Test Drive: Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3

Σχετικά άρθρα

H premium μικρομεσαία κατηγορία που ανήκει το νέο A3 έχει αποκτήσει νέους αντιπάλους και η Audi, θέλοντας να παραμείνει στη κορυφή, έκανε την 3η γενιά του A3, καλύτερη από ποτέ, ικανή να συνεχίσει την άκρως πετυχημένη πορεία των δύο παλαιότερων γενιών, οι οποίες έχουνε πουλήσει περισσότερα από 2,8 εκατ. αυτοκίνητα. Το νέο A3 παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, ενώ τόσο η Sportback 5-πορτη έκδοση όσο και το S3, έκαναν ντεμπούτο την περασμένη εβδομάδα στην έκθεση του Παρισιού.

Στα συν

[custom_list type=”check”]

  • Οδική Συμπεριφορά
  • Ποιότητα Κατασκευής
  • Ποιότητας Κύλισης
  • Κινητήρας
  • Φρένα
  • Άνεση
  • Ηχομόνωση

Στα μείον

  • Συντηρητική σχεδίαση
  • Έλλειψη “μηχανικού” χειροφρένου
  • Τοποθέτηση διακόπτη αυξομείωσης έντασης

Audi!

Με το που αντικρίζει κανείς το αυτοκίνητο, φωνάζει από μακριά ότι είναι Audi. Ο σχεδιασμός, η ποιότητα συναρμογής, η ποιότητα κύλισης, η ποιότητα των υλικών, τα πάντα. Το αυτοκίνητο σου δίνει την εντύπωση ότι βρίσκεται μέσα σε κάποιο μεγαλύτερο μοντέλο της εταιρίας από το Ingolstadt.

Έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0.31 Cd και διαστάσεις 4.237 mm μήκος, 1.777 mm πλάτος, 1.421 mm ύψος και 2.601 mm μεταξόνιο, μεγαλύτερο κατά 23 mm σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.

Αν και εξωτερικά οι διαφοροποιήσεις με την 2η γενιά δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλες, το νέο Α3 είναι το πρώτο μοντέλο του VW Group που κατασκευάζεται πάνω στην ολοκαίνουργια αρθρωτή πλατφόρμα MQB, την ίδια που φορά το νέο Golf, το νέο Leon, ενώ πάνω της θα κατασκευαστούν 40+ μοντέλα του ομίλου, έτσι ώστε το VW Group να μειώσει το κόστος παραγωγής κατά 20%, μειώνοντας ταυτόχρονα και τον χρόνο συναρμολόγησης του κάθε αυτοκινήτου κατά 30%. Τα κέρδη από την κίνηση αυτή θα αγγίξουν τα 5 δις ευρώ.

Σχεδιαστικά οι γραμμές του νέου A3 είναι πιο δυναμικές και έντονες με την μεγάλη τραπεζοειδή μάσκα να ακολουθεί τον σχεδιασμό των υπολοίπων νέων μοντέλων. Τα φωτιστικά σώματα, τόσο μπροστά όσο και πίσω είναι τεχνολογίας LED και λεπτότερα από αυτά της 2ης γενιάς, ενώ στο μέλλον θα υπάρχουν μπροστά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.

Το νέο Audi A3 είναι κατά 80 κιλά ελαφρύτερο από τη προηγούμενη γενιά, με την έκδοση 1.4 TFSI (122 άλογα) που δοκιμάσαμε να ζυγίζει μόλις 1.175 κιλά, σχεδόν 200 κιλά λιγότερα από την BMW Σειράς 1. Η μείωση του βάρους προήλθε από την εκτενή χρήση αλουμινίου και ελαφρύ χάλυβα υψηλής αντοχής. 18 κιλά χάθηκαν από τα ενισχυμένα ατσάλια υψηλής τεχνολογίας, 7 κιλά μειώθηκαν από το καπό, 2 από τα φτερά, 6 κιλά από το υποπλαίσιο της μπροστά ανάρτησης, ενώ 15 κιλά χάθηκαν από τον αλουμινένιο στροφαλοθάλαμο του νέου TFSI κινητήρα 1.400 κ.εκ. Η δίαιτα συνεχίστηκε στους λασπωτήρες (2,2 κιλά), στη τραβέρσα (1,5 κιλό), στα καθίσματα (4 κιλά) ενώ επιπλέον 25 κιλά χάθηκαν από τον εξοπλισμό, την καλωδίωση, τα αλουμινένια ρουλεμάν στα ακροαξόνια της εμπρός ανάρτησης, το μοτέρ του ανεμιστήρα του συστήματος ελέγχου κλιματισμού, αλλά και τη βάση και το πλαίσιο της οθόνης MMI, πάχους μόλις 11 mm, κατασκευασμένα από μαγνήσιο.

