Τέλη Κυκλοφορίας 2014 με τον μήνα και αλλαγές στη φορολογία των ΙΧ


Τέλη Κυκλοφορίας 2014 με τον μήνα και αλλαγές στη φορολογία των ΙΧ

Γράφει: - , 06:50
29

teli kikloforias

Αλλάζουν το 2014 οι φόροι των αυτοκινήτων όπου αναμένεται ότι θα υπολογίζονται με βάση την λιανική αξία τους και όχι με τα κυβικά τους, ενώ παράλληλα υπάρχουν σκέψεις στο οικονομικό επιτελείο να αλλάξουν και τα τέλη κυκλοφορίας.

Στα τέλη Σεπτεμβρίου 2013 θα παραδοθεί στο υπουργείο Οικονομικών πόρισμα ειδικής επιτροπής, το οποίο θα προτείνει τρόπους μετάβασης από το σύστημα φορολόγησης των ΙΧ με βάση τον κυβισμό, στο σύστημα φορολόγησης με βάση την αξία, ενω σύμφωνα με έγγραφο, τον Μάιο ο υφυπουργός Οικονομικών κ.Μαυραγάνης είχε ζητήσει εάν είναι εφικτό τα τέλη κυκλοφορίας να υπολογίζονται βάσει του μήνες κυκλοφορίας του αυτοκινήτου μέσα στο έτος αλλά η Γενική Γραμματεία Εσόδων είχε απορρίψει το ενδεχόμενο αυτό λόγω της επιπρόσθετης γραφειοκρατίας που θα προκαλούσε το μέτρο αλλά και τα μειωμένα έσοδα που θα έφταναν τελικά στο δημόσιο ταμείο. Ωστόσο οι πολλές πινακίδες που έχουν γεμίσει τις εφορίες της χώρας ίσως οδηγήσουν το κράτος να θέσει σε ισχύ τα τέλη κυκλοφορίας να πληρώνονται ανάγκη μήνα.

Η ΓΓΔΕ απάντησε για το θέμα των τελών κυκλοφορίας:

Με τις διατάξεις που ισχύουν ορίζεται, μεταξύ άλλων, ότι τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων οχημάτων που ταξινομούνται στην Ελλάδα είναι ετήσια και αδιαίρετα και οφείλονται για ολόκληρο το έτος ανεξάρτητα από το χρονικό διάστημα κυκλοφορίας εντός του έτους. Ενδεχόμενη υιοθέτηση της πρότασης για χρέωση των τελών κυκλοφορίας ανάλογα με τους μήνες κυκλοφορίας του κάθε οχήματος, θα είχε ως συνέπεια το σύστημα είσπραξης των τελών κυκλοφορίας να γίνει περίπλοκο και δαπανηρό, με τελικό αποτέλεσμα την επαναφορά χρονοβόρων και γραφειοκρατικών διαδικασιών οι οποίες αποτελούν τροχοπέδη στην είσπραξη των εσόδων του Ελληνικού Δημοσίου.

Φορολόγηση βάσει την λιανικής αξίας απο το 2014

Όσο αφορά την φορολόγηση των αυτοκινήτων βάσει της λιανικής αξίας το υπουργείο Οικονομικών προσανατολίζεται στην φορολόγηση της λιανικής αξίας και όχι βάσει της εργοστασιακής αξίας. Αυτό διότι κάποιες εισαγωγικές εταιρείες έχουν την δυνατότητα να διαμορφώνουν ανάλογα με τις φορολογικές περιστάσεις τις εργοστασιακές αξίες των μοντέλων τους, με αποτέλεσμα να μην καταβάλλουν τους φόρους που πρέπει και να αυξάνουν περαιτέρω τα ήδη υψηλά περιθώρια κέρδους τους. Τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα φορολογούνται βάσει της αξίας του τιμολογίου που προσκομίζει ο έμπορος, ενώ η αξία τους μειώνεται ανάλογα με τα έτη που έχουν κυκλοφορήσει σε κάποιο άλλο κράτος-μέλος της ΕΕ.

Τα καινούρια αυτοκίνητα κατά την εισαγωγή τους φορολογούνται βάσει της εργοστασιακής τους αξίας αλλά και του κυβισμού του κινητήρα με ποσοστό 5% έως 50% με επιπλέον τον ΦΠΑ.

