα!!!!  :-))))

    • takis

      dokimase tin giati den se vlepo kala

    • babinos1983

      ααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχααχχαχαχααχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      καλοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

    • KostasG7

      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα φίλε μου έγραψες

    • http://www.facebook.com/people/Tsou-Kostas/1060652929 Tsou Kostas

      xaxaxaxxaxaxaxaxxa αμαν αδερφε με σωνεις, στειλε μου μια κουτα!

    • takis

      tora tin etoimazoun oi germanoi mazi me to kainourgio golf

    • http://www.facebook.com/people/Tsou-Kostas/1060652929 Tsou Kostas

      ξερεις ε, ειναι και κατι αλλοι γερμανοι που ετοιμαζουν μια αλλη σε βαζακι, μαζι με το καινουριο mondeo…

    • takis

      oraio to mondeo alla se auti tin katigoria goustaro to insignia

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      Τάκη πόσο κάνει να παραγγείλω αρκετές να δίνω σε αρκετούς αναγνώστες;; !!! (Νίκο;;;;;;;; Γιάννη!!!!!!!!)

      χαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!

    • takis

      gia sena pou mas enimeroneis tsampa

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      ε δεν θέλω τέτοια!!! στείλε μια κούτα να έχουμε και στείλε έναν λογαριασμό να σου στείλω τα χρήματα :P :D

    • takis

      oraia tha sou steilo alla merikoi prepei na valoun olokliri kouta pano tous gia na doun kalo

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      Για ποιον χτυπάει η καμπάνα (@ed9131f722184098c5b29b80dd38aaf3:disqus , @nikxan1:disqus , @facebook-1060652929:disqus xaxaxaxaxaxa :P :P :P :P )

    • babinos1983

      hellboy και κατι πουλακια που μπενουν και δυναμιτιζουν το κλιμα!!!!!!!  :-P

    • hellboy

      εεεεεεεε!!!!!!!εεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!δεν εκανα τιποτα !!!!!!!!!!ειμαι αθωος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!im Innocent!!i didn’t do it!!!!!!!!!!

    • babinos1983

      LOL LOL

    • takis

      o ggarfe prepei na valei olo to ergostasio pano tou kai an dei kalo

    • pariah
    • http://autoblog.gr Mika

      Axaxaxaxaxaxa

    • takis

      xaxaxaxaxaxaxa kaloooooooooo

    • cfu

      teleio!!!

    • http://www.facebook.com/add_email.php#!/geiorgos.xatz georgeiapwnas

      xaxaxaxa ελιωσα ρε pariah να σε καλα…χαχαχαχα

    • http://www.facebook.com/add_email.php#!/geiorgos.xatz georgeiapwnas

      μπορω να εχω ενα κοντεινερ???χαχαχχ…ωραιος

    • http://www.facebook.com/people/Tsou-Kostas/1060652929 Tsou Kostas

      παρε κι απο αυτην για τους αλλους μισους, χααααααααααααχαχχαχαχχαχαχχαααα…. θα γινει Tsunami!!!

    • takis

      xaxaxaxaxaxa doseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      ωχ παναγία μου, και έλεγα να πέσω για ύπνο! :D ανοίγεις πόλεμο τώρα! :D

    • cfu

      εισαι αρχηγος!!!
      εχει για Citroen,Peugeot,Renault,Fiat,Alfa Romeo? endiaferomai!!!!!

    • takis

      mpa den prokaloun alergia auta

    • cfu

      χαχα προκαλουν σε μενα αλλο που δεν θελω να το λεω,
      παντος τελειο αυτο που εβαλες

    • http://www.facebook.com/people/Tsou-Kostas/1060652929 Tsou Kostas

      εσυ προδωτη κιτρινιαρη να βγαλεις το χτενι απο εκει και να βαλεις αυτο…

    • ggarfe

      χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

      Καλό ρε φίλε αλλά εγώ καί η φαουβε δεν πρόκειται να τα βρούμε όσες αλοιφές καί χάπια βγούν στο εμπόριο.

    • pariah

      Επειδή θυμόμουν τους ισχυρισμούς για το doblo πόσο έχει πουλήσει, ότι οι επαγγελματίες ορκίζονται στο όνομά του  κ.α. πέραν ότι στο tuv είναι το πιο αναξιόπιστο  μέχρι και οι ιδιοκτήτες τους δεν την παλεύουν:

      http://www.scrivener.net/uploaded_images/fiat-753223.jpg

      http://blog.diggerslist.com/wp-content/uploads/2010/02/fiat-van.jpg

      ΥΓ: Μου είπες ότι δεν ήξερα να διαβάζω τα σχόλια και ότι ήταν το esp στο off. Στο description όμως ήδη λέει το παλικάρι για την βλάβη στο hill holder 

      “The indication appeared within 5 kilometres from initial start and refers to the hill holder system of the ECU. The car was inspected and a failed electronic sensor of the clutch mechanism had to be replaced. The part was not available so an order was placed. The car received repair under waranty a week after that. May this be the last. Still, I love the car. Athens, Greece, 28th of May 2008.”

      Δεν είδα να μου απαντάς κάτι μετά και λέω να στο υπενθυμίσω μιας και είσαι λαλίστατος κατα τα άλλα….

    • ggarfe

      Δεν είχα σκοπό να συνεχισω την αντιπαράθεση αλλά τα τραβάει ο οργανισμός σου.
      Για αρχή να πω ότι είσαι μεγάλος ψεύτης.
      Δεν ειπα ότι ορκίζεται κανένας στο όνομα του.
      Είπα ότι είναι το πιο πετυχημένο στο είδος του.
      Εξάλλου αν ποτέ ξεστραβωθείς θα διαβάσεις ότι η fiat professional είναι Νο 1 στα ελαφρά φορτηγά στην Ευρώπη.
      Αν ποτέ ξεστραβωθείς θα δείς ότι στα σχόλια η απάντηση για το τι σημαίνει αυτή η ένδειξη προέρχεται από άνθρωπο που το έχει.
      Συγκεκριμένα η απάντηση του είναι αυτή(copy-paste)

      “Και επισης αυτο το λαμπακι για οσους γνωριζουν ειναι το αντισπιν…και οταν το απενεργοποιεις ετσι αναβει…. μπραβο!!!!!! αφηστε τα γνωστα κολπα…. το 500ρακι μας δεν εχει ακομα τιποτα!!!!”

      Βλέπω πάντως ότι το διάστημα που δεν έλεγες μπαρούφες ίδρωσες ψάχνοντας στο νετ για να βρείς μια φωτογραφία σαν αυτή του doblo που κότσαρες εδώ.

      Καί για να σε προλάβω από τα γίνεις πιο γραφικός θα σου πω το εξής.
      Έχω διαβάσει όλα τα σχόλια του βίντεο.
      Οπότε μην προσπαθείς ‘αλλο.

    • pariah

      Μπα καθόλου δεν ίδρωσα…πάτα “fiat+funny” στο google και θα δεις….δεύτερο βγαίνει….Επίσης πετυχημένα είναι και τα vag που λες μπουρδέλα (μαζί σου), άρα μπουρδέλο και το doblo….
      Aλλά με τι φόντα να συνεχίσεις;;;Το video το ανέβασε ο habib9 o οποίος στα σχόλια λέει επίσης: “To ti eixe to aytokinhto to lew sta “more info” tou video. Oso gia to manual (sthn parthenikh toy poreia gia to spiti mou) diavasa: Akinhtopoihste to aytokinhto kai kaleste eksousiodotimeno texniko.”+”8on: Poso prokatilimenos mporei na eimai gia ena aytokinhto pou agorasa????”Το σχόλιο που μου παρέθεσες είναι από τον soulistrela που δεν είναι ο άνθρωπος που το έχει…Τα συμπεράσματα δικά σας: http://www.youtube.com/watch?v=jmbfdP90kqs

      Το συμβάν μπορεί να ήταν τυχαίο, δεν λέω…Αλλά στα 8km δεν νομίζω να βρεις πολλά….

      Οπότε την αλοιφή χρησιμοποιησέ την…καλά έκανε το παιδί και στην πρότεινε….

    • ggarfe

      Γουστάρω που συνεχίζεις.
      Θέλεις μήπως να σε κάνω ένα τουρ στο ελληνικό vw club;;;
      Εκεί να δείς πόση αλοιφή θα χρησιμοποιήσεις.
      Αν θέλεις πάντως, το τουρ ειναι δωρεάν.

      Καί για να δείς πόσο σοβαρή είναι η παραπληροφόρηση που κάνεις, σου απαντώ πως το σχόλιο που έκανα copy paste είναι από άνθρωπο που σύμφωνα με τα γραφόμενα του είναι ιδιοκτήτης ενός 500.
      Όχι του συγκεκριμένου, το ξαναλέω μπας καί το καταλάβεις γιατί δεν σε κόβω καί για πολύ ξεφτέρι.

    • pariah

      Ρε boy τι δεν καταλαβαίνεις….Το παιδί που έχει το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ fiat σου λέει τι βλάβη του έβγαλε και τι του είπαν στο συνεργείο. Το ότι το λαμπάκι έχει διττή σημασία το ξέρεις;;;;Ανάβει είτε έχεις πρόβλημα είτε το έχεις απενεργοποιήσει. Και το παιδί που έχει το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ 500άκι είπε το πιο απλό “8on: Poso prokatilimenos mporei na eimai gia ena aytokinhto pou agorasa????”Οπότε πες το όσες φορές θέλεις…ο ξένος όμως δεν ξέρει περισσότερα από τον ιδιοκτήτη του συγκεκριμένου 500…Και μάντεψε, όσοι έχουν tcs/esp το ίδιο σύμβολο βγάζει, δεν είναι ανάγκη να έχει 500άκι για να το ξέρεις….στο description όμως σου λέει τι του είπαν στο συνεργείο από το διαγνωστικό…Όχι τι είπε ο τυχαίος που δε το video….

      Άρα το ποιος κάνει παραπληροφόρηση άσε να το κρίνει άλλος…Αν θυμάμαι καλά εσύ έλεγες ότι τα fiat group είναι πιο αξιόπιστα από τα vag σε γενικές γραμμές…Στο tuv άλλα βγάλανε….Δεν είδα να λες τίποτα που ούτε ένα (1) fiat group δεν έχει πάρει θέση παραπάνω από vag σε τελική κατάταξη…Κοινώς αν τα vw είναι η κοπριά (μαζί σας) σε αυτό τον τομέα, τα fiat είναι η τσίρλα…Στους τυφλούς επικρατεί ο μονόφθαλμος λένε….

      Κάνε με όσες tour θέλεις…Τα επίσημα στοιχεία τι λένε είναι το θέμα…Και στην τελική στα @@@ μου, μετοχές σε καμία δεν έχω ούτε μου δίνουν λεφτά….Σε άλλους κόβουν μισθό….

    • ggarfe

      Έχεις αμάξι του ομίλου φαουβε; Αυτό μόνο πες μου.
      Καί για να σου φ’υγουν οι δευτερες σκέψεις.
      Ούτε μετοχές έχω ούτε μισθό παίρνω..

    • ggarfe

      Εκτός από το ibiza.
      Αυτό το έχει καί ο κολλητός μου καί δεν το υπολογίζει ούτε ο ίδιος για αυτοκίνητο.
      Για τέτοια ΠΕΤΥΧΕΣΙΑ μιλάμε!
       Πάντως καί χωρίς υπερβολές θα σου πω το εξής.
      Δεν έχω συναντήσει έναν (1) άνθρωπο-ιδιοκτήτη φαουβε που να είναι ευχαριστημένος.
       
