Τεκμήρια IX Αυτοκινήτων 2012


Τεκμήρια IX Αυτοκινήτων 2012

Γράφει: - , 17:34
84

Το υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε σήμερα τα νέα τεκμήρια διαβίωσης όπου μεταξύ των άλλων, αυξήθηκαν κατά πολύ και τα τεκμήρια των ΙΧ αυτοκινήτων. Σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών, τα νέα τεκμήρια αφορούν το σύνολο των εισοδημάτων του 2011 και στην περίπτωση των αυτοκινήτων, οι αυξήσεις ανέρχονται έως και στο 71% σε σχέση με τα τεκμήρια του 2011. Συγκεκριμένα τα τεκμήρια για τα ΙΧ αυτοκίνητα για το 2012 είναι τα ακόλουθα:

  • Για τα αυτοκίνητα έως 1.200 κ.εκ ανέρχονται σε 4.000 ευρώ.
  • Για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των 1.200 κ.εκ προστίθενται 600 ευρώ ανά 100 κυβικά εκατοστά μέχρι τα 2.000 κ.εκ.
  • Γα αυτοκίνητα μεγαλύτερα των 2.001 κ.εκ. προστίθενται 900 ευρώ ανά 100 κ.εκ. για μέχρι 3.000 κ.εκ.
  • Για αυτοκίνητα με κινητήρα μεγαλύτερο από 3.001 κ.εκ. προστίθενται 1.200 ευρώ ανά 100 κ.εκ.

Για οχήματα ηλικίας 5 έως 10 ετών, προβλέπεται έκπτωση από τα προαναφερθέντα τεκμήρια κατά 30% και για αυτοκίνητα ηλικίας άνω των 10 ετών έκπτωση κατά 50%. Αν ο κυβισμός του αυτοκινήτου δεν καταλήγει σε πλήρη εκατοντάδα (π.χ. 1240, 1290 κ.ε.) τότε θα γίνεται στρογγυλοποίηση προς την πλησιέστερη εκατοντάδα (μέχρι 50 κ.ε. προς την αμέσως προηγούμενη και πάνω από 50 κ.ε. προς την αμέσως επόμενη). Αναλυτικά παραδείγματα μπορείς να βρεις στους πίνακες που ακολουθούν:

Τεκμήρια ΙΧ Αυτοκινήτων 2012 Ηλικίας έως 5 ετών

Κυβικά (cc)

2012

2011

Έως 1.200 cc

4.000 ευρώ

3.000 ευρώ

1.400 cc

5.200 ευρώ

3.600 ευρώ

1.600 cc

6.400 ευρώ

4.200 ευρώ

1.800 cc

7.600 ευρώ

4.800 ευρώ

2.000 cc

8.800 ευρώ

5.400 ευρώ

2.200 cc

10.600 ευρώ

6.400 ευρώ

2.400 cc

12.400 ευρώ

7.400 ευρώ

2.600 cc

14.200 ευρώ

8.400 ευρώ

2.800 cc

16.000 ευρώ

9.400 ευρώ

3.000 cc

17.800 ευρώ

10.400 ευρώ

3.200 cc

20.200 ευρώ

11.800 ευρώ

3.400 cc

22.600 ευρώ

13.200 ευρώ

3.600 cc

25.000 ευρώ

14.600 ευρώ

3.800 cc

27.400 ευρώ

16.000 ευρώ

4.000 cc

29.800 ευρώ

17.400 ευρώ

4.200 cc

32.200 ευρώ

18.800 ευρώ

4.400 cc

34.600 ευρώ

20.200 ευρώ

4.600 cc

37.000 ευρώ

21.600 ευρώ

4.800 cc

39.400 ευρώ

23.000 ευρώ

5.000 cc

41.800 ευρώ

24.400 ευρώ

5.200 cc

44.200 ευρώ

25.800 ευρώ

5.400 cc

46.600 ευρώ

27.200 ευρώ

5.600 cc

49.000 ευρώ

28.600 ευρώ

5.800 cc

51.400 ευρώ

30.000 ευρώ

6.000 cc

53.800 ευρώ

31.400 ευρώ

Τεκμήρια ΙΧ Αυτοκινήτων 2012 Ηλικίας 5-10 ετών

Κυβικά (cc)

2012

2011

Έως 1.200 cc

2.800 ευρώ

2.100 ευρώ

1.400 cc

3.640 ευρώ

2.520 ευρώ

1.600 cc

4.480 ευρώ

2.940 ευρώ

1.800 cc

5.320 ευρώ

3.360 ευρώ

2.000 cc

6.160 ευρώ

3.780 ευρώ

2.200 cc

7.420 ευρώ

4.480 ευρώ

2.400 cc

8.680 ευρώ

5.180 ευρώ

2.600 cc

9.940 ευρώ

5.880 ευρώ

2.800 cc

11.200 ευρώ

6.580 ευρώ

3.000 cc

12.460 ευρώ

7.280 ευρώ

3.200 cc

14.140 ευρώ

8.260 ευρώ

3.400 cc

15.820 ευρώ

9.240 ευρώ

3.600 cc

17.500 ευρώ

10.220 ευρώ

3.800 cc

19.180 ευρώ

11.200 ευρώ

4.000 cc

20.860 ευρώ

12.180 ευρώ

4.200 cc

22.540 ευρώ

13.160 ευρώ

4.400 cc

24.220 ευρώ

14.140 ευρώ

4.600 cc

25.900 ευρώ

15.120 ευρώ

4.800 cc

27.580 ευρώ

16.100 ευρώ

5.000 cc

29.260 ευρώ

17.080 ευρώ

5.200 cc

30.940 ευρώ

18.060 ευρώ

5.400 cc

32.620 ευρώ

19.040 ευρώ

5.600 cc

34.300 ευρώ

20.020 ευρώ

5.800 cc

35.980 ευρώ

21.000 ευρώ

6.000 cc

37.660 ευρώ

21.980 ευρώ

Τεκμήρια ΙΧ Αυτοκινήτων 2012 Ηλικίας Άνω των 10 ετών

Κυβικά (cc)

