Ποιος θα μας φυλάξει από τους φύλακες;


Ποιος θα μας φυλάξει από τους φύλακες;

Γράφει: - , 14:13
113

greek-policeman-logo

Το περιστατικό που περιγράφω εδώ συνέβη χθες σε γνωστό μου που μου έδωσε την άδεια να το δημοσιεύσω. Η σκηνή περιλαμβάνει το μοτοσικλετιστή της ομάδας “Z” που βλέπεις στη φωτογραφία, ο οποίος αφού ανέβηκε με τη μηχανή στο πεζοδρόμιο, πάρκαρε με την άνεση του μπροστά στο ATM για να κάνει ανάληψη, με αποτέλεσμα να κλείσει τη διάβαση, και να μην μπορεί να περάσει κανείς!

Δεν τόλμησε κανείς να του πεί τίποτα στην αρχή και έτσι ο γνωστός μου αποφάσισε να του πει ευγενικά ότι με το τρόπο που έχει παρκάρει, έχει κλείσει το πεζοδρόμιο! Το όργανο της τάξης με θράσος και με κάθε διάθεση να υπερβεί το καθήκον, του ζήτησε τη ταυτότητά του την οποία και έβγαλε φωτογραφία με το κινητό του!!! Ναι, καλά διάβασες! Προφανώς ως μέτρο ασφάλειας! Το ίδιο όμως έκανε και ο πολίτης ως όφειλε. Έβγαλε φωτογραφία το συμβάν!

Ξέρω ξέρω, δεν είναι όλοι το ίδιο και τα λοιπά. Αυτοί που είναι έτσι όμως πρέπει να τιμωρούνται παραδειγματικά! Η πινακίδα της μοτοσυκλέτας είναι στη διάθεση οποιουδήποτε θέλει να απολύσει το συγκεκριμένο αστυνομικό! Αν σου τύχει κάτι, μη φοβηθείς, κάνε το καθήκον σου όπως έκανε ο συμπολίτης μας.

Τα εριστικά και υβριστικά σχόλια που δεν σχετίζονται με τη θεματολογία του άρθρου, όπως και εκείνα που οδηγούν σε προσωπικές αντιπαραθέσεις θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης.

  • http://twitter.com/George_Kamp1 George_K

    Βάλε την φωτογραφία με την πινακίδα…. Και βάλε και ώρα….

    • http://www.autoblog.gr @ngel

      Και η ώρα και η πινακίδα είναι στη διάθεσή όποιου θέλει να τον τιμωρήσει για το θράσσος του!

    • GREGG

      έχεις κάνει ενα λάθος αρκετά σημαντικό ο αστυνομικός που φωτογράφισες
      ειναι της “Ζ” ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙ.ΑΣ. σε παρακαλώ οπως διορθώσεις το άρθρο σου…

    • http://www.autoblog.gr/author/gazokiller/ gazokiller

      ποια είναι η διαφορά???
      γιατί τόσο τραγικό το “λάθος”?
      και οι δύο ομάδες ανήκουν στην ελληνική αστυνομία και έχουν χρέος να υπηρετούν τον πολίτη!!!

    • GREGG

      χμμμ… η διάφορα είναι μεγάλη και είναι σαν να μπερδεύεις βούρτσες με …. δημοτική αστυνομία με τη ΕΛ.ΑΣ. σαν να ζητάς απο τον ληξίαρχο του δημαρχείου να μαζέψει τα σκουπίδια απο το απο την γειτονιά σου
      η σαν να βάζεις στο ίδιο τσουβάλι τους κάλους και τους κακούς , τουρμπίνες και τους μηχανικούς υπερσυμπιεστες κτλ κτλ κτλ…
      καλό είναι ΙΔΙΚΑ οταν κατηγορούμε μια ομαδα συνανθρώπων μας και την αποκαλούμε με το όνομα της να ξερουμε ποια είναι αυτή…

    • http://www.autoblog.gr/author/gazokiller/ gazokiller

      οκ δέχομαι ότι μπορεί να έγινε τυπογραφικό…αλλά το αποτέλεσμα είναι και πάλι το ίδιο!!
      κ οι δύο ομάδες ανήκουν στην ΕΛ.ΑΣ….κ όχι όπως συμβαίνει πχ με τη δημοτική αστυνομία που είναι αυτόνομη!!
      τουλάχιστον στα μάτια μου ως απλός πολίτης και χωρίς να γνωρίζω καθόλου τις βαθμίδες μέσα στην αστυνομία…το ίδιο τους έχω όλους τους αστυνομικούς!

    • GREGG

      Λογικό αλλά λάθος, υπάρχουν καλοι και κακοι σε όλες τις δουλειές το ίδιο και στην ελ.ας εγω προσωπικά επέλεξα και την “δουλειά” μου αλλα και την υπηρεσία μου , εγω επέλεξα να παίζω την ζωη μου καθε μερα με πιστολίδια και τρέχοντας να προλάβω το περιστατικό μήπως

      και βοηθήσω κάποιων εαν ομως με βάλεις στο ιδιο τσουβάλι με τον ματατζι που έχει άλλο “αντικείμενο” με μηδενίζεις μου κόβεις το κουράγιο την όρεξη … ελπιζω να καταλαβαίνεις τη θέλω να σου πω και εαν δεν καταλαβαίνεις ελπίζω να προσπαθήσεις και το “δουλεψεις” στο μυαλό σου… Καλό απόγευμα !

    • http://www.autoblog.gr/author/gazokiller/ gazokiller

      δεκτό, σεβαστό και σόρρυ για την όποια παρεξήγηση!!
      δεν ήμουν εγώ ο συντάκτης του άρθρου αλλά σε διαβεβαιώνω ότι έγινε από αμέλεια

    • GREGG

      καμιά παρεξήγηση!! και απο μερους μου μπόλικη όρεξη για διάλογο αυτοκριτική και εποικοδομητική συζήτηση καλή συνέχειά!

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      γιατι διαχωριζεισ φιλοσ τη θεση σου απο του ματατζη ???? ολοι αστυνομικοι ειναι !!! το ιδιο καθηκον εχουν !!! απλα αλλαζει η φυση τησ εργασιασ ελεφρωσ………

    • GREGG

      Καταρχήν φίλοι δεν είμαστε και ούτε γνωστοί,,,

      Δεν διαχωρίζω εγώ την θέση μου αλλά αυτός όταν το βράδυ της
      1ης Μαρτίου 2011 ήμουν στο σύνταγμα μαζι με άλλους 1000 ακόμη περίπου συναδέλφους μου για να διαμαρτυρηθώ γιατι μου στέρησαν 2 συνάδελφους αυτοί με ψέκασαν με χτύπησαν κτλ κτλ κτλ…

      μόνοι τους ξεχωρίζουν λοιπόν ξεχώρισαν ξεχωρίζουν και θα ξεχωρίζουν την θέση τους για 150 ευρω επίδομα ΜΑΤ και 200 ευρω το μηνά επίδομα εκτος εδρας…. ελπίζω δηλαδή οτι είναι τα παραπάνω και οχι κάτι άλλο …

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      το ”φιλοσ” ειναι μια κουβεντα για να δειξει το φιλικο κλιμα εδω μεσα στο BLOG !!!!
      τωρα το να λεμε οτι σε χτυπησαν τα ματ…..μονο υπερβολη ειναι !!! μεταξυ μασ για τα ματια του κοσμου……
      αυτο που θελω να πω..απο τη στιγμη που εισαι αστυνομικοσ……ξερεισ οτι ανα πασα στιγμη…..μα θελεισ μεσα σε ενα βραδυ…γινεσε ματατζησ !!!! ειτε ΔΙΑΣ..ειτε Ζ…ειτε τροχαια !!!! εισαι πανω απολα ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ !!!!
      και οταν σε ειπα διαχωριζεισ τη θεση σου……..ξεχασα να γραψω και για το ΔΙΑΣ/Ζ !!!! το ιδιο πραμα ειναι !!!!! ειναι αστειο να διαχωριζεισ η θεση σου…απο καποιον που εισαι το ιδιο !!

    • GREGG

      Το φιλικό κλίμα δεν νομίζω οτι φαίνεται μεσα απο προσφωνήσεις αλλά το προσπερνώ χάρη του διαλόγου….

      Δεν αποφάσισα 30 μου να γίνω υπερβολικός ούτε έχω ανάγκη την λύπηση κανενός , την υποστήριξη ναι μου δίνει κουράγιο αλλα την λύπηση απο τα μάτια του κόσμου οχι…Ξέρω οτι η υπηρεσία μπορεί να με μετακινήσει σε όποια υπηρεσία θέλει αυτή αυτό όμως δεν αναιρεί την άποψή μου για την επιλογή κάποιων να πάνε σε μια τέτοια υπηρεσία η ακόμη και την υπομονή στο να μείνουν εαν πήγαν χωρίς επιλογή ενω έχουν άλλες επιλογές αλλά και οταν μπουν σε αυτην κάνουν και την επιλογές τους και αναλαμβάνουν την ευθύνη των πράξεων τους όπως και εγω καθημερινά στο πεζοδρόμιο κάνω επιλογές και αναλαμβάνω την ευθύνη …

      ΔΙ.ΑΣ. και “Ζ” δεν είναι το ιδιο πράγμα όπως και όλα τα δάχτυλα του χεριού δεν είναι ίδια .. η ΔΙ.ΑΣ σε πολύ λιγότερο χρόνο κατάφερε να είναι η μοναδική υπηρεσία πού έχει την αγάπη και την αποδοχή του κόσμου και δεν ειναι τυχαίο που παίρνουν στο 100 και ζητάνε να τους στείλουν την ΔΙ.ΑΣ. που στο δρόμο μας σταυρώνουν γιαγιάδες μανάδες παππούδες και που οι νεότεροι μας ρωτάνε πως θα μπουν στην ΔΙ,ΑΣ…. οτι έχουμε πετύχει μέχρι τώρα το έχουμε πετύχει με θυσίες και επιλογές διαφορετικές απο αυτές ΑΛΛΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ…

      Τώρα αν τα παραπάνω δεν τα θεωρείς κατόρθωμα είναι άποψη σου αλλά εγώ τα φέρω σαν μετάλλια στο στήθος μου και με οδηγούν οχι στην ρουτίνα και στην μιζέρια και στο “δεν βαριέσαι εγω θα αλλάξω τον κόσμο” αλλά στο :

      Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: “Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;” Πολέμα!
      Ν’ αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.
      Να πεθαίνεις κάθε μέρα. Να γεννιέσαι κάθε μέρα. Ν’ αρνιέσαι ό,τι έχεις κάθε μέρα.Να ‘σαι ανήσυχος, αφχαρίστητος, απροσάρμοστος πάντα. Όταν μια συνήθεια καταντήσει βολική, να τη συντρίβεις. Η μεγαλύτερη αμαρτία είναι η ευχαρίστηση.Νίκησε το στερνό, τον πιο μεγάλο πειρασμό, την ελπίδα. Τούτο είναι το τρίτο χρέος.Πειθαρχία, να η ανώτατη αρετή.Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν’αρνιέσαι ό,τι θωρούν τα μάτια σου. Να πεθαίνεις και να λες:
      Θάνατος δεν πάρχει! (Καζαντζάκης)

      Αυτά απο έμενα ελπίζω να μην σε κούρασα να μην σε προσέβαλα
      αλλά να σε προβλημάτισα και να σε ταρακούνησα!

