Top 15: Σε αυτές τις πίστες δοκιμάζουν τα αυτοκίνητά τους οι αυτοκινητοβιομηχανίες

Σχετικά άρθρα

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν δοκιμάζουν τα νέα αυτοκίνητα τους μόνο σε δημόσιους δρόμους και στο Nurburgring. Σαφώς και σε αυτές τις δοκιμές συλλέγουν σημαντικά δεδομένα, αλλά η πραγματική ανάπτυξη γίνεται στα κλειστά, πολύ καλά φυλασσόμενα κέντρα δοκιμών τους. Πάμε να δούμε τα 15 μεγαλύτερα κέντρα/πίστες δοκιμών των αυτοκινητοβιομηχανιών τα οποία βρίσκονται διάσπαρτα σε όλο τον κόσμο.

Miramas, Γαλλία (BMW)

To 1926 σε αυτή τη πίστα διοργανώθηκε το Γαλλικό Grand Prix και από το 1986 και μετά, η BMW διεξάγει εκεί τις δοκιμές της σε όλα αυτοκίνητα που βγάζει στην αγορά. Φυσικά τα M μοντέλα της δεν αποτελούν εξαίρεση, ενώ όποιος θέλει μπορεί να νοικιάσει τη πίστα μια ημέρα και οδηγήσει εκεί αρκετά από τα M αυτοκίνητα της BMW.

Schwaig, Γερμανία (Audi)

Βρίσκεται στη Κάτω Βαυαρία και δυστυχώς δεν υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες γι’αυτή. Από ψιλά φαίνεται για πίστα δοκιμών αλλά μέχρι σήμερα παραμένει ασαφές το τι αυτοκίνητα δοκιμάζει σε αυτή η Audi.

Balocco, Ιταλία (Fiat)

To Circuito di Balocco, όπως είναι το πλήρες όνομα της πίστας, κατασκευάστηκε από την Αlfa Romeo με την άσφαλτο να καλύπτει περίπου 350 στρέμματα γης. Σε αυτή πλέον, όλα τα αυτοκίνητα του Fiat Group, δοκιμάζονται προτού βγουν στην αγορά.

Boxberg, Γερμανία (Bosch)

Δεν υπάρχει αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής σήμερα που δεν φορά έστω και ένα εξάρτημα της Bosch. Σαν σωστός προμηθευτής η Γερμανική εταιρία έχει τη δική της πίστα δοκιμών έκτασης 94 στρεμμάτων στη περιοχή Boxberg της Γερμανίας.

Αριζόνα, ΗΠΑ (Chrysler)

15.000 στρέμματα με τεράστιες ευθείς στη έρημο της Αριζόνα. Αυτό εξηγεί πολλά για τα αυτοκίνητα της Chrysler.

Μίσιγκαν, Τσέλσι, ΗΠΑ (Chrysler)

Η Chrysler δεν έχει μόνο πίστα δοκιμών στην έρημο της Αριζόνα, αλλά και στο Μίσιγκαν. Σε πιο πράσινο περιβάλλον η πίστα αυτή φαίνεται ότι προσομοιώνει την οδήγηση σε μια ορεινή διαδρομή.

Ανόβερο, Γερμανία (Continental)

Η πίστα δοκιμών της Continental, ονομάζεται Contidrom, βρίσκεται στο Ανόβερο και κατασκευάστηκε το 1967.

Wörth, Γερμανία (Daimler)

Εδώ δοκιμάζονται όλα τα νέα αυτοκίνητα της Daimler. Μέσα σε αυτά τα 50 στρέμματα στεγάζεται το κέντρο ανάπτυξης της Mercedes, της Smart, των φορτηγών της Mercedes ενώ λίγο δίπλα υπάρχει και ένα κέντρο ανάπτυξης της Porsche.

Dudenhofen, Γερμανία (Opel)

Στο Dudenhofen η Opel έχει δημιουργήσει μια κυκλική πίστα δοκιμών όπου μέσα τις έχουν δημιουργηθεί και μερικές ακόμη εναλλακτικές διαδρομές.

