Video: Ελληνικά Toyota Starlet EP70 με 427 και 599 άλογα


Video: Ελληνικά Toyota Starlet EP70 με 427 και 599 άλογα

Γράφει: - , 17:23
26

Δύο ελληνικά  Toyota Starlet EP70 που σίγουρα μόλις τα δεις για πρώτη φορά δεν θα σου γεμίσουν το μάτι, αλλά αν ποτέ ανοίξεις μαζί τους τότε θα καταλάβεις ότι είναι τερατάκια. Το ένα μπροστοκίνητο, φορά έναν 1.600αρη κινητήρα που αποδίδει 599 άλογα ενώ το άλλο τετρακίνητο με τον 2.0-λιτρο κινητήρα του να αποδίδει 427 άλογα. Δεν θα σε κουράσω με τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις τους,. Υπάρχουν αναλυτικά στη συνέχεια αλλά και στο site του SpeedNation που έκανε την παρουσίαση τους. Απόλαυσε τα στο video καθώς και στις φωτογραφίες που ακολουθούν.


<strong>Μετρήσεις - Χαρακτηριστικά</strong>

ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ

AWD FWD

ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ ΚΜ/Η SEC

  • 0-60 2,33 3,56
  • 0-80 2,97 4,59
  • 0-100 3,63 5,75
  • 0-120 4,69 6,91
  • 0-140 5,74 7,94
  • 0-160 6,95 10,93

ROLL-ON με 2η από 60km/h

  • 60-120 2,36 3,35
  • 60-160 4,59 5,58
  • 160-210 6,29 4,35

ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ Μ ΚΜ/Η@SEC ΚΜ/Η@SEC

  • 18 57,67@2,04 51,14@2,82
  • 60 109,67@4 89,16@5,05
  • 100 130,36@5,21 112,14@6,5
  • 200 166,74@7,6 159,83@9,13
  • 400 200,02@11,94 205,69@13,08

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

TOYOTA STARLET FWD

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

  • 4A-GZE (1.587cc)
  • Πιστόνια CP
  • Μπιέλες Pauter
  • Εκκεντροφόροι CAT
  • Ελατήρια βαλβίδων Toda
  • Ωστήρια DBILAS
  • Φλάντζα TRD
  • Αντλία βενζίνης 2 x Bosch 044
  • Μπεκ 4 x 850cc + 4 x 300cc
  • Μπουζοκαλώδια Magnecor
  • Πολλαπλασιαστής Bosch
  • Πολλαπλή εξαγωγής custom by Power-Up
  • Εξάτμιση custom by Power-Up
  • Τουρμπίνα Garrett GT35@1,8bar
  • External wastegate Turbonetics
  • Σκάστρα Blitz
  • ECU Link
  • Ρύθμιση εγκεφάλου PLEX Tuning

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

  • Συμπλέκτης OS Giken

ΦΡΕΝΑ

  • Από Toyota ΑΕ101 Trueno

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

  • HKS Hipermax II από Mitsubishi EVO 8

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

  • Όργανα εποπτείας APEX’I
  • Οθόνη πολλαπλών ενδείξεων KMS

ΤΡΟΧΟΙ

  • Ελαστικά FALKEN 205/55-15

TOYOTA STARLET AWD

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

  • 3S-GTE (1.997cc)
  • Πιστόνια CP
  • Μπιέλες DP
  • Εκκεντροφόροι CAT
  • Ελατήρια βαλβίδων CAT
  • Φλάντζα TRD
  • Αντλία βενζίνης Bosch 044
  • Μπεκ 4×1.200cc
  • Πολλαπλή εξαγωγής custom by Power-Up
  • Εξάτμιση custom by Power-Up
  • Τουρμπίνα Garrett GT30@1,8bar
  • External wastegate Turbosmart
  • Σκάστρα Tial
  • ECU Link G4
  • Ρύθμιση εγκεφάλου Plex Tuning

