Test Drive: Δοκιμάζουμε τη Mercedes-Benz A180 CDI BlueEFFICIENCY

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Mercedes-Benz A180 CDI BlueEFFICIENCY

Άριστη σε όλα της. Με αυτή την αίσθηση άφησα -με δυσκολία- τη νέα Mercedes-Benz A-Class στις εγκαταστάσεις της ελληνικής αντιπροσωπείας και τολμώ να γράψω ότι η Mercedes-Benz ίσως έχει βγάλει το καλύτερο μικρό premium αυτοκίνητο που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά, αφού έχοντας οδηγήσει όλους τους ανταγωνιστές της, Audi A3, BMW Σειράς 1 και Volvo V40, το αυτοκίνητο με το αστέρι στο καπό, ήταν αυτό που μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις σε όλους τους τομείς. Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Στα συν

[custom_list type=”check”]

  • Οδική Συμπεριφορά
  • Ποιότητα Κατασκευής
  • Ποιότητας Κύλισης
  • Κινητήρας/Κατανάλωση/Επιδόσεις
  • Κιβώτιο ταχυτήτων/Φρένα
  • Φρέσκος Σχεδιασμός
  • Άνεση/Ηχομόνωση
  • Απαλλαγή από Τέλη Κυκλοφορίας

Στα μείον

  • Θόρυβος κινητήρα στις υψηλές στροφές
  • Χώρος αποσκευών

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Mercedes-Benz A180 CDI BlueEFFICIENCY

Η Mercedes έχει μεγάλες βλέψεις για τη A-Class, αφού θεωρεί ότι μαζί με την CLA, την sedan έκδοση της, και την GLA, την SUV έκδοση της, θα είναι από τα βασικά μοντέλα που θα μπορέσουν να την φέρουν στη πρώτη θέση των πωλήσεων στη premium κατηγορία, μπροστά από τη BMW και την Audi, έως το 2020.

Η πρώτη και η δεύτερη γενιά της A-Class σίγουρα δεν μπορούσαν να τοποθετηθούν απέναντι από τα υπόλοιπα μοντέλα της μικρής πολυτελής κατηγορίας. Το μικρού όγκου MPV μοντέλο, αγαπήθηκε από το κοινό κυρίως λόγω της πρακτικότητας και της ποιότητας του, και όχι για την οδική του συμπεριφορά, αλλά με τη νέα γενιά, η Mercedes-Benz είχε έναν και μόνο στόχο. Να κοιτάξει ισάξια τους ανταγωνιστές της χωρίς κανένα ενδοιασμό. Και το πέτυχε!

Έτσι οι Γερμανοί στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2012 παρουσίασαν τη τρίτη γενιά της A-Class η οποία βασιζόταν στο πρωτότυπο Class-A και δεν έχει απολύτως καμία σχέση με τη προηγούμενη γενιά. Με τη παρουσίαση της δημιούργησε πολλές θετικές συζητήσεις, μαγνητίζοντας τα βλέμματα, με τη κατασκευή της να γίνεται πάνω στη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα MFA (Mercedes Frontwheel Architecture), πλατφόρμα που πρωτοχρησιμοποιήθηκε για τη κατασκευή της νέας B-Class.

Mercedes-Benz A180 CDI BlueEFFICIENCY

Πρόκειται για ένα πεντάπορτο, τεχνολογικά προηγμένο hatchback μοντέλο, το οποίο διαφέρει από τους ανταγωνιστές του κυρίως λόγω εμφάνισης. Έχει διαστάσεις 4.292 mm μήκος, 1.780 mm πλάτος και 1.433 mm ύψος και αεροδυναμικό συντελεστή 0.27 Cd, ενώ η απόσταση από το έδαφος, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, έχει μειωθεί κατά 160 mm.

Συντηρητισμός στις σχεδιαστικές του γραμμές δεν υπάρχει, με την A-Class να είναι όμορφη, έχοντας ελκυστική, μοντέρνα και φρέσκια σχεδίαση, με αρκετές έντονες γραμμές και καμπύλες, κάνοντας τη στο μάτι να ξεχωρίζει, αλλά να σου θυμίζει πάντα ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο της Mercedes-Benz. Είναι από τις λίγες φορές που ένα απλό μοντέλο της Mercedes-Benz σου μαγνητίζει το κάθε βλέμμα σου, κάνοντας τα μάτια σου να μην θέλουν να πάρουν το βλέμμα τους από πάνω της.