Εσωτερικό

Αν μου έλεγε κάποιος να περιγράψω το εσωτερικό του νέου A3 με μερικές λέξεις θα έλεγα ότι είναι: καθαρό, εργονομικό, ευρύχωρο, ποιοτικό και άνετο. Η ποιότητα και η συναρμογή κινούνται στα υψηλά στάνταρ της Audi, δίνοντας την αίσθηση ότι βρίσκεται σε ένα ακριβότερο μοντέλο. Τα σπορ καθίσματα της έκδοσης Ambition με υποστήριξη ρύθμισης μηρού, θα αγκαλιάσουν κάθε πτυχή του σώματος σου, κάνοντας σε να κάθεσαι άνετα μέσα στο Α3, χωρίς να σε κουράσουν, αφού έχουνε κατασκευαστεί από ποιοτικότερα υλικά.

Η κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό με τους κυκλικούς αεραγωγούς αεροπορικού τύπου να κλέβουν μια σου ματιά, τόσο για τον σχεδιασμό τους, όσο και για τον τρόπο λειτουργίας τους. Ο λεβιές είναι άνετος, με άψογη αίσθηση και πίσω του, μην ψάχνεις λεβιέ του χειροφρένου, αφού αυτός έχει αντικατασταθεί από ένα ηλεκτρονικό σύστημα, το οποίο διαθέτει και Hill Assist.

Φορά το σύστημα MMI το οποίο μέχρι πρότινος ήταν διαθέσιμο στα ακριβότερα μοντέλα το οποίο διαθέτει μια αναδυόμενη οθόνη 5,8″ (7″ στην ακριβή έκδοση) η οποία βγαίνει από τη κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Ο χειρισμός του γίνεται με τα κουμπιά πίσω από τον λεβιέ των ταχυτήτων, με το κεντρικό κουμπί να είναι τεχνολογίας αφής και να επιτρέπει την εισαγωγή γραμμάτων και αριθμών. Διαθέτει πάρα πολλές ρυθμίσεις, ενώ μοναδική ένσταση για την εργονομία των διακοπτών, είναι η τοποθέτηση του διακόπτη για τη αυξομείωση της έντασης από τη μεριά του συνοδηγού.

Ο ήχος που παράγει το ηχοσύστημα και τα 6 ηχεία του, θα ικανοποιήσει τον μέσο χρήστη χωρίς να μπουκώνει ακόμη και όταν το αυξήσεις στη μέγιστη ένταση. Ωστόσο, αν κάποιος αγαπά τη μουσική, υπάρχει το προαιρετικό σύστημα ήχου Bang & Olufsen, αποτελούμενο από ένας 15-κάναλο ενισχυτή 705 watt με 14 ενεργά ηχεία μέσω 15 καναλιών. Το σύστημα χρησιμοποιεί μικρόφωνο για να καταγράφει ενοχλητικούς θορύβους στην καμπίνα ώστε να προσαρμόζει τον ήχο ανάλογα, ενώ σε συνδυασμό με το ΜΜΙ navigation plus, ο ήχος μπορεί να αναπαράγεται σε μορφή 5.1.

Η Audi περιγράφει το νέο σύστημα MMI ως “όταν η Γερμανική μηχανολογία, συναντά την Silicon Valley”. Έχει κατασκευαστεί με την βοήθεια της Nvidia και χρησιμοποιεί έναν διπύρινο επεξεργαστή Tegra 2 1.2 GHz και είναι μέρος του ΜΜΧ (Multi-Media eXtension) το οποίο δίνει την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να συνδεθεί στο internet, να χρησιμοποιεί το σύστημα πλοήγησης αλλά και το σύστημα τηλεφώνου. Αργότερα, το σύστημα θα αναβαθμιστεί με τον τετραπύρινο Tegra 3 στα 1.4 GHz. Το νέο A3 μπορεί να εξοπλιστεί με σύστημα Head-Up Display, το οποίο προαιρετικά μπορεί να συνδεθεί με πολλά κινητά τηλέφωνα μέσω των πακέτου “Phone Box”.