Σύμφωνα με το επικρατέστερο σενάριο, από το 2014 η φορολόγηση των καινούριων αλλά και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα απορρέει από την αξία λιανικής πώλησης του κάθε μοντέλου που θα δηλώνει ο εισαγωγέας στο Τελωνείο με διατήρηση ωστόσο των συντελεστών που κυμαίνονται από 5% έως 50%. Το τέλος ταξινόμησης στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα θα υπολογίζεται με βάση την αξία λιανικής πώλησης, συν την μείωση της τιμής τους λόγω παλαιότητας.

[Πηγή: dikaiologitika.gr]

Σίγουρα θα σε ενδιαφέρουν

Το Autoblog.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο, θεωρώντας ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει πως υιοθετεί τις απόψεις αυτές, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα εριστικά και υβριστικά σχόλια που δεν σχετίζονται με τη θεματολογία του άρθρου, όπως και εκείνα που οδηγούν σε προσωπικές αντιπαραθέσεις θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης.

  • JIMETA1970

    Εχουμε μπλέξει με μ@λ@κες ότι ονειρευτούν στην χειρομ@λ@κία το βγάζουν και μας το σερβίρουν,μια ζωή ραγιάδες θα είμαστε με αυτούς που έχουμε μπλέξει.

  • MBGR

    Autoblog:ειδα στο autotriti οτι χρησημοποιουν μια δικη σας φωτογραφια της Mercedes CLA…

    • Kaulamans

      αμα η φωτο γραφουν απο που ειναι εχει καλως.ειδαλως ειναι τρομπες.

    • http://www.autoblog.gr/author/gazokiller/ gazokiller

      μόλις το ειδα…
      ευχαριστώ!
      από τη μια με τιμά να αναγνωρίζουν ότι η φωτογράφηση αλλά από την άλλη τόσο ξεδιάντροπη κλοπή δε το πίστευα ότι θα το γίνει…

    • MBGR

      Παρακαλω,ειπα να ενημερωσω γιατι εδειχνε υποπτο..

    • The Truth

      Εσείς το άρθρο από που το πήρατε χωρίς πηγή?

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      Γιατι πρέπει να το πείραμε απο κάπου αντιγραφή;;; Εσυ μπορεί να έχεις μάθει να δουλεύεις με copy-paste συγνώμη αλλα εδώ δεν θα βρεις αυτο που ζητάς!

      Καλησπέρα!!!

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      Ε ρε κάτι μηνύσεις που θα πέσουν…..:)

    • JohnnyXP64

      κ γιατι δεν βαζετε ενα υδατογραφημα να τελειωνει το προβλημα;

    • http://www.autoblog.gr Autoblogger

      Βάλαμε αλλα το έκοψαν.,,, μαλακία μας που κάναμε την φωτογράφιση χωρίς αυτοκόλλητα.

    • Sciroccomaniac

      Ταιριάζει απόλυτα το παρακάτω:

      http://www.youtube.com/watch?v=bILid9197HQ
      χαχαχα

  • cfu

    για αυτα που εχουμε????? δεν μας λενε τι θα κανουν???

  • Sciroccomaniac

    Λύστε μου μια απορία γιατί εγώ μπερδεύτηκα.όσοι έχουν παλιά αυτοκίνητα-π.χ το δικό μου είναι 27 ετών-πώς θα φορολογηθούμε??Με βάση το πόσο κοστίζει σήμερα?Θα υπάρχει κάποιο στάνταρ ποσό και αυτό θα μειώνεται όσο πιο παλιό είναι το όχημα?

    • cfu

      αυτην την απορια εχω και εγω
      αν ειναι ετσι οπως το λες μας βολευει οτι εχουμε

    • Spyros

      Δεν ξέρω αν βοηθάει, αλλά μια βόλτα στον έφορο δεν βλάπτει ή μίλα και με έναν καλό λογιστή.

      “Μετά από επικοινωνία που είχε το «Autobusiness» με
      την αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου Οικονομικών μας ενημέρωσαν πως οι
      φορολογούμενοι θα πρέπει να συμπληρώσουν την 1η άδεια κυκλοφορίας του
      οχήματος στην Ελλάδα και κατόπιν αν το αυτοκίνητό τους είναι πολύ
      παλαιότερο θα πρέπει να υποβάλλουν αίτηση στην αρμόδια ΔΟΥ όπου και
      ανήκουν και προσκομίζοντας τις επίσημες βεβαιώσεις του εργοστασίου Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΤΕΚΜΗΡΙΟΥ Η ΑΛΛΩΝ ΦΟΡΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΑΔΙΚΑ!