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      τεσπα..εδω ειμαστε να κανουμε διαλογο !!!!
      δεν λυπατε κανενασ !!!!! ισα ισα !!! στο εργο τησ αστυνομιασ μαζι σου !!!!
      δεσ τι λεω και πιο πανω και 8α καταλαβεισ !!!
      σε αυτο που σε βγαζω ”φαουλ” ειναι οτι διαχωριζεισ τη θεση σου απο τουσ αλλουσ αστυνομικουσ !!!!!
      μιλασ για κατορθωματα τησ ΔΙ.ΑΣ. οταν ειναι μια υπηρεσια που δημιουργηθηκε για επικοινωνιακο παιχνιδι των ΜΜΕ !!!! επειδη εχω πολλουσ φιλουσ στην αστυνομια…….. ξερεισ οτι πολλοιι απο αυτουσ που την απαρτιζουν τησ ΔΙΑΣ…πηγαν γιατι απλα δεν επαιρναν ρεπο απο την υπηρεσια τουσ……και πολλοι ακομα πηγαν χωρισ να εχουν διπλωμα !!!!! οσο για τα κατορθωματα…….λογικο να ειναι ετσι οπωσ τα παρουσιαζεισ….δεν λεω οτι λεσ ψεμματα……αλλα οταν ολα τα φωτα πεφτουν πανω στη ΔΙΑΣ λογικο……..πελον κανουν τη δουλεια που καναν χρονια τα ”Ζ” και τωρα βλεπεισ τα Ζ να βαραν σκοπια….να κανουν τουσ τροχονομουσ και αλλα τετοια…….. ΑΝ πιστευεισ οτι δικαβαλοσ μπορεισ να κανεισ την ιδια καταδιωξη με εναν ΑΝΑΒΑΤΗ Ζητα……. εισαι απλα γελασμενοσ !!!! αν με πεισ τωρα απο την αλλη οτι εχεισ δυναμη πυροσ αφου ειστε 4 ατομα……….8α σε πω καλυτερα να βγαινουν 3 μονοκαβαλοι !!!! ΄-)

      απλα στο ξαναλεω εισαι ”φαουλ” οχι γιατι αγαπασ αυτοσ που ξκανεισ…..σε αυτο σου βγαζω το καπελο……αλλα γιατι ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙΣ τη θεση απο ολουσ τουσ αλλουσ αστυνομικουσ !!!!!!! ακομα και ο απλοσ τροχονομοσ…τον ιδιο κινδυνο διατρεχει με σενα….αμα δεν κανει την παπια !!!!! ;-) και το ιδιο ”νταβατζησ” στον πολιτη αμα το κυνηγησει !!!!!! ;-)

  • sotosaris

    Τα περιστατικά δυστυχώς είναι πολλά από τέτοιου είδους συμπεριφορές.Ελπίζω όμως ότι αυτοί οι τύποι είναι η μειοψηφία των αστυνομικών μιας και όσες φορές με έχουν σταματήσει για έλεγχο-αλκοτέστ ήταν ευγενικοί.Εκείνοι που με εκνευρίζουν αφάνταστα είναι της δημοτικής αστυνομίας που την έχουν δει ρόμποκοπ και βγάζουν απίστευτο θράσος σαν αυτό του τύπου στο άρθρο

    • http://www.autoblog.gr @ngel

      Ναι, δεν είναι όλοι έτσι, αλλά όσοι είναι πρέπει να φύγουν άμεσα!

    • Evan_T

      Ζητάς την απόλυσή του;;

    • http://greekdragster.info/ nikos_x

      Γιατί να μην απολυθεί κάποιος που δεν κάνει σωστά την δουλειά του???

    • Evan_T

      Προφανώς, θεωρείς παρόλα αυτά πως το συμβάν που αναφέρεται στο άρθρο πληρεί τα κριτήρια της απόλυσης, σαν μεμονωμένο συμβάν πάντα;;

    • georgeiapwnas

      Νομίζεις θα ήταν τόσο αυθάδεις ο αστυνομικός αν υπήρχε αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων και με κάθε τέτοια μαλακία τους υπήρχε ποινή??Αν υπήρχε αξιολόγηση σε κάθε δημόσιο και κάθε 4μηνο έπαιρναν βαθμούς πάνω στην δουλεία τους και,την συμπεριφορά τους νομίζεις δεν θα έκαναν σωστά την δουλεία τους χωρίς να βγάζουν γλώσσα??Κύριως ”ταδε” ο βαθμός αξιολόγησης σάς δεν ειναι προσβάσιμος για αυτον και για αυτον τον λόγο μπαμ..απόλυση..να σου πώ εγώ μετά ποιός θα έκανε σωστα την δουλεία του..αξιολόγηση εργασίας τέρμα..Σκέψου να γίνει αυτό και ένα παιδί σε σχολείο να παραπονεθεί για καθηγητή του δικαίος έχοντας μάρτυρες συμμαθητές του και ο καθηγητης να πάρει κατευθειαν πόδι..να δείς μετα αν θα υπήρχαν φροντιστίρια…

    • Evan_T

      Έχω την εντύπωση πως γινόμαστε υπερβολικοί. Λάθος συμπεριφορά και αυτό δεν αλλάζει αλλά θεωρώ πως τα σχόλια σε μεγάλο βαθμό είναι ακραία.

    • loeb

      Κι ομως ο george εχει απολυτο δικιο σε αυτο που λεει. Για ποιο λογο να μην υπαρχει αξιολογηση? Ετσι θα μενουν οι ικανοι στην δουλεια τους. Τωρα εχουμε κανει το δημοσιο ξεφραγκο αμπελι με τα καθε λογης βυσματα να κατεχουν θεσεις και να μην κανουν σωστα την δουλεια τους. Και το αποτελεσμα σε ολα αυτα το βλεπουμε μπροστα μας με ενα δημοσιο το οποιο δεν κανει σωστα την δουλεια του χρειαζεται περισσοτερα ατομα απο αυτα που απαιτουνται και πολλες φορες ζημειωνει τους πολιτες απο την ανικανοτητα του. Οπως οταν πας σε μια ιδιωτικη εταιρεια και δεν της κανεις και σε απολυει ετσι πρεπει να γινεται και στο δημοσιο. Ετσι θα δικαιωνοταν και ο φιλος GREGG που θα εβλεπε αυτους που του χαλανε την εικονα στο σωμα του να περνουν ποδι και να προσλαμβανονται ατομα εξισου ικανα με αυτον… Δεν μπορω να καταλαβω ποια ειναι η υπερβολη σε αυτο?

    • Γιωργος

      Η υπερβολή σε αυτό είναι ότι όταν μπει κάτι τέτοιο ειδικά στο δημόσιο που πηγαίνει διευθυντής ή διοικητής εφόσον μιλάμε για αστυνομία, αν του πας λίγο κόντρα γιατί έχει αποδεδειγμένα άδικο, θα σε στείλει σπίτι σου γιατί αντιμίλησες. Το βλέπεις αξιοκρατικό αυτό εσύ?

    • loeb

      Αρα δηλαδη τι προτεινεις να μην εχουμε αξιολογηση και να πληρωνουν οι μαλακες οι φορολογουμενοι και να μενουνε ανεργοι οι περισσοτερο ικανοι? Να φυγουνε οσοι εχουν μπει με βυσμα οπως ειχα πει και πιο πανω και οσοι εχουν περασει με την αξια τους να αξιολογουνται οπως σε ολες τις ιδιωτικες εταιρειες. Οπως καποιος κανει το ενα λαθος μετα το αλλο και δεν μενει σε σοβαρη εταιρεια ετσι ακριβως να γινεται και στο δημοσιο. Οι θεσεις που θα καλυπτονται απο διευθυντες και διοικητες θα ειναι και αυτες με αξιολογηση απο ανωτερους. Οταν καποιος θα κανει αυτο που λες δεν θα μεινει στην θεση του για πολυ. Πχ τωρα με την αξιολογηση των εφοριακων οταν καποιος δεν κανει καλα την δουλεια του θα ριχνει την αποδοση της εφοριας και θα την πληρωνει και ο διευθυντης αφου θα εχει ανα τριμηνο αξιολογηση. Μακαρι ολα αυτα να γινουν σε καθε δημοσια υπηρεσια μηπως και αναδιαμορφωθει ο τομεας και δουμε υστερα απο καμια δεκαετια ασπρη μερα.