      Ειλικρινά ρε συ, ούτε έναν.
      Τυχαίο;;;; Δεν νομίζω…

      Οπότε το για τυφλούς καί μονόφθαλμους άστο, μην επιμένεις.

    • pariah

      Τόσο μεγάλη επιτυχία που ούτε να το γράψεις δεν μπορείς ε;;;;Και τι του έβγαλε το ibiza;;;Γιατί εμένα στο δρόμο δεν με άφησε….Και δεν είναι και νορμάλ….Και από τα παρακάτω αμάξια που υπάρχουν στην οικογένεια ξέρω τι πάει να πει αξιοπιστία…

      Όσο για τα υπόλοιπα αμάξια υπάρχουν μια w204 και ένα rav4 τελευταίας γενιάς….Και αν ήμουν σε καλή κατάσταση θα έπαιρνα την alfa με τα 170Ps.Σε ποια κατηγορία είμαι;;;

      Όσο για το κανένα ιδιοκτήτη ξέρω οικογένειες που παίρνουν γενικά golf. Γνωστός μου έχει 3gti. 1mk3 και 2mk4….Και για να πουλάνε τόσο δεν θα ναι δυστυχισμένοι όλοι….

    • ggarfe

      Ναί, σωστά το διάβασες.
      Φοβερή ΠΕΤΥ-ΧΕΣΙΑ.
      Είναι επειδή λίγες ημέρες μετά την αγορά χέστηκε από τη χαρά του μόλις είδε σε τι βαρέλι χωρίς πάτο πέταξε τα λεφτά του.

      Καλά εσύ δεν θα έπαιρνες Ιταλικό που να στο χάριζαν. Εξάλλου πριν λίγο έγραφες για τυφλούς και στατιστικές tuv.

      Τα ξέχασες κιόλας καί θέλεις να μπλέξεις με Ιταλικά παρτάλια;

      Το “ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ” ισχύει, ειλικρινα σου μιλάω.
      Η πλάκα είναι ότι ένας από αυτούς αφού το 2000 αγόρασε γκόλφω 4 καί βλαστήμησε από 1 μύριο προβλήματα, το σούταρε το 2004 καί πήρε mazda6 1.8.

      Μιλάμε για αμαξάρα. Η ποιότητα του mazda6 είναι πέραν κάθε κριτικής

      Καί τελικά τι έκανε ο μπάμιας; Το έδωσε το 2009 καί αγόρασε τη γκόλφω 6, επειδή λέει είναι νεανικό καί ποιοτικό αμάξι. Ποιά;;;;;;; Η γκόλφω νεανικό καί αξιόπιστο!!!!!!!!!!!!

      Για τέτοιο μπαγλαμά μιλάμε. Βασικά από τότε δεν ξανασχολήθηκα μαζί του. Δε γουστάρω να με περνάνε για χάπατο. Ούτε ξέρω τι κάνει, ούτε ξέρω που βρίσκεται…

    • takis

      tha mas vgaleis tin fiat kaliteri apo tin vw;;;;;;;;;; xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxax pou meneis na sou steilo koutes ateleiotes giati den se vlepo katholou ma katholou kalaaa xaxaxaxaxaxaxaxaxaxax

    • pariah

      Για βρες μου που έχω γράψει ότι δεν θα έπαιρνα ιταλικό ακόμη και να μου το χάριζαν…Για να δω τελικά μήπως κάνω λάθος ρε παιδί….Η fiat ΤΩΡΑ προσπαθεί να αντιστρέψει το κλίμα και πιστεύω ότι η alfa θα ναι σε καλύτερη μοίρα σε σχέση με το παρελθόν. Συνεπώς το ρίσκο θα το έπαιρνα, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι πιο αξιόπιστο….Άλλωστε αν ήθελα αξιόπιστο κυρίως να ναι, δεν θα κοίταζα ούτε vag….

      Λοιπόν όταν το πήρα το ibiza δεν υπήρχε άλλο στα 100Ps, με καλής ποιότητας εσωτερικό, δισκόφρενα μπρος πίσω και μια αρκετά καλή οδ.συμπεριφορά. Αν ήθελα vag σώνει και ντε θα έπαιρνα polo αλλά δεν μου άρεσε και θεωρούσα μλκ να δώσω περισσότερα λεφτά για τα ίδια πράγματα. Δεν είπες όμως τι έπαθε ο φίλος σου….Εμένα αυτό που μου έχει βγάλει ήταν βουλωμένο μπεκ και αυτό την περίοδο που έκαναν απεργίες οι βενζινάδες. Πέραν του “λ” που μου τον έβγαλε στα 90-100k km…Λάδι μετά την αλλαγή σε 5-40 απλώς τσιμπάει περί τα 500ml και αυτό ανάλογα την εποχή και επειδή ανήκει στην παρτίδα με τα ελαττωματικά μοτέρ, π.χ. φίλου με f/l δεν καίει σταγόνα….

    • Iceman_Kimi

      Διαβασα την συζητηση σας και σορρυ που εμπλεκομαι. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι αυτους τους οικους, οργανισμους πες τους οπως θελεις δεν τους εμπιστευομαι. Μιλαω για τον TUV ο οποιος ειναι γερμανικος και δεν ξερω ποσο αξιοπιστος ειναι. Ειναι κατι σαν τον ΟΗΕ που ειναι αντικειμενικως και λειτουργει για το καλο του κοσμου και εχει εδρα στην Αμερικη.
      Και εγω φαν του Fiat group ειμαι αλλα πραγματικα σου μιλω αντικειμενικα.
      Ολα τα αυτοκινητα εχουν προβληματα και εγω εχω βρεθει σε τετοιου ειδους συζητηση αλλα στο τελος καλη καρδια. Και κατι τελευταιο τα ιταλικα σου προσφερουν ισως κατι παραπανω απο ενα απλο αυτοκινητο, σου προσφερουν συναισθημα.

    • pariah

      Aν ήταν έτσι δεν θα έβγαζαν πρώτη την toyota και γενικά αρκετές ιαπωνικές εταιρίες. Χώρια ότι τα αποτελέσματα είναι βάση των επισκέψεων στα συνεργεία…

      Όσο για το συναίσθημα μην την κάνουμε λάστιχο….Έχεις την alfa gt/brera…Σου προσφέρει μεγαλύτερο συναίσθημα από ένα 370z/rx8, z4;;;;
      Το stilo δηλαδή επειδή ήταν ιταλικό προσέφερε συναίσθημα;;;

      Μην κολλάτε ταμπέλες….Το ιταλικό δεν σημαίνει a priori συναίσθημα, αν δεν μπορεί να το υποστηρίξει μετά το αμάξι….Εκτός και αν εννοείς στην περίπτωση του doblo που ο άλλος το έχει κάνει κινητή δυσφήμηση.

    • Iceman_Kimi

      Ζησε στον κοσμο σου φιλε μου τιποτα αλλο δεν εχω να σου πω.
      Οταν λεω συναισθημα δεν ειναι μονο το γκαζι, γιατι τα αυτοκινητα αυτα που μου εγραψες δεν εχουν τιποτα παραπανω απο γκαζι και ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΟΣΗ ΑΣΧΗΜΙΑΣ. Και το LIKE που εχεις σε αυτο το αρθρο καταλαθος στο εκανα εγω πηγα να πατησω απαντηση αλλα πατηθηκε αυτο . Οχι για να μην νομιζεις οτι αρεσει σε καποιον αυτο που εγραψες.

    • pariah

      Φίλε δεν μετράω τα likes…Άλλωστε αν τα μέτραγα δεν θα έγραφα την γνώμη ΜΟΥ, αλλά την γνώμη σας….Χώρια ότι like με τέτοιο τρόπο έχω μοιράσει και εγώ και λογικά και άλλοι…δεν βγήκε κανείς να κλαφτεί….

      Το stilo δηλαδή είναι πανέμορφο ε;;;;;;;Είναι η επιτομή του ιταλικού design και χτυπάει στο συναίσθημα ε;;;;;;;;Είδες δεν είμαι κακός να πω για το multipla γιατί μέσα στην ασχήμια του έχει χαρακτήρα…Και είναι πανάσχημα τα rx8/z4 π.χ……Μάλιστα…μην φας, έχουμε γλάρο….

      Και κάτι άλλο…Τα συγκεκριμένα οχήματα που έβαλα δεν είναι λόγω δύναμης για ενθουσιώδης (επειδή είπες για γκάζια)….Μάλιστα κάποια χάνουν σε απόλυτες επιδόσεις σε σχέση με άλλα υποδεέστερα, αλλά έχουν πολύ καλό στήσιμο…

      Ένα θα πω…..τις περισσότερες φορές δεν θέλετε να καταλάβετε τι σας γράφει άλλος και απαντάτε άλλα ντ’άλλων…

      Οπότε για να συνοψίσουμε ιταλικό=γαμάτο ΠΑΝΤΑ σχεδιαστικά και ακουμπει ΠΑΝΤΑ στο συναίσθημα του ιδιοκτήτη

      Και μετά λέμε για κολλημένους, επειδή είπα να μην κολλάμε ταμπέλες……Ναι βρεεεεεεεε……..

    • Leto21

      file exeis poli plaka diavazw sinexeia ta sxolia c kai katakrineis sinexws oti oi alloi kai kala forane paropides,  auta pou sxoliazeis esi exeis skeftei pote an einai odws adikeimenika
      min krineis tous allous gia na mn kri8eis ade me olous tous imima8eis
      kai den eimai oute fan tis fiat oute misw ta vw, apla oti vlepw sxoliazw

    • pariah

      Καλά από ημιμάθεια μην μιλάς και εσύ ρε φιλαράκι…

      Αλλά δεν καταλαβαινω που είναι το κακό;;;Μάλλον το να πεις ότι όλες σχεδόν οι εταιρίες κάνουν το ίδιο πράγμα παραθέτωντας παραδείγματα είναι κακό….Όταν βάζω συνδέσμους από tuv σχετικά με αξιοπιστία είναι κακό…Και κάτι άλλο…Όποτε έχω κάνει λάθος το έχω παραδεχτεί και απαντήσει….άλλοι χάνεστε μόλις έρθει η τάπα…

      Όσο για το fan….Έχω πει ποιας εταιρίας είμαι fan…αυτό δεν με κάνει όμως να κατακρίνω και την ιδια όταν δεν μου αρέσει κάτι….γιατί πάνω από όλα fan της αυτοκίνησης είμαι…

    • Leto21

      wrea arxika den se eida na sxoliazeis tpt gia auto pou kanei h vw, poulaei to idio proin se 500 parallages kai se korohdeuei brosta sta moutra c oti einai diaforetiko, vevea esi den to vlepeis alla se enoxlei h gm h opioa toulaxiston borei na kanei rebadging, alla den to kanei stis idies agores alla se diaforetikes,  alla vevea den foras esi paropides auto to parathrhses, auta pou kanei to lego group oxi

    • pariah

      Καταρχήν δεν είπα ότι δεν με πειράζει, αλλά ότι το κάνουν και άλλοι….Συνεπώς αν μου κράζετε την vw κράχτε και τις υπόλοιπες εταιρίες….Αυτό δεν λέτε να καταλάβετε….Και δεν με πειράζει γιατί θα πάρω αυτό που θέλω εγώ και όχι αυτό που μου πασάρουν….