      Με αυτό τον τρόπο ανοίγει
      ουσιαστικά ο δρόμος για την διόρθωση μιας αδικίας που έχει πλήξει
      εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων
      κυρίως την περίοδο 2002-2009 καθώς τα οχήματά τους εμφανίζονται στην
      εφορία ως καινούρια ενώ η πραγματική τους ηλικία μπορεί να υπερβαίνει
      ακόμη και τα 12 έτη! ” http://autobusiness.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=285:-1-&catid=44:questions&Itemid=93

    • Sciroccomaniac

      Ευχαριστώ πολύ ρε φίλε!!!Θα το κοιτάξω!Για να μην ξαναδώσω 300 ευρώ για το σήμα.Μακάρι να δώσω λιγότερα γιατί δε θέλω να παραδώσω πινακίδες!

    • Spyros

      Δεν ξέρω τι δουλειά κάνεις … κοίτα και αυτό ….

      Φθηνά ΙΧ με πινακίδες Βουλγαρίας!

      http://autobusiness.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=129:2013-02-26-13-17-02&catid=44:questions&Itemid=93

      Σύσταση Εταιρειών

      Η ίδρυση – σύσταση νέας
      εταιρείας στη Βουλγαρία, διαρκεί από 2 εβδομάδες. Οι υπηρεσίες των εταιρειών
      που αναλαμβάνουν την ίδρυσή τους στη γειτονική χώρα περιλαμβάνουν όλες τις
      αναγκαίες καταχωρίσεις και τις εγγραφές, που επιτρέπουν στη νεοσυσταθείσα εταιρεία
      να είναι έτοιμη να ξεκινήσει την επιχείρησή της. Στα παραπάνω περιλαμβάνεται
      και η καταχώρηση στο Μητρώο BULSTAT και στο Εθνικό Οργανισμό Εσόδων

      Η ελάχιστη απαιτούμενη, από
      τον Νόμο, εγκεκριμένο κεφάλαιο είναι 2 λέβα (ευρώ 1). Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν
      να επιλέξουν ένα αυθαίρετο όνομα για την επιχείρησή τιους, εφόσον το όνομα αυτό
      είναι ελεύθερο. Πάντως με την επιλογή κάποιου εναλλακτικού ονόματος
      εξοικονομείται χρόνος. Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ
      ΣΥΣΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΜΕΤΟΧΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΣ
      ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΗΣ. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ
      ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΘΕΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ. Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ
      ΜΗ ΣΥΜΠΙΠΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ. “

    • Sciroccomaniac

      Ενημερωμένο σε βρίσκω!!!!Εκπαιδευτικός είμαι και όντως,από όσο διαβάζω στο άρθρο αυτό,υπάρχουν αρκετά “παραθυράκια” και τρόποι στο πως μπορείς να γλυτώσεις λεφτά!

    • Spyros

      Sciroccomaniac πρέπει να αρχίζουμε να ενημερωνόμαστε, γιατί
      το κράτος και ο κρατισμός έχουν γίνει ανυπόφορα.

      Διάβασε αν έχεις χρόνο …
      μόνο από ένα τομέα … και μετά σου λέει γιατί φοροδιαφεύγεις ή φοροαποφευγεις …
      [ το τέλος ταξινόμησης βάση κοινοτικής οδηγίας είναι παράνομο + πληρώνουμε και
      πρόστιμο ]

      Καταγγελίες http://autobusiness.gr/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=45&Itemid=94

      Ιδού πως «αλλάζουν» οι Οδηγίες Ρύπων!
      Απίστευτο και όμως ελληνικό! Μετά από απαίτηση του Τελωνείου
      η Διεύθυνση Μεταφορών «προσαρμόζει» τις οδηγίες ρύπων στα ΙΧ ώστε να
      εισπραχθούν τα αναδρομικά πρόστιμα!