Το μπροστά μέρος με το μακρύ καπό, τη μεγάλη γρίλια με το μεγάλο αστέρι καθώς και τα μεγάλα LED φωτιστικά σώματα ακολουθούν τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Mercedes με το πλαϊνό και πίσω μέρος, με τις έντονες γραμμές, τα λεπτά φωτιστικά σώματα και το χαμηλωμένο αμάξωμα να μην θυμίζουν κανένα προηγούμενο μοντέλο της Mercedes, δίνοντας στο αυτοκίνητο, το προσωπικό του στίγμα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Εσωτερικό

Με το που πρωτοκάθεσαι στο κάθισμα του οδηγού μόνο θετική εικόνα μπορείς να σχηματίσεις για το μοντέλο. Εργονομικό, άνετο, ποιοτικό, ευρύχωρο είναι μερικά από τα επίθετα που χαρακτηρίζουν το εσωτερικό της νέας A-Class, θυμίζοντας την άνεση μεγαλύτερου μοντέλου.

Mercedes-Benz A180 CDI BlueEFFICIENCY

Η σχεδίαση όλου του εσωτερικού είναι μοντέρνα έχοντας μια δόση κλασσικού, με άριστη ποιότητα συναρμογής. Αποτελείται από άριστης ποιότητας υλικά με το τριάκτινο τιμόνι και τη μεγάλη οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να είναι τα πρώτα πράγματα που θα σου κεντρίσουν τη προσοχή, ενώ το μάτι σου θα πέσει και στους αεραγωγούς, των οποίων η σχεδίαση τους έχει επηρεαστεί από τις τουρμπίνες των μαχητικών αεροπλάνων.

Το αυτοκίνητο δοκιμής φορούσε τα bucket μαύρα ημι-δερμάτινα καθίσματα με λευκές ραφές, τα οποία προσαρμόζονται αμέσως στα μέτρα του καθενός, και δεν κουράζουν, αφού σε συνεχή οδήγηση μεγαλύτερη των 5 ωρών, δεν θα σε κουράσουν καθόλου.

Mercedes-Benz A180 CDI BlueEFFICIENCY

Το πάνω μέρος του ταμπλό είναι ντυμένο και αυτό με το ίδιο δέρμα των καθισμάτων Στο μεσαίο τμήμα του η Mercedes το έχει επενδύσει με ένα μαλακό αφρώδες πλαστικό ανώτατης ποιότητας με carbon όψη, ενισχύοντας έτσι την σπορ εικόνα, ενώ στο κάτω μέρος του ταμπλό, έχει χρησιμοποιηθεί ένα “σκληρό” πλαστικό, άριστης ποιότητας με “μαλακή” υφή. Με το ίδιο δέρμα και ύφασμα ήταν ντυμένες και οι επενδύσεις στις πόρτες, με το δέρμα στη χειρολαβή να σου υπενθυμίζει ξανά ότι βρίσκεται μέσα σε ένα πολυτελές μοντέλο.

Mercedes-Benz A180 CDI BlueEFFICIENCY

 Ο πίνακας οργάνων με την σχεδίαση του, συμπληρώνει τη σπορ νότα, με το στροφόμετρο να ξεκινά να κοκκινίζει από τις 4.000 σ.α.λ. Ο πίνακας αποτελείται από δύο μεγάλα στρογγυλά όργανα, καθένα από τα οποία διαθέτει ένα μικρό όργανο στο εσωτερικό του. Τα όργανα του αυτοκινήτου δοκιμής ήταν ασημί, με κόκκινους δείκτες, με εμφάνιση που παραπέμπει σε καρό σημαία, στο κέντρο των οποίων υπάρχει μια μεγάλη πολυλειτουργική οθόνη.