      Πάμε πάλι από την αρχή γιατί μου φαίνεται δεν είδες καν ότι τις περισσότερες φορές πωλούνται στην ίδια αγορά….Διαφορετική αγορά είναι το pontiac solstice/saturn sky όταν υπήρχε η 2η;;;Μην βαλω μέσα τα Pick up. Στην αμερικάνικη αγορά όλα ήταν rebadged με ίδιο σχεδιασμό στην πλειοψηφία…Τα infinity (τώρα πια και στην Ελλάδα) δεν πωλούνται ταυτόχρονα με τα nissan;;;

      Για να μην επεκταθώ σε παραδείγματα άλλα…πόσο όμοιο είναι ένα seat leon με ένα a3 μέσα και έξω;;;Έχουν την ίδια αίσθηση νομίζετε;;;;Φίλος έχει leon cupra και μπήκε σε s3 και μου λέει καμία σχέση το ένα με το άλλο στο πως ρολλάρει (δεν βάζω καν το θέμα εσωτερικό εδώ καθώς το leon είναι άσχημο και υποδεέστερο του leon mk1). Το golf με το beetle;;;;Ολόιδια είναι…μην πω για το tiguan….τόσο όμοια που δεν τα ξεχωρίζω αν μου κρύψεις το σήμα…

      Είχε πει μια φορά ο tsou kostas ότι αν έχεις seat/skoda θα σου ανάψει το λαμπάκι αμέσως, αν έχεις vw θα σου ανάψει μετά από 10μήνες και αν έχεις audi μπορεί και ποτέ….Αφού είναι τόσο ίδια τα αμάξια και δεν παίζει ρόλο το προφίλ των αγοραστών της κάθε μάρκας, γιατί στο tuv τα audi είναι πιο αξιόπιστα από τα υπόλοιπα του group;;;;;

      Αλλά μάλλον όποιος παίρνει audi αντί για skoda μάλλον του το πούλησαν με το πιστόλι στον κρόταφο ή στην καλύτερη τον κορόιδεψαν….

      Λέτε για την διαφορά στα ανταλλακτικά και στα service, αν και τώρα με την κρίση ακόμα και στην ίδια εταιρία υπάρχει μεγάλη διαφορά βλ. pazaropoulos μισά λεφτά από karenta σε scirocco. 
      Ας πάρω για παράδειγμα το colt…Θα έχει ίδιο κόστος με το smart forfour που το 2ο πηγαίνει στην mercedes;;;;Άρα και εκεί χτυπάνε….Και για να πω το καλύτερο παράδειγμα, συνεργείο είναι εξουσιοδοτημένο για seat, saab, land rover. Οι ίδιοι μάστορες πληρώνονται διαφορετικά την εργατοώρα ανάλογα την μάρκα του αυτοκινήτου σου….Δεν μιλάω για ανταλλακτικά…για εργασία….

    • Iceman_Kimi

      Πρωτον μου εγραψες 2 αυτοκινητα τα οποια ειναι κακασχημα και το παραδεχοαμαι, θα μπορουσα να σου γραψω 1000 αλλα ιαπωνικα, γαλλικα και γερμανικα που ειναι πολυ πιο ασχημα απο τα ιταλικα. δεν σου ειπα οτι τα  rx8, z4 οτι ειναι ασχημα απλα δεν εχουν αυτη την ιταλικη ομορφια αυτο σου ειπα. Εμεις δηλαδη δεν καταλαβαινουμε και καταλαβαινεις εσυ που στην λεμε 1000 και δεν το εχεις χωνεψει. Και μην μου λες οτι παραδεχεσαι γιατι εαν ψαξεις ολα τα σχολια θα δεις οτι τα περισσότερα ειναι απαντησεις προς εσενα με αρνητικο αντικτυπο παντα. 

    • pariah

      Δεν είπες ότι τα συγκεκριμένα αμάξια είναι άχημα απλώς δνε έχουν την ιταλική φινέτσα…Μάλιστα….Αυτό ποιος το έγραψε ρε kimi;;;;;:”γιατι τα αυτοκινητα αυτα που μου εγραψες δεν εχουν τιποτα παραπανω απο γκαζι και ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΟΣΗ ΑΣΧΗΜΙΑΣ. ” 

      Όσο για τα συγκεκριμένα αμάξια που σου έβαλα στα έβαλα γιατί είπα ότι δεν σημαίνει ντε και καλά ότι το ιταλικό θα ναι πάντα πανέμορφο και πως ποτέ δεν έχει βγει κάποιο άσχημο και όλα έχουν συναίσθημα….Το να μου βάλεις γερμανικά/ιαπωνικά/αμερικάνικα δεν έχει να λέει κάτι….Ήδη αυτοί βγάζουν με μεγαλύτερη συνέπεια πιο άσχημα αμάξια…Τώρα αν θες να το συνεχίσεις συνέχισε….
      Ορισμένοι είστε τόσο εγκάθετοι που δεν διαβάζετε καν το άρθρο…αποκορύφωμα το θέμα με τα blackberry και τα mails που μέσα σε 5 ποστ όλοι κοτσάνα πετάξανε….Για να μην ξεχάσω το αμίμητο σε thread με diesel vag όπου ένα παλικάρι είπε ότι θα χαλάνε και τα μπουζί….Μπουζί σε diesel μοτέρ…..Έχεις δίκιο….δεν έχει νόημα να ασχολούμε…..Και όσο για την παραδοχή όπου έχω κανει λάθος έχω παραδεχτεί….Όσο για το άλλο δεν πα να είστε και 1,000,000 αν λέτε μονομερείς απαντήσεις πάλι κόντρα θα πηγαίνω…Άλλωστε είπαμε….δεν κοιταζω τα likes….Και επί τι ευκαιρία θα σου δώσω ένα μέρες που είναι……..

    • Iceman_Kimi

      Οταν ειπα τεραστια δοση ασχημιας εννουσα γενικα για αυτα τα γκαζιαρικα και οχι για τα συγκεκριμενα. Σορρυ το σκεφτηκα απλα δεν το εγραψα και παρεξηγηθηκα. Δεν εχω κατι μαζι σου και με κανεναν αλλον απλα εδω μεσα ισως πολυ απο εμας εκτονώνουμε τα νευρα μας σχολιαζοντας καποιο αρθρο και τιποτα παραπανω.Παρε ενα like και εσυ.

  • babinos1983

    δηλαδη τοσο καιρο δεν μοιραζονταν τα ιδια βασικα μερη τα μοντελα του γκρουπ??? helloooooo!!!!
    παντωσ γιαυτουσ θα εχουν μειωση κοστουσ 20%..οκ…δηλαδη το γκολφ απο 20.000 θα παει στισ 16.000??????
    μπα χλωμο το κοβω……..

    • nikxan1

      χχαχαχα!!!!
       ακομα και αν φτηνισει εξω το γκολφ, εδω στο ελλαντα θα ακριβυνει κιαλλο!!!!
      μην ξεχνας ποιος χοντρος αχρηστος μ@κακας ειναι υπουργος οικονομικων, και τι σκοπο εχουν…..

  • nikxan1

    δεν παιρνω θεση να σχολιασω….ο μπαμπινος ειναι φιλος μου!!!!

    • babinos1983

      χωσε αλλα πολιτισμενα!!!!!  :-P

    • nikxan1

      δεν ξερω “ποτιλ….εεεε ποσιλισμ….εεεε πολιτισμους εγω!!!!
      ειμαι ανθρωπος αξεστος και αμορφωτος!!!!

  • http://www.autoblog.gr Autoblogger

    Το άρθρο έχει τα potentials να σπάσετε το ρεκόρ τον 524 σχολίων άνετα! :P :D Να πάω να φτιάξω ποπ κορν;;;;; :P :D

    • babinos1983

      ειχαμε ωσ τωρα τον σχολιαστη φυτιλι…εχουμε κι τον moderator φυτιλια τωρα!!!!!!  :-P
      μπα οτι ειχαμε να δωσυμε το πηρε η αλφα!!!!!! 100 μαξ ειναι!!!!!

    • nikxan1

      αμα δω και ζοριστει η κατασταση, μπορει να πεταχτω και’γω να πεταξω καμια καλη κουβεντα!!!!

    • johnkatala

      haters ενωθείτε!!! :P:P

    • hellboy

      δινει καλα ποσα???χαχαχαχαχ!!!

    • babinos1983

      oλυμπιακοσ παναχαικη ειναι το θεμα…χαλαρα…..

    • hellboy

      να το παιξω ασσο????η διπλο?φοβαμαι μην κατεβασει  ρεζερβες  ο βαλβιδιας και χαθει το ματσ!!!!!!!

    • babinos1983

      ασσοσ χαλαρα…100 μαξ…..

    • hellboy

      οκ σε εμπιστευωμαι!

    • johnkatala

      σουβλάκια από κοτοπουλάδες κερνάω ;)

    • hellboy

      δεχωμαι!!!!!!!!!!!!!

    • MitsosDaBest13

      Φτιάξε Pop Corn και για μένα! =)

    • http://autoblog.gr Mika

      Xwse!!!!
      Xwris alati gia mena, giati trww kati forthga!!!
      :p

    • hellboy

      τελικα επεσα πολυ κοντα!!!ειχα πει οτι θα φτασει τα 523!!!!!!!!!!

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      lol!!!!!!!! ;) ;) ;)

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger
    • http://autoblog.gr Mika

      Ayta ta exw monos mou egw, re sy!!!
      Xaxaxaxaxa

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      φαγανό σε βλέπω! :D :D :D :D

    • http://autoblog.gr Mika

      Ama to shkwnei h koubenta!!!!
      LOL…
      Ki ayth edw einai megalo thema!!!
      :-)))))))))))))))

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      μπαμ μπαμ 83 σχόλια! :P :D

  • babinos1983

    σαν τα σαλιγγαρια ολοι!!!!! ενασ ενασ και πεταγετε το σχολιο του!!!!!! αχαχαχαχαχαχ

  • hellboy

    αρε δεει κιντινγκ ας?????????
    το επομενο συνχρονο μοντελο της vw το νεο golfa3ibizfabia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    xaxaxaxaxaxaxaxa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    και μετα λεμε οτι δεν ειναι υπερτιμημενα τα αυτοκινητα του ομιλου……..
    και διαβαζω για ποιοτητες…..ακουγετε σαν το γνωστο one size fits all!!!!!!!!!!!!!!
    χαχαχαχαχαχαχααχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    να δω τι αλλη απατεωνια θα κανουν!!!!!!!

    • babinos1983

      η μια οψη ειναι αυτη,,,η αλλη οτι μηπωσ δινουν το ΙΔΙΟ κορυφαιο μοντελο προσιτο για ολα τα βαλαντια????με διαφορετικα σηματακια??????