      …. Βάσει των επίσημων εγγράφων αποδεικνύεται και έμπρακτα το
      αλαλούμ που επικρατεί στα Τελωνεία αλλά και στις Διευθύνσεις Μεταφορών καθώς
      από τη μία μεριά οι πρώτοι επιβάλλουν αναδρομικά πρόστιμα σε αυτοκίνητα που
      μπορεί να έχουν αλλάξει ιδιοκτήτες πάνω από 5 φορές και από την άλλη ζητούν από
      τις Διευθύνσεις Μεταφορών να καλύψουν με οποιοδήποτε τρόπο τις ατασθαλίες τους!
      Βέβαια μεγάλο μέρος της ευθύνης φέρουν και τα στελέχη των Διευθύνσεων Μεταφορών
      που για να μην θεωρηθεί πως κωλυσιεργούν σε βάρος του Δημοσίου αλλάζουν μέχρι
      και τις Οδηγίες Ρύπων αγνοώντας τα επίσημα έγγραφα των εργοστασίων παραγωγής
      υποταγμένες στις εντολές των τελωνείων…

      Ούτε εισαγγελέας δεν παίρνει τις αξίες των ΙΧ!
      Ούτε με εντολή εισαγγελέα δεν μπόρεσε να πάρει ο Σύνδεσμος
      Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος τις εργοστασιακές αξίες των αυτοκινήτων!

      Το θέμα των εργοστασιακών αξιών έχουμε αναφέρει πως ΑΠΟΤΕΛΕΙ
      ΜΥΣΤΙΚΟ μεταξύ των εισαγωγέων και της Υπηρεσίας Αξιών του Τελωνείου.

      «Μέλη του Συνδέσμου μας είναι εισαγωγείς αυτοκινήτων
      (μεταχειρισμένων και καινούριων). ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΟΥ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΥ, προς την
      αύτη απευθύνεται, αρμόδια κατά Νόμο Υπηρεσία για τον καθορισμό της φορολογητέας
      αξίας των εισαγομένων επί τη βάσει της οποίας οι Τελωνειακές Αρχές
      προσδιορίζουν το Τέλος Ταξινόμησης αυτών ως και του ΦΠΑ, προβαίνει σε αυτή με
      βάση τους τιμοκαταλόγους των εργοστασίων κατασκευής, που τηρούνται στο αρχείο
      της. ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΑ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ έχουν
      προσδιοριστεί διαφορετικές αξίες με συνέπεια να υφιστάμεθα οικονομικό κόστος
      καθόσον έχει καταρτιστεί η σύμβαση αγοραπωλησίας με ενδιαφερόμενους πελάτες μας
      και έχουμε συμφωνήσει το καταβλητέο τίμημα με βάση το κόστος των αυτοκινήτων
      που είχαμε ζητήσει τον τελωνισμό τους την προηγούμενη ημέρα, απ’ αυτή της
      κατάρτισης της σύμβασης. ΣΤΙΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣΕΣ ΑΞΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΥΛΛΗΒΔΗΝ
      ΚΑΙ Ο ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΩΣΤΟΣΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ
      ΦΟΡΑ ΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ STANDARD ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙ ΤΑ ACCESSORIES. Επειδή έχουμε έννομο συμφέρον, παρακαλούμε να μας
      χορηγήσετε αντίγραφα των τιμοκαταλόγων των εργοστασίων κατασκευής που υπάρχουν
      στο αρχείο σας.».

      Οφειλή Τελών σε ανύπαρκτους ιδιοκτήτες ΙΧ!

      Φοροδιαφυγή εις γνώση των τελωνειακών!

      Οφειλή Τελών σε ανύπαρκτους ιδιοκτήτες ΙΧ!

      Τελωνεία: Φόροι στα ΙΧ κατά το… δοκούν!

      To Taxisnet δέχεται την πραγματική ηλικία των ΙΧ!

      EE:Tροποποιήστε το ΤΤ για τα εταιρικά ΙΧ!

      H πραγματική ηλικία των μεταχειρισμένων ΙΧ από ΕΕ
      Ωστόσο η εφορία για να υπολογίσει το τεκμήριο διαβίωσης αλλά και το Φόρο
      Πολυτελούς Διαβίωσης που αναμένεται να καταβληθεί το 2014 ορίζει ως «ηλικία»
      ενός εισαγόμενου μεταχειρισμένου ΙΧ την ημερομηνία 1ης Αδειας Κυκλοφορίας του
      στην Ελλάδα! Παράνομο ή «μαχητό»;

      Σύμφωνα με την εγκύκλιο που έχει αποστελεί από το υπουργείο Οικονομικών σε
      όλες τις εφορίες της χώρας ειδικά για τα τεκμήρια αναφέρεται χαρακτηριστικά πως
      τα Τεκμήρια είναι Μαχητά!