    • georgeiapwnas

      οι 3 που που μ εκαναν dislike ειναι δημοσιοι του κερατά..χαχα

    • http://greekdragster.info/ nikos_x

      Συμφωνώ απόλυτα με τον Γιώργο στην Ελλάδα έχουμε περάσει στο άλλο άκρο ότι και να κάνουν δεν τους κάνουν τίποτα. Προφανώς και δεν λέω να τον απολύσουν επειδή πάρκαρε αλλά να έχει κάποιες επιπτώσεις. Ετσι ξεκινάνε όλοι έχοντας στο μυαλό τους την ατιμωρησία και όταν γίνονται διοικητές καλύπτουν εμπόρους ναρκωτικών και βγάζουν άπειρα λεφτά όπως πρόσφατα αποκαλύφθηκε στην Σαλόνικα και στον Βόλο.

    • Γιώργος

      Λίγο αργά το είδα αλλά το μόνο που διαβάζω είναι για τον αστυνομικό που έκλεισε που έκανε κτλ κτλ.. Στην φωτογραφία μετράω άλλες 4 τουλάχιστον μηχανές παρκαρισμένες (φαντάζομαι για ώρες) κι όχι για 2 λεπτά να πάει στο ΑΤΜ κάποιος. Αλήθεια αν κατέβαινε κι άρχιζε να μοιράζει κλήσεις δεν θα λέγατε όλοι και που να παρκάρουν οι καημένοι που δεν υπάρχουν χώροι και κάτι τέτοια?? Σίγουρα δεν τον δικαιολογεί αυτό στο παρκάρισμα του, αλλά κανένας δεν σκέφτηκε ότι η μηχανή δεν είναι δικιά του αλλά του κράτους. Αν την άφηνε στον δρόμο για να μην στενοχωρηθεί κανένας σας για 2 λεπτά και του την έκλεβαν θα την πληρώνατε εσείς?? δεν νομίζω. αυτός θα έτρεχε ακόμα. Για 2 λεπτά στο κάτω κάτω δεν πεθαίνει κανένας. Τώρα για τον διάλογο με ταυτότητα φωτογραφίες κτλ, μπορεί να έγινε μπορεί και όχι, άλλο θέμα αυτό. Αν έγινε λάθος του, αν όχι….(γιατί από σάλτσες έχουμε χορτάσει).

    • ilikeyourcar

      παντως μεταξυ μας καποιος που τα κανει αυτο… θα ειναι αντιστοιχα σκαρτος και σε αλλα πραγματα… μην κοιτας που δεν υπαρχει καμερα να τα καταγραψει για να μιλαμε με αποδειξεις… αυτα ειναι θεμα νοοτροπιας και οχι μια κακη στιγμη…

    • http://greekdragster.info/ nikos_x

      Δεν με ενδιαφέρει τι κάνει στην ζωή του στην δουλειά του πρέπει να είναι τύπος και υπογραμμός

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      να απολυθει γιατι παρκαρε πανω στο πεζοδρομιο ρε φιλοσ?????
      απο αυτο θα κρινεισς αν εκανε καλα τη δουλεια του???
      δηλαδη τα αλλα 4 μηχανακια που ειναι και αυτα πανω στον δρομο…..να τουσ παρουμε επαοριστου τα διπλωματα και κατασχεση τα μηχανακια????????????

  • Θανάσης

    Ο αστυνομικός έχει σαφώς άδικο, αλλά στη φωτογραφία φαίνονται πόσα ακόμα παράνομα παρκαρισμένα. Με αυτό ασχολείται κανείς ή απλά θέλουμε να του τη “πούμε” λέμε επειδή είναι αστυνομικός;

    • http://www.autoblog.gr @ngel

      Προφανώς και δεν είναι δική μου δουλειά να ασχοληθώ με τα παράνομα παρκαρισμένα μηχανάκια, αλλά δική του! Δική μου ως πολίτης είναι να ασχοληθώ με τη δική του παράνομη συμπεριφορά!

    • ilikeyourcar

      Τα μηχανακια ειναι παρανομα παρκαρισμενα αλλα δεν υπαρχει κανενας ιδιοκτητης μπροστα να του πεις κατι… σε ποιον να μιλησεις στις μηχανες; Επισης τα μηχανακια αφηνουν εναν σχετικο χωρο να περασει κανεις, ο αλλος τον αποτελειωσε εν γνωση του… αλλο το 1 μετρο αλλο το 0… Καλα με ποια λογικη το εκανε αυτο; Βαριοταν να παει απο το δρομο μεχρι το ΑΤΜ; Τι ειναι η τραπεζα σαν το macdrive;

    • http://www.autoblog.gr @ngel

      Δυστυχώς τα παράνομα παρκαρισμένα μηχανάκια κλείνουν τη διάβαση τυφλών! Στη χώρα αυτη δε σεβόμαστε κανεναν και τιποτα!

    • Θανάσης

      Δηλαδή έχεις στο παρελθόν μιλήσει σε ιδιοκτήτη; Πιστεύω πως πρέπει να ασχοληθούμε με το πρόβλημα συνολικά κι όχι να βγάζουμε την “αλλεργία” μας με την αστυνομική στολή.

    • ilikeyourcar

      Δεν διαφωνω… απλα υπαρχει μια λεπτομερεια στο τροπο που το θετεις (γιατι αυτος και οχι ολοι οι αλλοι)… η αμεση αντιπαραθεση με τον παρανομο οταν το βλεπεις να συμβαινει και η γενικοτερη αλαγη νοοτροπιας… και τα δυο πρεπει να γινουν. Το ενα ειναι πιο ευκολο απο το αλλο.

  • DimitrisV

    Επίσης ο κάθε πολίτης έχει το δικαίωμα να πάρει τα στοιχεία του αστυνομικού.

  • loeb

    Σε ολα τα επαγγελματα υπαρχουν καποιοι που δεν κανουν σωστα την δουλεια τους! Και δυστυχως δεν ειναι λιγοι. Σε οποιαδηποτε υπηρεσια και να πας ειτε εφορια ειτε τραπεζα, Κτεο, πανεπιστημια κ.λ.π καποιοι δουλευουν σωστα και καποιοι οχι. Ακομα και σε εμπορικα καταστηματα ή σε δικιγορικα , λογιστικα γραφεια και ιατρεια καποιοι εκμεταλευονται την θεση τους και καποιοι οχι. Εμενα δεν με προβληματιζει μονο ο αστυνομικος αλλα ολοκληρη η Ελληνικη κοινωνια. Και αν δεν το βλεπουμε ετσι κανουμε κακο πρωτα στους ευατους μας που την αποτελουν. Ας αλλαξουμε πρωτα εμεις οι ιδιοι και ας βοηθησουμε μεσα απο εμας να αλλαξει και ο διπλανος μας.

    • ntinosopc

      tha egrafa alla me kalypses plhrws mravo agori mou na xairesai tin pagani sou….

    • loeb

      Ευχαριστω :))

  • JohnnyXP64

    τσογλάνια που τρωγαν καρπαζες στο σχολειο, με οιγενεια και προσωπικα θεματα, παιδακια κακομοιρα, που γιναν μπατσοι διοτι δεν ειχαν μυαλο για κατι καλητερο!

    τωρα εχουν όπλο, και εξουσια και φυσικα να πως την διαχειρίζονται! >:(

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      πολυ μενοσ ρε φιλοσ…………. γιατι ?????
      θα πω και εδω οπωσ λεω παντα……ξερουμε μονο τη μια πλευρα…δεν λεω οτι ο αρ8ρογραφοσ λεει ψεμματα…….αλλα !!!!!

    • JohnnyXP64

      μισος γιατι εχω πεσει σε πολλους μαλακες σαν αυτον!

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      ma το ιδιο θα λενε και αλλοι για τουσ φιλουσ σου !!!!
      η φυση τησ δουλειασ ειναι τετοια…………..
      και οταν απο το πρωι μεχρι το βραδυ βλεπεισ στα καναλια να ”βριζουν” την αστυνομια..λογικο να εχεισ και μια προδιαθεση !!! :-P το πιο πιθανο….αρνητικη !!!! :-P

    • JohnnyXP64

      οι φιλοι μου δεν ειναι τετοιοι αυτο λεω!
      και αμα δεν γουσταρουν την κατακραυγη του κοσμου οταν το 60%+ ειναι σαπηλα, να μην καναν το επαγγελμα αυτο!

      εσυ μιλας για ατομα με φιλοτιμο και αυτο ειναι λιγα! εγω μιλαω για ατομα σαν τον “μαγκα” της φωτογραφιας!

      ποια η δικαιολογια εδω?

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      ma αυτο σε λεω φιλοσ….εσυ τουσ δικουσ σου τουσ εχεισ ψηλα…γιατι ειναι φιλοι σου !!!! για καποιον που δεντουσ ξερει…ειναι ενα ακομα μπατσονι…σαν αυτον που ”κατακρινεισ”……….
      το φιλοτιμο ειναι ατου του ελληνα…..και πιστευω ζει και βασιλευει !!!!

      οσο για την δικαιολογια εδω……η πιο απλη……. ναι εκανε κατι παρανομο……αλλα αποτι βλεπω…εβγαζε μπικοκινια απο το ΑΤΜ…αμα πραγματικα ενοχλουσε……..διπλα ηταν να την τραβουσε !!!!
      απλα θελουμε η οχι…….στη θεα ενοσ μπατσονιου…..τρελενομαστε !!!! ;-)

    • JohnnyXP64

      οχι δεν τους βλεπω σωστους γιατι ειναι φιλοι ρε μπαπη, ειναι σωστα παιδια γιατι τους εχω δει και πως δουλευουν! δεν μπορω να πω λεπτομεριες!

      εδω δεν εχει καμια δικαιολογια!
      αντι να κανει το καθηκον του να γραψει ολα τα παρανομα, εκανε ακριβως το ιδιο και χειροτερο ο τυπος!

      και οταν καποιος τον ρωτησε απλα γιατι το κανεις αυτο?
      το επαιξε νταης ασφαλιτης!?

      να πανε να αναπαραχτουν τετοια παλικαρια!