    • hellboy

      να σου πω οχι, για τον εξης απλο λογο φαμπια+σεατ=14000 αδειο αυτοκινητο+διαφορετικη εσωτερικη σχεδιαση μετα γκολφ 16000 αδειο μετα αουντι 19000αρχικη.δεν μιλαμε για κορυφαιο αλλα για την μεγαλυτερη μα…………..της ιστοριας ελπιζω πραγματικα να φανε φτισιμο απο τον κοσμο.τι στο καλο? δεν το σκεφτικαν ολοι οι αλλοι ?????ειναι αρκετα χαζο να λες οτι 40 (!!!!)αυτοκινητα απο 4 διαφορετικες εταιριες του ομιλου θα ειναι ολοιδιες μηχανικα.δηλαδη περνω το αουντι και περνεις το ιμπιζα.κανουμε τα ιδια χλμ.τα λιωνουμε,και παμε για σερβις,δινεις 170 ευρα και δινω 300 για τα ιδια λαδια ανταλακτικα κτλπ.
      πες οτι ειμαι σιδεροφαγος και γκαντεμης  και στα 70χιλ χλμ σπαει το μοτερ μου,ξερωντας οτι μου κανει και απο το φαμπια και απο το γκολφ το μοτερι χωρις προβλημα ποιο θα παρω?????
      δεν θα νιωσει ριγμενος αυτος με το αουντι???πραγματικα  η πρακτικη αυτη θυμιζει λεγκο!!!!!
      καθως να μου επιτρεψεις να σου θυμισω οτι το 1900 το φορντ-Τ εβγαζε γυρο στις 15-20 διαφορετικες παραλαγες και αυτο απαληφθηκε με τα χρονια!!!!δηλαδη η vw για να κερδισει χρηματα μας πλασαρει τον ποιο φτηνο και αρχαιο τροπο παραγωγης αυτοκινητου?μηπως πισω απο αυτη την κινηση κρυβετε οτι τα νουμερα με τα κερδη ειναι πλασματικα και πρεπει να να γινουν πραγματικα παση θυσια???παντως το θεμα ειναι οτι με αυτη την τεχνικη δεν δινεις κορυφαιο μοντελο σε κανενα απλα ξεφτυλιζεις ολα τα αυτοκινητα που βγαζεις με το ανεξελενκτο mass production-βλεπε πρωτη γενια των TSi  που βγηκε να γινει το μπραφ αλλο αν μετα εστρωσε το θεμα.
      μακαρι να φανε φτυσιμο απο ολους δεν γινετε να σε κοροιδευουν μπροστα σου ετσι και να μην αντιδρας!!!!πιστεψε με οποια εταιρια και να το εκανε!!!!

    • babinos1983

      to octavia me to golf ειναι σχεδον ιδιο!!!!αν οχι ολοιδιο!!!!
      το αουντι και αυτο το ιδιο απλα οι αεραγωγοι ειναι στρογγυλοι!!!! σε τελευταιασ γεννιασ σεατ δεν εχω μπει!!!! οι αλλαγεσ ειναι στισ λεπτομεριεσ που πραγματικα ΔΕΝ δικαιολογουν την διαφορα τιμησ!!!! ΑΛΛΑ αυτο σε πουλαει!!!!! θεσ ρε φιλε σου λλεει να παρεισ κατι ΚΑΛΟ και ΠΟΙΟΤΙΚΟ για τα δεδομενα του γκρουπ..παρε πχ σκοντα!!! 8εσ κατι που να εχεισ και ”προσωπο” πληρωσε κυριε και παρε αουντι!!!! στα βασικα μοντελα αυτο ειναι!!!! πχ και τα χιουνται σουπερ τα τελευταια χρονια αλλα οπωσ και να το κανουμε δεν εχουν αυτο το μαμηνενο το κυροσ!!!! για τον λογο αυτο και η τογιοτα και η νισαν εκαναν τα λεξουσ και ιφινιτι!!!!!!!!! ωστε να λεσ οτι ειναι κατι διαφορετικο ενω στην ουσια δεν ειναι!!!!! το ιδιο αυτοκινητο πχ λεξουσ is αν βγει με το σημα τησ τουοτα αμεσωσ θα πεσει 5.000!!!!!! απλα το γκρουπ πλεον αφου εχει αγορασει την μιση αυτοκινητοβιομηχανια απλα αρεσκετε με την αλλαγη στα σηματακια!!!!!

    • hellboy

      τι να σου πω ειμαι κατα ολης αυτης της τακτικης του γκρουπ!!!!!!!!!απεναντιας τα περισοτερα μοντελα των  infinity  και lexus που πωλουνται σε ευρωπη και αμερικη το μονο κοινο που εχουν ειναι οτι ειναι θυγατρικες και περνουν 1 με 2 μοντελα κατω απο το σημα τους αλλα αυτε μενουν ατοφια.καθως καμμια σχεση η λεξους η 300 με το τογιοτα αβενσις,ειτε μηχανικα ειτε σαν σχεδιο ουτε σαν κοινο!!!!20000χαριτια με 70-80 χιλιαδες χαρτια!!!!!
      απο οτι εχουμε δει το γκρουπ αυτο προσπαθει με ολους τους “κακους” τροπους να μας χωσει στην παγκοσμιοποιηση…
      τελος παντων το μελλον θα μας διξει!!!!!!!

    • babinos1983

      θα σου εξηγησω τι εννοω λειτερ!!!!  :-)
      pantvs αυτο που λεσ με την παγκοσμιοποιηση…την ταινια με σταλονε δεμολισιονμαν????
      αν θυασαι ολοι μια πιτσα τρωνε…ενα αναψυκτικο …ενα ενα ενα…ε καπωσ ετσι θα γινει και με την VW !!!!!!
      uelete den uelete ua sas agorasei oloys!!!!  :-P
      apoxorv!!!!!

  • nikxan1

    σ’αυτο το αρθρο, βλεπω να ειναι ο κακομοιρης ο μπαμπινος εναντιον ολων!!!!
    μπαμπινο, παραγγειλε πιτσες και ρεντ-μπουλ!!!!
    εγω ηδη πινω μπυρακι, και καμαρωνω τον φιλο μου!!!!

    • babinos1983

      ελευθεροσ πολιορκημενοσ!!!!!!!
      ακομα βασταω!!!!!!

    • hellboy

      κατσε κατσε που βαστας?????με εμενα?????μονο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!δεν πλακωσαν τα βαρια χαρτια ακομα!!!!!!!!!!!!!!χαχαχαχα!!!!!!!!!!!εκει θα αποχωρησω!!!!!

    • nikxan1

      den blepw kauga, kai mou fainetai oti tha prepei na petaxw kana fytili!!!!!

    • hellboy

      οχι ακομα!!!!οχι ακομα!!!!!!!!κατα τις 21+30-22:00 θα αρχισει μην βιαζεσε!!!!!!!!καθως μην ξεχνας το καλο το πραγμα αργει να γινει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:))

    • babinos1983

      ειδεσ οταν εγω τα λεω!!!!! εσεισ ειστε μια γρο8ια!!!!! εμεισ σαν τουσ καουμποιδεσ!!!! μοναχικοι!!!!!
      αλλα σε λιγο θα σασ αφησω…!!!!
      μπασ και μπει και κανενασ το γκρουπ οσην ωρα λειπω… :-)

    • nikxan1

      oxi!!!
      pou tha pas re babine??? den ginetai na bgeis!!!!

    • babinos1983

      do you know padofla??????  :-)
      ε κανα 2ωρακι!!!!

    • hellboy

      οχι!!!!!!!μιλαω για τους υπολοιπους!!για λατρεις των ευρωπαικων!!!!!!!εμεις οι ιαπωνοφιλοι ειμαστε ποιο μετρημενοι και δεν κανουμε κανγκουριες!!!!!!!!χαχαχααχ!!!!!

    • takis

      ti na peite kai eseis me ta mpourdela sas xaxaxaxa doseeeeeeeeeee toraaaaa

    • hellboy

      τι θελεις να σου πω???γιατα κουβαδακια σας??????????εε?????χαχαχαχααχχα!!!!!!!!!!!!!!

    • takis

      an einai kouvadakia ta germanika ta iaponika einai gia ton p……. kavala xaxaxa doseeeeee

    • hellboy

      θελω 20 ευρο το ποστ.

    • KostasG7

      Πες καλύτερα για τα πατίνια τους, τα Ιαπωνέζικα κουβαδάκια τους

    • hellboy

      περνεις μιζα??αν ναι θελω ποσοστα.

    • KostasG7

      Πες μου πόσα θέλεις;

    • hellboy

      επιδη εισαι συνγαυρος ενα 10% και ειμαι οκ.

    • KostasG7

      Είσαι και γαύρος; Nα και κάτι καλό επάνω σου. ;))))))

    • KostasG7

       Όταν μιλάνε οι Γερμανοί για αυτοκίνητα όλοι πρέπει να σωπαίνουν…………

    • hellboy

      βγαλε τις παροπιδες……

    • KostasG7

      Ρε αγορίνα το ίδιο θα πω και για σένα γιατί σε κάθε θέμα της VW τρολλάρεις. ;)

    • hellboy

      δεν τρολαρεις οταν λες την γνωμη σου.τρολαρεις οταν δεν βλεπεις πισω απο το παρουσιαστικο αν δεν βλεπεις την πραγματικοτητα.και παραβλεπεις οτι οι γερμανοι ζητανε να φανε χρηματα !!!!και σπανια θα εντυπωσιαστω για αυτοκινητο ειτε ιαπωνικο ειτε απο την κολαση μεσα!

    • takis

      doseeeeeeeee dikiee mou ti na mas poun more oi iapones mia aksiopistia kseroun na kanoun mono

    • KostasG7

      Ε κι’αυτό το έχουν χαλάσει λίγο τώρα τελευταία. (Δες εκ. ανακλήσεις της toyota)
      Τώρα για Γερμανούς να πουν τι; Για την Mercedes; για την BMW; Για την Audi; για την Porche; Έστω και για την VW…

    • hellboy

      εχεις vw?
      τα VW εχουν κακιστο σερβις.
      αουντι πανακριβα ανταλακτικα.
      το ιδιο για τις premium Mercedes και BMW πανακριβα ανταλακτικα.
      εν αντιθεση με τα ιαπωνικα και κορεατικα που ειναι στην αλλη ακρη της γης,εχουν αψογο σερβις-προβλημα σε ζαντα(!) ναβαρα τα καλεσαν για ελενχο και προλιπτικα θα γινει αλλαγη των ζαντων ολων των μοντελων που φοραν αυτες τις ζαντες-γερμανος δεν το κανει!καθως η μιτσουμπισι και χοντα εχουν μια απο τις χειροτερες εισαγωγικες που πουλαει τα ανταλακτικα ακριβα.τογιοτα λογικες τιμες και νισσαν το ιδιο.
      γαλλικα πολυ καλα στημενα και με αριστες αναρτησεις αλλα απειρα προβληματα μηχανικα/ηλεκτρικα. σερβις και ανταλακτικα πανακριβα!
      ιταλικα καποιοι λενε οτι εχουν προβληματα αλλοι οτι ειναι αψογα,οκ.ανταλακτικα παλι για ευρωπη ειναι οικονομικα αλλα για σερβις ειναι αλμιρουτσικα(σειτσεντο 500 ευρα!).
      αμερικανικα για ευρωπη ειναι αλμιρα γενικα!!!
      ελπιζω να σε καλυψα…

    • takis

      ego pou exo vw kai gamo ta servise kanoun kai oikonomika kathe 30.000 plirono 300 euro kai kathe 15.000 pou allazo ladia 60 euro me kati viltra kai tetoia

    • KostasG7

      Κοίτα συμφωνώ μαζί σου άλλα όχι σε όλα.
      Έχω vw και μπορώ να σου επιβεβαιώσω ότι είμαι ευχαριστημένος και με τα σερβις και με το αυτοκίνητο. Ν α σου πω και κάτι άλλο τώρα έχω περίπου 74.000 km λοιπόν, όπως καταλαβαίνεις πρέπει να αλλάξω ιμάντα χρονισμού , αυτό με χαλάει όμως, γιατί να μην είχε καδένα; 
      Όσο και για τα Γερμανικά αυτοκίνητα είναι αλήθεια ότι είναι λίγο υπερτιμημένα

    • hellboy

      ειδες καπου εχω ενα μικρουλι δικιο!!!!!:)

    • KostasG7

      Ε ναι όλοι μας έχουμε κάποιο δίκαιο άλλα που να το βρούμε ;)

    • hellboy

      δεν ξερω!!!!!συζητηση να γινετε!!!!!!ξερεις τι δε μπορω να μου λενε “αααααατο ταδε ειναι καλοοοοοο” αυτο το πραγμα δεν θα το παρω ποτε,η αν μου πουν “ειναι απο την Α χωρα αρα ειναι καλο” και αυτο δεν θα το παρω ποτε εκει τρωω το σκαλομα και απο εκει εχει ξεκινησει το ολο θεμα μου  με τα vw,την θεοποιηση!!!!να φανταστεις οταν ολοι γυρω μου ειχαν νοκια εγω ειχα πανασονικ GD90!!!!