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

  • Κιβώτιο από Toyota Celica ST205 GT4 (6ης γενιάς)
  • Συμπλέκτης OS Giken

ΦΡΕΝΑ

  • Celica ST205 GT4

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

  • XYZ από Corolla 111

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

  • Όργανα εποπτείας DEFI

ΤΡΟΧΟΙ

  • Ελαστικά Falken 205/50-16

ΠΛΑΙΣΙΟ

  • Ψαλίδια custom από Stroked-up
  • Γέφυρα custom από Stroked-up
  • Μπαρες θόλων custom από Stroked-up
  • Μπαρες ψαλιδιών custom από Stroked-up
  • Βάσεις κινητήρα custom από Stroked-up
  • Βάσεις διαφορικού custom από Stroked-up

[Πηγή: Speednation]

Τα υβριστικά σχόλια, τα σχόλια που δεν σχετίζονται με τη θεματολογία του άρθρου, όπως και εκείνα που οδηγούν σε προσωπικές αντιπαραθέσεις θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης.

  • http://www.autoblog.gr/author/gazokiller/ gazokiller

    φονέας γιγάντων το starketακι…
    απίστευτα tuning potentials…
    το επόμενο από αυτο…το ep-82 ειναι το πιο όμορφο μακράν…!!!
     

  • david17

    ti eksatmisi einai auti pou exei to awd re poli den eksexi apo kato ? 

    • http://www.facebook.com/add_email.php#!/geiorgos.xatz georgeiapwnas

      λογικα η εξατμιηση εχει μεταφερθει αρκετα πιο κατω απο την κανονικη της θεση για να χορεσει ο αξονας για να πετυχουν την 4κινηση!!!

  • VanPerseF1

    ΠΥ…ΠΥ…ΠΥΡΑΥΛΟΣ!!!!!

  • Achil

    Απο τις καλυτερες μετατροπες που εχω δει σε starletακι!

  • Papobill

    φοβερά και τα δύο!

  • babinos1983

    πολυ δυνατα και τα 2!!!!!!
    και με τουσ χρονουσ βλεπουμε οτι το παν δεν ειναι η δυναμη!!!!! αλλα το πωσ την περνασ στο δρομο!!!!!!!! το 4wd αν και 180ps λιγοτερα του ριχνει στα αυτια!!!!!!
    παντωσ σε τετοια αρθρακια (ξενερωτο ομωσ) θα ηταν ωραιο να λεμε και τι μπατζετ χρειαστηκε για αυτο το επιπεδο το tuning!!!!!!
    αλλα οπωσ και να χει ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ !!!!!!  ;-)

    • ilikeyourcar

      + το ποσο τρεξιμο απαιτουν καθε τρεις και λιγο στο μαστορα για συντηρηση – ρυθμίσεις και αλλα ποσα χρηματα για μικροβλαβες κλπ… βεβαια και αυτο ειναι μερος της χαρας του customizing αλλα προσωπικα προτειμω να μην με ξερουν και ολα τα συνεργεια της γειτονιας με το μικρο μου ονομα…

    • babinos1983

       des σε τοσο μεγαλο βαθμο tuning δεν εχω γνωρισει ιδιοκτηητ!!!!! τωρα αμα σε κανει ο μαστωρασ καλη δουλεια πιστευω θα θελει τα προβλεπομενα!!! αντε σε λιγο πιο τακτα χρονικα διαστηματα!!!!!! αμα ο μασορασ ειναι κιορτεκι τοτε και με μια εξατμιση (που λεει ο λογοσ) μπορει να εχεισ προβληματα!!!!
      παντωσ μαζι σου!!!! 1000 φορεσ στην αφανεια…παρα να με φωναζουν οπωσ λεσ μετο μικρο μου!!!!!  :-)))))))

    • ilikeyourcar

      Το ζω αυτο και για αυτο στο λεω… εχω μια κοκκινη virago 250 σε αψογη κατασταση εμφανησιακα του 1996 που μου την “παραχωρησε” ο πατερας μου. Μεσα σε ενα χρονο αφοτου την εβγαλα απο την εγκαταλειψη εμεινα 5 φορες… εριξα αρκετο χρημα, πολυ ιδρωτα, τρεξιμο και βρισιμο… για να την αναστησω… και τωρα ειναι μια κουκλα. Αλλα αυτο ηταν μια και εξω, τωρα αν μου αρχισει παλι καθε τρεις και λιγο να ζηταει ε θα ειναι ξενερα… παντως η χαρα της “αναπαλαιωσης” ειναι μεγαλη. Απλα πρεπει να εχει ενα τελος και να ξεκιναει μετα η χαρα της συμβιωσης. 

