Η Mazda είναι από τις αυτοκινητοβιομηχανίες εκείνες που δεν έχουνε ακολουθήσει την μόδα με το να βγάλουν στη παραγωγή ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, αφού όπως είχε ανακοινώσει και ο CEO της Mazda, Takashi Yamanouchi στην έκθεση του Los Angeles τον περασμένο Νοέμβριο, έως το 2020, μόλις 5% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων θα είναι ηλεκτρικά, σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο. Ο Yamanouchi δήλωσε ότι μέχρι να ξεπεραστούν τα εμπόδια όπως το κόστος, η αυτονομία και ο χρόνος φόρτισης των μπαταριών, η Mazda δεν θα εστιάσει τις προσπάθειες της στο να βγάλει σε ευρεία παραγωγή, ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Οι πωλήσεις του νέου CX-5 ξεκίνησαν πρόσφατα στη Σκωτία, όπου η εκεί η Mazda κυκλοφόρησε ψεύτικες διαφημιστικές πινακίδες με μηνύματα του τύπου: “Οι οδηγοί ηλεκτρικών κινητήρων κάνουν ωτοστόπ“, “Εγκαταλελειμμένο EV μπροστά” και “Επόμενος σταθμός φόρτισης σε 360 χλμ“.

[Πηγή: The Charging Point]