2012

2011

Έως 1.200 cc

2.000 ευρώ

1.500 ευρώ

1.400 cc

2.600 ευρώ

1.800 ευρώ

1.600 cc

3.200 ευρώ

2.100 ευρώ

1.800 cc

3.800 ευρώ

2.400 ευρώ

2.000 cc

4.400 ευρώ

2.700 ευρώ

2.200 cc

5.300 ευρώ

3.200 ευρώ

2.400 cc

6.200 ευρώ

3.700 ευρώ

2.600 cc

7.100 ευρώ

4.200 ευρώ

2.800 cc

8.000 ευρώ

4.700 ευρώ

3.000 cc

8.900 ευρώ

5.200 ευρώ

3.200 cc

10.100 ευρώ

5.900 ευρώ

3.400 cc

11.300 ευρώ

6.600 ευρώ

3.600 cc

12.500 ευρώ

7.300 ευρώ

3.800 cc

13.700 ευρώ

8.000 ευρώ

4.000 cc

14.900 ευρώ

8.700 ευρώ

4.200 cc

16.100 ευρώ

9.400 ευρώ

4.400 cc

17.300 ευρώ

10.100 ευρώ

4.600 cc

18.500 ευρώ

10.800 ευρώ

4.800 cc

19.700 ευρώ

11.500 ευρώ

5.000 cc

20.900 ευρώ

12.200 ευρώ

5.200 cc

22.100 ευρώ

12.900 ευρώ

5.400 cc

23.300 ευρώ

13.600 ευρώ

5.600 cc

24.500 ευρώ

14.300 ευρώ

5.800 cc

25.700 ευρώ

15.000 ευρώ

6.000 cc

26.900 ευρώ

15.700 ευρώ

Τα υβριστικά σχόλια, τα σχόλια που δεν σχετίζονται με τη θεματολογία του άρθρου, όπως και εκείνα που οδηγούν σε προσωπικές αντιπαραθέσεις θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης.

  • loeb

    Α ρε βρεγμενη σανιδα που σας χρειαζεται! Ποσους προδοτες και ανθελληνες εχουμε σε αυτο το εθνος ρε πουστη μου? Παγκοσμια πρωτια! 
    Αν και δεν παρεκτρεπομαι ευκολα με εχουν βγαλει απο τα ρουχα κι ας μην με πιανει ο νομος.

  • Billtaoul

    δηλαδη για ενα αμαξι μοντελο 2004 και 1996κυβικα ποσα θελω?

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      6.160 ευρώ

    • loeb

      και να φανταστεις οτι τοσα ειναι μονο το αμαξι. 

  • TheoXydias

    ρε δεν μαμιεστε δεν πληρωνω τπτ στο μπιπ μ σας γραφω οπως και φετος εβγαλα ασφαλεια τελη δεν προκεται να παρουν οι προδοτες….και δεν δουλευω ρε ειμα ιφοιτητης αμα θελετε ελατε να μ κλασετε τα φρυδια….. λαμογια

    μαλακες νομιζετε θα βγαλετε εσοδα???3 αρχιδια θα απρετε ρε οπως ηταν η καταθεση πινακιδων φετος στις 300.000 ξυπαντε ρε κολωζωα και μπειτε στη βουλη χουντα και απανχονισμο θελουν ολοι αυτοι που καθομαστε ακομα σαν μαλακες να πληρωνουμε τα σπασμενα τους.ας ερθει οποιος θελει να κανει μαλακια θα τον καθαρισω ζωντανο τα λαμογια

    • loeb

      Χωσε…. μια απο τα ιδια δεν με πιανει αλλα ειναι το γαμωτο και οτι σου κοβει και οποιαδηποτε αγορα γρηγορου αυτοκινητου

    • Mr.George william

      Γεια σας ,

      Για την καλύτερη συστηθώ , είμαι Mr.George William διαβάσει ένα ιδιωτικό πιστωτικό ίδρυμα θ δίνουν δάνεια με επιτόκιο 3 % . Αυτή είναι μια οικονομική ευκαιρία

      βήμα από την πόρτα σας , να ισχύουν και σήμερα και να πάρει γρήγορα το δάνειό σας . Υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που αναζητούν οικονομικές ευκαιρίες ή βοήθεια σε όλες τις θέσεις και όμως εξακολουθεί να μην είναι σε θέση να πάρει ένα . Αλλά αυτό είναι μια οικονομική ευκαιρία βήμα από την πόρτα σας και , ως εκ τούτου , δεν μπορεί να αντέξει χάσουμε αυτή την ευκαιρία . Η υπηρεσία αυτή καταβάλλεται στους δύο ιδιώτες, εταιρείες, επιχειρηματίες, άντρες και γυναίκες . Το ποσό του δανείου διαθέσιμο φάσμα οποιοδήποτε ποσό της επιλογής σας, για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email : georgewilliamloancompany@gmail.com

      Χρειάζεται πρώτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

      Ονοματεπώνυμο ………………………………

      Προσωπικός αριθμός τηλεφώνου ……………………….

      Χώρα …………………………………….

      Διεύθυνση ………………………………..

      Κράτος …………………………

      Ηλικία ………………………………………

      Έχετε υποβάλει αίτηση πριν ; …………………..

      Κατάσταση ……………………………

      Ποσό δανείου που απαιτείται ……………………………….

      Διάρκεια Δανείου ……………………………

      Επάγγελμα ………………………………

      Μηνιαίο εισόδημα ………………………..

      Ευχαρίστως περιμένουν άμεση απάντησή σας ,

      Με φιλικούς χαιρετισμούς ,

      Mr.George William

    • Hayden

      Σιγα βρε επιβητορα εσυ,σιγα μαμια των παντων,αφου εισαι φοιτητης και δεν δουλευεις,πως εχεις και συντηρεις αυτοκινητο?? Πως το δικαιολογεις??Εισαι και χωρις ασφαλεια παναθεμα σε,αν σου τυχει κανενα ατυχημα τι θα κανεις??

    • babinos1983

      φιλοσ δεν θελω να κανω τον δικηγορο του διαβολου……απλα το υφοσ ειναι λιγο “προκλητικο”!!!! :-)
      το παιδι μπορει να εχει απο πισω πατερα που τα σκαει…….να εχει παππου που τα σκαει!!!!! μπορει να λεει δεν δουλευω ..νομιμα!!! ποιοσ φοιτητησ το δηλωνει????  :-P
      μπορει στην τελικη να ειναι με καμια MILFara και να του το πληρωνει αυτη!!!!!! tropoi για να συντηρησεισ ενα αυτοκινητο υπαρχουν πολλοοιιι αρκει να εχεισ θεληση!!!!  ;-)

      ακομα και στο ατυχημα που λεσ….(εκτοσ θανατηφορου και σοβαρου τραυματισμου) αν δεν φωναξεισ την αστυνομια λυση μπορεισ να βρεισ ευκολα!!!!!
      φιλικα!!!!