    • KostasG7

      Και καλά κάνεις, πας αντίθετα στο ρέμα, δεν είσαι κανένα πρόβατο και όπου πάει το κοπάδι να ακολουθείς κι’εσύ. Απλά τόοοοοοοοοοσο μίσος για την vw ρε παιδί μου δε νομίζω να το αξίζει ;) Σου εύχομαι ρε φίλε κάποια στιγμή να μπορέσεις να κάνεις ένα test drive το polo gti  και μετά θα δω τι θα λες :)))))))

    • hellboy

      δεν χρειαζετε να μπω σε πολο gti-δεν μπορω δεν,μια φορα ειχα μπει σε ενα πολο μιας κοπελιας,το μοντελο του 2005-6!!!1 αυτοκινητο ηθελα να μπω εστω να εχω Mitsubishi FTO GPX του 1997!!!!!!!

    • KostasG7

      Εγώ πάλι θα ήθελα μια βόλτα απ’το 
      subaru impreza p1 ;))))))))))))

    • hellboy

      βγαλαν οχημα με προβλημα στο κιβωτιο και το προβλημα δεν λυνωταν αν δεν αλλαζαν δωρεαν το κιβωτιο πραγμα που δεν εγινε ποτε!!!!!!συγκεκριμενα δεν επερνε την 2ρα……………

    • VanPerseF1

      Μπαμπη εφτασε βοηθεια!

    • hellboy

      και εσυ βρουτο????

    • VanPerseF1

      Ναι αλλα ειμαι ΓΑΥΡΟΣ!!!!!!!!!

    • hellboy

      χαχαχαχαχαχαχαχααχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!αλλα η μαχαιρια,μαχαιρια!!!!!!!!!!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!

    • VanPerseF1

      ετσι ετσι…..με κρητικο μαχαιρι!

    • hellboy

      ειναι χειροποιητο με μαντιναδα επανω???????

    • VanPerseF1

      εννοειτε…δε γινετε διαφορετικα!
      “Εχω Toyota HiLux και  turbo Mitsubishi, στο ενα βαζω τα ωζα στο αλλο το χασισι”

    • hellboy

      τωρα γλυκανε η μαχαιρια!!!!!!!!!!!!με ειδικη αφιερωση-μαντιναδα!!!!!!!!!!!!!!!

    • VanPerseF1

      Καργα Ιαπωνικη!

    • nikxan1

      apo to youtube tin brike…. tin exw dei kai egw.
      xerete ti einai ta wza???
      iparxoyn apeires tetoiou eidous mantinades

    • babinos1983
    • babinos1983

      ante re filos!!!! ετσι!!!! ειδα και τουσ αλλουσ!!! μικα τακη και κωστα!!!!!!!

    • hellboy

      και μετα λες οτι εισαστε σαν τους καομποιδες!!!!!σαν το αμερικανικο ιππικο πες καλυτερα!!!!και εγω ειμαι ενας σιου!!!!!!!!!!!

  • http://www.autoblog.gr/ nickgto

    Με αυτά που κάνει όλο και μικραίνει την audi..

  • http://www.facebook.com/people/Tsou-Kostas/1060652929 Tsou Kostas

    θα καταντησει Saab η audi.

    • http://autoblog.gr Mika

      Elpizw pws oxi!!!!
      :-(
       

  • Kikaros23

    no.1 VW..agapame Polo 1.2 TSI

  • KostasG7

    Όταν υπάρχει τέτοια οικονομική κρίση λογικό και επόμενο είναι να μειώσουν τα έξοδα και να προσπαθήσουν με κάθε τρόπο να αυξήσουν τα έσοδα. Την κίνηση τους την βλέπω τελείως φυσιολογική και πιστεύω αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες θα ακολουθήσουν το παράδειγμα τους.

  • http://autoblog.gr Mika

    Kala kanoun,einai apolytws logiko kai den to katakrinw..
    Apla tha hthela th meiwsh tou kostous na th perasoun kai sta montela tous…
    Ok, den exw thn apaithsh, an meiwthei to kostos paragwghs kata 20% na einai antistoixh ki h meiwsh ths timhs pwlhshs,giati kserw se ti kosmo zoume..Ta lefta tha pane se ekseliksh newn montelwn kai texnologiwn, klp..Kalo tha einai omws, na dwsoun kati pisw sto kosmo, px nea montela me kalytero eksoplismo sthn idia timh me ta twrina, h estw katitis fthnotera apo ta antistoixa twrina…
    Tha deiksei…
    Pantws,einai gegonos pou akoma ki oi haters tou group adynatoun na to dextoun…Oi oikonomies klimakos pou kanoun,kai ta megethi tous se apolyta noumera einai tetoia,pou den exoun antipalo pros to paron sth diaxeirhsh twn porwn tous….
    An htan kana allo group na diaxeiristei tetoia megethi,me to myalo kai to attitude pou exoun, tha eixe kleisei mesa se ligous mhnes…
    Den lew pws exei panta ta kalytera montela..Lew,pws kalws h kakws,gia na epibiwsei kai na enisxythei ena tetoio brand group me toses markes kai dekades montela,einai anapofeykto na ginei ayto..
    Kai h istoria kai oi arithmoi deixnoun pws to prattei poly swsta….Kai oxi mono eyhemerei,alla paei kai gia allh aykshsh kerdous…
    Apo ekei kai pera,o katanalwths dialegei ti thelei na parei,analoga to portofoli tou….

  • cfu

    symfono me tin epilogi tis VW,kai kala kanoun giati ta lefta tha pane gia ekselisi/dokimes neon modelon

  • VanPerseF1

    Καλα κανουν……θα ακολουθησουν ολοι θελουν δε θελουν με τη νεα πραγματικοτητα!!!!

  • nikxan1

    oriste mas!!!!
    78 sxolia h vw.

    • hellboy

      81 και την δουλεια την βγαζω μονος μου!!!!!!!!

    • nikxan1

      psofas na anebazeis ton arithmo twn sxoliwn sou mpagasako, na mhn mporei na se ftasei kaneis allos!!!!!
      trexw kai den se ftanw!!!!

    • hellboy

      δεν φταιω!!!δεν φταιω!!!!!!!!!!!χαχαχαχαχααχα!!!!!!!!!!!
      την μαντιναδα ηξερα!!!!!
      τα ωζα ειναι ιδια με τα ζά!!!!!

    • VanPerseF1

      Απαντω εδω γιατι δε μπορουσα στο αλλο…
      οχι ρε Νικολα,την κακομαντιναδα την ηξερα, ποιο youtube???
      υπαρχουν παρα πολλες τετοιες φυσικα για πλακα γιατι μονο μαντιναδες δε μπορουν να θεωρηθουν.

    • VanPerseF1

      Οντως πολυ ξεραηλα…

  • http://www.facebook.com/people/Tsou-Kostas/1060652929 Tsou Kostas

    Περα απο την πλακα παντως, και η φιατ το ιδιο θα κανει, και η gm και ολοι, και αυτο μου θυμιζει μια προβλεψη πριν καμια 20αρια χρονια που ελεγε οτι θα μεινουν 5 αυτοκινητοβιομηχανιες.

  • KostasG7

    Παιδιά κάτι τελείως άσχετο, ρίχνει ένα χιόνι στην Κοζάνη, έχει ξεσκιστεί…

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      Τυχεροί! θα δείτε και άσπρη μέρα αύριο! Ανέβασε καμία φώτο να δούμε και εμείς! :D

    • KostasG7

      Nαι είμαστε πολύ τυχεροί και ειδικά εγώ γιατί σήμερα ευτυχώς δεν δουλεύω, να δω πως θα πήγαινα δουλειά με καλοκαιρινά λάστιχα. ;))))))))))))

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      :P :D :D :D :D φωτό θέλουμε!!!!!

    • KostasG7

      Φίλε μου πως μπορώ να την ανεβάσω για να την δείτε;

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      οταν γράφεις το σχόλιο θα δεις κάτω αριστερά έχει ένα κουμπάκι που γράφει “+ Image”.

      πάτα το και ανέβασε την ;)

    • KostasG7

      ;)))))))))))))))))))))

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      ώρε χιόνι!!!!!!!!!!!

    • babinos1983

      bres αλανα με πατιμενο χιονι!!!!! και ανεβασε τρελο βιντεο!!!!
      8α εχει πολλα like!!!!!  ¨-))))))

    • KostasG7

      Δεν το σκέφτηκα ο αδερφός μου το πρωί πήρε το αυτοκίνητο και πήγε σε κάτι χωματόδρομους να ήξερα να πήγαινα κι’εγώ μαζί του για video ;))))))))))))

    • babinos1983

      ε θα ξαναριξει χιονι που θα παει!!!!  :-)

    • KostasG7

      Ναι, αν ρίξει αύριο θα σας έχω έτοιμο video ;))))))))))

    • hellboy

      αυτα ειναι!!!!!!!!!!!!!!!!!κανονισε να ερθει το συνεφο προς αρτα μερια!!!!!!!!!!!!!!!!!!μπας και χιονισει και εδω!!!!!!!!!!!παρακαλαω απο περισι!!!!!!!!

    • KostasG7

      Καλά θα αρχίσω να φυσάω μπας και σου έρθει κανένα σύννεφο… ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))

    • Iceman_Kimi

      Μου εχει λειψει το χιονι της Κοζανης. Ελπιζω τον Ιανουαριο που θα ερθω να χιονισει παλι.

  • maniacos

    Χαχαχαχαχαχαχαχα!!Ειναι αστείοι οι Γερμανοι….Μονο που αν συνεχισουν να βλεπουν τοσο αλλαζονικα τον ανταγωνισμο θα εχουν την ιδια καταληξη με τα φιλαρακια τους τους Ιταλους…….Οταν το κερδος γινεται αυτοσκοπος κλαφτα……η ποιοτητα παει περιπατο……. 

    • pariah

      Ως τώρα το αντίθετο έχει δείξει η συγκεκριμένη λογική των πλατφορμών….Δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι αλλά τα audi όχι πολλά χρόνια πίσω, ήταν ένα τίποτα απέναντι σε mercedes. Με αυτά και με αυτά έφτασαν στο να την κοντράρουν και δυστυχώς (για την mercedes να την ξεπερνάνε κάτι φορες π.χ. a class 1ης γενιάς). Τα skoda πριν το octavia είχαν το felicia (δεν κάνω καν σχόλιο) και τα seat άλλη ιστορία και αυτά….Δεν είδα να πέφτει η ποιότητα σε καμιά από τις 4 εταιρίες….