Το δερμάτινο Nappa πολυλειτουργικό τιμόνι ρυθμίζεται τόσο σε ύψος όσο και σε βάθος και είναι άριστο σε όλους τους τομείς, αφού σου μεταφέρει κάθε πληροφορία, τόσο στα λίγα χιλιόμετρα εντός πόλης, όσο και στα πολλά πάνω στον αυτοκινητόδρομο. Το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο και σαφές τόσο στην ευθεία όσο και στις κλειστές στροφές, με το τιμόνι να είναι όσο μαλακό χρειάζεται για την εύκολη μετακίνηση εντός πόλης, αλλά και μεταφέρει πάντα στον δρόμο τη παραμικρή εντολή που θα του δώσεις. Σε αυτό συμβάλει και η κοντή κρεμαγιέρα 2,7 στροφών.

Σε ότι αφορά τον επιλογέα του 6-τάχυτου κιβωτίου, αυτός είναι άνετος, με άψογη αίσθηση τόσο στην αφή όσο και στην επιλογή των ταχυτήτων, έχοντας μεγάλη διαδρομή.

Mercedes-Benz A180 CDI BlueEFFICIENCY

Ο διαθέσιμος χώρος των επιβατών είναι άριστος, ο καλύτερος της κατηγορίας του, αφού μπορεί να μεταφέρει με μεγάλη άνεση 5 ενήλικες επιβάτες. Οι πίσω επιβάτες μπορούν να καθίσουν άνετα χωρίς να βρίσκουν τα πόδια τους στις πλάτες των μπροστά καθισμάτων, ενώ υπάρχει αρκετός χώρος και για τα κεφάλια τους. Ωστόσο εκεί που “υστερεί” η A-Class είναι στον χώρο των αποσκευών, αφού με 341 λίτρα έχει τον δεύτερο μικρότερο χώρο σε σχέση με τους ανταγωνιστές του (Audi A3 – 365 λίτρα, BMW Σειράς 1 – 360 λίτρα, Volvo V40 – 335 λίτρα). Με την αναδίπλωση των πίσω διαιρούμενων καθισμάτων (40:60), ο χώρος αποσκευών ωστόσο μπορεί να φτάσει έως και τα 1.157 λίτρα. Το πλάτος του χώρου αποσκευών μεταξύ των θόλων των τροχών είναι 1050 mm και σίγουρα μπορείς να μεταφέρεις αρκετά πράγματα μέσα του.

Σε ότι αφορά το ηχοσύστημα του αυτοκινήτου. Διαθέτει 8 ηχεία που θα ικανοποιήσει τον μέσο χρήστη, αφού αυτό δεν μπουκώνει ακόμη και όταν το αυξήσεις στη μέγιστη ένταση. Στο κεντρικό υποβραχιόνιο υπάρχει θύρα AUX και USB έτσι ώστε να ακούς για ώρες την αγαπημένη σου μουσική με τον χειρισμό του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να γίνεται είτε μέσω του πολυλειτουργικού τιμονιού, είτε μέσω του πολυχειριστηρίου πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων, με τον οποίο χρειάζεται να ασχοληθείς για μερικά λεπτά μαζί του, ώστε να καταλάβεις το πως λειτουργεί.

Τα βουρτισμένα αλουμινένια διακοσμητικά, τα ψευτοcarbon πλαστικά του ταμπλό, σε συνδυασμό με τον σπορ πίνακα οργάνων και τον κρυφό φωτισμό, προσδίδουν μια πιο elegant και σπορ νότα στο εσωτερικό, με την ηχομόνωση να βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, αφού ακόμη και σε πολλά χιλιόμετρα, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι που μεταφέρονται στο εσωτερικό της καμπίνας είναι ελάχιστοι.