Μεταξύ των διακοπτών “αεροπορικού τύπου” πάνω από κλιματισμό, υπάρχει το κουμπί του συστήματος Audi drive select, το κουμπί για την ενεργοποίηση/απενεργοποίηση του Start/Stop, και το κουμπί για την απενεργοποίηση του ESP.

Τα βουρτισμένα αλουμινένια διακοσμητικά και ο κρυφός λευκός φωτισμός προσδίδουν μια διαφορετική – πιο elegant νότα- στο εσωτερικό, με την ηχομόνωση να βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, αφού ακόμη και σε πολλά χλμ, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι που μεταφέρονται στο εσωτερικό της καμπίνας είναι ελάχιστοι.

Το πάνω και μεσαίο μέρος της κονσόλας είναι επενδυμένα με αφρώδες πλαστικό υψηλής ποιότητας, ενώ στο κάτω μέρος του ταμπλό, τα “σκληρά” πλαστικά, είναι άριστης ποιότητας, με άριστη “μαλακή” υφή.

Μπορεί να μεταφέρει με μεγάλη άνεση 5 άτομα με τους πίσω επιβάτες να έχουνε περισσότερο χώρο στα πόδια τους, λόγω της αύξησης του μεταξονίου. Ο χώρος των αποσκευών ανέρχεται στα 365 λίτρα ο οποίος μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1.100 λίτρα, με την αναδίπλωση των πίσω διαιρούμενων καθισμάτων (40:60).

Οι πίσω επιβάτες δεν θα δυσκολευτούν να μπουν, αφού η αναδίπλωση των μπροστά καθισμάτων, δημιουργεί ικανοποιητικό χώρο για την εύκολη είσοδο/έξοδο των πίσω επιβατών. Η ορατότητα, τόσο των μπροστά επιβατών όσο και των πίσω, είναι ικανοποιητική, αφού τα μεγάλα παράθυρα αφήνουν τα μάτια των επιβατών να δουν άνετα τον “έξω κόσμο”.

Κινητήρας

Αν πιστεύεις ότι τα 122 άλογα θα είναι λίγα για το Α3 θα σου πω να αναθεωρήσεις. Ο 1.400αρης TFSI που φορά το νέο A3 είναι καινούργιος. Είναι χωρητικότητας 1395 κ.εκ, αποδίδει 122 άλογα στις 6.000 σ.α.λ με 200 Nm ροπής από τις 1.400 σ.α.λ και σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα, ο νέος αλουμινένιος στροφαλοθάλαμος είναι 15 κιλά ελαφρύτερος, ενώ ολόκληρος ο κινητήρας ζυγίζει 107 κιλά. Διαθέτει νέα πολλαπλή εξαγωγής, η οποία είναι ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή, η αντλία λαδιού είναι ελεγχόμενη μέσω πίεσης, διαθέτει νέο σύστημα κίνησης βαλβίδων με ρουλεμάν εκκεντροφόρων χαμηλής τριβής, αλλά και τεχνολογία χαμηλών τριβών σε διάφορες περιοχές. Ένας υπερσυμπιεστής με ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου πίεσης και ένα συμπαγές intercooler, ενσωματωμένο στην πολλαπλή εισαγωγής διασφαλίζει ταχεία παραγωγή ισχύος κατά την επιτάχυνση.

Είναι γραμμικός μη έχοντας ίχνος lag, κάνοντας τον να θυμίζει ατμοσφαιρικό κινητήρα μεγαλύτερης χωρητικότητας. Η ροπή του είναι ικανή να παράγει επιταχύνσεις αρκετές για το ελαφρύ A3, ενώ δεν λαχανιάζει στις ψηλές στροφές, παράγοντας δύναμη από χαμηλά μέχρι και τον κόφτη. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 9,3 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα τα 203 χλμ/ώρα.