      Μενω διπλα σε 2 tuning συνεργεια και βλεπω τετοια αμαξια σαν τα starlet συχνα αλλα δεν θα θελα ολη η ζωη μου να περιφερεται γυρω απο ενα αμαξακι που παντα θα ζηταει και να δουλευω για να το ζω… αν μου περισσευε χρονος και χρημα θα το ειχα σαν χομπι αλλιως οχι. Γιατι αυτα τα αμαξια παντα θα θελουν τη προσοχη σου και δεν γινονται 599 αλογα αξιοπιστα οποιον μηχανικο και να εχεις..

    • http://www.facebook.com/add_email.php#!/geiorgos.xatz georgeiapwnas

      συφμωνω με οτι λες…δυστυχως οπως και να εχει πρεπει ανα τακτα διαστηματα να περνας απο τον μαστορα σου…ΑΛΛΑ υπαρχει και το αλλα που ειπε ο Μπαμπης αν το πας σε μαστρορα που αξιζει τα λεφτα καθως και οτι πληρωνεις περνεις θα μειωθουν τα προβληματα…εχω ακουσει πολλους να λενε αν πειραξεισ το αμαξι οπουδιποτε μετα ολο ζηταει και κυριως ενα φιλο μου κολημενο bmwδακια που φοβαται να αλαξει και ζαντες…αλλα αν δεν ζησεισ λιγο μεσα στον κοσμο του tuning δεν θα μαθεις…

    • babinos1983

       akριβωσν φιλοσ!!!!! αν και δεν ειμια υπερ τησ ΄΄αναπαλαιωσησ” την γουσταρω οταν ειναι σε νορμαλ πλαισια οπωσ την εκανεσ εσυ!!!!!! δηλαδη να επαναφερεισ το χρωμα,χτυπηματα αντε και μια μικρη βελτιωση ωστε να παρει τα πανω του ο κινητηρασ!!!! σε τοσο παλιεσ καροτσεσ με τοσα πολλλλαααα αλογα με βρισκει αντιθετο!!!!!
      υ.γ ΘΗΡΙΟ εχεισ virago?????????? η πρωτη ”μεγαλη” μηχανη που με εκαναν βολτα!!!!!!!
      την ειχε παρει ο πατερασ ενοσ φιλο σε αυτον με το σκεπτικο…σουζεσ δεν κανει!!!! μπαντιεσ δεν κανει!!!!!! ε θα εχω το κεφαλι μου υσηχο!!!!! ε και αυτοσ του εβαλε μπουρι και εφυγε με 70χλ/ω σε μια στροφη!!!!!  ολα καλα!!!!!  αχαχαχαχαχαχ

    • ilikeyourcar

      Ναι… και εγω εχω δυο ελευθερες εξατμισεις που κανουν πολυ ωραιο ηχο αλλα οχι υπερβολικο να ενοχλει.. Οντως δεν τρεχει (βεβαια εχει πολυ χορταστικη ροπη στις μεσαιες στροφες λογω V κινητηρα) αλλα με αυτα τα μηχανηματα μαθαινεις να εκτιμας ποιοτικα στοιχεια οπως ο ηχος, η διαδρομη, η εμφανιση… χωρια που προσπαθεις να οδηγησεις κοντα στο οριο και παλι εισαι νομιμος.. :)

  • http://www.facebook.com/add_email.php#!/geiorgos.xatz georgeiapwnas

    τρελα πυραυλακια..περιμενα πως και πως να το ανεβασει καποιος…και να εχετε το νου σας…σε λιγο καιρο θα ανεβει ενα πολυ καλο νισσαν..αν δεν εχει ανεβει ακομα…

  • http://autoblog.gr Mika

    Ti koulamares einai aytes?
    Anapoda eprepe na htan oi ippodynameis s ayta, na blepame akoma pio wraia gousta..
    Fobera omws kai ta dyo!