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      τι να πω……. τεσπα !! παντωσ πιστεψε με εχω και αναλογεσ εμεπιριεσ με τισ δικεσ σου !!!!
      οσο για τα παρανομα…σκεψου το εξησ !!!!
      λεσ για το καθηκον…………να γραψει τα σταθμευμενα…….
      ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ…οτι αν βγουν με βαση το καθηκον ολα τα μπατσονια………δεν θα σταματησουν να γραφουν !!!!!!! δεν παει ετσι !!! δεσ πχ στα πεζοδρομια..εχουν ολα την πινακιδα με το παρκιν τουσ ζυγουσ και μονουσ μηνεσ…. το πιο απλο σε λεω !!!!! ;-)

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=1704640485 Alkis Papas

    Για λόγους ασφαλείας μπορεί να το έκανε. Μη του πάρουν τη μηχανή κτλ.

  • GREGG

    ΟΜΑΔΑ “Ζ” και οχι ΔΙΑΣ…

    • http://www.autoblog.gr @ngel

      Thanx :) διορθώθηκε :)

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      πολυ κακο για το τιποτα !!!!!!

    • http://www.autoblog.gr @ngel

      Δε πειράζει, ας είμαστε εμείς σωστοί αφου δεν ειναι ο αστυνομικός

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      δεν λεω για τον ασυνομικο….αλλα για το Ζ και ΔΙΑΣ…που το ΙΔΙΟ πραμα ειναι !!!!
      αν και ο αστυνομικοσ…δεν εκανε και τιποτα το ιδιαιτερο……

  • Σπύρος

    Ολοι είναι παράνομοι σε αυτή τη φωτογραφία.Μπορούσε ο αστυνομικός να τα γράψει όλα τα μηχανάκια που είναι σταθμευμένα εκεί και να τους ερθει και με τη φορολογική τους δήλωση το πρόστιμο..Το ότι η συμπεριφορά του προς τον πολίτη δεν ήταν σωστή είναι άλλη υπόθεση……

    • http://www.autoblog.gr/author/gazokiller/ gazokiller

      άρα δυο φορές “κακός” αστυνομικός!!
      και δεν κάνει τη δουλιεά του που είναι να γράψει τα παράνομα σταθμευμένα μηχανάκια…και μπλοκάρει το πεζοδρόμιο με τη μηχανή του!!

    • BeNikos

      xaxaxaxaxaxa katantia telios…

    • appt

      Τι λες ρε μεγαλε. Δηλαδη εμεις που μενουμε στην Κυψελη καθε μερα θα επρεπε να ειχαμε απο 19 κλησεις στα αυτοκινητα μας. Φυσικα φανταζομαι εσυ ποτε δεν παραβαινεις τον ΚΟΚ κ αν το κανεις πας στην Τροχαια να αυτοκαταγγελθεις

    • http://www.autoblog.gr/author/gazokiller/ gazokiller

      ωραία τακτική…
      βαριέμαι να ψάξω λίγο παραπάνω κ το βάζω όπου να’ναι κ δε με ενδιαφέρει καθόλου αν είμαι παράνομος ή όχι!!!
      έτσι…η παιδεία στο μεγαλείο της!
      στο παρκινγκ και σε ζητήματα που αφορουν και συναθρώπους μου ναι θα έλεγα ότι προσπαθώ να ειμαι αλάνθαστος…

  • http://greekdragster.info/ nikos_x

    Η εξουσία διαφθείρει τους ανθρώπους! Εγώ μία φορά σε ένα φανάρι έτυχε να πώ σε έναν ανθυπαστυνόμο που δεν φορούσε ζώνη να την βάλει γιατί είναι κρίμα να σκοτωθεί και να αφήσει τα παιδάκια του ορφανά και μου λέει κοίτα την δουλειά σου ρε μαλακισμένο…

  • GREGG

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολύ για την διόρθωση του άρθρου για εσας μπορεί να ηταν μια μικρή λεπτομέρεια αλλα για έμενα που το αγαπάω αυτο που κάνω ειναι σημαντικό οσο σημαντικό ειναι τα λάθη μου να τα αναδεικνύετε και να μου δίνετε κουράγιο με τετοιες “χειρονομίες” οπως το να διορθώσετε το “λαθακι” αυτο …

  • Perastikos

    Paidia simfono me auto pou grafete gia to peristatiko, alla peite kati kai gia tis piso mixanes pou kai autes einai paranomes?
    oxi brikame ton astinomiko kai ton pirobolame, distixos o Ellinas exei mathei oti to pezodromio einai i proektasi tou spitiou tou

    krima, eleipsi paideias

  • Axon

    Και εγώ που νόμιζα πως για τα όργανα τις τάξης είναι τα πάντα κερασμένα
    και δεν χρειάζονται μετρητά…

    Το αξιολύπητο δεν είναι μόνο
    η μοτοσυκλέτα του Ζητά,
    αλλά και οι άλλες 5 – 6 μοτοσυκλέτες που είναι αραγμένες στο πεζοδρόμιο της στοάς (πάνω στην διαγράμμιση για τους τυφλούς).
    Αλλά οι πολίτες της κάθε χώρας έχουν την αστυνομία που τους αρμόζει…
    Τουλάχιστον έκοψε κλήσεις στα υπόλοιπα μηχανάκια
    για κατάληψη πεζοδρομίου?…

  • freedoom1013

    Δυστυχώς, σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχουν καλοί και κακοί, απλά σε κάποια όπως του αστυνομικού, του γιατρού, του μηχανικού κτλ είναι πολύ ΣΟΒΑΡΟ και με μεγάλες συνέπειες για τον πολίτη.

    Εξαιρετικός και εύστοχος ο τίτλος του άρθρου! Ιδού και στα λατινικά, που αποτελεί αγαπημένη μου φράση:
    “Quis custodiet ipsos custodes?”

  • hellboy

    πολλα λαθη ο “Ζ” και δεν καταλαβενω γιατι το παρατραβηξε.
    1 κινητο απαγορευετε για οποιαδηποτε χρηση εν ωρα υπηρεσιας.
    2 δεν κανουμε προσωπικες δουλιες εν ωρα υπηρεσιας.
    3 δεν παρκαρουμε παρανομα.

    το παλικαρι θα μπορουσε να του παρει τα νουμερα της στολης-οχι του οχηματος,αν και με ωρα φαινετε ποιος ειχε υπηρεσια-και να κανει καταγγελια αμεσα στο κοντυνοτερο τμημα.

  • ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

    ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΚΥΡΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΚΥΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ….. Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΗΣ ΑΜΑΘΕΙΑΣ…. ΔΕ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ … ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ….. ΚΥΡΙΕ BLOGGER Ο ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ….. ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ….ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΙΔΙΑ Η ΤΡΑΠΕΖΑ……… ΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΧΩΡΟΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΕΓΗ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ…….. ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΑΛΛΑ ΣΕ ΧΩΡΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ…. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΥΛΩΤΕΣ ΜΑΣ…….ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΡΘΡΟ …ΔΕ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ…….ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΔΟΣΗ ΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ…….. ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ…….

    • http://www.autoblog.gr @ngel

      Απλέ πολίτη, ώς απλός πολίτης που είσαι όταν αστυνομικός σου ζητήσει τη ταυτότητα και στη βγαλη φωτογραφία για να σε κρατάει στο χέρι, μην έρθεις εδώ να μας κλαφτείς! Αν δε κατάλαβες τι διαβάζεις δε θα μπω στη διαδικασία να αναλύσω, εκει ειναι, διαβασέ το ξανα! Καλή τύχη στη κοινωνία που θαυμάζεις!

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      ασχετο …. με την φωτο τησ ταυτοτητασ πωσ θα με κραταει στο χερι????
      8α με απειλει να βγαλει δανειο στο ονομα μου !!!!??? :-P

    • http://www.autoblog.gr @ngel

      Ξέρεις οτι αν τον καρφώσεις, ξέρει ποιος εισαι!

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      μα σε καθε ελεγχο..γραφουν τα ονοματα ολων !!!!! κανουν μια αναφορα ποιουσ σταματησαν…….
      και σιγα μην ασχοληθει τωρα με τον καθεναν…….αν ηταν οποιοσ αστυνομικοσ με αυτα που ακουει….8α επρεπε να κυνηγαει τη μιση πολη που υπηρετει !!!! χααχαχαχαχχααχα

    • http://www.autoblog.gr @ngel

      Ποιά αναφορά; Δεν εκανε κανεις καμια αναφορά! Και γι αυτο είναι απαραίτητη η φωτογραφία για να ξέρεις και να ξέρει…

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      μα την αναφορα αποσο ξερω την κανει προσ την υπηρεσια του !!! οτι την ταδε του μηνοσ…..εκανε ελγχο στον ταδε…….. πωσ ξερεισ εσυ οτι δεν το εγραψε?? εκτωσ και αν ο δικοσ σου το συνεχισε……….και στον ελεγχο των αναφορων……..δεν υπηρχε το ονομα του !!!

    • http://www.autoblog.gr @ngel

      Ναι έχεις δίκιο αυτό προφανώς και δε μπορώ να το γνωρίζω!

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      παντωσ πεσ τον δικο σου…..να μην ”αγχωνεται” !!!!! σιγα μην ασχοληθει ο αλλοσ για αυτον τον λογο….
      εχω φιλο τροχονομο…..που εγραφε τον αλλον για ΚΟΚΚΙΝΟ..και του ελεγε στεγνα…το προστιμο να το κανεισ ΦΑΡΜΑΚΑ !!!!! και δεν το συνεχισε……. ο λογοσ???? αυτο που σε ειπα πιο πανω……..
      με ειπε……την ημερα σταματαω 20-30 ατομα……..με τουσ μισουσ σιγουρα θα εχω προβλημα…..στο τελοσ…….θα πρεπει να κυνηγαω την μιση πολη !!!!!
      εχω συματικοτερα πραματα να κανω στον ελευθερο μου χρονο !!!! :-)

    • http://www.autoblog.gr @ngel

      Δεν ανησυχεί, απλά είναι και αυτός τόσο απογοητευμένος με το περιστατικό όσο κι εγω

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      δεσ επειδη εσυ ξερεισ καλα τη μια μερια……..ενω εγω καμια……
      σκεψου οτι μπορει ο αστυνομικοσ απο την αλλη…να ειπε στη γυναικα/μανα/φιλο…”δεσ ρε….επειδη φοραω στολη….ο αλλοσ μου εκανε μανουρα για το ΤΙΠΟΤΑ !! μα τοσο κομπλεξ????”
      δεν λεω οτι ο δικοσ σου ειναι κοπλεξικοσ……..αλλα οτι αμαδεν εισαι μπροστα……..ειναι αστο !!!!