Το κιβώτιο του είναι 6-τάχυτο μηχανικό και διαθέτει μακριά κλιμάκωση, με την 6η ταχύτητα να έχει πολύ μακρύ γρανάζωμα, ώστε να μειώνει τη κατανάλωση στον ανοικτό δρόμο. Στον πίνακα οργάνων υπάρχει σχετική ένδειξη που ενημερώνει τον οδηγό πότε πρέπει να αλλάξει ταχύτητα ώστε να πετύχει έτσι μικρότερη κατανάλωση.

Η Audi δίνει μέση κατανάλωση 5,2 λίτρα/100 χλμ, που κατά τη διάρκεια της δοκιμής, είδαμε ότι τα νούμερα αυτά μπορούν να επιτευχθούν, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Εκπέμπει 120 γρ/χλμ με τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας του να ανέρχονται στα €108. Το νέο Α3 έρχεται με σύστημα Start/Stop στον βασικό εξοπλισμό, το οποίο είναι ομαλό στη λειτουργία του και μπορεί να απενεργοποιηθεί από το σχετικό κουμπί στη κεντρική κονσόλα.

Στον δρόμο

Η οδηγική εμπειρία είναι ακριβώς αυτή που θα περίμενες από ένα Audi. Ευκολοδήγητο, με το σύστημα διεύθυνσης να έχει αναβαθμιστεί πάρα πολύ και πλέον να είναι άμεσο και να μεταφέρει ότι πληροφορίες θέλει ο οδηγός να πάρει από τον δρόμο. Τόσο τα κρατήματα στις στροφές όσο και η πρόσφυση κινούνται σε εξαιρετικά επίπεδα, με το σασί να δείχνει μια παιχνιδιάρικη διάθεση που ίσως δεν περιμένει κάποιος. Υπερβολικές κλίσεις στις στροφές, όσο και αν το πιέσεις, δεν θα δεις, ενώ δύσκολα θα καταφέρεις να δεις φαίνομενα υποστροφής, εκτός και αν το παρακάνεις και μπεις με πολύ περισσότερα χλμ μέσα στη στροφή. Αν το κάνεις, το ESP είναι εκεί ώστε να διορθώσει όποιο δικό σου οδηγικό λάθος.

Το σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESC ενσωματώνει το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, προσδίδοντας το αυτοκίνητο, ακόμα πιο ομαλή και ασφαλή συμπεριφορά. Διαθέτει ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, στο οποίο ο ηλεκτροκινητήρας έχει τοποθετηθεί απευθείας πάνω στην κρεμαγιέρα. Με αυτή την επιλογή, δεν καταναλώνεται ενέργεια όταν το όχημα κινείται σε ευθεία πορεία και επομένως η κατανάλωση μειώνεται μέχρι 0,3 λίτρα / 100 χλμ. Ο λόγος υποπολλαπλασιαμού είναι άμεσος 14,3:1 και η υποβοήθηση διεύθυνσης είναι ανάλογη της ταχύτητας.

Είναι άνετο,τόσο στον επαρχιακό δρόμο όσο και στον αυτοκινητόδρομο με τα φρένα να είναι παραπάνω από αρκετά, αφού σταματούν ικανοποιητικά το αυτοκίνητο. Η αλουμινένια ανάρτηση, αποτελούμενη από γόνατα McPherson μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, είναι πιο άνετη από αυτή της δεύτερης γενιάς, αφού οι μηχανικοί της Audi τοποθέτησαν σκληρότερα αμορτισέρ, αλλά μαλακότερα ελατήρια, ώστε να συνδυάσουν την άνεση με το κράτημα. Γενικά, η ποιότητα κύλισης και η άνεση του νέου Α3 είναι αψεγάδιαστη, και σίγουρα ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του.