      Απλώς μερικοί θα θέλατε να βγάζουν ολόιδια αμάξια σαν τις τρεις αμερικάνικες όπου έβγαζαν το ίδιο αμάξι με διαφορετικά σήματα….π.χ. gm που σου βγάζει το ίδιο αμάξι με σήματα opel, chevrolet, subaru, saab, buick, holden, vauxcaull 

      π.χ. http://www.cars-focus.info/images/saab-92x.jpg Aν και εδώ αλλάζει η μάσκα…ή το opel insignia ή μήπως δεν είναι opel;;;;
      http://cdn2.worldcarfans.co/2009/3/medium/buick-insignia.jpg 

    • maniacos

      Η μονη διαφορα του τοτε με το τωρα,ειναι οτι τοτε εριχναν λεφτα με το τσουβαλι ενω τωρα το μονο που θελουν ειναι κερδος με καθε κοστος…Η πολιτικη με τις κοινες πλατφορμες δεν με ενοχλει αρκει να μην γινεται αλλογιστα αλλα και με σωστο τροπο καθως ετσι χανεται ο χαρακτηρας και η μοναδικοτητα καθε φιρμας.Βεβαια θα τονισω και παλι ομως οτι οταν κοιτας τους αλλους υπεροπτικα (βλ.Χιουνταϊ και λοιπους ασιατες αλλα και (γιατι οχι) τα Ιταλα αλλα και τους λοιπους Γερμανους) η ιστορια εχει δειξει την καταληξη……..

    • pariah

      hyundai/kia τα ίδια αμάξια. Toyota με subaru(verso/trivia gt86/bbz). Αντίστοιχα μοντέλα της lexus που εσύ τα ξέρεις σαν land cruiser ή το νέο ευρωπαϊκό charade που είναι το παλιό yaris. 107/c1/aygo μόνο εξωτερικά αμυδρές αλλαγές. Acura/honda (δες integra k.a.), nissan με infinity (π.χ. το 370z στην infinity εκδοχή είναι το g37…..και η λίστα μπορεί να συνεχιστεί…

      Εντωμεταξύ η λέξη χαρακτήρας και γιαπωνέζικο είναι λίγο αστείο….Αν εξαιρέσεις τα  κατηγορίας rx,type r, sti, evo,κοκ τι χαρακτήρα έχουν τα βασικά μοντέλα τους;;;;;Εδώ ας μιλήσουν μόνο ιταλικά, γαλλικά, και από γερμανία porsche/mercedes/bmw….

    • pariah

      Kαι για να έχουμε εικόνα:

      Όταν η honda συνεργαζόταν με rover (τότε βγήκε το 620ti) μερικά παραδείγματα:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1a/MHV_Rover_416i_01.jpghttp://www.lrseries.com/resources/user/21709051cfacbc6c120593e690ee7eaa1c6591e9/AWR2583-CROSSROAD-FRONT-GRILLE-PANEL.jpghttp://images.thetruthaboutcars.com/2008/10/dodgeattitude-466×350.jpghttp://www.djapanesecars.com/wp-content/uploads/2011/10/2012-Nissan-Skyline-Crossover.jpghttp://www.pistonheads.com/pics/news/19141/85AlfaRomeoArna-L.jpghttp://retroscenemag.com/SupportFiles/Images/SaabLancia/Saab600PromoPicture.jpgmazda με ford:

      http://www.zgapa.pl/zgapedia/data_pictures/_uploads_wiki/m/Mazda_121.jpg

      http://www.geocities.jp/grandeurfansite/arcadia01.jpg

      http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/16/MHV_Holden_LF_Nova_SLX_1991-1994_02.jpg/723px-MHV_Holden_LF_Nova_SLX_1991-1994_02.jpg

      http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7f/Toyota_Lexcen.jpg

      http://www.carrosyclasicos.com/nuke/imagenes/historia/significativos/chevrolet_trooper.jpg

      http://farm4.static.flickr.com/3399/3510552270_ea4a591762_b.jpg

      http://photo.car136.com/200901-3/090115100113_117092852.jpg

      http://thegarageblog.com/garage/wp-content/uploads/sky-500×371.jpg

      http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200701/2007-opel-gt-14_1280x0w.jpg

      http://cache.gawkerassets.com/assets/images/12/2007/08/medium_gm_daewoo_g2x.jpg

      Έχετε δίκιο….Μόνο οι Ευρωπαίοι το κάνουν αυτό….Αλλάξτε τώρα πλευρό γιατί πιαστήκατε…

    • hellboy

      ολα τα χολντεν και βαξαλ ειναι αυστραλιανες κανγκουριες για να τα φτιαχνουν ποιο φτηνα στα εργοστασια της χωρας και να εχουν την ψευδεσθηση οτι περνουν οι ΗΛΙΘΙΟΙ αυστραλοι αυτοκινητο που φτιαχνει η χωρα τους!!!!!!!!!!!καθως απο την αλλη η Chevrolet  προσπαθει να πετυχει το καλυτερο τζιπ για να πουλησει και γι αυτο οτι τζιποειδες-νισσαν τρουπερ,σουζουκι-τα εισαγει με το σημα της και περνει αδεια να κανει την εξαγωγη με το σημα της,μην λεμε τα δικα μας!!εε!
      παρε και το τελευταιο επιτευμα της σεβρολετ http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/10/Niva2123RCN1.jpg

      καθως το 80% απο αυτες τις φωτογραφιες ειναι καθαρα απο αυστραλια(victoria)

    • Iceman_Kimi

      Ξενερωνω που παει και το Group Fiat/Crysler να κανει ακριβως το ιδιο.

    • Iceman_Kimi

      Μονο που ολοι αυτοι αλλαξανε πλατφορμες με αλλες εταιριες σε καποια απο τα μοντελα τους. Δεν κανανε απο το Α1 εως το Α8 , την 911 και τo R8 κοινοι πλατφορμα. Εχουμε μπερδευτει ολοι εδω με της πλατφορμες της VW ουτε νταλικα να ηταν με τοσες πλατφορμες. Και μιας που ειπα για νταλικα γιατι δεν κανουν μια κοινοι πλατφορμα με την MAN και την SCANIA και να την βαλουν στο Α1. Θα ειναι μουρλια.

    • pariah

      Άλλες εταιρίες;;;;Opel, pontiac, daewoo, saturn. Το ίδιο αμάξι σαν opel gt, solstice, sky, gt2x. Και οι 4 εταιρίες ανήκουν στην gm, στην ίδια εταιρία. Αυτό σχετικά με το άλλαξαν πλατφόρμες….To παράδειγμα της toyota με subaru/daihatsu δεν σε κάλυψε;;;;Της nissan/infinity;;;;hyundai/kia;;;;honda/acura;;;;;;

      Αυτά με εταιρίες όπου συνυπάρχουν κάτω από την ίδια διοίκηση…Τουλάχιστον οι άλλοι δίνουν κανά λεφτό παραπάνω στον σχεδιαστή να αλλάξει τα αμάξια και να μην είναι ολόιδια….Και δεν έβαλα περιπτώσεις που κάποιοι αγόρασαν δικαιώματα και ξαναέβγαλαν το ίδιο αμάξι με λίγες διαφορές. (galoper/pajero)

      Aνέφερες ότι δεν βγάζουν πλατφόρμα σε διάφορες διαστάσεις…..Η fiat με την gm έχει το mito, grande punto, corsa, florino, qubo, agile, meriva, tornado, doblo (2ης γενιάς), combo, combalt

      Aλλά γιατί να γράφω: http://4.bp.blogspot.com/-juVKbEAzgCY/Tg7YYDy_LbI/AAAAAAAAANw/heynk2OklRo/s640/fiat+sminiw.jpg 

      Εντωμεταξύ η 911 κοινή πλατφόρμα με το r8;;;Το πισωμήχανο με το κεντρομήχανο;;;;Εντάξει με πείσατε….

    • Iceman_Kimi

      Εαν θυμαμαι καλα η νεα Gallardo θα βασιστει πανω στο νεο R8. Δεν σου ειπα οτι ειναι η μοναδικη εταιρια που κανει κοινη πλατφορμα και το ξερουμε ολοι. ΑΛΛΑ αυτο που ξερουμε ολοι ειναι οτι οταν θα παρω Ferrari θα την παρω γιατι ειναι μοναδικη, και οχι σαν τα super cars που βασιζονατι το ενα στο αλλο και οχι μονο στην πλατφορμα αλλα και στον κινητηρα. Απλα το Vw group το παραεκανε, και το βλεπω απο την πλευρα του αγοραστη και οχι του μετοχου που το βλεπουν αυτοι. Και γι αυτο δεν θα αγοραζα ποτε αυτοκινητο του group( και για πολλους αλλους λογους φυσικα)
      Και κατι τελευταιο δεν ειναι κακο να παραδεχτεις εστω και μια φορα αυτα που σου γραφουν εδω σχετικα με το group φιλε μου. Και εγω tiffosi ειμαι αλλα παραδεχομαι πολλα. Και στο λεω γιατι παρακολουθω τις συνομιλιες σου στο autoblog.

    • pariah

      Αν πάρεις maserati θα την πάρεις επειδή είναι μοναδική;;;;;;Η veyron μοιράζεται πολλά με άλλα vag; Η aventador;;;;;;

      Οπότε δεν είναι κακό να παραδεχτείτε ότι σε μικρότερο μεν βαθμό, το ίδιο κάνουν και άλλοι…

    • hellboy

      και κατι ακομα οταν η χοντα ειχε την συνεργασια με την ροβερ εδινε μονο το μοτερ της σαν χοντα στο ροβερ και ηταν το  καλυτερο μοτερ της…..

    • pariah

      Δεν ξέρω…..Στα τελευταία 214/414 216/416 κοκ τα μοτέρ ήταν rover (αυτά που φόραγε και η lotus αν δεν κάνω λάθος). Και το 620ti είχε μοτερ rover για αυτό και έσπαγε συνέχεια…
      Το θέμα είναι ότι έβγαινε το ίδιο αμάξι  με μικρές αλλαγές με σήματα rover/honda. Δεν είναι κακό…Καλά έκαναν. Απλώς το ίδιο κάνουν και οι vw που κράζετε….Και σε κάποια παραδείγματα η αντιγραφή είναι στεγνή…Δεν αλλάζει τίποτα.Όσο για τα vauxhall μόνο Αγγλία έχω την εντύπωση πουλάνε τα opel με το σήμα τους….