      υ.γ βλεπω συνεχεια πωσ λεσ στον ΝΟΜΟΤΑΓΟ ΠΟΛΙΤΗ….για τη φωτο που εβγαλε….μαλλον το μπατσονι θα βαριοταν να γραφει τα στοιχεια τησ ταυτοτητασ στην αναφορα του……..και ειπε βγαλτα μια φωτο…..και τα γραφεισ ολα ομορφα και ωραια στο γραφειο !!!!
      σκεψου..δηλαδη να τα εγραφε στο χαρτι οπωσ ολοι 8α ειχε διαφορα??? :-P

    • http://www.autoblog.gr @ngel

      Και σε αυτό έχεις δίκιο… αλλά, σκέψου πόσο απίθανο είναι!

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      απι8ανο γιατι???
      σκεψου οπωσ ξερεισ εσυ τον φιλο σου…αλλο τοσο ξερει πχ η μανα του τον γιο τησ !!!!
      οπωσ λεσ εσυ αυτο..απο τη στιγμη που δεν εισαι μπροστα….το ιδιο θα λεει και αυτη στισ φιλεσ τησ….τι ”κακο” εκανε ενασ ”κομπλεξικοσ” στο γιο τησ !!!!!
      απλα βλεπεται το νομισμα…απο τη διαφορετικη οψη !!!!
      γιαυτο παντα κραταω σε τεοτιεσ περιπτωσεισ μικρο καλαθι !!!

    • http://www.autoblog.gr @ngel

      Είναι απίθανο γιατί θα έπρεπε να γράψει στην αναφορά “ενώ ήμουν παράνομα παρκαρισμένος δίπλα από παράνομα παρκαρισμένα μηχανάκια, για να βγάλω λεφτά απο ΑΤΜ, ήρθε ένας τύπος και μου έκανε παρατήρηση και για τις ανάγκες της αναφοράς αυτής και με σεβασμό στο πολίτη για να μη τον καθυστερώ, έβγαλα το κινητό μου και τράβηξα φωτογραφία τη ταυτότητά του” γι αυτό είναι απιθανο!

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      παρανομα παρκαρισμενο ειναι νομιζω οταν απουσιαζει ο οδηγοσ….παρανομα σταθμευμενο θα οφειλε να γραψει !!! απο την αλλη μπορει να ηταν και σε ωρεσ αιχμησ..που αμα δεισ σε πολλεσ τραπεζεσ απεξω για λογο ασφαλειασ μπορει να ειχε και εντολη να ειναι εκει για κανα 2ωρο !!!! οποτε τι να κανει???? γιαυτο σε λεω….ειναι πολλα τα μπορει…..που εμεισ απεξω δεν την ξερουμε…..

      ΑΝ ημουν καφροσ…θα μπορουσα να πω..οτι υσχιει κατι απο αυτα που σε ειπα…και οτι το ξερω……και οτι το εγραψεσ επιτηδεσ !!! για να δημιουργησεισ ”κατασταση” !!!!

      βεβαιωσ….ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ Ο ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ αυτου του αρ8ρου…..

      οσο για την φωτο…σιγα τα αυγα !!!! απλα αντι να το γραψει στο προχειρο χαρτι του……και να ψαχνει στυλο..την εβγαλε φωτο !!!!

    • http://www.autoblog.gr @ngel

      Δε διαφωνώ ότι θα μπορούσαν να ισχύουν όλα αυτά, όπως σίγουρα δε διαφωνείς κι εσύ ότι μπορεί και να μην ισχύουν! Και επειδή ο αστυνομικός το έκανε με ύφος όλο αυτό, βρίσκεται το άρθρο εδώ! Να δημιουργήσω κατάσταση για ποιό λόγο; Διάβασα τον άλλο να λέει οτι το κάνουμε για τα σχόλια και για τη κινηση… λες να χουμε ανάγκη άρθρα αυτού του είδους; Αν είχαμε τέτοια ανάγκη θα τα βλεπες συχνά! Υπάρχει ένα άρθρο που ενοχλεί! Αλλά ενοχλεί για λάθος λόγους! Δυστυχώς! Και δε το γράφω για σένα! Εμένα με ενόχλησε και το έγραψα! Και το ίδιο θα κάνω σε κάθε περίπτωση! Αν είχα φωτογραφία με αστυνομικό που κάνει κάτι υπέροχο, θα το έγραφα και πάλι! Και θα χε ακομα περισσότερα σχόλια… αλλά δεν έχω…

    • http://www.autoblog.gr/ babinos1983

      μα αυτο σε ειπα….ειναι πολλα τα μπορει…….και απο τη μια μερια..και απο την αλλη !!!! γιαυτο κρατα μικρο καλαθι !!!!
      ενασ φιλοσ με ειχε πει παλιοτερα…πιστευε τα μισα αποσα βλεπεισ…….και σχεδον τιποτα αποσα ακουσ !!!! ;-) ;-)

      το τι και το πωσ το βλεπει το καθε συμβαν καποιοσ…ειναι δικαιωμα του !!! οπωσ καλα κανεισ και εσυ και ΛΕΣ την αποψη σου !!! εσυ την βαζεισ σαν αρθρο….εμεισ σαν σχολιο !! !! ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ εχουμε….να μπορουμε να μιλαμε !!!! :-) :-)

    • appt

      Κ που θα ηξερε τι εγινε? Ρωτησες τον φιλο σου για την συμπεριφορα κ του ιδιου? Αν δεν εισαι μπροστα σε ενα συμβαν ποτε δεν ξερεις τι εγινε,απορω πως περνεις σαν δεδομενο την αποψη του φιλου σου.Μηδενα δικην δικασης πριν αμφι μυθον ακουσεις. Κ για τελος δεν ειμαστε στο 1950. Ακου να ξερει ποιος τον καρφωσε.Ελεος με τις γελειοτητες.Πανω απο 100 δολοφονημενοι αστυνομικοι(οχι απο ατυχημα κατα την ωρα της εργασιας) αλλα δολοφονημενει κατα την υπηρεσια τουςκ αντι να τους δειχνουμε τον πρεποντα σεβασμο γραφουμε παπαριες. Ο αλλος θελει να ειναι 8 ωρες πανω σε μια μηχανη.Να μην σταματαει ουτε για κατουρημα επειδη τους πληρωνει..ΕΛΕΟΣ

    • ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

      ΤΟ ΟΤΙ ΕΒΓΑΛΕ ΦΩΤΟ ΗΤΑΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΤΕ ΚΑΤΗΦΓΟΡΩΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΟΥ….ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΩΣ ΣΤΟΙΧΕΙΟ… ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ ΝΟΜΙΚΑ….. ΔΕ ΞΕΡΩ ΟΜΩΣ ΕΑΝ ΤΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ…. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΟΤΑΝ ΕΣΕΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ …. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ… ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥ……

    • http://www.autoblog.gr @ngel

      Δε καταλαβα τι προσπαθείς να πεις, αλλά δεν ξέρω αν προσεξες ότι έχω καλύψει την πινακίδα! Και φυσικά σε ένα κράτος που υπάρχουν απλοί πολίτες σαν και σένα, δεν ενδιαφέρθηκε κανεις αρμόδιος να μάθει ποιος ήταν αυτός ο αστυνομικός που είχε αυτή τη συμπεριφορά! Ελπίζω να διαβασες ξανα το άρθρο και αυτη τη φορά να το κατάλαβες!

    • ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

      ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ … ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΑΛΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΟ ΑΛΛΗ ΜΙΑ…… ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ … ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΡΤΑ ΔΩΣΕΙΣ??? ΕΙΠΕΣ ΘΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ… ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΣΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ…

    • http://www.autoblog.gr @ngel

      Κάνεις πλάκα έτσι; Αν δεν είσαι εισαγγελέας δεν θα πάρεις στοιχεία! Είπα θα τα δώσω σε αρμόδιο για να κάνει έρευνα! Σε σένα γιατί να τα δώσω;

    • ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

      ΚΑΤΑΛΑΒΑ….. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙΣ ΕΑΝ ΕΙΜΑΙ….ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΕ ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΒΓΑΖΩ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩ… ΑΛΛΑ Η ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΑΠΟΔΥΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΥΤΗ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ…. ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΣΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΥΝΑΨΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ….. ΩΣΤΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΘΩΣ ΠΡΟΒΑΛΕΤΕ ΑΡΧΙΚΑ ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ …ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ… ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΛΛΟΥ…… ΟΛΑ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΜΩΝ…….ΣΥΓΧΡΗΤΗΡΙΑ….ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΛΗΡΩΝΕΣΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ..ΑΛΛΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ……

    • http://www.autoblog.gr @ngel

      Πρώτον αν ήσουν εισαγγελέας θα ήξερες να γράφεις ελληνικά και δε θα έγραφες με κεφαλαία, ίσως θα σε ενδιέφερε κι όλας να εξηγήσεις λίγο καλύτερα τι γράφεις! Δεύτερον εγώ θα σου πώ και πάλι να διαβασεις το άρθρο γιατι απλά δεν έχεις μπει ακόμη στο κόπο να το διαβάσεις! Τρίτον, εγώ περιγράφω μια συμπεριφορά που μου εμπιστεύτηκε άτομο που μπορώ να εμπιστευτώ, αν εσύ δε μας θεωρείς αξιόπιστους καλύτερα να μη μας διαβάζεις! Άνοιξε τη τηλεόραση και βάλε MEGA! Εγώ δεν έχω αλλάξει γραμμή σε όσα λέω, αυτό που γράφω είναι απλό! Σε μένα δε θα ήθελα να τύχει, μετά από τόσες μέρες δε περιμένω να γίνει τίποτα για αυτό, αλλά ελπίζω να μην τύχει σε κανέναν άλλον και γι αυτο το γράφω! Λυπάμαι που βλέπω ότι προσπαθείς να δικαιολογήσεις τέτοιες συμπεριφορές! Σέβομαι όσους αστυνομικούς πιστεύουν σε αυτό που κάνουν! Αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα δείξω σεβασμό σε όσους νομίζουν ότι μπορουν να εκβιάζουν πολίτες επειδή φοράνε στολή! Αν δεν έχω γίνει ακόμη κατανοητός, πραγματικά δε ξέρω τι άλλο να σου γράψω!