Το σύστημα Audi drive select, το οποίο βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό στην έκδοση Ambition που ήταν το αυτοκίνητο της δοκιμής, διαθέτει 5 προγράμματα λειτουργίας και επιτρέπει στον οδηγό να αλλάζει τα προγράμματα λειτουργίας της διαχείρισης κινητήρα, της απόκρισης του ηλεκτρονικού γκαζιού, του ηλεκτρομηχανικού συστήματος διεύθυνσης και του προγράμματος του αυτόματου κιβωτίου S tronic -όταν αυτό είναι διαθέσιμο. Ο οδηγός με την επιλογή του εκάστοτε προγράμματος, αποφασίζει εάν τα συστήματα θα λειτουργούν με γνώμονα την άνεση, το σπορ στυλ ή αυτόματα, ενώ υπάρχει και πρόγραμμα το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού.

Ειδικά στην επιλογή “dynamic” το τιμόνι αποκτά βαρύτερη αίσθηση, προσφέροντας στον οδηγό πιο σπορτίφ αίσθηση και καλύτερη απόκριση. Σε αυτή την επιλογή, η λειτουργία του προαιρετικού deluxe αυτόματου κλιματισμού, του προσαρμοζόμενου συστήματος φωτισμού και του adaptive cruise control (ή στάνταρ cruise control) μεταβάλλεται για βέλτιστη απόδοση καυσίμου.

Ασφάλεια

Το νέο A3 έχει αποσπάσει 5 αστεράκια στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP και διαθέτει 7 αερόσακους (μετωπικούς, πλευρικούς, οροφής και γονάτων – μόνο για τον οδηγό) με την Audi να έχει τοποθετήσει στο αυτοκίνητο νέες ζώνες απορρόφησης ενέργειας κατά το τρακάρισμα, ενώ το καπό, σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό, ανασηκώνεται προς τα πάνω, ώστε να προστατεύσει τον οδηγό από τα κινούμενα μέρη του κινητήρα.

Συνοψίζοντας

Η Audi προσπάθησε να βάλει γκολ από τα αποδυτήρια με την τρίτη γενιά του A3, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να ικανοποιήσει τους πελάτες της, που περίμεναν υπομονετικά 9 χρόνια, ώστε να παρουσιαστεί η νέα γενιά.

Οι Γερμανοί φαίνεται να έκαναν πράξη την υπόσχεση τους, παρουσιάζοντας μας ένα ολοκληρωμένο, σύγχρονο, άρτια τεχνολογικά εξοπλισμένο, πολυτελές μικρομεσαίο που ανεβάζει πολύ ψηλά τον πήχη για τον ανταγωνισμό, βλέπε BMW Σειράς 1, Mercedes A-Class και Volvo V40.

Η αρθρωτή πλατφόρμα MQB κάνει θαύματα σε ότι αφορά την ποιότητα κύλισης και την άνεση που σου προσφέρει στον δρόμο το νέο A3. Ο νέος 1.400αρης TFSI, ακόμη και στην έκδοση με τα 122 άλογα είναι άκρως ικανοποιητικός, προσφέροντας επιδόσεις αλλά και χαμηλή κατανάλωση.

Η Kosmocar σκέφτηκε έξυπνα και τιμολόγησε το νέο A3 να ξεκινά μόλις από τα €19.540 (€24.200 το αυτοκίνητο δοκιμής) σχεδόν όσο ξεκινούσε πριν από μερικά χρόνια το VW Golf. Κάποιοι, ίσως θα ήθελαν μια πιο έντονη σχεδιαστική γραμμή, αλλά είπαμε, ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει και έτσι η Audi επέλεξε να κινηθεί σε ασφαλή λημέρια.

Αναλυτικά τις τιμές και τον βασικό εξοπλισμό της κάθε έκδοσης, μπορείς να τις βρεις εδώ, ενώ τις τιμές του πρόσθετου -πλουσιότατου- εξοπλισμού εδώ.

[learn_more caption=”Τεχνικά Χαρακτηριστικά”]

Audi A3 1.4 TFSI (122 hp)

Engine / electronics

Engine type

Inline four-cylinder spark-ignition engine with gasoline direct injection, exhaust turbocharger with indirect charge air cooling, double overhead camshafts (DOHC)

Valve gear / number of valves per cylinder

Tooth-belt drive / roller cam followers / 4

Displacement in cc

1395 / 74.5X80.0 / 10.5

Max. power output in kW (hp) / at rpm

90 (122) / 5000 – 6000

Max. torque in Nm (lb-ft) / at rpm

200 (147.51) / 1400 – 4000

Mixture preparation

Fully electronic direct injection with drive-by-wire throttle control

Exhaust emission control

Ceramic underfloor catalytic converter with catalyst heating function via homogeneous split dual injection

Emissions class

EU 5

Alternator in A / battery in A/Ah

140 / 280/59

Start-stop system

Switches the engine off if the vehicle is stationary and no gear is engaged.