    • TheoXydias

      ευχααριστω για την υπσοτηριξη ρε του τα χωσα και σορρυ αλλα ο τυπας ειναι παπαρας 

    • babinos1983

      tipota φιλοσ!!!!!! απλα και μενα δεν μου αρσει να προκαλει καποιοσ ασκοπα!!!!!!
      στα πλαισια του πειραγματοσ αλλο αυτο!!!!!
      οποτε τωρα που βλεπω οτι εισαι μπαρμαν!!!!!
      αμα σκασω προσ τα μερη σου θα κερασεισ 2-3 ποταρεσ και ειμαστε οκ!!!!!  :-PPP
      αν και θα προτιμουσα να σε συνthρει μια MILFara !!!!! ειχα ακουσει πριν κανα 3μηνο για γκαρσονιερα φωτια!!!!!!!!  ;-) ;-))))

    • TheoXydias

      xaxaxaxaxaxa ξερουμε που ηταν και τι γινοταν…ελα εσυ πατρα και θα φυγεις σερνοντας απο το μαγαζι :Ρ

    • babinos1983

      axaxaxaaaxxa an κατσει η φαση σιγουρα!!!! ποτε δεν εχω ερθει πατρα…..

    • TheoXydias

      για να μην σου αρχισω τα μπινελικια που πισω απο μια οθονη κρινεις οτι σου καβλωσει να σου πω οτι δου΄λευω πορτα μπαρμαν οσο καιρο ειμαι φοιτητης
      λεφτα βγαζω αλλα δεν δικαιολογουνται.
      δεν μ τα σκαει κανενας απλα δεν μπορω να το δικαιολογησω.ποιος σου πε ρε οτι δενεχω ασφαλεια?εχω τελη δεν πληρωνω γιατι ειναι απατεωνες…. κατι σαν και σενα που πεταγονται χωρις να ξερουν ειστε για πολλες φαπες.αιντε τωρα απογευματιατικα

      και μαθε να διαβαζεις προσεκτικα τι γραφω πριν απαντησεις… λεω ασφαλεια εχω τελη δεν τους πληρωνω και με καλυπτει πληρως μονο κανα προστιμο αν φαω για τελη αλλα και παλι γραμμενους τους εχω

    • Tmakad

      μην εκνευριζεσαι λαμογιο, ειναι μονο η αρχή, ολε

  • http://autoblog.gr Mika

    Ti na pw, ta logia mou tha xasw…
    Mpourdelo,an kai ta mpourdela exoun kanones ki einai organomena…..
    Edw, mono xaos yparxei..

  • Sokratis13

    Εχουμε καταντησει λαος προσκυνημενων.Η αληθεια ειναι οτι ειμαστε τοσο αιγοπροβατα που μας αξιζει να μας τον φορανε ετσι,στην ψυχρα και χωρις σαλιο.Η καντα ολα λιμπα, η σκασε και κολυμπα.Αντε καλες γιορτες να εχουμε παιδια.

  • elaspre

    αν μπορει καποιος να μου εξηγησει με απλα λογια τι παιζει με το τεκμηριο(πρωτο αυτοκινητο που παιρνω)!
    θελω να παρω το opel corsa 1.7 diesel το οποιο οπως βλεπω εχει τεκμηριο 7000 ευρω!
    το εισοδημα μου ειναι περιπου 15000 καθαρα!
    τι πρεπει να εχω κατα νου και τι σημαινει το παραπανω?

    • Sokratis13

      καλυπτεσαι απο το υπαρχον εισοδημα σου .Το 1700 αρι σου σημαινει οτι εχεις εισοδημα τουλαχιστον 7000(δηλαδη οτι δηλωνεις τουλαχιστον 7 χιλιαρικα στην εφορια).Βεβαια αυτο μπορει να αλλαξει του χρονου…

  • Dj-aerox

    dustuxos autos pou exei 1.600 tha mini me to 16ari,  atuo me to 2.000Cc tha mini me to dilitro.dustuxos kovontai ta oneira sxedon olon gia ena kalutero amaksi ! kai ego ixa oneira gia megalutera kivika  alla tha mino me ta 1.800 cc  alla na doume os poso tha anteksoume !

  • Constantine

    Εγώ έχω καταλάβει 2 πράγματα ..

    1- Κραταω το Golfaki μου που ειναι 1400 , μοντέλο 99 και το κανω ανανεωση μέσα -εξω με 2-3000 το πολύ και αμα μου την καβλώσει και βρω κανέναν 1800 GTI κινητήρα με 150 άλογα ή του S3 αν χωράει με τα 225 του τον τοποθετώ και το έχω δηλωμένο 1400 , όπως με γ***νε τους γαμ**ω μέχρι να αλλάξουν τα πράγματα 

    2- Οτι όσο κοιμόμαστε και δεν τους σκίζουμε τον πισινό , θα μας πηδάνε και όσο μας πηδάνε τόσο πιο γρήγορα θα ξυπνήσουμε απο την ναρκη . Με αλλα λόγια τα θέλει ο κώλος μας !! Οταν ακόμη ενα 15% ψηφίζει Πασόκ και το αλλο 20% ΝΔ τα θελει ο κώλος μας 

    • babinos1983

      mazi soy φιλοσ!!!!! απλα μετα δεν περνασ ποτε ΚΤΕΟ…ωσ εδω οκ!!!! το προβλημα μονο στο αδηλωτο το εχεισ σε περιπτωση που πεσεισ σε μπλοκο τησ τροχαιασ…και το προστιμο τσουζει……η αν πεσεισ σε τροχαιο-ατυχημα!!!!! αν τα βρεισ να κανεισ φιλικη δηλωση ουτε γατα ουτε ζημια!!!!!!! αλλα αμα φωναξει καποιοσ την αστυνομια ξεκιναν και τα προβληματα σου!!!!!!

      υ.γ δηλαδη ενασ που αγοραζει new A3 1.2tsi εχει τεκμηριο 4.000….ενω kapoios poy exei lancer 5etias 1.8 εχει τεκμηριο 6.400!!!!!!!! eyge λαμογια του ελεουσ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Constantine

      Μπάμπη Κτεο εχω να περάσω απο το 2004 , οσο αφορα τον κινητηρα εχεις δικιο αν συμβει και αν το καταλάβουν ….

      δεν το εχω ψαξει ακόμη , δεν ξερω πολλά , θα μιλησω με τον μηχανικό κιόλας αλλα σκεφτομαι είτε να κανω ενα πολύ καλό σέρβις στον κινητηρα και να του βάλω τούρπο μετα ή να τον αλλαξω τελειως με 1800 τουρπο . θα βαρεσω ιδια νουμερα πάνω , θα βάλω το καπακι του 1400 και να πάνε να γαμηθούνε 

      μια ζωη την εχουμε !!!!!!!!

