Αρχική Porsche Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Porsche από την Volkswagen


Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Porsche από την Volkswagen

Γράφει: - , 19:53
29

porsche vw logo 2 610x383 Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Porsche από την Volkswagen

Όπως είχε ανακοινωθεί από τις αρχές Ιουλίου, σήμερα ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Porsche από το VW Group, με την Volkswagen να κατέχει πλέον το 100% της Porsche από σήμερα, τερματίζοντας έτσι μια από τη μεγαλύτερη μάχη μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανιών του κόσμου.

Οι δύο εταιρίες θα γίνουν ένα, μέσα στα επόμενα δύο χρόνια με την Porsche SE να λαμβάνει περίπου 4.46 δις ευρώ, με την Volkswagen να παίρνει το υπόλοιπο 50.1% της Porsche. Η Porsche θα χρησιμοποιήσει τα χρήματα αυτά ώστε να αποπληρώσουν τραπεζικές υποχρεώσεις ύψους 2 δις ευρώ.

Ο CEO της Volkswagen, Martin Winterkorn δήλωσε ότι οι δύο εταιρίες θα δημιουργήσουν από κοινού νέα αυτοκίνητα, ενώ η Porsche θα συνεχίσει να αναπτύσσει τα δικά της μοντέλα, διατηρώντας τη δική της ταυτότητα και λειτουργική ανεξαρτησία της. Αναλυτικές λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Volkswagen | Photo Copyright: REUTERS/Fabian Bimmer]

Δελτίο Τύπου

Volkswagen and Porsche finalize creation of Integrated Automotive Group

Wolfsburg, 01 August 2012 – The creation of the Integrated Automotive Group between Volkswagen and Porsche was finalized on August 1 as planned. “The path is now finally clear for a bright future together. Even closer cooperation will enable us to significantly strengthen Volkswagen and Porsche, and further expand the Group’s product portfolio with fascinating new vehicles”, said Prof. Dr. Martin Winterkorn, Chairman of Volkswagen Aktiengesellschaft’s Board of Management, in Wolfsburg on Wednesday.

Under the structure developed jointly by Volkswagen Aktiengesellschaft and Porsche Automobil Holding SE (Porsche SE), Porsche SE contributed its indirect 50.1 percent holding in Porsche AG to Volkswagen Aktiengesellschaft effective August 1, 2012. Volkswagen thus holds 100 percent of the shares of Porsche AG via an intermediate holding company. The cash and share consideration of about €4.49 billion is based on the equity value of €3.88 billion for the remaining shares of Porsche AG set out in the Comprehensive Agreement entered into in 2009, plus a number of adjustment items. Among other things, Porsche SE will be remunerated for dividend payments from its indirect stake in Porsche AG that it would have received, as well as for half of the present value of the net synergies realizable as a result of the accelerated integration, which amount to a total of approximately €320 million.

The accelerated integration of Porsche AG into the Volkswagen Group allows the implementation of Volkswagen AG’s and Porsche AG’s joint strategy more quickly. “The unique Porsche brand will continue to develop successfully under Volkswagen’s multibrand strategy and proven decentralized management structure. Porsche will retain its own identity and operational independence, just like all of the other Group brands”, said Winterkorn.

Σίγουρα θα σε ενδιαφέρουν

  • nikxan1

    και την NASA να αγορασει, δευτεροκλασατη θα παραμεινει.

  • http://twitter.com/VeRDe_GR Giannis Karzis

    Επιβεβαιώνεται μετά από αυτή την εξαγορά πως το Golf και η 911 του 2035 θα έχουν τον ίδιο σχεδιασμό με σήμερα…

    • MitsosDaBest13

      Ως το 2035 οι τιμές της VW θα έχουν ξεπεράσει αυτές της Porsche… =)

      Επίσης, τα ονόματα των εταιριών του Group θα γίνουν VW-1 (original VW), VW-2 (Audi), VW-3 (Seat), VW-4 (Skoda) και ούτω καθεξής και τα μοντέλα θα ονομάζονται Small, Large, XL και XXL μιας και θα είναι 95% ίδια μεταξύ τους εκτός από το μέγεθος…

      Επιπλέον θα υπάρχουν μόνο 2 κινητήρες ο 1.2 TSI 105hp και ο 1.6 TDI 105hp ακόμα και στις Porsche, για να γλιτώσει λεφτά η VW και να δείξει πόσο οικονομικά αμάξια έχει!!