  • Sotiris2111

    Με 13χιλ και 15χιλ αντίστοιχα περίπου θα κάνετε και τα δικά σας έτσι….Αναφέρομαι αντίστοιχα στο fwd και awd!

    • ilikeyourcar

      Αν κανουν τοσο μονο καλα ειναι… πολυ φθηνα για να απολαμβανεις γκαζι που θα ζηλευαν πολλα supercars..

    • Roxamis

      Συγκρινεις την αισθηση του γκαζιου ενος σουπερκαρ με αυτον το κουβα? 

    • ilikeyourcar

      Για 15.000 ευρω δεν ειναι ασχημα να νιωθεις στο σωμα την ορμη 600 αλογων. Ειναι κουβας – προφανως – αλλα λιγο χιουμορ αν εχεις στη ζωη θα δεις οτι δεν χρειαζεσαι απειρα ευρω για να περνας καλα. Δεν συγκρινα τπτ. Απλα με λιγα λεφτα περνεις πολυ χαρα και αυτο δεν με βρισκει αντιθετο… μην αρπαζεσαι.

    • http://www.facebook.com/add_email.php#!/geiorgos.xatz georgeiapwnas

      15 χιλιαρικα δεν φτανουν ουτε για ΖΗΤΩ οχι για 600 αλογα…αν θεσ 15-20 για να το κανεισ τοσα..τοτε γιατι δεν του ριχνεισ αλλα τοσα να παει στα 1000 και να κατεβεισ σε dragster με 40χιλιαρικα project…θα ηταν καλη φαση μονο στα ονειρα ομως…

    • Sotiris2111

      Τ’οσο αναφέρει ένα site! Οχι εγώ γιώργο! πάντως όπως ξέρεις πολλές φορές σε τέτοιου είδους βελτιώσεις σε τέτοια μοτερ το να πας από τα 250 στα 450 είναι εύκολο. Το δύσκολο και άρα πιο ακριβό είναι να πάς από τα 450 ή 500 στα 700! Εκεί παίζουν 30ρια και πολύ φεύγα!

    • http://www.facebook.com/add_email.php#!/geiorgos.xatz georgeiapwnas

      γενικα θες πολλα…ναι οπως ειπεσ οι μετατροπεσ απο τα 500 στα 70 στοχιζουν γιατι βγαζει απο τη μυγα ξυγκι…αλλα και απο τα 100 στα 500 δν γινετε με καμια παναγια να χαλασεισ μονο 15….15 θελει μονο ο μηχανικος να πουμε για μελετεσ και εργασια..

  • sofokles

    Αυτο το στρλετ τουρμπο παντα μου αρεσε. έστριβε καλά (πχ rallye 16v 1600 122 hp)? ξέρει κανεις?

    • http://www.facebook.com/add_email.php#!/geiorgos.xatz georgeiapwnas

      σαν ραλακι δεν εστριβε αλλα εστριβε εξισου καλα…τα ραλακια και τα συναφη δεν τα πιανει τπτ στην κατηγορια τους..

  • Eg6vtec

    Ειχα ep70 turbo το πρωτο μου αμαξι το 96 πολυ καλο και τιμιο ,φουλ μετατροπη τοτε το καναμε.Δυο επιλογες ηλεκτρονικα για την πιεση απο μαμα παρακαλω ,στα 0,4 και με διακοπτη στα 0,6 μπαρ.Αν ερχοταν αυτα τα σταρλετ Ευρωπη γενικα(ep70,ep82 και glanza) tτοτε δε ειμαι σιγουρος αν θα θυμοταν κανενας τα σαξοραλα.

  • Pingback: Ελληνικό τετρακίνητο Toyota Starlet με 427 άλογα [w/video] - AutoBlog.gr()