    • hellboy

      και στην αυστραλια μεχρι πριν καποια χρονια αν θυμαμαι καλα!δεν ειναι αντιγραφη να βαζεις ενα οχημα με σημα που το εμπιστευετε ο κορεατης,κινεζος,αυστραλος,νεο ζηλανδος.απο την στιγμη που δεν ειχαν ιδεα τι ειναι η ροβερ και η αναγκη της χοντα ηταν να βγαζει ενα μεγαλο σενταν,στα πλαισια της αναταλαγης ηταν!!!!!
      τωρα η κουβαγκεν κανει αλλο τελειος διαφορετικο πραγμα!δεν βγαζει με αλλο σημα 1 αυτοκινητο αλλα μας λεει εμεσως οτι 40 οχηματα θα ειναι ολοιδια!!!!40!!!!!!!!!!και αυτονοητο ειναι οτι δεν συγκρινετε με καμμια ιαπωνικη κορεατικη που απλα ειχε συνεργασια σε καποια μοντελα αλλο πραγμα τελειος διαφορετικο!!!!!οι γερμανοι απλα βγαζουν σε 4 μαρκες το ιδιο αυτοκινητο για την ιδια αγορα για το ιδιο κοινο!!!!!!!καθως οι ιαπωνες σπανια κανανε κατι τετοιο οταν φτιαχναν μοντελο μαζι με καποιον ευρωπαιο-πχ το σουμπα σαμπ που εχεις βαλει φοτο,προσωπικα δεν το εχω πετυχει!!!οι ιαπωνες αρεσκωνται στο να προσφερουν ποικιλια στην αγορα οχι αλλαζουμε το ονομα και να το νεο μοντελο που πηραμε απο την λαντσια-και βαφτιζετε σαν ακορντ πχ.
      το αστειο ειναι οτι πηραν το γκολφ και με βαση αυτο απλα θα αλλαζουν τα ποσα και θα  αλλαζουν οι μασκες τιποτα παραπανω.καθως για να σε προλαβω αλλο αμαξι θα ειναι το BRZ και αλλο το gt86,οταν θα κυκλοφορισουν επισημα θα τα οδουμε καλυτερα καθως οι ετεριες απο μονες τους λεγαν οτι ειναι το τογιομπαρου,δηλαδη βγαλαν ενα αμαξι απο κοινου με κοινο μοτερ αλλα σημαντικες και πολλες διαφορες!!!!!!!!!!!!

    • Sisoko

      Θα σταθω πιο πολυ σε αυτο που γραφει στο αρθρο.

      “το οποίο θα κάνει κοινή χρήση τυποποιημένων ανταλλακτικών, όπως είναι τα συστήματα ανάρτησης, τα κιβώτια ταχυτήτων, οι κινητήρες, οι άξονες μετάδοσης αλλά και το σασί”

      Δηλαδη αν καταλαβα καλα,εαν εχεις ενα αυτοκινητο του VAG,ας πουμε το νεο Α3 που θα βγει,και σου παρουσιασει ενα προβλημα που θελει ανταλλακτικο,θα σου βαλουν το ιδιο τυποποημενο ανταλλακτικο που θα εβαζαν σε μια αντιστοιχη βλαβη του φτηνοτερου Golf αλλα θα το χρεωσουν σαν ανταλλακτικο ποιοτητας AUDI A3,ενω το ιδιο θα φορανε και τα υπολοιπα μοντελα? Αν μιλαμε για κατι τετοιο,αυτο ειναι 100% μαμουνια και κουτοπονηρια εκ μερους του Group.

    • hellboy

      γι αυτο ακριβως μιλανε!!!!!

    • pariah

      Σημαντικές διαφορές….το ένα θα έχει 6 χρόνια εγγύηση και το άλλο 2….Εσωτερικό παντως έχουν ολόιδιο και στα φανάρια δεν βλέπω τρομερές διαφορές….Λες να μαι εγκάθετος;;;;Πες μου σε πρώτη φάση ποιες είναι οι διαφορές τους οι πολλές….Ποιες είναι του c1/aygo/107 ποιες του trezia(έκανα λάθος πριν το έλεγα trevio)/verso;;;;Τουλάχιστον τα saxo/106 περισσότερο διέφεραν…

      Το rover/honda κυκλοφορούσαν παράλληλα στην ίδια αγορά…Επίσης κάποια παραδείγματα αυτοκινήτων δεν κυκλοφορούν εδώ αλλά σε άλλες χώρες κυκλοφορούν. Το saab ας πούμε δεν νομίζω να μην κυκλοφορούσε παράλληλα με το impreza….Τα nissan/infinty παράλληλα κυκλοφορούν και μάλιστα στο ίδιο μέρος πρέπει να γίνεται το service τους…άραγε πως θα νιώθεις όταν θα βλέπεις το 370z σε g37s ή τα suv τους;;;;Nα βάλω και την renault στο παιχνίδι, να δεις που χάνεται και εκεί η μπάλα με τις πλατφόρμες και είναι και η dacia;;;;Αν είχαν και αυτές από 5 εταιρίες μια χαρά θα τα πέρναγαν και σε άλλα μοντέλα τους και θα έβγαζαν όσες παραλλαγές βγάζει και το vag….Επίσης για το ολόιδια…Από το πάτωμα του golf βγαίνει το leon, a3, scirocco, beetle, tt, tiguan, golf plus, octavia scout, yeti, altea, altea ft και μπορεί να ξεχνάω κάποια….Θες να μου πεις ότι όταν δεις το beetle θα πεις ότι είναι ολόιδιο με το golf συμπεριφέρεται το ίδιο στο δρόμο κοκ;;;;Και στην τελική ας το βγάλουν σε 900 παραλλαγές….Αν δεν αρέσει δεν θα πουλήσει….Δεν σε πάνε με το πιστόλι στον κρόταφο να το αγοράσεις….

    • hellboy

      κανεις 2 σημαντικα λαθη 2 συνεχωμενες φορες και ποιο πανω αλλα δεν το σχολιασα.
      τα ινφινιτι ειναι παρακλαδι αμερικανικο της νισσαν τι περιμενεις?να βγαζει 3 μοντελα σπορ για ευρωπη 3 για αμερικη 3 για ινδοκινα και 3 για ιαπωνια???????370z σε g37s το πρωτο το βλεπει ο αμερικανος σαν καθαρα ιαπωνικο σχεδιαση ονομα,και το 2ρο επιδη εχει προσαρμοστει στο αμερικανικο στυλ μασκα εσωτερικα ονομα το βλέπει ποιο αμερικανικο.μιλας για πεζο σιτροεν.ναι αλλα σημαντικη διαφορα το 106 εχει στην αγορα 5-6-7 χρονια πριν βγει σε αυτη το σαξο.επομενο c1/aygo/107 αυτα το ξεραμε απο την αρχη οτι θα τα βγαζουν και οι 3 και οτι απο την αρχη θα γινει μοιρασμα και επιλεγεις το σημα και το εσωτερικο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ειναι 3 διαφορετικες ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΑΙΡΟΥΣ ΥΝΕΡΓΑΖΩΝΤΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΟΧΙ ΙΔΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΓΚΡΟΥΠ.για τα χοντα-ροβερ δεν θυμαμαι να ηταν ατοφια ποτε στην χωρα μας!!!σε ποια χωρα κυκλοφορισαν παραλληλα?για το τρεζια μαθε που κυκλωφορει και μετα μιλα δες!!”Subaru announced a rebadged OEM version of the Ractis for the JAPANESE market on November 29, 2010. Known as the Subaru Trezia
      (トレジア), the badge engineered model receives unique bumpers, grille,
      bonnet, front fenders, headlights, rear finisher and taillight lenses”!!!!!!εκανα την βρομικη δουλεια για να μην ψαχνεις…
      για την  dacia τι να σου πω.οτι δεν ξερεις?θα στο πω για να ξερεις τα ντατσια ολα μεχρι το 2010 φοραγαν τον 1,4 energy της ρενο του 1988(!) γι αυτοι το μειωμενο κοστος,αλλα οχι μονο αυτο αλλα οτι το συγκεκριμενο μοτερ ειναι οτι ποιο αξιοπιστο εχει βγαλει η ρενο και ειναι απλο και αποδοτικο 2 ρο ουσιαστικα η ντατσια ειναι αυτονομη και περνει τις βασικες αρχες απο την ρενο η οποια ρενο δεν θελει να την κανει σαν την σκοντα που την ανεβασε το γκρουπ αποτομα και απλα θελει να κερδισει με φτηνοτερα αξιοπιστα οχηματα,και κατι ακομα για να μαθενουμε λιγο και ιστορια η ντατσια δεν φτιαχτικε απο τους ρουμανους αλλα απο την ιδια την ρενο για να παραγει εξ αρχης φτηνα οχηματα για την αγορα της ρωσσια,ρουμανιας ,γιουγκοσλαβιας,ουκρανιας,τουρκιας,ελλαδας και λοιπων φτωχων χωρων.για να ξερεις ντατσια(DACIA) ειναι η μεσαιωνικη Δακια που στην ουσια ειναι η σημερινη ρουμανια.αρα εχεις γραψει αλλο ενα ασχετικοτητας λαθος.μαν πολλες φορες δεν σου λεω τιποτα γιατι υποθετω οτι καπου το εχεις διαβασει αλλα να μου λες για ντατσια,να μου λες για PSA,και να μου λες για συνεργασιες σε εταιριες που ΔΕΝ ειναι γκρουπ για ενα μοντελο και ανταλαγη τεχνολογιας-γι αυτο τον λογο γινετε να βλεπεις ιδιο το τογιομπαρου μοτερ σουμπαρου στισημο τογιοτα.απο την στιγμη που εισαι γκρουπ και τα εχεις ολα να βγενουν ολοιδια τι περιμενεις?το οτι αλλαζει ελαχιστα το σχημα του μεταλου απο εξω δεν λεει κατι ολο το θεμα ειναι οτι κανουν τα ιδια που κανανε παντα.γιατι να μην τους κραξω?οταν θα περνει το ιμπιζα ο αλλος γκολφ που ειναι η ανταλαγη τεχνολογιας??που ειναι???δηλαδη σου δινει το ιδιο οχημα με παραλαγες.σαν να λεμε πονυ με καροτσα πονυ με 5 καθισματα πονυ με αποσπομενο καλυμα πονυ με πανι οροφη πονυ μονο μουρη.δηλαδη σε κοροιδευει,εν αντιθεση με τους υπολοιπους που κατηγορεις ειναι ανταλαγη τεχνολογιας…………………………..

    • pariah

      To infinity κυκλοφορεί Ελλάδα όχι μόνο Αμερική…Το παρακλάδι τι πάει να πει;;;Αντι για να δημιουργήσει νέα εταιρία η vw αγόρασε ήδη υπάρχουσες για να κάνει το ίδιο πράγμα….Σε σένα που είσαι καταναλωτής πόσο μεγάλη είναι η διαφορά του να συνεργάζονται κάποιες εταιρίες για να βγάλουν ένα μοντέλο, από το να μια εταιρία και να το δίνει και στις υπόλοιπες δικές της. Όπου στην 2η περίπτωση τουλάχιστον προβαίνει σε μεγαλύτερες διαφοροποιήσεις από τους πρώτους τις περισσότερες φορές. Μου λες για το toyobaru ότι θα έχει στήσιμο toyota μοτέρ subaru…Το ξέρουμε…Εγώ σε ρώτησα τι διαφορά έχει το brz από το gt86…..

      Eίπες ότι είναι επιλογή σου να διαλέξεις εσωτερικό στα c1/107/aygo;;;;

      http://i477.photobucket.com/albums/rr136/Manitoba_2008/peugeot_107_facelift_2009_3.jpg
      http://i621.photobucket.com/albums/tt300/Rod350Z/Hello%20Citroen%20C1/C1_dash.jpg
      http://0to60reviews.files.wordpress.com/2011/11/toyota-aygo-interior.jpg

      Σίγουρα…..Διαλέγεις το σήμα στο τιμόνι…Τρομερή εικαστική παρέμβαση…..

      To ractis στην Ευρώπη είναι το λεγόμενο verso s που η subaru το λέει trezia;;;;Ποια η διαφορά συνεπώς;;;;Και κυκλοφορεί Ελλάδα και το toyota και το subaru.

      http://www.subaru.gr/11trezia.html

      Το saxo ξεκίνησε παράλληλα με το 106 όταν έγινε fl το δεύτερο….Από την στιγμή που πωλούνταν παράλληλα τι να λέει;;;;Και το beetle βγήκε βασισμένο στην πλατφόρμα του mkIV ενώ είχε βγει το golf mkV…..