      Τέλος δε θα υπάρχει OYTE ένα χειροκίνητο σασμάν σε αμάξι του Group, γιατί θα βάλει σε όλα 7άρι DSG προγραμματισμένο να χαλάσει ακριβώς μόλις τελειώσει η εγγύηση και να πληρώσουν τα κορόιδα 8.000€ για την αντικατάστασή του!

      Αυτά τα ολίγα…

    • nikxan1

      γιατι του πατατε ντισλαικ??
      αδικο εχει??

    • jojo

      Μονος του τα παταει ρε.:P

    • takis

      file mou tha diafoniso me ta pio pano pou grafeis alla ok sefasth h gnomh sou alla thelo na mou peis ama eixe 8.000 to dsg kai kapios allos exei pei apo edo mesa oti exei 8.000 kai o tsi ara sinolo 16.000 dhladh olo to upoloipo amaksi stoixhzei 4.000; entometaksi to xeirokinhto me to dsg exei diafora konta sta 2.000

    • http://www.autoblog.gr/author/gazokiller/ gazokiller

      αν προσθέσεις ολα τα μέρη του αυτοκινήτου σε τιμές ανταλλακτικών θα σου βγει σύνολο πάνω από τη διπλάσια σε τιμή όλο το αυτοκίνητο!!

    • takis

      den to iksera auto alla mporei kai na exeis dikio alla mou fenetai panakrivo 8.000 oute tis mercedes den tha kanei toso

    • VW

      Κοιτα μην σε πετυχει κανενα “κοροιδο” στο φαναρι μονο και σου δειξει τι κανει το “σαβουροσασμαν” του…..και μετα να δουμε τι θα γραψεις…αντε που τα βγαλαμε ολα μαπα….

    • nikxan1

      δεν ειναι μονο η κοντρες στα φαναρια φιλε μου.
      κανεις δεν ειπε οτι δεν κουβαλανε τεχνολογια.
      αλλα ειναι πολλα θεματακια ακομα.
      οσο για τα σασμαν, μην τ’αρχισουμε το θεμα παλι.
      αν εχεις τετοιο σασμαν, ξεματιαζε το καθε μερα να μην σε προδωσει, και σου ευχομαι να χαιρεσαι το αμαξι σου οσο πιο πολυ μπορεις!!!

    • VW

      με σενα φιλε νικο μπορει να διαφωνω με τις αποψεις σου (οχι σε ολες) αλλα τα λες με σωστο τροπο και χωρις να ισοπεδωνεις,και αυτο ειναι το σημαντικοτερο,γιατι οταν τα ισοπεδωνουμε ολα και λεμε οτι τα vw ή τα μερσ ή τα φιατ ειναι ολα κακασχημα και μαπα οπως προκλητικα εκανε ο φιλος πιο πανω,τοτε δεν βγαινει ακρη…

      η αληθεια ειναι οτι δεν μου εχει βγαλει το παραμικρο και απολαμβανω και τα παιχνιδια αλλα και την ανεση μεσα στην πολη.

    • nikxan1

      oxi file η ισοπεδωση δεν εχει καμια βαση αν το καλοσκεφτεις.
      πολλες φορες εχω πει οτι το μουτρο του σιρολο μ’αρεσει παρα πολυ.
      εχω επισης πει, οτι μ’αρεσουν τα αουντι. αλλα δεν μ’αρεσουν τα φοξβαγκεν, για πολλους και διαφορους λογους.
      τεσπα, επειδη μ’αρεσει πολυ ο τροπος σου, ειμαστε φιλαρακια απο τουδε και εφεξης. θα σε πειραζω, και πειραζε με και μενα.
      εξακολουθω, σου ευχομαι να χαιρεσαι το αμαξι σου οσο πιο πολυ μπορεις…..

    • VW

      Εντάξει φιλαράκια!απλώ ς Δ θα λες την λέξη “λάδια” γιατί με πληγώνει!!! Χαχαχα!!