Ehra-Lessien, Γερμανία (Volkswagen)

Η πίστα Ehra-Lessien της Volkswagen βρίσκεται δίπλα από το εργοστάσιο του Wolfsburg και είναι διάσημη λόγω των ευθειών της μήκους 9 χλμ. Σε αυτές η Bugatti Veyron Super Sport έχει πιάσει και τα 434,2 χλμ/ώρα. Συνολικά υπάρχουν 96 χλμ διαδρομών ενώ αν κάποιος καθίσει στην αρχή μιας από των δύο ευθειών, δεν μπορεί να δει το τέλος της, λόγω του στρογγυλού σχήματος της γης.

Fiorano, Ιταλία (Ferrari)

Ίσως η πιο διάσημη πίστα δοκιμών με τα το Ring, αφού δεν υπάρχει άνθρωπος που δεν ξέρει ή δεν έχει ακούσει ποτέ του για το Fiorano, τη πίστα δοκιμών της Ferrari στο Maranello. Έχει μήκος 2.997 μέτρα, 12 στροφές ενώ το ρεκόρ σε αυτή το κατέχει ο Michael Schumacher, αφού το 2004 σημείωσε χρόνο 0:55.999 με μια Ferrari F2004. Εμείς πολλές φορές έχουμε δει video από τις νέες Ferrari να δοκιμάζονται σε αυτή, με τους κάμεραμαν, να είναι σκαρφαλωμένοι πάνω στον φράχτη της πίστας

Αριζόνα, ΗΠΑ (Ford)

Στη καυτή έρημο της Αριζόνα, σε μια περιοχή 6,06 τετραγωνικών χιλιομέτρων, η Ford έχει και αυτή πίστα δοκιμών. Εκεί υπάρχουν δύο μεγάλες ευθείες, μια οβάλ διαδρομή αλλά και πολλές ακόμη μικρότερες διαδρομές. Παλαιότερα η πίστα άνηκε στη Volvo.

Gaydon, Αγγλία (Jaguar)

Ακριβώς δίπλα από το εργοστάσιο της στο Gaydon, η Jaguar Land Rover έχει το δικό της κέντρο δοκιμών το οποίο περιλαμβάνει το τμήμα σχεδιασμού και το τμήμα ανάπτυξης. Προηγουμένως η πίστα ήταν βάση της RAF (Royal Air Force).

Τακάσου, Ιαπωνία (Honda)

Στη Βόρειο Ιαπωνία η Honda έχει τη δική της πίστα δοκιμών έκτασης 6,8 τετραγωνικών χιλιομέτρων. Σε αυτή τον χειμώνα δοκιμάζει και τα αποχιονιστικά της μηχανήματα (δεν αστειεύομαι).

Nardo, Ιταλία (Porsche)

Nardo Technical Center.Η περίφημη κυκλική πίστα δοκιμών στην επαρχία Λέτσε της Απούλιας της Νότιας Ιταλίας αγοράστηκε πρόσφατα από τη Porsche. Η πίστα πριν την εξαγορά της από τη Porsche άνηκε στην Prototipo SpA. Έχει έκταση 700 εκτάρια και μέσα της υπάρχει μια πίστα 6,2 χλμ αλλά και μια οβάλ διαδρομή 12,5 χλμ. Η Porsche ανέφερε ότι θα προβεί σε βελτιστοποίηση των εγκαταστάσεων, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες ακόμη και σε πελάτες ώστε να διενεργούν εκεί δοκιμές εξέλιξης 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Σε αυτή τη πίστα η Mercedes C111 IV το 1979 έχει πιάσει τελική ταχύτητα 403,978 χλμ/ώρα, ενώ η Koenigsegg το 2005 με ένα CCR έπιασε τα 387,87 χλμ/ώρα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η AC Schnitzer βελτιώνει την BMW X5 facelift

Ο βελτιωτικός οίκος AC Schnitzer παρουσιάζει το νέο bodykit που ετοίμασε για την ανανεωμένη BMW X5. Αυτό αποτελείται spoiler στον μπροστινό προφυλακτήρα, αεροτομή, φουσκώματα...

Η Renegade Design βελτιώνει τη νέα BMW Σειρά 5

Η Renegade Design είναι ένας βελτιωτικός οίκος με έδρα το Ντουμπάι και έχει προσφέρει ένα bodykit για τη νέα γενιά της BMW 5 Series. https://youtu.be/mJN_poHtpLs Το...

Volkswagen ID.Code Concept

Η Volkswagen στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το ID.Code Concept, ένα νέο πρωτότυπο SUV που μας δείχνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που θα έχουν...