[/nextpage]

[nextpage title=”Ασφάλεια” ]

Ασφάλεια

Στον βασικό εξοπλισμό διαθέτει επτά αερόσακους, μεταξύ των οποίων και αερόσακου γονάτων του οδηγού καθώς και αρκετά ηλεκτρικά συστήματα όπως το Collision Prevention Assist, το σύστημα πρόληψης συγκρούσεων, το οποίο ενημερώνει ηχητικά και οπτικά τον οδηγό για πιθανά εμπόδια μπροστά από το αυτοκίνητο, σε περίπτωση που δεν τα έχει δει, ενώ ταυτόχρονα προετοιμάζει τη λειτουργία υποβοήθησης πέδησης Brake Assist, ώστε η απόκριση των φρένων να είναι η ακριβέστερη δυνατή. Η επιβράδυνση ξεκινά αμέσως μόλις ο οδηγός πατήσει αποφασιστικά το πεντάλ του φρένου. Επίσης το αυτοκίνητο διαθέτει και το σύστημα PRE-SAFE, το οποίο προετοιμάζει το αυτοκίνητο για ενδεχόμενη σύγκρουση με σκοπό τον περιορισμό των συνεπειών της.

Mercedes-Benz A180 CDI BlueEFFICIENCY

Το εν λόγω σύστημα, η Mercedes το είχε πρωτοπαρουσιάσει το 2002 στην S-Class με τα κύρια χαρακτηριστικά του συστήματος να είναι οι αναστρέψιμοι εντατήρες ζωνών ασφαλείας, το κλείσιμο των παραθύρων και της ηλιοροφής σε κρίσιμες πλευρικές κλίσεις του αμαξώματος και η ρύθμιση των πλήρως ηλεκτρικών μπροστινών καθισμάτων με λειτουργία μνήμης σε κατάλληλη θέση, ώστε να μεγιστοποιείται η αποτελεσματικότητα των συστημάτων συγκράτησης. Το σύστημα PRE-SAFE αποκρίνεται πάντα αμέσως μόλις προκύψουν επικίνδυνες διαμήκεις και πλευρικές ταλαντώσεις, ενώ μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί μόλις επέμβουν ορισμένες λειτουργίες υποβοήθησης.

Εκτός του ESP, επιπλέον στον βασικό εξοπλισμό της A-Class, υπάρχει Traction Control, Hill Start Assist, υπολογιστής ταξιδίου, πολυλειτουργική οθόνη (Comand Online), διζωνικός αυτόματος κλιματισμός και σύστημα ECO Start/Stop, το οποίο λειτουργεί υποδειγματικά, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Κινητήρας

H έκδοση A180 CDI BlueEFFICIENCY φορά τον τετρακύλινδρο, οκταβάλβιδο Common-Rail Direct Injection 1.461 κυβικών εκατοστών κινητήρα της σειράς OM 607 της Renault. Διαθέτει τεχνολογία Common Rail και turbo με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας. Αποδίδει 109 άλογα στις 4.000 σ.α.λ με 260 Nm ροπής διαθέσιμα μόλις από τις 1.750 έως τις 2.500 σ.α.λ, κινώντας άκρως ικανοποιητικά το βάρους 1.395 κιλών αμάξωμα.

Mercedes-Benz A180 CDI BlueEFFICIENCY

H Mercedes δίνει μέση κατανάλωση 3,8 λίτρα/100 χλμ, επίδοση που εύκολα την πετυχαίνει κάποιος πάνω στον αυτοκινητόδρομο, με τον κινητήρα να εκπέμπει μόλις 98 γρ/χλμ CO2, απαλλάσσοντας το μοντέλο από τη καταβολή τελών κυκλοφορίας. Το σύστημα ειδοποίησης αλλαγής ταχυτήτων σε ειδοποιεί να αλλάξεις ταχύτητα από τις 1.700 σ.α.λ, έτσι ώστε να πετύχεις όσο γίνεται χαμηλότερη κατανάλωση.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Στον δρόμο

Η νέα A-Class έχει καταπληκτική οδική συμπεριφορά και άριστη ποιότητα κύλισης, θυμίζοντας αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών. Ο τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας, ακούγεται ελάχιστα στη καμπίνα μόλις πάρει μπροστά, αλλά στη συνέχεια θα ξεχάσεις ότι οδηγείς ένα diesel αυτοκίνητο. Το 6-τάχυτο κιβώτιο με μακριά κλιμάκωση σου δίνει τη δυνατότητα να κινείσαι με πολύ χαμηλές στροφές κρατώντας τη κατανάλωση πετρελαίου σε πολύ χαμηλά επίπεδα, βλέποντας στον υπολογιστή ταξιδιού νούμερα που συναντάς σε… Smart. Στην εθνική με 100-120 χλμ μπορείς να δεις μέση κατανάλωση 3,5 -4,2 λίτρα/100 χλμ, ενώ μπορείς να ταξιδεύεις ικανοποιητικά με ταχύτητες 130-140 χλμ/ώρα με τη μέση κατανάλωση να μην ξεφεύγει πάνω από τα 5 λίτρα.