    • http://www.autoblog.gr @ngel

      Και για να μη το κουράζουμε άδικα, αν είσαι οκ με τη συμπεριφορά του αστυνομικού, είναι δικαίωμά σου, όσο και αν λυπάμαι που συμφωνείς με τέτοιες πρακτικές! Αλλά είναι κι εμένα δικαίωμά μου να έχω πρόβλημα με ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ συμπεριφορές! Αυτό λέει ο τίτλος, αυτό λέει το άρθρο, εκει είναι και διάβασέ το ολόκληρο μερικές φορές για να το καταλάβεις! Και όπως σου πα, όταν σου τύχει, να θυμηθείς αυτά που έγραψες εδώ! Εκτός και αν είσαι αστυνομικός και όχι απλός πολίτης και ξέρεις ότι δεν εχεις λόγο να ανησυχεις!

    • ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

      ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΜΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ…ΕΙΜΑΙ ΟΣΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ…. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ…. ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ Ο ΜΠΑΜΠΗΣ ΠΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΒΡΙΣΚΩ ΣΩΣΤΟ… ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΑΖΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΝΑΦΟΡΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΑΣ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΕΡΙΠΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ…… ΤΩΡΑ ΟΤΑΝ ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΚΡΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕ ΞΕΡΩ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ…ΓΙΑΤΙ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ … ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ… ΤΟΤΕ ΔΕΙΞΤΟΥΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ…. ΕΓΩ ΑΡΧΙΚΑ ΘΕΩΡΟΥΣΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΑΣ ΣΟΒΑΡΟ ….ΚΑΙ ΔΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΑΚΥΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ…. ΣΥΓΜΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΜΠΛΟΓΚ ΓΙΝΑΤΕ ΜΕΣΟ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ……… .ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟΡΡΩ ΠΟΥ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕ ΞΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΥΛΩΤΕΣ…. ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ…. ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΝΑ ΚΡΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΧΙ Ζ ΔΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΑΣ ΜΑΤ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΕΓΩ……. ΕΔΩ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΡΑΒΑΣΗ…..ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ……. ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ….ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΙΡΙΖΩ …. ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

    • http://www.autoblog.gr @ngel

      Δηλαδή για σένα είναι νόμιμο το να σου βγάζει φωτογραφία τη ταυτότητα αστυνομικός όταν του κάνεις παρατήρηση; ΟΚ σύμφωνα με αυτή τη λογική, είμαι λάθος και μονόπλευρος! Καλό σου απόγευμα

    • ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

      ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΟΜΩΣ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΕ… ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΟΥ…. ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΠΗΓΕ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ…… ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ….. ΚΑΙ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΕΤΣΙ Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ…… ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΣΟΥ…. ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΜΕΓΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ …. ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ…ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΟΥ … ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΝ ΟΤΙ ΕΒΓΑΛΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ…ΕΝΑ ΚΑΡΟ ΨΕΜΑΤΑ ΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ …ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ?

    • http://www.autoblog.gr @ngel

      και κάπου εδώ τελειώνει ο διάλογος μαζί σου! Δεν θες σίγουρα να συζητάς με άτομα σαν και μένα! Και το άρθρο γιατί να το διορθώσω, για να το γράψω οπως βολεύει εσένα; Τι γράφω λάθος ή ψέμματα; Απλά δε σου αρέσει αυτό που διαβάζεις! Πάντως αν είσαι ο αστυνομικός της φώτο που μάλλον είσαι, ελπίζω να τη διέγραψες τη φώτο! Άντε και καλή βάρδια και ελπίζω να μην είσαι πάνω στη μηχανή και σχολιάζεις τώρα…

    • hellboy

      φιλε ειναι παρανομος μην επιμενεις.
      παρανομη σταθμευση πανω στο πεζοδρομιο παρεμποδιση ομαλης κινησης πεζων επισης παρανομα ειναι λοα τα μηχανακια στο πεζοδρομιο.μην επιμενεις παρανομα κανει την συμαλαγη του εν ωρα εργασιας.αν θελει να βγαλει χρηματα να παει οταν τελειωσει την δουλεια του.δεν πληρωνετε να κανει τις δουλειες του εν ωρα εργασιας..

    • ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

      ΕΓΩ ΑΝ ΕΙΜΟΥΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΔΕ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΑ….. ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ…. ΩΣΤΟΣΟ ΕΧΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ …. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗ…. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΑΝ ΑΥΤΗ ΔΕ ΦΑΝΕΙ…. ΙΣΩΣ ΕΓΡΑΦΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΣΟΥ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ…..ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Ζ … ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΤΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ …ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ…ΟΤΑΝ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΖΗΤΑΕΙ 30 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΧ…. Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙ…ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΑΤΜ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ….ΑΥΤΗ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ….ΚΑΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ… ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΙΑΛΕΙΜΑ ΟΛΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥΣ….ΔΗΛΑΔΗ ΧΕΛΜΠΟΙ …ΑΝ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΕΝΑΣ ΚΛΕΦΤΗΣ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΓΑΝ ΠΙΑΣΤΟΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΙ … ΟΧΙ ΕΙΜΑΙ ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ Ή ΚΑΝΩ ΔΙΑΛΕΙΜΑ??? ΟΛΟ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ ΛΕΤΕ… ΕΛΕΟΣ….ΞΕΚΙΝΑΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ …ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΟ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ …ΑΠΛΑ ΟΛΟΙ ΚΡΑΖΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ? ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ?? ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΤΑΘΜΕΥΜΕΝΟΣ….ΜΕ ΠΟΙΑΝΟΥ ΝΟΜΟ ??? ΜΕ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΣΟΥ??? ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ…ΕΑΝ ΥΠΗΡΞΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ…. ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ…ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ……ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΑΝ ΜΠΛΟΓΚ….. ΥΠΗΡΧΑΝ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΝΑ ΣΥΝΤΡΕΞΟΥΝ ΕΦΟΣΟΝ Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ…ΟΠΟΤΕ ΕΓΩ ΔΕ ΠΕΦΤΩ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ…. ΤΩΡΑ ΕΑΝ ΕΣΥ ΘΕΣ ΝΑ ΜΕ ΛΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ … Η ΖΗΤΑ Η ΔΙΑΣ Η ΤΙ ΗΤΑΝ…ΛΕΓΕ ΜΕ ΚΑΙ ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ .. …… ΑΝ ΕΙΜΟΥΝ ΠΑΝΤΩΣ Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΚΙΝΟΜΟΥΝ ΝΟΜΙΚΑ… ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΜΠΑΙΝΑ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΩ…ΘΑ ΒΓΑΖΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΦΡΑΓΚΟ…..

    • ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

      ΤΕΛΟΣ HELLBOY.. ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ Η ΟΧΙ…ΠΑΝΤΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ Η ΠΥΛΩΤΗ ΔΕ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ……. ΟΥΤΕ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ…ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΒΑΖΕΙ ΦΟΡΤΗΓΟ ΜΠΡΟΣΤΑ…ΚΑΙ ΔΕ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ…ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΚΑΛΥΠΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΟΔΟΥ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΥ….. ΑΥΤΑ.. ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΑΣ…ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ …ΘΑ ΧΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΜΙΣΘΟ……