    • babinos1983

      filos αμα το ξεκινησεισ κατι τετοιο βαλε τροπετο!!!!!! και ασε μια για παντα το 1.4!!!!
      τωρα για τα νουμερα που λεσ να ΄΄χτυπησεισ” απλα ξεχνα το!!!!!δεν αξιζει !!!!
      απλα βαλε το καπακι που λεει 1.4 και αστο ετσι!!!!!
      αμα κανεισ το αλλο kai se piasoyn…. καλητερα να το χαρισεισ μετα το αμαξι!!!!  :-P

    • Constantine

      Καταρχάς Μπάμπη αν συμβει κάτι και το καταλάβουν και με ρωτήσει η αστυνομία τους λες τώρα τον εβαλα , δεν πρόλαβα να το δηλώσω ακόμη , δεν βγηκαν τα χαρτια ακόμη και πας και τα κανεις την αλλη μερα …
      Αλλα ποτε δεν θα συμβει κατι τέτοιο οπότε δεν ανησυχω 

      τωρα το κοστος αν συμφερει τουρπο ή νεος κινητηρας θα ψαξω και βλέπουμε , φυσικα ο κινητηρας ειναι το καλυτερο 

    • babinos1983

      σε απλο μπλοκο μπορει να πιασει!!!!!!!
      σε τροχαιο με την καμια!!!!!
      πριν 6 μερεσ μια φιλη στην πολιχνη…εχει 15-20 μερεσ που πηρε το νεο ΠΟΛΟ το ειχε ”χωρισ΄΄ πινακιδεσ….οπωσ αναιβενε την ελπιδοσ εκανε το ΄΄λαθοσ΄΄ να αφησει μια αλλη να περασει απο ενα στενο….. δεν υπολογισε ομωσ τον 16χρονο ρωσοποντιο με το Ζ που εροταν κομματια που τρομαξε και σφηνωθηκε μεταξυ τουσ!!!!! το αποτελεσμα ζημια 750 ευρω…οπωσ ηταν σωστο φωναξε τησ αστυνομια!!!!! απλα σε τροχαια συμβαντα τα ελεγχουν ολα…και ενω δεν εφταιγε καθολου!!!! εφαγε και προστιμι 500ευρω γιατι δεν ειχε την σωστη-απαραιτητη αδεια κυκλοφοριασ!!!!!! τουσ εξηγησε οτι το υτοκινητο ειναι με τισ ζελατινεσ……κκαι τησ ειπαν οτι το καταλαβαινουν…απλα σε τροχαιο συμβαν ελεγχοντε ολα και την ενημερωσαν πωσ για να κυκλοφορεισ το οχημα πρωτα πρεπει να εχεισ κανει ολα τα χαρτια και μετα βγαινεισ εξω…ασχεταπ ωσ κανουν τα στραβα ματια καθε μερα…..

    • Constantine

      Δεν ξερω αν χωραει ο tsi σε golf 4 αν χωραει τοτε είναι λουκούμι !!!!

      Μπάμπη δεν αντιλέγω έχεις δικιο , αλλα αν κανω κατι τετοιο και συμβει κάτι , το παω δικαστικώς , θα εχω την αδεια και την δηλωση του  μεχρι τότε, πάιρνω δηλωση απο τον μηχανικό οτι το εβαλα εκεινη την περιοδο τον κινητηρα  τον κινητηρα , τα ριχνω στην γραφειοκρατια του δημοσιου και την γλυτωνω αν οχι τελειως ,με μειωμενο πρόστιμο . δεν χρειαζεσαι καν δικηγόρο

      οπότε εχει πολλά παραθυρακια η κατασταση  

    • babinos1983

      μεχρι το 1.8 tsi πρεπει να χωραει ανετα!!!!! οπωσ και τα αλλα!!!!!! κανε μια γυρα!!! και αν σε βγαλει ο δρομοσ προσ τα κτελ μακεδονια στην εξοδο για αθηνα στον παραπλευρο εχει τον θεοδωριδη που το κανει ανετα!!!!!  κανε μια ερωτηση!!!! ;-)

    • Constantine

      Αν αποφασισω αντι για νεο αμαξι να κάνω αλλαγη κινητηρα θα πάω . Για την ωρα λόγω οικονομικών κερδίζει η αλλαγη 

      Ο 1.8 tsi 160 άλογα δεν βγαζει ?? Θα προτιμουσα το 1.4 160 τότε , να ειμαι και ήσυχος …..

      πάντως το αμαξι για 3000 που κοστιζει τώρα δεν το δίνω , προτιμω την ανακαίνιση 

    • hellboy

      ρε συ κοιταξες μηπως σε συμφερει καλυτερα κανενας tsi στα ιδια κυβικα?!

    • Δημήτρης Τρελαμένος

      ποιος περνει κτεο ρε παιδια??

  • hellboy

    παιδια ολοι να παρουμε ενα 600ρακι  ενα το πολυ 1200ρι 20 ετιας να ησυχασουμε!!κυριολεκτικα θελουν να μας πανε 50 χρονια πισω!!!!δηλαδη εγω με το 1,3 σε 2 χρονια αν παραμεινω αεργος θα μου ζητανε να τους δωσω και χρηματα που δεν εχω?????!!!!!!!!!ελεος!!!!!!!!!!!!

  • jim

    an sas po oti den katalava tipota  i de thelo haha  :) diladi gia to rx-8 posa prepi na dosis?(gia na paroume den rotao afto to katalava) vlepo kati pentoxiliara kai kati ikosaxiriara 

    • Constantine

      Τα τελευταια χρόνια το RX ειναι οτι καλυτερο  μπορεις να πάρεις απο άποψη φορολογίας , αλλα η βενζινη καίει ….

      Αν και η εκδοση με τα 190 άλογα έμαθα πως ηταν πιο οικονομικη και αξιοπιστη 

    • hellboy

      φορολογικα μετραει σαν 1,3 αρα αναμεσα στο 1,2 και 1,4 φορολογικα παντα!!

    • Constantine

      Hellboy αν δεν το ειχανε κάνει πιο ασχημο απο το παλιο μοντελο θα το χτυπαγα ανετα . Προτιμω να δινω κατι παραπανω στην βενζινη αλλα να κανω τα γούστα μου παρά στην εφορια να τα τρωνε τα κόμματα 

      Μεταχειρισμένο φοβαμαι να πάρω όμως γιατι τα πιο πολλά θα ειναι …ψιλοξεσκισμένα απο τα γκαζια 

      Θα προτιμουσα ίσως ενα καλοσυντηρημενο με καινουργιο κινητηρα RX7  

    • hellboy

      για το RX7 γιατι δεν μπενεις για μια αναγνωριστικη ματια στο RX7club να δεις να ρωτησεις και σιγουρα τα παιδια και περισοτερα απο εμενα να ξερουν και καλυτερα και αν θελησεις να παρεις ενα θα βοηθησουν να διαλεξεις το καλυτερο πιστεψε με τα κλαμπ βρισκεις τυπακια που ξερουν το αμαξι πραγματικα!!!!!