Mercedes-Benz A180 CDI BlueEFFICIENCY

Ο κινητήρας δεν διακρίνεται για τις εκρηκτικές του επιδόσεις (0-100 χλμ/ώρα σε 11,3 δευτερόλεπτα), αλλά για την οικονομία και τη γραμμικότητα του. Το αυτοκίνητο δεν πλαγιάζει στις κλειστές στροφές του επαρχιακού δρόμου, και πολύ δύσκολα θα καταφέρεις να το κάνεις να παρουσιάσει τάσεις υποστροφής, η οποία είναι προοδευτική και άκρως ελεγχόμενη. Σε αυτό συμβάλουν οι σκληρές αναρτήσεις και οι ζάντες 18″ που φορούσε το μοντέλο δοκιμής με run flat ελαστικά διαστάσεων 225/40. Ο συνδυασμός σφιχτής ανάρτησης και μεγάλων τροχών, μειώνει λίγο την άνεση, αλλά αυξάνει τόσο τη πρόσφυση, όσο και την ομορφιά. Αν είσαι πρόθυμος να θυσιάσεις μέρος της άνεσης, τότε ενδείκνυται με το παραπάνω να τοποθετήσεις τις ζάντες 18″ και τις σφιχτές αναρτήσεις. Το ESP, το οποίο δεν απενεργοποιείται πλήρως με το πάτημα του κουμπιού – αν και υπάρχει τρόπος πλήρης απενεργοποίησης- είναι εκεί παρόν, έτσι ώστε να διορθώσει κάθε σου λάθος, ακόμη και όταν εσύ το παρακάνεις.

Η Mercedes-Benz A180 CDI BlueEFFICIENCY στον δρόμο είναι άνετη, με την ποιότητα κύλισης να κινείται σε υψηλά επίπεδα. Το πλαίσιο του αυτοκινήτου δείχνει ότι έχει κατασκευαστεί για πολύ παραπάνω άλογα, με την σκληρή ανάρτηση να μεταφέρει εγκάρσιες ανωμαλίες στη καμπίνα. Ωστόσο η έκδοση με την απλή ανάρτηση, απορροφά κάθε ανωμαλία του δρόμου, μη μεταφέροντας στο εσωτερικό τη παραμικρή αναπήδηση.

Η ανάρτηση της A-Class διαθέτει πίσω άξονα τεσσάρων συνδέσμων, σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση, λειτουργίες υποβοήθησης και σύστημα ESP με λειτουργία XTC (Εκτεταμένου Ελέγχου Πρόσφυσης). Οι δυνάμεις που δημιουργούνται στον πίσω άξονα, απορροφούνται από τρεις βραχίονες ελέγχου και έναν υστερούντα βραχίονα σε κάθε τροχό. Αυτό σημαίνει ότι οι διαμήκεις και οι πλευρικές δυνάμεις είναι ουσιαστικά ανεξάρτητες μεταξύ τους. Τα μουαγιέ των τροχών και τα ελατήρια της ανάρτησης είναι από αλουμίνιο, ώστε να μειώνονται οι μη αναρτημένες μάζες. Ο στόχος ήταν να επιτευχθεί υψηλή πλευρική ευελιξία με υψηλή οδηγική ευστάθεια, χάρη στη μικρή γωνία πλευρικής απόκλισης του πίσω άξονα.