    • hellboy

      βασικα η πυλωτη θεωρητε οικοπεδο και δεν εισαι ασφαλισμενος(αν τρακαρεις το αυτοκινητο σου εκει καταλαθος)
      μετα εγω εχω ζησει μεσα απο την αστυνομια οπως και πολλα αλλα περιστατικα,απειρες στουκες γιατι απλα δεν ξερουν να οδηγησουν το αυτοκινητο και το πληρωνουν απο την τσεπη τους.νταιδες που στην πεφτουν με το που σε δουν να σε φανε χωρις να εχεις κανει κατι..
      δεν σε χαρακτηρησα ποτε αστυνομικο και για αυτο σου εξηγω.
      ειναι παρανομο να παρκαρεις πανω στο πεζοδρομιο οπως και να εχει.
      ειναι παρανομη σταθμευση αυτη που εχει κανει απλα γιατι η τραπεζα εχει παραχωρησει τα 2 μετρα που ειναι μπροστα απο το καταστημα οχι να παρκαρουν και να βολεβονται ολοι στην φωτο αλλα για να περναει κοσμος και να διαφημηζετε.
      το να παρκαρει στον δρομο η πεζοδρομο μπροστα απο την τραπεζα φορτηγο ειναι παρανομο γιατι απλα δεν εχει χωρο φορτο-εκφορτωσης οπως προβλεπει ο νομος και δεν εχει παρει σχετικη αδεια.
      ο αστυνομικος εχει κλεισει το πεζοδρομιο αρα ειναι παρανομος και τα μιχανακια το ιδιο αυτος που καλητε να δωσει το παραδειγμα το σωστο ειναι λαθος μην το βγαζεις λαδι ο αστυνομικος δεν ειναι ο νταης αλλα ο ανθρωπος που με ηθος(οπως διδασκωνται στην σχολη) πρεπει να εξυπηρετει να βοηθαει να προστατευει και να ειναι παραδειγμα στον πολιτη οχι να παρανομει να ειναι ο νταης και να ειναι ο μαγκας.εχω φιλο αστυνομικο που ειναι τυπικος σε ολα γιατι απλα θελει να ειναι ολα αυτα που σου εγραψα ξερω ατομα αστυνομικους που θελουν αν ειναι τυπικοι σε ολα.απο την αλλη ξερω αλλους που ειναι οι νταηδες και το παιζουν εξουσια.
      συζητηση κανουμε πανω απο ολα.κοιτα να δεις εχω δει περιπολικο να πηγενει με σηρεινα ανοιχτη και τον φαρο να φεγγει για να παει να παραλαβει φαγητο για τους κρατουμενους των αλλοδαπων(ανουσια καταχρηση) το μονο που γλειτωσαν ειναι 3 ολοκληρα λεπτα………
      εχω δει περιπολικο με το που βγενει απο το παρκινγκ να φευγει σπιναρωντας και κανωντας χωρις λογο(0 περιστατικο) εχω περιμενει περιπολικο να ερθει 3 ολοκληρες ωρες.εχω δει περιπολικα να παρανομουν ασυστολα(αναστροφες,κοκκινο) χωρις λογο αντι να ειναι το παραδειγμα στην ασφαλτο.η ελληνικη αστυνομια ειναι ενα καλο παραμυθι με δημοσιους υπαλληλους δυστηχως.
      κανεις δεν πιστευει στις αξιες..
      μου λες για τα μηχανακια της διας και της ζητα,ωραια τα μηχανακια της διας ειναι ατομικα χρεωμενα(παπακια συνηθως σωστα?) οπωτε σημενει οπως το οπλο ειναι χρεωμενο για να το φροντιζει και να το εχει ετοιμο καθε μερα αν χρειαστει(αδεια οπλοφοριας εχει μονο) με τα αναλωσιμα του λαδακι καθαρισμα κτλπ ετσι φρωντιζει και το μηχανακι που χρεωθηκε.πραγμα που δεν ισχιει στα αυτοκινητα που απλα εκει πρεπει μονο να τα διατηρουν καθαρα(το καθε περιπολικο περναει σε 3-4 χερια την καθε μερα)
      οι φιλοι σου σου εχουν πει οτι τα μηχανακια τα γεμιζουν δωρεαν καυσιμο????? οτι τα αυτοκινητα τους τα γεμιζουν δωρεαν απο το γκαραζ????και προσεξε λες για λαδια σε παπι που κοστιζει 30 ευρο υπερβολη για ενα λιτρο λαδι 30 ευρο?!6 ευρο αντε!!για σερβις στο παπι μονο αν το ξετιναξει και κολλησει πραγμα που συμενει οτι δεν ειναι στανταρ σερβις…….οι μηχανες της Ζητα και Διας πανε σε συνεργειο της αστυνομιας οπως και τα περιπολικα.
      εχω δει αστυνομικο να ειναι σε ωρα υπηρεσιας και να καθετε να τρωει κρεπουλα κυριλε ΕΝ ΩΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ(παρανομα) για πανω απο 40 λεπτα.εσυ αν δουλευες δεν θα σε διωχνανε αν εκανες κατι αλλο την ωρα της δουλεια σου????απο την στιγμη που ΕΜΕΙΣ ολοι πληρωνουμε τον μισθο του και αυτος δεν κανει την δουλεια που πρεπει και κανει δικια του δουλεια πρεπει να φυγει δεν με ενδιαφερει αν το κανει 1 φορα η 10000 πρεπει να φυγει οπως ο ιδιωτης αν σε ποιασει να κανεις δικια σου δουλεια χωρις αδεια θα σε διωξει χωρις να σε ρωτησει.οταν εχεις λαβει το ιερο δικαιωμα να υπηρετεις τον πολιτη πρεπει να τον σεβεσε.αλητιες του οπως αυτη δεν ειναι επιτρεπτη.παρακοληση πεζοδρομιου ειναι παρανομη πραξη.

    • ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

      ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑΤΙ ΡΩΤΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΕ ΠΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ,… ΑΝ ΘΕΛΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΑΝ ΔΕ ΘΕΛΕΙ……. ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ……. ΞΕΣ ΦΙΛΕ ΕΙΣΑΙ ΗΜΙΜΑΘΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΗΣ ΑΜΑΘΕΙΑΣ….ΣΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ ΔΕ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΡΩΤΑΣ………ΣΤΗΝ ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΕΝΩ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ…………ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ………ΤΕΣΠΑ……. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ ΑΛΛΟ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΔΩ ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΣΑΜΠΑ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΣ…….. ΑΝ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο ”ΕΝΟΧΛΗΜΕΝΟΣ ” ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ….. ΠΟΥ ΣΤΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ…ΚΑΙ ΤΟ ΘΙΓΕΙ…….ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΣ…….Η΄ ΑΠΛΑ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ…. ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ……..!!!!!!

    • hellboy

      πρωτα δεν σε ειπα ημημαθη πραγμα που εισαι.
      σου το εξηγω οπως ειναι και ισχιει.
      δεν ειμαι κομπλεξικος εξηγωντας σου οτι κανεις λαθος.
      το κορυφαιο ξερεις ποιο ειναι?οτι ΕΙΝΑΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ εδιξες την φωτο εκει που ρωτησες?
      δεν σου ειπε οτι το οριο/δικαιωμα της τραπεζας ειναι το μαρμαρο?
      καθως πιστευω οτι λες ΤΕΡΑΣΤΙΑ παραμυθια…
      δηλαδη δεν ισχυει οτι πληρωνω τον αστυνομικο?
      δεν ισχυει οτι ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ και οχι να κανει δικες του.
      δεν ισχιει ποιο οτι εχει γκαραζ η αστυνομια? οτι γεμιζουν οι αστυνωμικοι εκει τα αυτοκινητα τους τζαμπα?
      δεν ισχυει τι? οτι υπαρχουν αποκλειστικα συνεργεια για τα περιπολικα και μηχανες? τι δεν ισχυει? δεν ισχιουν τα πραγματα που μεγαλωσα μεσα? και μετα μιλας για ημιμαθεια εχω ζησει την αστυνομια εχω φαει με το κουταλι την ζωη αυτη και ερχεσε εσυ και λες τα δικα σου………
      ασε μας ρε φιλε διαβαζεις τι σου γραφω????μια το βραδι πηγες στο δικηγορο και σου ειπε οτι εχω αδικο? η μηπως ακομα σπουδαζει?
      ποιος επιμενει δεν καταλαβες.εγω σου εξηγω με ολα τα ορθα επιχηρηματα και εσυ λες τα δικα σου.
      σου μιλαω για νομους που ειναι εν ισχυει και μου λες οτι δεν υσχιουν…..σου γραφω για πραγματα που εβλεπα σε καθημερινοτητα και μου λες οτι δεν ισχυουν………ναι οκ.
      φιλος εγω δεν το παιζω εξυπνακιας ουτε καθωμαι να κανω φασαρια απο το πουθενα μονος μου με ολους οπως προφανος εκανες.αν δεν ησουν ημιμαθης τοτε δεν θα συνεχιζες τον παραλογισμο σου……..
      αν ησουν σωστος και δεν αναξητας την ευκολη λυση ΕΞΥΠΝΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΗΜΕΝΕΙ ΟΤΙ ΦΩΝΑΖΕΙΣ………ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΑΣ ΕΠΙΒΑΙΒΕΩΣΗ……..
      συνεπως παρατραβας κατι χωρις λογο……….
      α και αν μπορεις πες μου που εχω αδικο σε αυτα που σου εγραφα χτες.

    • ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

      ΓΡΑΦΩ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ…ΑΣ ΦΩΝΑΖΩ…..ΚΑΙ ΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ…. ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ…… ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ,…….. ΔΕ ΣΕ ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΞΙΝΟΝΤΑΙ….ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΚΟΜΠΛΕΞ…….. ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ … ΟΠΩΣ ΕΣΩΣΕ ΕΜΕΝΑ…..ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΙΞΕΤΕ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΣΑΣ… ΓΕΙΑ..

    • appt

      Πρεπει να εχεις πολλα κομπλεξ αγορι μου.Ποια γκαραζ λες?Εχουν ειδικους χωρους που γεμιζουν τα αυτοκινητα τους αλλα ασχετα με αυτο, κυκλοφορπυν μερικες χιλιαδες οχηματα της αστυνομιας. Λες αυτος που ειναι υπευθηνος για τα καυσιμα να διακινδυνευε να παει φυλακη για καταχρηση απλα για να γεμιζουν τζαμπα οι συναδελφοι του? Κ αφου το γνωριζεις τοσο καλα αυτο αντι να γραφεις εδω αμπελοφιλοσοφιες πεταξου μεχρι τον εισαγγελεα κ κανε μια επισημη καταγγελια

    • hellboy

      κομπλεξ εχεις εσυ πιθανων…σχολιαζεις αυτο μονο..
      τα οχηματα δεν πανε σε ενα μονο γκαραζ…αλλα σε 1-2 ανα περιοχη(πχ αθηνα κεντρο) συνεπως ατυχος.
      φιλε αντι να κατακρινεις μαθε την αληθεια..

    • appt

      Απορω ποιος στα εχει πει αυτα..Μηπως νομιζεις οτι ειναι το LA η Αθηνα η εκτος αν εισαι επιρρεασμενος απο τις ταινιες του Βεγγου