    • Constantine

      εχω μπει και εχω γραφτει κιόλας !!!! ειναι απο τα αγαπημενα μου αυτοκινητα !!!!

      εχω βρει μερικα καλα απο το club φτιαγμενα κιόλας ….απλα καιει πολυ το ατιμο

  • Tan-tax

    opa den katalava tpt…gia ena 2200cc montelo 2002 ti eisodima prepei na exeis???k an exeis duo autokinita sto onoma sou prepei na eisai krisos????

    • Tan-tax

      AB apnta giati eimai etoimos na kanw tin metavivasi!!!!!!! min travaw ta malia mou meta !!!!!!episis dekaetias montelo to pianei i ektakti eisfora????

    • Constantine

      Στα 2200 φίλε δεκαετίας είσαι στα 7420. Τώρα αν έχεις 2 αμάξια δεν είμαι σίγουρος αν μετράει αυτό που έχει μεγαλύτερο τεκμήριο !!! Δεν είμαι σίγουρος ξαναλέω .Ρώτα τον λογιστή σου. Πάντως την έκτατη πρέπει να την πληρώνεις αφου έχεις 2λιτρο και πάνω ασχέτως ηλικίας 

      Και πάλι ξαναλέω δεν είμαι λογιστης , μπορει να κάνω λάθος 

    • Tan-tax

      ok file s eixaristw!!! ante na doume! an einai etsi den me pianei…

    • hellboy

      σιγουρα πανω απο  7.420 ευρώ

  • Bill Z4

    Μετά από τα σχόλια που διάβασα δικαιολογώ απόλυτα την κυβέρνηση για τα παντός είδους τεκμήρια που επιβάλει.Είμαστε λαός της λαμογιάς και της ψευτομαγκιάς.Στο τεκμήριο δεν πληρώνεις τίποτε,απλά πρέπει να αποδεικνύεις για τα αγαθά που αποκτάς και κατέχεις.Όλοι ξέρουμε για την φοροδιαφυγή,οπότε πρέπει να δεχόμαστε και τα αποτελέσματα της.Μέσα στο χαμό που υπάρχει στην χώρα γίνονται και πολλές μαμακίες και οι διοικούντες καπνήσαν όλο το χόρτο,δεν αφήσαν τίποτε στο χωράφι,αλλά πρέπει να παραδεχτούμε ότι πολλά οχήματα και ακίνητα αποκτήθηκαν με μαύρα χρήματα.Για μένα πρέπει να ανεβούν περισσότερο τα τεκμήρια και να πέσουν οι έκτακτες εισφορές και οι φόροι.Έχεις χρήματα?ΠΑΡΤΟ!

    • babinos1983

      ερωτηση σε αυτο που λεσ φιλοσ….οκ εν μερη το δεχομαι!!!!
      ειχα μια δουλεια πχ 5 χρονια και πηρα ενα αμαξι 1600!!!!
      ολο το 2011 λογο κρισησ δεν εχω δουλεια!!!! δηλαδη μηδεν εισοδημα!!!!!!!
      τωρα μου βαζει τεκμηριο διαβιωσησ 6500!!!!!! αν δεν μπορεσω να δικαιωλογησω θα πληρωσω και προστιμο!!!!!!!! αν δεν ειναι αδικο αυτο πιο ειναι?????

    • Bill Z4

      Τα τεκμήρια είναι μαχητά.Ξέρω πολλούς όμως με 6500 εισόδημα με βίλα-εξοχικό-3 αυτοκίνητα κτλ.Εάν δεν αποκτήσουμε φορολογική συνείδηση θα έχουμε πολλούς άδικους νόμους.Έγκειται στην συμπεριφορά του καθενός μας να γίνουμε μια σοβαρή χώρα.

    • babinos1983

      εγω δεν ειπα να μην εχουμε νομουσ!!!!! το υπαρχον συστημα μια χαρα ειναι!!! αρκει να το δουλεψουμε!!!! πιστεψε με δεν χρειαζεται τιποτα παραπανω!!!!!! για ολα υπαρχει λυση!!!! απλα κανουμε ταστραβα ματια!!!!
      αυτο το μαμημενο πολιτικο κοστοσ μασ εχει φαει!!! τιποττα παραπανω!!!!!
      απλα μια ζω την παταμε εγω και συ……..γιατι δεν μασ υπολογιζουν…αλλα που θα παει….η ροδα αρχιζει και γυριζει…..

    • hellboy

      αυτος που εχει βιλα-εξωχικο-3 αυτοκινητα προφανως δεν εχει κανενα ενδιασμο να παρανομισει και δεν εχει αναγη αν του σκασει ενα προστιμο οπως εχω εγω,ο Μπαμπης και ο καθενας…….
      εγω και το 95% των ελληνων ειμαστε νομιμοτατοι απεναντι στην φορολογια το υπολοιο 5% με τις δεκαδες off-shore  εταιριες και τα μοιρασμενα σπιτια αυτοκινητα και λοιπα στοιχεια δεν ειναι σωστοι και αυτοι εχουν φερει την χωρα στο χειλος της καταστροφης μαζι με το φοροεισπρακτικο συστημα που πραγματικα κοιματε πανω απο 20 χρονια…………….
      ξεχασα και με τους πολιτικους που καλοπερνανε με τα χρηματα του λαου………
      και τωρα θα σε ρωτησω κατι αλλο ασχετο ξερεις οτι υπαρχει συνταξη που περναει απο παππου σε εγγονο και συνεχειζετε και παραπερα??και δεν σου λεω για καμμια συνταξουλα των 600ευρω αλλα για συνταξη των 2500ευρω…….το ηξερες?το εμαθες!!!!!!!!!!:)

    • pariah

      Bill ένα πράγμα όμως..,..Έχεις fiesta st 2,0lt και ο άλλος Ε class coupe 1.8cgi….Το βρίσκεις δίκαιο το merc να πληρώνει λιγότερα;;;;Αλλά θα γυρίσουμε στα παλιά χρόνια που ένα αμάξι το γραφες σε ολόκληρο το σόι….Παίξε με την εργοστασιακή αξία αν θες και όχι με τα κυβικά….

    • babinos1983

      akribvs!!!!!!! αν θεσ να εισαι δικαιοσ και ωραιοσ κανεισ αυτο!!!!!!!!!!
      παιζεισ με τιμεσ εργοστασιου γιατι δεν σε ενδιαφερει ο μεσαζωντασ!!!!!!!!!!
      αλλα οταν θα υπαρχει ενα δικαιο συστημα…δεν θα μπορουν να ξεχωρισουν τα λαμογια!!!!!!!!!!!!!
      γιατι στην ελλαδα μαγκασ ειναι…αυτοσ που κυριολεκτικα πηδαει τουσ νομουσ!!!!!!!

