Το νεό i-brand της BMW σε κρίση

Σχετικά άρθρα

Η BMW φαίνεται ότι το νέο της i-brand είναι σε οριακό σημείο και η αυτοκινητοβιομηχανία εξετάζει το ενδεχόμενο να εγκαταλείψει εντελώς το σχέδιο. Σύμφωνα με το Automobile Magazine, ένας μεγάλος αριθμός εξωγενών παραγόντων, όπως η έλλειψη υποδομής σημείων επαναφόρτισης στην Ευρώπη, αλλά και η οικονομική λιτότητα που επικρατεί στη Γηραιά Ήπειρο, έχουνε κάνει την BMW να αναθεωρήσει τους στόχους που είχε βάλει για τα i3 και i8, όπου ήθελε να πουλά 100.000 και 10.000 αντίστοιχα.

Η BMW φαίνεται αποφασισμένη να συνεχίσει τον προγραμματισμό της, αφού μια πιθανή διακοπή θα της κόστιζε δισεκατομμύρια ευρώ, αφού ότι ανάπτυξη έχει κάνει μέχρι στιγμής, θα πήγαινε χαμένη. Ωστόσο τα υπόλοιπα i μοντέλα, όπως i1, i4, i5 και i6 έχουνε μπει στον πάγο.

H BMW παρακολουθεί στενά τις πωλήσεις των Chevrolet Volt, Opel Ampera, Nissan Leaf και Fisker Karma τα οποία έχουνε λάβει θετικές κριτικές, αλλά έχουνε χάσει μέρος της δυναμικής τους, σε σχέση με όταν ξεκίνησαν τις πωλήσεις τους.

[Πηγή: Automobilemag]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η AC Schnitzer βελτιώνει την BMW X5 facelift

Ο βελτιωτικός οίκος AC Schnitzer παρουσιάζει το νέο bodykit που ετοίμασε για την ανανεωμένη BMW X5. Αυτό αποτελείται spoiler στον μπροστινό προφυλακτήρα, αεροτομή, φουσκώματα...

Η Renegade Design βελτιώνει τη νέα BMW Σειρά 5

Η Renegade Design είναι ένας βελτιωτικός οίκος με έδρα το Ντουμπάι και έχει προσφέρει ένα bodykit για τη νέα γενιά της BMW 5 Series. https://youtu.be/mJN_poHtpLs Το...

Ανανέωση για τις BMW 4 Series Gran Coupe και i4

Λίγους μήνες μετά την αποκάλυψη των ανανεωμένων 4-Series και M4, η BMW παρουσιάσει τις ανανεωμένες 4 Series Gran Coupe και i4. Τα αυτοκίνητα αποκτούν...