Drivetrain / transmission 

Drive type

Front-wheel drive with electronic stabilization program ESP

Clutch

Hydraulically operated single-plate dry clutch

Transmission type

6-speed manual transmission, synchromesh on all gears

Gear ratio in 1st gear / 2nd gear

3.615 / 1.947

Gear ratio in 3rd gear / 4th gear

1.281 / 0.973

Gear ratio in 5th gear / 6th gear

0.778 / 0.646

Reverse gear / final drive ratio

3.182 / 4.056

Suspension / steering / brakes

Front suspension

McPherson struts with lower wishbones, aluminum subframe, tubular anti-roll bar

Rear suspension

Four-link rear suspension with separate spring/shock absorber arrangement, subframe, tubular anti-roll bar

Steering / steering ratio / turning circle in meters (D102) (feet)

Electromechanical steering with speed-dependent power assistance / 15.3 / 10.7 (35.10)

Brake system

Dual-circuit brake system with diagonal split, ESP with electronic limited slip differential, hydraulic brake assist, 15″ disk brakes ventilated at front, 15″ disk brakes solid at rear

Wheels / tires

6.5Jx16″ steel wheels, 205/55 R16 tires

Performance / consumption / acoustics

Top speed in km/h (mph)

203 (126.14)

Acceleration, 0-100 km/h (0-62.14 mph) in sec

9.3

Fuel / octane value

Premium unleaded / 95 RON

Fuel consumption: city / highway / combined, l/100 km (US mpg)

6.5 (36.19) / 4.4 (53.46) / 5.2 (45.23)

CO2 mass emission, g/km (g/mile)

151 (243.01) / 102 (164.15) / 120 (193.12)

Idling / drive-past exterior noise level in dB (A)

73 / 72

Servicing / guarantee

LongLife Service after max. km (miles)

According to service indicator up to 30,000 km (18,641.14) max. 2 years

Vehicle / paint / rust perforation guarantee

2 years / 3 years / 12 years

Insurance classification in Germany: third party / fully comprehensive / part-comprehensive

Not available at the time of printing

Weights / loads

Unladen weight according to EU (excluding driver) / (including driver) / gross weight limit in kg (pounds)

1175 (2590.43) / 1250 (2755.78) / 1735 (3825.02)

Axle load limit at front / rear in kg (pounds)

920 (2028.25) / 930 (2050.30)

Trailer load limit on 8% / 12% gradient, braked / unbraked in kg (pounds)

1600 (3527.40) / 1400 (3086.47) / 620 (1366.87)

Roof load limit in kg / permissible nose weight in kg (pounds)

75 (165.35) / 75 (165.35)

Capacities

Cooling system capacity (incl. heating) in liters (US gallons)

10.0l (excl. auxiliary heating) (2.64)

Engine oil capacity (including filter) in liters (US quarts)

4.0 (4.23)

Fuel tank capacity in liters (US gallons)

50 (13.21)

Body / dimensions

Body type / number of doors / seats

unitary / steel / 3 doors / 5 seats

Drag coefficient Cd / frontal area A in m2 (square feet)

0.31 / 2.13 (22.93)

Length (L103) / width excluding mirrors (W103) / height (H101-M), mm (feet)

4237 (13.90) / 1777 (5.83) / 1421 (4.66)

Wheelbase (L101) / track at front/rear (W101-1/W101-2), mm (feet)

2601 (8.53) / 1542 (5.06) / 1514 (4.97)

Height of loading lip in mm (H196) (feet)

686 (2.25)

Luggage capacity in liters (cubic feet), according to VDA block method (V211) / rear seat bench folded

365 (12.89) / Not available at the time of printing

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...

Επίσημο: Η Alfa Romeo μετονομάζει τη Milano

Μόλις πέντε ημέρες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Milano και τον ντόρο που έγινε, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της μικρό...