    • hellboy

      φιλε κανεις μεγαλο λαθος εμεις ξερουμε για την φοροσδιαφυγη αλλα οι πολιτικοι δεν την ξερουν αφου ειναι οι ιδιοι που πρωτοι των πρωτων φοροδιαφευγουν…………το ξερεις οτι κανενας απο τους πολιτικους του σημερα δεν ξερει τι γινετε στο κεντρο της αθηνας,βεβαια ξερουν καλα το κεντρο στο κεφαλαρι,εκει ψωνιζουν τα φτηνα 2000ευρο κοστουμακια που εσυ  εγω και ολοι μας πληρωνουμε….
      και αλλη μια εισφορα των πολλων για τους λιγους……λιγο υπερβολη δεν ειναι??????????εκτως αν δεν εχεις κανενα προβλημα οικονομικα και τα γραφεις εκ του ασφαλους…….
      εγω ειμαι στα 1,3 και αεργος θα μου ζητησουν να πληρωσω και απο πανω??απο τι απο το εισοδημα που δεν μου επιτρεψαν να εχω?
      φιλικα παντα!!:)

    • Bill Z4

      Αν έχεις κάρτα ανεργίας δεν σε πιάνει το τεκμήριο.

    • Panais

       ΓΑΤΑ ΕΙΣΑΙ ΜΠΙΛ ΔΗΛΑΔΗ ΕΑΝ ΕΓΩ ΠΕΡΥΣΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣΑ 2000 ΕΝΑ 1400ΑΡΙ ΠΑΛΙΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΦΕΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΨΩ ΑΠΟ ΤΑ 3 ΜΟΥ ΤΟ ΕΝΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΩ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΜΠΟΥΦΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΟΙ ΑΝΕΡΓΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΡΟΙ. ΜΑΘΕ ΚΑΜΙΑ ΣΤΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΥΔΙ ΣΟΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΘΑ ΤΙΣ ΑΡΠΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΝΑΝ ΜΥΑΛΟΦΥΓΟΔΙΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΑΙΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ…

  • Pingback: Τεκμήρια IX Αυτοκινήτων 2012 « Tsimpouri()

  • Constantine

    Bill όταν θα κόψουν τον παχυλό μισθό τους και τα προνομιά τους που μέχρι και τον καφέ που πίνουν τον χρεώνουν στο κράτος , όταν θα πιάσουν και θα κατασχέσουν τις περιουσίες όλων όσων έφαγα τα χρήματα της Ευρώπης και δημιούργησαν αυτο το χρέος , όταν θα φορολογήσουν τους εαυτούς τους , τα σπίτια τους και τα χρήματα τους που έχουν σε τράπεζες του εξωτερικού και σε off-shore εταιρείες , όταν όλοι αυτοι που τους χαρίζονται χρέη τρελών εκατομμυρίων επειδη είναι χορηγοί στις προεκλογικές τους εκστρατείες επιτέλους τα πληρώσουν , τότε να γυρίσουν να φορολογήσουν και τον ελληνα πολίτη που τόσα χρόνια μόνο αυτόν ξεσκίζουν 

    Οπότε Bill αν θες να πληρώσεις παραπάνω τεκμήριο για να νιώθεις ευπατρίδης , παραπάνω τέλη κυκλοφορίας και έκτακτες εισφορές , πλήρωσε  και τα δικά μου . Αλλιώς ασε με εμενα να νιωθω το κράτος εχθρό μου και να κάνω οτι μπορώ για να το πολεμήσω , για να ζήσω, όπως ζούνε πλουσιοπάροχα και αυτοι στην δικιά μου πλάτη 

    • Bill Z4

      Με τέτοια λογική δεν πρέπει να παραπονοιώμαστε για αυτά που μας επιβάλουν.
      Έγραψα ότι τα τεκμήρια είναι λογικά,αναδεικνύουν τον παράνομο πλούτο.Κάποιος που έχει εισοδήματα και τα δηλώνει δεν έχει πρόβλημα.Το τεκμήριο δεν είναι φόρος.
      Είμαι εναντίον των παράλογων  εισφορών και εκτάκτων φόρων.Που είναι το κακό?Πρέπει να πέσουν οι φόροι να αναπτυχθεί η επιχειρηματικότητα,να δηλώνονται τα εισοδήματα,αλλιώς θα ζήσουμε πολύ γρήγορα την κόλαση.Και τέλος πάντων κάποτε πρέπει να δούμε ότι ο μεγαλύτερος φταίχτης για την κατάντια μας είμαστε πρώτα….ΕΜΕΙΣ!

    • Sokratis13

      Ανεργος(εχει πολλους τετοιους ξερεις…) που πριν απο 3 χρονια πηρε δανειο δεκαετιας για να αγορασει σπιτι 80 τετραγωνικων και τυχαινει να εχει ενα αμαξι 1600 κυβικων (ναι…θα μου πεις οτι θα μπορουσε να πηγαινει με τα ποδια η με κανενα αστικο…) ,τωρα με τα συμψηφιζομενα τεκμηρια ,θεωρειται οτι βγαζει κανενα 20αρικο τον χρονο.Εχεις δικαιο ομως.Αυτος ο ανθρωπος δεν θα επρεπε να παραπονεθει .Ιδιως οταν σκασουν τα χαρατσια για το σπιτι ,οι αυξησεις σε φως νερο τηλεφωνο,πρεπει απλως να δεσει μια πετρα στον λαιμο του και να παει για φουντο.Απο την αλλη,οσο διαβαζω αποψεις οπως η δικια σου,δικαιολογω ολα τα χαρατσια που μας βαζουνε.Ξερουν τι κανουν οι κουφαλες … Μακρια απο τον κωλο μας και ας ειναι και στου διπλανου…ε Μπιλ?