Κατά τη διάρκεια δοκιμής, καταφέραμε και καλύψαμε με ένα ρεζερβουάρ 1.100+ χλμ (800 εκ των οποίων σε αυτοκινητόδρομο) με τον υπολογιστή ταξιδίου να μας δείχνει ότι είχε πετρέλαιο για ακόμη 130 χλμ ακόμη! Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορείς να πας Αθήνα-Θεσσαλονίκη και να γυρίσεις με ένα μόνο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 50 λίτρων, καθώς και να κινηθείς και μέσα στις δύο πόλεις.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, οδηγήσαμε την A-Class εντός και εκτός πόλης, σε αυτοκινητόδρομο και σε επαρχιακή διαδρομή, αφήνοντας μας σε όλες τις περιστάσεις, εξαιρετικές εντυπώσεις, κάνοντας το ταξίδι απολαυστικό. Ο υπολογιστής ταξιδιού έδειξε μέση κατανάλωση μόλις 4,2 λίτρων/100 χλμ, νούμερο σίγουρα εντυπωσιακό!

Mercedes-Benz A180 CDI BlueEFFICIENCY

Αν δεν έχεις βαρύ πόδι, μπορείς να πετύχεις εξαιρετικά νούμερα μέσης κατανάλωσης, ενώ αν θέλεις να τρέξεις, τα 190 χλμ/ώρα τελικής ταχύτητας που δίνει η Mercedes-Benz, τα βλέπεις στον πίνακα οργάνων, αν και ο 1.500αρης πετρελαιοκινητήρας δείχνει να ζορίζεται στις υψηλές στροφές, παράγοντας αρκετό θόρυβο. Στις υψηλές ταχύτητες η Α180 CDI παραμένει σταθερή με τα φρένα της να αποτελούνται από τέσσερις δισκόπλακες και να φρενάρουν άκρως ικανοποιητικά το αυτοκίνητο.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Συνοψίζοντας

Αγάπησα την A-Class με την έκδοση A180 CDI BlueEFFICIENCY να είναι η λύση στη κρίση, στο κομμάτι που λέγεται κατανάλωση.

Φρέσκια νεανική εμφάνιση, άριστος γραμμικός κινητήρας, εκπληκτική ποιότητας κύλισης και συναρμογής, όμορφο, άνετο και εργονομικό εσωτερικό, σπορ χαρακτηριστικά και όλα αυτά σε συνδυασμό με τη πολύ χαμηλή κατανάλωση, κάνουν ίσως το καλύτερο premium αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή στην αγορά. Ότι ακριβώς περίμενε κανείς από ένα μοντέλο με το αστέρι στο καπό, κάνοντας την A180 CDI BlueEFFICIENCY να τρομάζει τον ανταγωνισμό.

Με αρχική τιμή τα 25.714 ευρώ (26.410 ευρώ χωρίς απόσυρση) είναι κοντά στα 2.600 ευρώ ακριβότερη από την βενζινοκίνητη έκδοση A180. Αν όμως είσαι πρόθυμος να διανύσεις πολλά χιλιόμετρα, η χαμηλή κατανάλωση θα σου κάνει απόσβεση στα επιπλέον χρήματα που θα δώσεις για να την κάνει δική σου.

Mercedes-Benz A180 CDI BlueEFFICIENCY

Το αυτοκίνητο της δοκιμής φορούσε επιπλέον το πακέτο Night (1.021,03 ευρώ), το Audio 20 CD με 6-δισκο CD changer (680,75 Ευρώ), Media Interface – Θύρα για σύνδεση με φορητές συσκευές ήχου (299,53 ευρώ), πακέτο καπνιστή (61,32 ευρώ), Bi-Xenon φωτιστικά σώματα (1.150,52 Ευρώ), πακέτο καθρεπτών (+401,59 ευρώ), πακέτο αποθηκευτικών χώρων (224,70 ευρώ) και πακέτο URBAN (784,81 ευρώ), κάνοντας το αυτοκίνητο να κοστίζει 31.823,36 ευρώ.

