Αρχική Ελλάδα Με πτώση 40,2% έκλεισε η αγορά αυτοκινήτων στην Ελλάδα το 2012


Με πτώση 40,2% έκλεισε η αγορά αυτοκινήτων στην Ελλάδα το 2012

Γράφει: - , 15:24
55

china sales 610x386 Με πτώση 40,2% έκλεισε η αγορά αυτοκινήτων στην Ελλάδα το 2012

Η Ελληνική Στατιστική Αρχή ανακοίνωσε ότι όλο το έτους του 2012 πουλήθηκαν στην Ελλάδα 58.452 καινούργια αυτοκίνητα, παρουσιάζοντας πτώση 40,2% (97.682) σε σχέση με το 2011. Τα νούμερα έχουν επιστρέψει στα επίπεδα της δεκαετίας του 1970.

Ακολουθεί η λίστα με τις πωλήσεις που πέτυχαν οι εταιρίες μέσα στο 2012 ενώ περισσότερα αναλυτικά στοιχεία ανά κατηγορίες μπορείς να διαβάσεις στα pdf εδώ. Στη πρώτη θέση τερμάτισε η Opel με 7066 πωλήσεις, ακολουθεί η VW με 6009 πωλήσεις και στη τρίτη θέση η Toyota με 5744. Εντύπωση σίγουρα προκαλεί η πώληση μιας Ferrari, δύο Aston Martin και τριών Jaguar.

1.   Opel 7066

2.   VW 6009

3.   Toyota 5744

4.   Citroen 4206

5.   Fiat 3311

6.   Nissan 3119

7.   Ford 3006

8.   Skoda 2834

9.   Hyundai 2618

10. Peugeot 2543

11. Suzuki 2278

12. Audi 1809

13. Kia 1515

14. Volvo 1380

15. BMW 1328

16. Mercedes 1262

17. Seat 1243

18. Renault 1046

19. Chevrolet 930

20. Alfa Romeo 855

21. Lancia 787

22. Mini 667

23. Honda 657

24. Mitsubishi 608

25. Smart 541

26. Dacia 347

27. Mazda 222

28. Daihatsu 188

29. Chrysler 76

30. Lexus 61

31. Abarth 42

32. Subaru 41

33. Saab 27

34. Porsche 25

35. SsangYong 23

36. Land Rover 12

37. Lifan 8

38. Changan 5

39. Jaguar 3

40. Aston Martin 2

41. Ferrari 1

42. Infiniti 1

43. HX Auto 1

44. RollerTeam 1

45. Jac 1

46. Trigano 1

47. Piaggio 1

48. Άλλο 1

Σίγουρα θα σε ενδιαφέρουν

  • Mercforever

    Απο τα στοιχεια αυτα οτι πλεον οποιος θελει να αγορασει ακριβο αυτοκινητο το κανει εισαγωγη απο το εξωτερικο(μονο για τη θεσσαλονικη γνωριζω 3 περιπτωσεις ανθρωπων που μεσα στο 2012 πηραν κανουργιες φεραρι.Ολες εχουν ξενες πινακιδες.)

    • NikosXourikis

      Βουλγαρικες λογικά θα έχουν.

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      βαλε και τα σκοπια !!!!
      εγω βλεπω συνεχεια 2 GTR κατι βραδια!!!!!

    • Mercforever

      Η μια εχει ελβετικες,η αλλη ιταλικες και κατι αλλα φθηνα βουλγαρια,σκοπια κτλπ

  • http://www.facebook.com/nitro912gr Nikolas Karampelas

    Απολύτως λογικό, ενδιαφέρον θα ήταν να βλέπαμε στοιχεία για την αγορά μεταχειρισμένων πάντως.

  • http://www.facebook.com/people/Tsou-Kostas/1060652929 Tsou Kostas

    τραγωδια… ετοιμαστειτε αν συνεχιστει αυτο να την κανουν ολοι απο εδω. Για να σταθει μια εταιρια σε μια αγορα χρειαζεται 7000 πωλησεις τον χρονο. Με λιγοτερες δεν συμφερει να αντιπροσωπευει τον εαυτο της και βαζει καποιον μεγαλοdealer ο οποιος εισαγει τα αυτοκινητα απο την κοντινοτερη μεγαλη αγορα. Οτι καναμε κι εμεις τοσα χρονια με τα σκοπια, την αλβανια και την βουλγαρια.