    • Constantine

      Συμφωνω στο εμεις φταίμε επειδη , συντηρούσαμε το σύστημα τόσα χρόνια αλλα διαφωνω στην δικαιοσύνη των τεκμηρίων . Για ποιο λόγο ?? Διότι το αυτοκίνητο είναι ο ευκόλως στόχος τόσα χρόνια για το κράτος , τα αρπάζουν απο τέλη , βενζίνη , τεκμήρια , εκτατες εισφορες , κλήσεις , κτλ . Ποιο παρανομο πλούτο αναδεικνύουν τα τεκμήρια άλλωστε ?? Ξέρεις πως οι βο(υ)λευταδες το αμαξι τους το πληρώνει το κράτος και τα δικά τους τα έχουν σε off-shore ?? Τα μεγαλο-λαμόγια κυκλοφορούν με βουλγαρικές και σκοπιανες πινακίδες για να μην πληρώνουν φόρους ?? Εσενα και εμενα κυνηγάνε 

      Δεν ειναι δυνατόν όταν το κράτος με την πολιτική του τόσα χρόνια να έχει οδηγήσει την χώρα σε εξαθλίωση να αυξάνουν τα τεκμήρια . Δεν ειναι δυνατόν επειδή κάποιος “τόλμησε” πριν 3-4 χρόνια με την δουλειά του να αγοράσει ενα αμαξι και να πάρει εάν δάνειο για να κάνει σπίτι , τώρα που το κράτος τον οδήγησε στον δρόμο να τον πατάει και απο πάνω . 

      Δεν είναι δυνατόν να βάζουμε όλους στο ίδιο καζάνι . Ίδιο είναι κάποιος υπάλληλος ή ιδιοκτήτης ενος καταστήματος με εναν πολιτικό ή golden boy σε μια δημοσια υπηρεσία?? Φτασαμε στο σημείο να υπάρχουν άχρηστοι άνθρωποι που να δικαιολογούν την δικια τους κλεψιά , λέγοντας πως “Μαζι τα φάγαμε ” . Ποιος έφαγε τι ?? Ο πατέρας μου δεν εφαγε τίποτα και ποτέ και δούλευε απο 10-12 χρονών . Εγω δεν έφαγα τίποτα και ξεκίνησα να δουλεύω με πτυχια και αλλες μαλακίες για 150 ευρω τον μηνα για να μαζέψω προϋπηρεσία και τώρα είμαι άνεργος πάνω απο ενα χρόνο !! 

      Και γυρνάει το κράτος και μου λεει πως αν πιάσω δουλεια με ένσημα και καθαρά θα με γαμησει στην φορολογία λες και ειμαι εκατομμυριούχος όταν αυτοι δεν πληρώνουν τίποτα . Θα τους γαμησω εγω καλύτερα με το να δουλευω μαυρα όσο υπάρχει αυτη η κατάσταση .

      Εμεις φταίμε πράγματι αλλα μην τα ισοπεδώνουμε όλα . Οχι μόνο θα παραπονιόμαστε αλλα πρέπει να τους διώξουμε με ελικόπτερα . Μόλις τελειώσει ο χειμώνας να δεις τι έχει να γίνει που ο κόσμος θα μπορεί να βγει στους δρόμους . Για αυτό βιάζονται 

    • babinos1983

      kai liga λεσ φιλοσ!!!!!!!
      που νααρχισω να λεω εγω!!!!!
      αλλα απο του χρονου!!!!!!!! ναμαστε καλα και δω θα ειμαστε να τ πουμε!!!!!!!!

  • Bill Z4

    Καλή χρονιά σε όλους.Και με καλά νέα για την αυτοκίνηση.Χρόνια πολλά στο ΑΒ που μας φιλοξενεί και μας ανέχεται.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

  • me

    geia!
    exo ena aytokinito 2000cc 05-2002   poia klimaka me pianei 6 eos 10 xronon i 10+?
    thelo na po an tha exo 30% i 59% ekptosei sto tekmiro?
    as mou pei kapoios an xerei.
    eyxaristo!

    • Bill Z4

      30%

  • dimitris

    παιδιά έχω την εξής απορία: τα Ι.Χ που είναι diesel έχουν τα ίδια τεκμήρια με αυτά της βενζίνης?

    • nikxan1

       ακριβως τα ιδια φιλε. δεν τους νοιαζει τι καυσιμο καις, αλλα τα κυβικα

    • http://www.autoblog.gr/author/gazokiller/ gazokiller

      απ’όσο ξέρω ακριβώς τα ίδια…
      δεν διαχωρίζει τπτ ο νόμος για το καύσιμο…

    • Nikolaskyriazakos

      Αυτους πρεπει να τους μαζεψουμε στην πλατεια συνταγματος, και να τους κοψουμε τα κεφαλια; ενα ενα με σκουριασμενο πριονι, να το ευχαριστηθουμε, τι τους νοιαζει τους αλητες τις κωλοαδερφαρες για το αυτοκινητο μας καποτε ειχα 5 δεκαρες και το αγορασα και τωρα δεν εχω να το κινησω και κανω 30 χλμ το μηνα ισα για να μην σκουριασει τι παει να πει αυτο? οτι ξοδευω για το αυτοκινητο 6000 και 8000 και 10000 ευρω το χρονο, μας κλεβουνε απο την βεζινα που ειναι απο την πιο ακριβη στο κοσμο, με τις κωλοασφαλειες που συνεχεια ακριβαινουνε και δεν σου παρεχουνε τιποτα, απο τα γαμημενα τελη κυκλοφοριας καθε χρονο ακριβαινουνε και τι σκατα πληρωνουμε? τους δρομους που ειναι καρμανιολες δεν υπαρχει φορολογικη προστασια ουτε για τον ανεργο εχουν αμολησει τα τσεκουρια και κοβουν κεφαλια τα λαμογια τα δικα τους που καταστρεψανε την χωρα ουτε που τα ακουμπανε. Δεν φταινε αυτοι αλλα εμεις οι μαλακες μια ζωη θρασυδειλοι γλυφτες ρουφιανακοι και ραγιαδες τι και αν περασαν 190 χρονια που εφυγαν οι τουρκοι ο ραγιαδισμος η υποτελεια και η νοοτροπια του δουλου εχει περασει στο ντι ε νει μας, μεχρι και οι ξενοι στην ευρωπη μας κραζουνε. Ακομη και οι ιδιοι εχουν παθει πλακα με το ποσο μαλακες ειμαστε αν ηξεραν οτι ειμαστε τετιοι κοπανοι θα μας ειχαν πηδηξει πολλα χρονια πριν, σε λιγο θα πληρωνουμε φορο γατι ανασενουμε γιατι κουνιομαστε γιατι κλανουμε, επειδη ξυνομαστε και σε λιγο θα πληρωνουν φορο οι παντρεμενοι επειδη πηδανε την γυναικα τους αλλα απο τι βλεπω ο πουστοκοσμος αυτος ο ξεφτιλας ο λαος παλι τον τρωει ο κωλος του να τους ψηφισει

  • https://twitter.com/#!/KotsarikosOne Kotsarikos

    Ρε δε πα να μαμηθουν! Εγω θα παρω επιτελους το hondaki μου θα του φορεσω το 2λιτρο μοτερ, θα το δηλωσω 1000αρι, 10ετιας κι αν δεν βγαινω παλι θα κυκλοφορω παρανομα κι ας ερθουν με κλασουν τον π**τσο μετα! 