Η Mercedes-Benz σίγουρα πέτυχε τον στόχο της να δημιουργήσει ένα πολυτελές μικρομεσαίο hatchback, το οποίο να απευθύνεται τόσο σε ένα νεότερο ηλικιακά κοινό όσο και σε έναν οικογενειάρχη. Οι 90.000 πωλήσεις που έχει κάνει η A-Class από τον Σεπτέμβριο μέχρι και τον Νοέμβριο αποδεικνύουν περίτρανα, ότι το αυτοκίνητο είναι ίσως το πιο ελκυστικό μοντέλο της κατηγορίας του, αφού η Mercedes ρίσκαρε, θέλησε και κρίνοντας του αποτελέσματος, κατάφερε να δημιουργήσει μια άκρως ελκυστική πρόταση στην υποκατηγορία των premium μικρομεσαίων, η οποία ικανοποιεί τις επιθυμίες των Ευρωπαίων καταναλωτών, οι οποίοι ζητούν όμορφα αυτοκίνητα με οικονομικούς κινητήρες και όλα αυτά σε μια χαμηλή -για τη κατηγορία- τιμή.

Mercedes-Benz A180 CDI BlueEFFICIENCY

Όπως κατάλαβες έχεις αρκετούς λόγους να επιλέξεις την A-Class για επόμενο σου αυτοκίνητο και μετά την δοκιμή, μπορώ να σου πω ότι σίγουρα δεν θα μετανιώσεις για την αγορά που έκανες.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχνικά Χαρ/κά” ]

Κινητήρας και επιδόσεις

Κυλινδρισμός/Αριθμός κυλίνδρων

Εν σειρά/4

Κυβισμός (cc)

1461

Ονομαστική ισχύς (kW σε rpm) [2]

80/4000

Ονομαστική ροπή στρέψης (Nm σε rpm) [2]

260/1750–2500

Σχέση συμπίεσης

15.5: 1

Επιτάχυνση 0–100 km/h (s)

11.3

Τελική ταχύτητα (km/h)

190

Κατηγορία εκπομπής ρύπων

Euro 5

Λειτουργία ECO start/stop

Ναι

Κατανάλωση και εκπομπές ρύπων

Καύσιμο

Πετρέλαιο

Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου/με ρεζέρβα (l)

50/6.0

Κατανάλωση καυσίμου, αστικός κύκλος (l/100km) [3]

4.7–4.5

Κατανάλωση καυσίμου, υπεραστικός κύκλος (l/100km) [3]

3.6–3.3

Κατανάλωση καυσίμου, συνδυασμένη (l/100km) [3]

4.0–3.8

Εκπομπές CO2 (g/km) συνδυαστικά [3]

105–98

Τιμή Cd

0.27

Μετάδοση ισχύος

σύστημα κίνησης

Κίνηση στον μπροστινό άξονα

Μετάδοση

Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων

Σχέσεις μηχανικής μετάδοσης

3.94/ 2.04/ 1.09/ 0.76/ 0.67/ 0.59/ R 3.12

Σχέσεις αυτόματης μετάδοσης

Τελική σχέση μετάδοσης

3.67

Ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης

Εμπρός άξονας

Ελατήριο και εγκάρσιος σύνδεσμος

Πίσω άξονας

Βραχίονας ελέγχου και υστερούν βραχίονας

Ανάρτηση εμπρός/πίσω

Ανάρτηση με διπλά ψαλίδια

Εμπρός ελαστικά/ζάντες

195/65 R 15

Πίσω ελαστικά/ζάντες

195/65 R 15

Εμπρός φρένα

Δίσκοι, εσωτερικά αεριζόμενοι

Πίσω φρένα

Δίσκοι, συμπαγής

Ποσότητα, διαστάσεις & βάρη

Χωρητικότητα χώρου αποσκευών (VDA) (I)

341–1157

Κύκλος στροφής (m)

11.00

Μικτό βάρος / ωφέλιμο φορτίο (kg) [4]

1395/565

Επιτρεπόμενο μεικτό φορτίο (kg)

1960

Μέγιστο φορτίο οροφής (kg)

100

Επιτρεπόμενη ικανότητα ρυμούλκησης χωρίς φρένα / με φρένα (kg)

695/1200

Τιμές

Βασική Τιμή

€26.410 (€25.714 με απόσυρση)

Τιμή Μοντέλου Δοκιμής

 €31.823,36

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Ανάκληση για 528.640 αυτοκίνητα της Mercedes

Η Mercedes-Benz ανακαλεί 528.640 δεξιοτίμονα A-Class, B-Class, CLA, EQA, EQB, GLA και GLB που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2017 και 2024, επειδή το εφεδρικό επίπεδο του...
Autoblog.gr