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      γιατί πιστεύω ότι το 2013 θα δούμε ακόμη λιγότερες πωλήσεις;;; :( :/

    • http://www.facebook.com/people/Tsou-Kostas/1060652929 Tsou Kostas

      κι εγω ετσι πιστευω, οχι 40% ομως παλι… καποια στιγμη θα σταματησει ο κατηφορος…

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      το πότε είναι η ιστορία.

  • NikosXourikis

    Για επιβατηγά αυτοκίνητα είναι αυτά τα νούμερα ή έχουν μέσα και τα φορτηγα κτλ?

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      επιβατικά ΙΧ και μιρκά επαγγελματικά

    • NikosXourikis

      15. BMW 1328
      16. Mercedes 1262

      Όμιλος Σαρακακάκης
      23. Honda 657
      24. Mitsubishi 608

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      γιατί μου βάζεις αυτά τα νούμερα;;; λόγω κρίσης;;; όσοι έχουν λεφτά να αγοράσουν ακριβά αυτοκίνητα, θα συνεχίσουν να έχουν, παρά τη κρίση! το θέμα είναι τι γίνεται με τους υπόλοιπους!

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      ma μεσα στην κριση….πεθαινει παντα η μεσαια ταξη !!!!
      οι πλουσιοι πλουσιοτεροι…..και οι φτωχοι ..φτωχοτεροι !!!!
      απο τουσ λιγουσ κανονεσ χωρισ εξαιρεση !!!!

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      νόμος :/

    • NikosXourikis

      Kαι παλαιότερα έτσι ήταν αυτά τα νούμερα απλά π.χ. η bmw είχε 13.280 και η honda 6.570

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      ;)!

    • NikosXourikis

      Μου ήρθε λίγο στο μαυλό το άρθρο με την ιστορία της οικογένειας Σαρακάκη :p

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      :P :P :P

    • NikosXourikis

      Γελάμε με τα “χάλια μας” αλλά δεν πειράζει… δεν έχει μείνει να κάνουμε και τίποτα :/

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      δυστυχώς!

  • VanPerseF1

    Σαν εταιρια τη μεγαλυτερη εντυπωση και εκπληξη θα ελεγα μου την εκανε η Mazda,μονο 222 αυτοκινητα πουλησε σε ολο το 2012;;;;;απιστευτο!

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      γιατί η subaru???

    • VanPerseF1

      ωχ ναι δεν την προσεξα 41!!!!!….βλεπω πολλες εταιριες να την κανουν!

  • cfu

    ante kai to xronou 80% !!!!!kai gia ola ftaime emeis giati ton Iounio diksame oti goustaroume ayta pou pathenoume

  • F1maniac

    και πολλα που ειναι..εντυπωση μου εκανε τοσο μεγαλος αριθμος…η κριση τελικα ειναι μονο για τους αδυναμους……η LADA δεν πουλησε κανενα?????

    • hellboy

      εχω την εντυπωση οτι η αντυπροσωπια(lada hellas) εχει κλισει!

    • F1maniac

      δεν το ξερα..νομιζα που ειχε κλεισει μονο η αντιπροσωπεια στο νησι μου

    • Tommy

      Ta lada nomizw exoun katadikastei kai logo kaluterwn kai ftinoterwn protasewn ( px Dacia) alla kai logo tou metrou me tous rupous opou ena neo lada eixe sima 600+ euro

    • F1maniac

      δικιο εχεις..αν και το NIVA πουλουσε ακομα….