    • hellboy

      Ο παρόν Κώδικας
      Κυρώθηκε με το Ν. 2696/1999 (ΦΕΚ Α’ 57) – Βλ. παρ. 3 άρθρου 2 Ν.
      2575/1998 (ΦΕΚ Α’ 23) σχετικά με την εφαρμογή των διατάξεων του Κώδικα
      Οδικής Κυκλοφορίας στους χώρους των χερσαίων ζωνών των λιμένων από τα
      όργανα των οικείων λιμενικών αρχών.
      ======================================================= Σύμφωνα με το
      άρθρο 31 του ν. 3904/2010 ΦΕΚ Α 218/23.12.2010 “Όλες οι σε βαθμό
      πλημμελήματος αξιόποινες πράξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που
      κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 2696/1999 (ΦΕΚ 57 Α’), τιμωρούνται
      με κράτηση μέχρι έξι (6) μηνών και πρόστιμο μέχρι τριών χιλιάδων
      (3.000) ευρώ, εκτός από τις πράξεις των άρθρων 34 παρ. 12, 43
      παράγραφοι 2 περιπτώσεις α’, β’ και 4, 85 παρ. 5 και 98 παρ. 2, οι
      οποίες εξακολουθούν να τιμωρούνται ως πλημμελήματα, με τις
      αναφερόμενες στις οικείες διατάξεις ποινές.” – Σύμφωνα με το άρθρο 7 του
      ν. 3181/2003 (Α΄218/10.9.2003), όποιος απαιτεί ή δέχεται χρήματα από
      τον ιδιοκτήτη ή κάτοχο οχήματος, για να διευκολύνει τη στάθμευση αυτού
      σε δημόσιους χώρους, ιδίως οδούς, πεζοδρόμια και πλατείες, καθώς και
      αυτός που αυθαίρετα καταλαμβάνει αυτούς τους χώρους για να τους
      χρησιμοποιήσει για τον ανωτέρω σκοπό τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο
      ετών, ενώ, σε περίπτωση που οι ανωτέρω πράξεις τελέσθηκαν για να
      εξασφαλιστούν θέσεις στάθμευσης ή να διευκολυνθούν πελάτες
      συγκεκριμένου καταστήματος ή επιχείρησης τιμωρείται με την ίδια ως άνω
      ποινή και ο ιδιοκτήτης, καθώς και ο υπεύθυνος του καταστήματος ή της
      επιχείρησης, εφόσον γνωρίζει ή ανέχεται την ανωτέρω πράξη. Στα
      καταστήματα και τις επιχειρήσεις που για τη λειτουργία τους απαιτείται
      προηγούμενη άδεια της αρχής, επιβάλλεται σύμφωνα με τις κείμενες
      διατάξεις και το διοικητικό μέτρο της αφαίρεσης της άδειας λειτουργίας
      για χρονικό διάστημα είκοσι (20) ημερών, το οποίο σε περίπτωση
      υποτροπής διπλασιάζεται. Οι κατά τα ανωτέρω προβλεπόμενες ποινές είναι
      ανεξάρτητες αυτών που επιβάλλονται κατ’ εφαρμογή του παρόντος νόμου ή
      των διατάξεων της φορολογικής νομοθεσίας.
      =============================== ΠΡΟΣΟΧΗ! Σύμφωνα με το άρθρο 96 του ν.
      3542/2007 ΦΕΚ Α 50/2.3.2007: “Οπου στις διατάξεις του παρόντος κώδικα
      αναφέρεται ο όρος «άτομα με ειδικές ανάγκες» ή ο όρος «άτομα με
      μειωμένη κινητικότητα» αντικαθίσταται από τον όρο «Άτομα με Αναπηρίες
      (ΑμεΑ)». Με το άρθρο 97 του ιδίου νόμου η ισχύς αυτού αρχίζει ύστερα
      από τρεις (3) μήνες από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της
      Κυβερνήσεως, δηλαδή από 2.6.2007.

    • ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

      XAXAXA ΔΕΣ ΕΣΥ ΤΙ ΑΝΕΒΑΣΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΣ ΜΕ ΗΜΙΜΑΘΗ ..Οδικής Κυκλοφορίας στους χώρους των χερσαίων ζωνών των λιμένων από τα
      όργανα των οικείων λιμενικών αρχών.ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ????????? ΤΠΤ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ… ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΤΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ…ΑΙΝΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΙΣ..

    • appt

      Συμφωνω μαζι σου οτι κακως κ παρανομα εκλεισε το πεζοδρομιο ο αστυνομικος… Αλλα ελεος ρε φιλε. Παρανομη χρηση κινητου κ παραποιηση στολης? Παςκαλα?Φοιτητης στο πρωτο ετος νομικης εισαι? Να μην σου εξηγησω εδω τι σημαινει παραποιηση στολης, αλλα δεν εινσι μονο αυτο που λες. Η δουλεια του ανθρωπου αυτου ειναι στο δρομο κ σταματησε για 1 λεπτο κ αμεσως απαγορευεται γιατι δουλευει?Εσυ στην δουλεια σου δεν σταματας γΙα ενα καφε η ενα τσιγαρο? Οσο οτι τα στοιχεια καποιου τα παιρνει μο ο για να κοψει κληση παλι λαθοε κανει. Για ελεγχους δεν εχεις ακουσει ποτε?

    • hellboy

      εγραψα ποιο πανω οτι αλλο να τα γραψει στο μπλοκακι και αλλο να τα χρησιμοποιησει νομιμα να τα καταγραψει στο μπλοκακι συμβαντων αν πραγματικα εγινε ελενχος εδω δεν μιλαμε για ελενχο αλλα για τρομοκρατια πολιτη!σου βγαζει το προσωπικο κινητο και σου κραταει στα στοιχεια!!!!!!!!!!
      οσο για την στολη με συνχωρεις αλλα τα αξεσουαρ περαν τα προβλεπωμενα απο την υπηρεσια ειναι παραποιηση.στον στρατο σου λεγανε να μην φορας φανελακια παραλλαγης απο μεσα η χρωματιστα T shirt nα εισαι προβλεπωμενος να μην προεξεχουν τα ακουστικα του ραδιοφωνου σου εξω απο την τσεπη….δεν ειπα να μην τα εχει επανω του.ποσους αστυνομικους εχεις δει να φορανε γυαλια ηλιου?πολλους ε απαγορευεται!!απλα !!!!τυπικα και προβλεπωμενα απο το καταστατικο της υπηρεσιας!

    • appt

      Πραγματι εισαι εκτος τοπου κ χρονου. Επειδη εχει κινητο ειναι παραποιηση στολης? Ακους τι λες? Το κινητο δεν το εχει σαν εξαρτημα της στολης του αγαπητε μου. Επισης τι εννοεις οταν λες κ τα γυαλια ηλιου απαγορευονται γιατι δεν προβλεπονται απο το καταστατικο της υπηρεσιας? Δηλαδη να οδηγει καποιος ειδικα σαν εμενα που σε κοντρα ηλιο δεν βλεπω τιποτα χωρις γυαλια ηλιου κ θα ελεγα οχι,δεν κανει,δεν το λεει το καταστατικο..Αγαπητε μου δεν ξερω προς τι το τοσο μενος αλλα μεινε στην παρανομη σταθμευση που οντως ηταν κ μαλιστα ηταν πταισματικη παραβαση κ μην ζητατε μια την απολυση του επειδη παρκαρε παρανομα κ μια το κεφαλι του που εφαγε μια τυροπιτα η φορεσε γυαλια ηλιου. Μια ψυχοθεραπεια ισως βοηθησει περισσοτερο.

    • hellboy

      φιλε παρανομη χρηση κινητου εν ωρα εργασιας και παραποιηση στολης και νταβατζιλικι δεν εχει δικαιωμα να σου παρακρατησει προσωπικα στοιχεια κανενας αστυνομικος απο την στιγμη που δεν κανει χρηση υπηρεσιακου εξοπλισμου η να σου δωσει κληση.παρανομη σταθμευση πανω στο πεζοδρομιο και ναι ειναι παρανομο μπροστα απο το καταστημα να υπαρχουν τα μηχανακια.
      ο αστυνομικος στεκετε στο μαρμαρο που ανηκει στην τραπεζα η μηχανη του οχι παρεμποδιζει την διελευση του κοινου που αυτος εξυπηρετει.
      στην πυλωτη συμφωνα με τον νομο προβλεπετε να βαζεις την μηχανη σου και το αυτοκινητο σου αλλα αν δεν εχεις πυλωτη το να το βαλεις στο πεζοδρομιο ειναι παρανομο.ειδικα απο την στιγμη που το σκουτερακι τρωει το μισο πεζοδρομιο και ειδικα το σημειο που εχει σχεδιαστει το πεζοδρομιο να καλυπτει τις αναγκες των τυφλων ανθρωπων(κοκκινο πλακακι=ειδικη ραγα για τους τυφλους).
      βλεπω φιλε η ημημαθεια σου παει συνεφο…………..τωρα αν εισαι εσυ στην φωτο τοτε να προσεχες…. ντανατζιλικι ο αστυνομικος δεν προβλεπετε συμφωνα με τον νομο να κανει σε κανενα και οφιλει να σε εξυπηρετει οχι να σε γραφει και να το παιζει καμποσος.

  • M3csl

    Πολύ υπερβολικό το άρθρο και απολυτα μονόπλευρο..Ας βγάλουμε καλυτερα φωτογραφια τις δεκαδες παρανομιες που βλεπουμε στο δρομο απο συμπολιτες μας..μη μας πιανει αμεσως προκοπη να τιμωρησουμε εναν αστυνομικο που παρανομησε..ας δειξουμε και την ιδια ευαισθησια και αλλου..5 λεπτα θα εκανε να βγαλει τα χρηματα τοσο πολυ ενοχληθηκε ο φιλος..αλλου δεν ενοχλειται…οταν κανει σωστα τη δουλεια του και γραψει κανενα πεφτουμε ολοι πανω του να κανει τα στραβα ματια κ του πιανουμε τη κλαψα..οταν δεν γραφει καποιον..να κοιτα η αστυνομια διπλα και τον αφηνει ετσι..και αν πεσει σε παραπτωμα ο ιδιος αμεσως να το φαμε…ακου εκει να τον απολυσουμε αμεσως..Σε ολες τις παρανομιες που κανουμε συνεχεια στο δρομο για μας φταιει η παιδεια και το κρατος και εδω τον αστυνομικο να τον απολυσουμε αμεσως,τι λεμε ρε παιδια.Ηθελα να ξερα αν το αρθρο ελεγε:Αστυνομικος εδωσε κληση σε πολιτη επειδη σταματησε με το μηχανακι του πανω στο πεζοδρομιο 5λεπτα να βγαλει χρηματα..τι θα λεγαμε..παλι το ρεμαλι το κωλοπαιδο ο αστυνομικος εγραψε εναν φουκαρα κτλ κτλ..και επιτελους μην ειστε τοσο κομπλεξικοι και ρατσιστες με τους αστυνομικους..παιδια σαν εμας ειναι δεν ειναι τερατα…

    • hellboy

      να σου πω μου εχει περασει απο το μυαλο να βγαζω φωτογραφια οτι παρανομο βλεπω στον δρομο αλλα κανενας δεν θα νοιαστει!!!!!!!!!!!
      στην τελευταια σου παραγραφο θα ελεγα καλα του εκανε απλα!

  • Pingback: fsgb80v7cbwe()