    • nikxan1

      μπορω να χρησιμοποιω αλλες λεξεις-κλειδια οπως πολλαπλασιαστες-λαμδα-DSG-γρυλλοι-κτλ???
      επιτρεπεται??
      :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    • takis

      file mou meta lene oti prokaloun oi groupakides dhladh otan o allos se apokalei “koroido” tha katseis me stauromena xeria;

    • MitsosDaBest13

      Εγώ έτσι πιστεύω, ότι η VW αρχίζει σιγά σιγά να βγάζει κάποιες εκδόσεις μόνο με DSG, για να τα πουλήσει όσο πιο γρήγορα μπορεί…

      Τυχαία όλες οι γρήγορες εκδόσεις της Audi (και όχι μόνο) έχουν τώρα μόνο DSG;

      Αφού τα 7άρια DSG είναι πολύ ζημιάρικα, γιατί συνεχίζει ακάθεκτη να τα πουλάει, αντί να τα σταματήσει και να τα διορθώσει;

      Αυτό εννοώ πως ψάχνει κορόιδα να τα πάρουν, για να μην της μείνουν στο ράφι και χάσει πολλά λεφτά…

    • takis

      file mou kai ta 2 pou anafereis poulane san zesto psomh ara auto shmainei oti o kosmos den ta exei varethei

  • stam

    VW= η χαρα του συνταξιουχου!!

    • jojo

      Ναι δεν ειδες,ενω κατι αλλα ειναι η χαρα τωn νεων,κατι τογιοτα και χοντα του 2012,η κατι renault fluence.Οι περισσοτεροι για μπατσες ειναι μεγαλε μην την ψαχνεις.

    • nikxan1

      εντελως ομως ρε φιλε.
      απορω δηλαδη, μια φορα σχεδιαζανε αυτοκινητα με την καυλα τους, τωρα ολοι οι σχεδιαστες ομοφυλοφιλοι ειναι??
      ουτε ενα συγρχονο αυτοινητο δεν σε αφηνει με το στομα ανοικτο πλεον!!!
      αδικο εχω??

    • cfu

      niko edo tha diafoniso mia xara einai ta simerina amaksia exoume kai leme
      Porsche Boxster
      nea 911
      oles oi AM
      Ferrari f12 berlinetta
      458
      nea Viper
      bmw seira 3,seira 5,seira 7,M3 e92
      audi A5,A7,A8
      merc c class coupe,slk,
      Pagani
      Koenigsegg
      Veyron
      GTR
      Aventador
      LFA
      Jaguar XK8,XJ,XF,
      maserati Quattroporte,Granturismo

      se pio prosita
      a class
      DS3
      DS4
      DS5
      Giulietta

      an exo ksexasei kapio mamato sxediastika sympliroste

  • stam

    στα προσιτα που εβαλες συγκρινε τα με τους προγονους τους κ θα δεις την διαφορα!! οσο για τα σουπερκαρς, βαλε διπλα μια lambo miura σε ολα αυτα κ κανε συγκρηση!!

    • cfu

      protimo tin Aventador para ti Miura,den ti miono me tipota tin Miura einai idolo tis aytokiniseis !!! alla opos kai na to kanoume einai pio oraia h Aventador !!!
      h F12 Berlinetta einai pio oraia apo mia Testarossa

      sta pio mikra ti einai pio oraio citroen ZX h to DS3?

  • stam

    εγω σου λεω για ds βατραχο για gulietta supersprint, για αυτοκινητα σταθμους, για διπλα webber, για ψυχη, τοτε που τρακαρες κ ποναγες κ εσυ μαζι με το αυτοκινητο!!! πιστευω η συγκριση miura avendator ειναι ιεροσυλια!!!! η μια εχει γραφτει στην ιστορια κ η αλλη ειναι καλη μεχρι να βγει η επομενη!!!!

    • nikxan1

      ποσο δικιο εχεις ρε μαγκα…..
      παρε +1 γιατι μιλησες στην ψυχη μου….

  • stam

    nikhan μαλλον ειμαστε ηλικιακα κοντα , εχουμε ακουσει webber να ρουφαει κ εχουμε μαθει να οδηγαμε στον δρομο κ οχι στο playstation, γι αυτο με νιωθεις!!

  • http://www.facebook.com/orestis.lenas Orestis Lenas

    oloi sas tha odigate se liga xronia autokinita apo to vw group toe giati vrizetai tin vw epidi einai no1 autokinitoviomixania sto kosmo!!!!!

  • Pingback: Η Porsche και η Bentley εργάζονται πάνω στην MSB πλατφόρμα | Mononea.gr

  • Pingback: Η Porsche ετοιμάζει την GT3 RSR έκδοση της νέας 911, τα κέρδη της για το πρώτο 9μήνο - AutoBlog.gr