  • quantum

    Διαβάζω την λίστα απο ανάποδα

    Ferrari – μόλις 1 αμάξι. Οκ, λογικότατο.
    Aston Martin – 2. Καμία έκπληξη κι εδώ
    Land Rover – 12. Μικρότερος αριθμός απ’ ότι περίμενα αλλα οκ ψιλοαναμενόμενο
    Porsche – 25. Κι εδώ μικρός αριθμός αλλα οκ κρίση έχουμε, τρώγεται
    Subaru – 41 …………………. ΓΟΥΑΤ ΔΕ ΦΑΚ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Τι παίχτηκε εδώ ρε παιδιά; Δεν είναι καμια μάρκα “μ’ έκαψες”, πώς γίνεται να πούλησε τόσο λίγο; Δεν μπορώ να το εξηγήσω με λογική

    • hellboy

      Υψηλες τιμες και καμμια προτιμηση στα μικρα αυτοκινητα της σουμπαρου

    • cfu

      κριμα για την Subaru,

    • koss

      Η subaru δεν έχει επίσημο εισαγωγέα από τον Σεπτέμβριο οπότε πάλι καλά που έδωσε και αυτά!
      http://www.autoblog.gr/2012/10/12/subaru-left-from-greece/

    • MitsosDaBest13

      Αν κοιτάξεις τα μοντέλα της Subaru, με εξαίρεση το Trezia, όλα τα υπόλοιπα είναι αρκετά παλιά και τα μοτέρ τους είναι “ψόφια” από άλογα, καίνε πολύ και έχουν ψηλά Τέλη, τουλάχιστον σε σύγκριση με τα αντίστοιχα μοντέλα άλλων εταιριών…

      Γιατί να πάρει κάποιος Subaru;

    • quantum

      Για τα Justy δεν θα μου προξενούσε εντύπωση ακόμα και αν δεν πουλιόταν ούτε ένα. Αλλα να μην πουληθούν Impreza; Ε όσο να’ ναι κόλλησα.

      Ο koss βέβαια με αυτο που πόσταρε μου έλυσε τις όποιες απορίες

  • M3csl

    Opel και ξερό ψωμί!!!

  • koss

    Κάθε πέρυσι και καλύτερα θα λέμε για τις πωλήσεις φέτος, βλέπω να πάνε ακόμα χειρότερα τα πράγματα.

  • ilikeyourcar

    Πως και ετσι η opel…;

  • killbill

    Παντός για να λέμε και την αλήθεια τα δυο aston martin είναι Cygnet, στα Porche είναι δυο panamera, δεν είμαστε μόνο φτωχοί αλλά και κακόγουστοι…

    • http://autoblog.gr Mika

      Pes ta!!!!

  • http://autoblog.gr Mika

    Kathe perysi, kai (poly) kalytera….

  • Νίκος Παπάς

    Πιο σημαντικό που δεν αναφέρεται στο άρθρο είναι η πτώση σε τζίρο. Πόση ήταν αυτή οέο; Ο λόγος που είναι μεγαλύτερη; Η στροφή σε μικρότερα και φθηνότερα μοντέλα φυσικά.

  • Pingback: Πτώση των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων σε Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία, ρεκόρ πωλήσεων από την Audi στη Κίνα και από τη Fiat στη Βραζιλία - Au

  • http://www.facebook.com/VacVac Vasilis Alexadratos

    koita h opel! exw tin ediposi oti stathera ta teleftaia xronia einai h agapimeni ton ellinon!

    Ta numera omos tragika! ektos tis oikonomikis krisis, o foros politelias skotonei tis eteries pou kirios exoun apo dilitra aytokinita kai panw bmw, audi, mercedes ktlp!

  • Pingback: Η Opel πρώτη σε πωλήσεις στην Ελλάδα το 2012 - AutoBlog.gr

  • A. V.

    Ξερουμε ποσα απο αυτα ειναι απο εταιριες ενοικιασης – leasing …………..εκει ειναι που θα εκπλαγουμε………ποσοι ιδιωτες πηραν καινουργιο αυτοκινητο…….

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      τέτοια στοιχεία δεν ανακοινώνονται. Δυστυχώς!