      Tέλος επειδή ειπα dacia και μου πέταξες κάτι άσχετα….Λέμε για πλατφόρμες. Αν το πάμε έτσι στο vw δεν έχουν όλα το ίδιο μοτέρ την ιδια ανάρτηση με διαφορά μόνο το σήμα….Τα dacia sandero, duster, logan με ποια άλλα μοιράζονται πλατφόρμα;;; http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_B_platform

      Μια πλατφόρμα σε 17μοντέλα;;;;Δεν είναι κακό….Τέλος λες που είναι η ανταλλαγή τεχνολογίας…Μα από την στιγμή που είναι ΜΙΑ η εταιρία θα κάνει ανταλλαγή με τον εαυτό της;;;;Όσο για τις διαφορές, μπες στα μοντέλα του ομίλου, οδήγησέ τα και πες μετά ότι είναι ολόιδια….Και για να μην το κουράζουμε η vw έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με άλλους κατασκευαστές για να βγάλει ένα μοντέλο (cayenne mk1, taro, transporter)

    • Iceman_Kimi

      Εδω ρε Hellboy αγοραζουν το Golf το καινουργιο που η μονη διαφορα με το παλιο ειναι στα μπρος και πισω φαναρια. Λες να μην μπουρδελεψουν να υπολοιπα μοντελα τους. Ενταξει θελουν να μειωσουν το κοστος το καταλαβαινω αλλα γιατι δεν το εκαναν στα χρυσα χρονια που αγοραζε με χιλια η Ευρωπη?  το κανουν τωρα για να γεμισουν με αυτοκινητα τις αγορες τις ασιας και λατινιηκς αμερικης και φυσικα την πατανε και οι δικοι μας εδω στην Ευρωπη.

    • pariah

      Επειδή ξέφυγες…Το γκουγκλίστικα που λες είναι απάντηση τεκμηριωμένη ότι βγάζουν και άλλοι αμάξια με την ίδια νοοτροπία….Όσο ίδια είναι τα vag μεταξύ τους περισσότερο ίδια είναι πολλές φορές τα υπόλοιπα…Επίσης σου είπα ότι και με άλλους έχουν βγάλει αμάξια ίδια το vag. Συνεπώς, εγώ είμαι ο κολλήμένος που λέω ότι το κάνουν και άλλοι ή εσείς που πιστεύετε ότι μόνο αυτοί το κάνουν;;;;;

      Για την dacia τι είπα;;;Ότι χρησιμοποιεί το ίδιο πάτωμα με άλλα μοντέλα των renault-nissan….Τώρα από το που βγήκε το όνομα και πως λένε τον θυρωρό στην πόρτα του εργοστασίο klein mein….Δεν ήταν αυτό το θέμα…

      Ο άλλος λέει για την bentley, lamborghini. Το αν ειναι καλό αυτό που κάνει το vag φαίνεται από τις πωλήσεις τους και ότι τις έσωσαν από κλείσιμο….Τουλάχιστον εν αντιθέση με τους αμερικάνους έχουν σεβαστεί πολύ περισσότερο τις εταιρίες που διαχειρίζονται….Xώρια ότι αν περιμένες τώρα να μάθεις ότι η bentley πήρε μοτέρ από το vag είσαι βαθιά νυχτωμένος…Εδώ και αρκετό καιρό έδινε η vw και πιο πριν η bmw…..Πια ιστορία λέτε στις μηχανές όταν άλλοι την προμηθεύουν….Αλλά όταν κέρδισε το lemans η bentley, που στην ουσία ήταν ένα audi r8 ήταν κακό για το όνομά της….

      Εντάξει παιδάκια ότι πείτε….Μόνο οι ευρωπαίοι το κάνουν αυτό….

    • hellboy

      για την ιστορια της δακιας http://en.wikipedia.org/wiki/Dacia

    • Iceman_Kimi

      Το ενδεχόμενο να καταστρεφουν την ιστορια μιας εταιριας πχ Lambo, Bentley χρησιμοποιώντας ολα αυτα τα κοινα το σκεφτηκες? Bentley με TFSI μοτερ? Η Audi εχει τετοια μοτερ. ΗΜΑΡΤΟΝ.

    • hellboy

      προφανως γραφεις τεχνοκρατικα και γκουγκλιστικα.οτι διαβασω αυτο γραφω.εν αντιθεση με εμενα που σου γραφω οτι εςχω δει οδηγησει και ψαξει τα τελευταια 15 χρονια!βλεπω τι βγενει και κρινω βλεπω τι εχεγγυα εχει η εταιρια που μου πλασαρει το νεο τεχνολογικο επιτευμα.αλλες φορες βγαζεις σωστα πραγματα δεν σχολιαζω,αλλα πολλες φορες δεν γραφεις καθολου σωστα και γι αυτο ερχωμαστε σε ριξη.συνεπως αυτο το κατεβατουλι που εγραψες δεν εχει να πει κατι σε εμενα για το ν απλο λογο ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ οχι μεταφορα υλικων και σχεδιων.τιοτα παραπανω.ολες οι μουρες του γκρουπο ειναι ιδιες,στο πλαι ολα τα α3,γκολφ λεον ειναι ολο ιδια!και δεν ειναι συνεργασια!!!!!και για να μαθενεις λιγο απο αυτο που βλεπεις γιατι μαλλον δεν το διαβαζεις τι γραφει για την πλατφορμα Renault-Nissan(ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ!!)A new subcompact/B-class B platform is shared by Nissan and Renault. As of 2010, the next generation of this platform has been renamed “V”platform.
      ρε συ μην εθελοτυφλεις.μην τα βγαζεις οτι να’ναι οταν το 2005 βγηκε το σμαρτ 4four δεν εβλεπες οτι ειναι μιτσουμπισι κολτ,εβλεπες ενα απιστευτο αμαξι….σταματα να πετας ασυστολα λινκ απο διαφορα πραγματα δεν εχεις κανενα δικο με αυτα.βγαλε και τις παροπιδες και μην ασχολησε με το τι κανουν οι αλλοι αφου λοιπων θεωρεις σωστο να φτιαχνει η vw σε 4ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ εταιριες το ιδιο αμαξι.ξανα αγορασε σεατ,vw και δεν ξερω τι αλλο.
      ΥΣ σχετικα με την ντατσια επιδη τυχενει να ειναι γνωστος μου απο την ρουμανια εχουμε συζητησει εκτενεστερα απο οτι διαβαζεις στο γκουγκλ για την συγκεκριμενη συνεπως δεν πιαστικα απο κατι λαθος επιασα το χοντρο σου λαθος-aka της ασχετοσινης.ασχολησου με το γκρουπ ασε εμας τους υπολοιπους να τα βλεπουμε οπως τα βλεπουμε και να τα κρινουμε.και πριν με πεις οτι δηποτε στο λεει καποιος που ψαχτικε να αγορασει και vw και σιτροεν και χιουνται και κατεληξε σε μιτσουμπισι.δεν στο λεει καποιος κολλημενος με το μπραντ.το κολλημα μου στα μπραντ ειναι αλλου και δεν ειναι καν στον χωρο του αυτοκινητου-lockheed and martin,vought,-.
      εμενα δεν μου αρεσει ολο αυτο το πραγμα που κανει το γκρουπ αλλα βρισκω ενδιαφερων το πως και γιατι συνεργαζωνται και ανταλλαζουν τεχνολογια ολοι οι αλλοι….
      κατσε να δεις οτι η bmw θα ζητησει απο την τογιοτα κατι σε σχεση με το μοτερ σε κανενα 3 μηνο….
      και να σου πω και κατι ακομα το οτι συνεργαζωνται και ανταλαζουν στοιχεια και δεδομενα κανει την αυτοκινηση καλυτερη ΟΧΙ αυτος ο ΑΤΟΜΙΚΙΣΜΟΣ……………………………..

  • Iceman_Kimi

    Δηλαδη εαν αγορασω το καινουργιο Α3 μπορω να φαντασιώνομαι οτι οδηγω και αλλα 40 διαφορετικα αυτοκινητα?

    • hellboy

      nai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!δεν ειναι ωραιο??????:))))))

    • Iceman_Kimi

      Θα ξυπναω και θα λεω ας οδηγησω σημερα Gallardo, αυριο το R8, μεθαυριο την 911. Και μεσα στην πολη θα παιρνω το Α1 για να βρισκω και parking.

    • hellboy

      ετσιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χαχαχαχχα!!!!!!!!!!!!

    • hellboy

      δεν εχεις καθολου αδικο!!!!!

  • Japwarrior

    Καλησπερα σε ολους. Να πω και εγω την γνωμη μου?
    Ειμαι Ιαπωνας φανατικος και για Γερμανους Γαλλους Και Ιταλους δεν θελω ουτε να τους πιανω στο στομα μου. Αλλα εχω την τυχη (ατυχια) να δουλευω σε μαγαζι με ανταλακτικα αυτοκινητου και βλεπω καθημερινα τι ατερια μηχανικοι υπαρχουν εκει εξω ( Παναγια μου βοηθα). Κατα ποσο σιγουροι ειστε οτι τα αυτοκινητα βγαζουν προβληματα απο μονα τους ή τα προβληματα ειναι ανακαλυψεις των μηχανικων σας ή εχουν δημιουργηθει απο τους ιδιους τους μηχανικου σας για να τρωνε οπως εχει πει και μηχανικος που ψωνιζει ανταλακτικα εκτος απο ψωμακι και μορταδελιτσα και τυρακι. Εχω απειρα παραδειγματα να σας πω. Και αυτα τα κανουν για καπιο περιεργο λογο μονο στα ευρωπαϊκα αυτοκινητα και σχεδων καθολου στα ιαπωνικα. Για ψαχτιτε και λιγο μονοι σας πριν βγαλετε καπιο αυτοκινητο αχρηστο. Και μην ακουσω οτι τα πατε αντιπροσοπια γιατι τα μεγαλυτερα κουλαδια βρισκονται εκει. Παντα φιλικα.

    • hellboy

      οσο ειχα το ρενο το 19 παντα εψαχνα και αγοραζα μονος μου οτι χρειαζωταν το αμαξι,αποφευγωντας και την παραπανω τιμολογιση απο τον μαστορα.

  • Pingback: Teaser Video: Η φετινή διαφήμιση της Volkswagen για το Super Bowl - AutoBlog.gr

  • Pingback: Νέες λεπτομέρειες για τα νέα Audi A3, S3 και RS3 - AutoBlog.gr

  • Pingback: Η Volkswagen αποκαλύπτει την νέα πλατφόρμα MQB - AutoBlog.gr

  • Pingback: Το 2014 η νέα Skoda Fabia, το VW Group ίσως πουλά την MQB πλατφόρμα σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες - AutoBlog.gr

  • Pingback: Η Toyota ανακοίνωσε νέα παγκόσμια αρχιτεκτονική - AutoBlog.gr

  • Pingback: Η Toyota ανακοίνωσε νέα παγκόσμια αρχιτεκτονική - AutoBlog.gr

  • Pingback: 10 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το νέο Volkswagen Golf GTI - AutoBlog.gr

  • Pingback: Test Drive: Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 - AutoBlog.gr

  • Pingback: Η MQB πλατφόρμα του VW Group και το στοίχημα για το μέλλον - AutoBlog.gr

  • Pingback: clearwater mesothelioma lawyer

  • Pingback: Αναλυτές θεωρούν πως η MQB πλατφόρμα του VW Group δεν εξοικονομεί τόσα χρήματα | AutoBlog.gr