  • Kristos

    Exo ena BMW 1895 kibika montelo 2000 i proti adeia stin ellada einai to 2005 emena pia katigoria xronias kai kivikon me piani?

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      Χρήστο ρώτα καλύτερα κάποιον λογιστή να σου πει με σιγουριά. λογικά θα το δηλώσεις ότι γράφει η πρώτη άδεια στην Ελλάδα αλλά δεν είμαι σίγουρος 100%

    • nikxan1

      etsi opws to les einai.
      thn hmeromhnia prwths adeias STHN ELLADA theloun.
      kai to diko mou, paromoia fash einai.

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      μερσί!!

  • αλεξης

    το δικο μου ειναι 1996 κατασκευης και το εκτελωνισα 2005 και η αδεια γραφει 2005,,,κυβικα ειναι 1896 ,,, ειμαι 32,,τι εισοδημα θελουν?τα 3000 εβρο τεκμηριο διαβιωσης ειναι +?δηλαδη…πχ αμαξη 5000+3000=8000 εισοδημα?

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      για το αυτοκίνητο πρέπει να δηλώσεις εισόδημα 5700 περίπου!

  • Δημήτρης Τρελαμένος

    ρε παιδια και αν καποιος μου κανει δωρο μια bmw 316 μοντελο του 93…… εγω γιατι πρεπει να δλωνω εισοδημα? επειδη πηρα ενα δωρο…… ειμαι φοιτητης και ξερω οτι δεν προκειτε να με παρει καποιος με ενσημα στη δουλεια…. αλλα ακομα και αν με παρει καποιος… με τα 400 ευρω τον μηνα ουτε ποδηλατο δεν θα μπορω να δικαιολογησω… και πανω κατω ειμαστε ολοι στη ιδια καταστση… αρα δεν πρεπει να εχει κανενας αυτοκινητο…… δηλαδη το να εχει καποιος αυτοκινητο ειναι τοσο σπουδαιο γεγονος και πρεπει να βγαζει χιλιαδες ευρω μονο για αυτο… αυτο καποιοι το βρισκουν λογικο!!! εγω ομως αλλο υποψιαζομαι οτι συμβαινει… 1ον εχουν βγαλει τα τεκμιρια με βαση τους δικους τους μισθους…. ή….. 2ον την βρισκουν με το να μας χτυπανε εκει που ποναμε…. ομως ας τελειωσω με την σχολη και παω να την κανω σιγα μην κατσω εδω να τους παρακαλαω και αυτοι να με………….

  • Lilcobra1990

    ρε παιδια εγω που δεν δουλευω κ είμαι φοιτήτρια πρέπει να πληρώσω 6.4000 ευρό??πρεπει να εχω δηλαδή φρολογική δήλωση??

    • pariah

      Για να έχεις αμάξι στοόνομά σου πρέπει να έχεις και φορολογική δήλωση αν δεν κάνω λάθος…

    • http://www.facebook.com/people/Tsou-Kostas/1060652929 Tsou Kostas

      οχι να πληρωσεις 6400, να δηλωσεις 6400 και να πληρωσεις τον αντιστιχο φορο εισοδηματος. Να ρωτησεις εναν λογιστη αν μπορουν να σου κανουν δωρεα οι γονεις σου αυτο το ποσο αφορολογητα ωστε να μην δηλωθει σαν εισοδημα.

  • ch

    καλα δεν υπαρχει το κρατος αυτό! Με αμάξι του 90′ που ειχα 1600κ.εκ -κ απέσυρα λόγω αυξημένου σήματος τότε κ γενικότερα φοβου μεγαλυτερης φορολογιας- θα είχα λιγοτερο τεκμηριο! απ’οτι εχω τωτα με αμαξι 4ετιας 1.100 κ.εκ!!!!

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      Live your myth in Greece! :S :S :S 

  • M3akias

    γιατι ολα να τα <> τα αυτοκινητα. απο την μια οι οικολογοι μας εχουνε πριξει λες και ειναι τα μονα βλαβερα για τον πλανητη και απο την αλλη η φορολογιση που τα θεωρουν η ευκολη λυση να μαζεψουν χρημα….

  • Jim Jk

    Παντως ρε παιδια αληθεια εγω στη Γερμανια δουλευω και σπουδασα Γαλλια. Δεν μπορειτε να φανταστειτε ποσο χαμηλοι ειναι οι φοροι σε αυτες τις χωρες. Και τι υπερδρομους εχουν. Και οι τιμες των αυτοκινητων (κυριως των μεγαλων κυβικων) ειναι σχεδον οι μισες!!!! Το nissan 370z στην Γαλλια εχει 40,000 και στην Ελλαδα 80,000! Το chevrolet το camaro εχει 89000 στην Ελλαδα και στην Γερμανια 34000. Δεν υπαρχει! (Και οι μισθοι ειναι διπλασιοι. Πρακτικη μεταπτυχιακου φοιτητη 1000-1500 με διδακτρα πληρωμενα απο την εταιρεια!) Τι κωλοκρατος εχουμε επιτελους. Εχουν καταστρεψει την αγορα (οχι μονο των αυτοκινητων αλλα και γενικοτερα, αλλα τα αυτοκινητα ειναι τρανο παραδειγμα). Ειλικρινα σκεφτομαι να κατσω εξω μονο και μονο για να μπορω να εχω ενα αυτοκινητο και μια σωστη δουλεια. Και γαμησε τα τα σουβλακια και τα καλοκαιρια στις παραλιες… Τελος παντων, να ρωτησω κατι. Εγω που ειμαι 23 και δεν εχω εισοδημα αλλα εχω μαζεψει μερικα χιλιαρικα εδω και μερικα χρονια (συγγενεις αλλα και δουλεια στο εξωτερικο) τι μπορω να κανω? Μπορω να παρω το αυτοκινητο με δοσεις και να το δηλωνω οταν (και αμα) βρω δουλεια στην Ελλαδα (αμα γυρισω)? Και να πληρωνω τις δοσεις με τα λεφτα που εχω μαζεψει? Επίσης με τα μεταχειρισμενα τι ισχυει? Δεν εχω ιδεα…

  • Pingback: Συνεχίζεται η απόσυρση και το 2013, χωρίς καμία αλλαγή στα Τεκμήρια, αύξηση του φόρου πολυτελείας στα μεταχειρισμένα - AutoBlog.gr()

  • patrol

    paidia na kano mia erotisi poso isodima prepei na exeis gia enai aytokinito 1600cc??????????

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      6.400 ! αλλιώς θα πληρώσεις επιπλέον φόρο