    • NikosXourikis

      Kαλά δεν έχουν και τεράστιο στόλο αλλά ναι είναι σεβαστό ποσοστό %

  • monder

    gia sou re malaka ka8usterimene ellhna malaka ili8ie ka8isterimene gamw thn ellada gamw dn mporw allo ili8ioi ellhnes to boikotaz sta germanika proionta to ksereis malaka ellhna? pare italiko pare souidiko pare tourkiko pare aggliko pare otidipote ektos apo germaniko re malaka ellhna ka8isterimene gamw to pasok kai thn nd pou se ekane ximpatzi ili8ie malaka… twra pou ekana thn psixo8erapia mou rixte kai eseis

  • Pingback: Τα 10 δημοφιλέστερα αυτοκίνητα στην Ελλάδα το 2012 - AutoBlog.gr

  • tRaneGTI

    liga ta abarth re paidia..den nomizw

  • Pingback: Ευρωπαϊκές πωλήσεις αυτοκινήτων: Η χειρότερη χρονιά από το 1995 - AutoBlog.gr

  • Pingback: Το VW Golf βασιλιάς των πωλήσεων στην Ευρώπη και το 2011 - AutoBlog.gr

  • τράγος

    Οχι μόνο πολλά είναι αυτά αλλά ακόμα δεν έχετε δεί τίποτα. Δεν υπάρχει αγορά αυτοκίνητου στην ελλάδα. Αυτά είναι για δύο τρία χρόνια. Οι εταιρείες αυτές δεν θα πουλούν ούτε 1000 αυτοκίνητα τον χρόνο τα επόμενα χρόνια. Με 100 δις ευρώ ΑΕΠ που θα έχει η ελλάδα τα επόμενα χρόνια κανένα ευρωπαικό αυτοκίνητο δεν θα μπορεί να πουληθεί. Με 5000 ευρώ κατά κεφαλήν εισόδημα τον χρόνο μην περιμένετε να επιβιώσει καμία απ αυτές τις εταιρείες που μας τα φάγανε τα προηγούμενα χρόνια. Ως εταιρείες θα εξαφανιστούν όλες τα επόμενα χρόνια και κανένα από τα μοντέλα τους δεν θα μπορεί να πουληθεί στην ελλάδα στον φτωχό τριτοκοσμικό έλληνα. Θα πουλάνε μόνο λίγα μικρά αυτοκινητάκια γυμνά από αξεσουάρ όπως παλιά. Πέραν τούτου δεν έχουν καμία τύχη στην ελλάδα. Οι ιάπωνες και οι κορεάτες θα προσαρμοστούν και θα πουλάνε και αυτοί τέτοια αυτοκινητάκια το πολύ μέχρι 1000 κυβικά συμβατικά με το πολύ 60 ίππους σε πολύ χαμηλές τιμές και με άπειρες δόσεις. Τότε θα εμφανιστούν και οι κινέζοι και οι ρώσσοι. Τότε μπορεί η αγορά να φτάσει μέχρι κάποιο ανεκτό σημείο δηλαδή να κυκλοφοράει και κανένα καινούργιο αμάξι. Για τις εταιρείες αυτών των χωρών είναι η ελλάδα ως τριτοκοσμική χώρα που είναι και ζεσταίνεται με ξύλα και έχει μισθούς 300 ευρώ. Θα πλακώσουν οι ρώσσοι και κινέζοι με 10 εταιρείες άγνωστες ακόμα, κυρίως οι κινέζικες, και θα μπορέσει ο έλληνας να ξεφορτωθεί την ευρωπαική σάπια λαμαρίνα που θα έχει στην πλάτη είκοσι και βάλε χρόνια. Γιατί όμως οι ρώσσοι και κινέζοι να έρθουν να πουλάνε αυτοκίνητα σε μία τριτοκοσμική βαλκανική χώρα που δεν εξάγει σχεδόν κανένα βιομηχανικό προιόν; Γιατί δεν πληρώνονται με λεφτά. Τι να τα κάνουν τα ευρώ αυτοί. Αυτοί έχουνε μαζέψει ένα βουνό λεφτά και ψάχνουν αγωνιωδώς να τα ξεφορτωθούν. Αυτοί πληρώνονται μόνο σε είδος. Αγροτικά προιόντα, τουρισμό, και ότι άλλο πρωτογενές παράγει αυτή η χώρα. Γι αυτό θα έρθουν. Και έτσι θα λυθεί το πρόβλημα.