      Κόστος συντήρησης αυτοκινήτου!

  • Axon

    Μην ψαρώνετε!
    Ούτε καν το πόρισμα δεν είναι ακόμα έτοιμο.
    Ας τελειώσουν πρώτα με το πόρισμα, να συντάξουν το σχέδιο νόμου (εκεί θα πέσει πολύ κόψιμο – ράψιμο σε σχέση με το πόρισμα), να επεξεργαστούν το νομοσχέδιο στην προπαρασκευαστική επιτροπή της βουλής, να μπει το νομοσχέδιο στην βουλή (άλλες τροποποιήσεις εκεί…) και όταν το ψηφίσουν και γραφτεί σε ΦΕΚ βλέπουμε….

    Απλά τώρα ρίχνουν άδεια για να πιάσουν γεμάτα
    και τις αντιδράσεις του κόσμου.

    • Mpekas2000

      nixta tha perasi ke afto….

  • jim_R22

    orees salates kanoume stin ellada idika to agouri apo ta kalitera,as kanoune oti theloune ta rompotakia tis kivernisis den prokite na mou xalasoune tin mera pleon exo anousia..ala exo na tous po kati oti prepi na gnorizoune oti me teties politikes afti tis kivernisis kai tis kathe kivernisis tha ine san konserves exoune imerominia likseos

  • MotorBreath5

    Καθε χρόνο και άλλο φορολογικό συστημα. Μονο στη Μπανανια συμβαίνει αυτό…
    Και μετα απορούν γιατι εχει πεσει η αγορά αυτοκινήτου…

  • veteran

    Τι θα γινει με τα σηματα τελικα ,θα μας τρελλανουν,ας αποφασισουν κατι τελος παντων,ας ρωτησουνε εναν ειδικο αμα δεν ξερουνε.
    ΥΓ.πρεπει να τους εχουνε πνιξει οι πινακιδες και δεν ξερουν που να τις πανε.

  • hellboy

    ημαρτον που θα παει με αυτο το γαιτανακι…

  • ΝΙΚ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΠΗΡΑΝΕ ΜΠΡΟΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ. ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 1.000 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΑΜΑΞΙ 7ΕΤΙΑΣ ΜΕ ΛΙΑΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΣΗΜΕΡΑ 3.000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ Ο ΜΕΡΣΕΝΤΕΔΑΚΙΑΣ ΤΩΝ 50.000 ΕΥΡΩ ΠΛΗΡΩΝΕΙ 320 ΕΥΡΩ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΥΠΝΗΣΑΤΕ. ΑΜΗΝ!!!!!!!

  • Insomnium

    Απο τη μια γουσταρω που σκιζουν τους τζιπατους και τους νεοπλουτους που την ειχανε δει καπως,μιλαμε ειχε γεμισει ολη η Ελλαδα πανακριβα τζιπς και μεγαλα κυβικα για να πουλανε καποιοι μουρη στον διπλανο τους(ξεβρομισαμε απο αυτους),απο την αλλη δεν συμφωνω με την φορομπηχτικη κ οριζοντια πολιτικη ποναει χερι κοψει χερι που εφαρμοζουν οι προδοτες των κυβερνησεων.

    Ας αφησουν ενα συστημα σταθερο τουλαχιστον και οχι πειραματα,αλλαγες καθε χρονο,ξαφνικα ολοι τωρα τρεχουν να παρουν diesel για οικονομια,αυριο μεθαυριο μπορει να εφευρουν καποιο νεο φορο στα diesel για να τα αρπαξουν κ απο αυτους.

  • Rabican

    θεωρω σωστο το να καθοριζεται η φορολογικη επιβαρυνση του καθενος στην αξια του αυτοκινητου. παρολαυτα οι συνεχεις εναλλαγες στον τροπο φορολογησης καλο δεν κανουν.
    επισης θεωρω οτι ακομη και αν γινει αυτο (δηλαδη να οριζονται τελη και φορος βασει αξιας), εαν προκυψει φορολογικη ελαφρυνση δεν προκειται να τη δουμε στην τσεπη μας.

    τι εννοω. αν καποιος με αυτοκιντηο 1400κυβικων και 14.000 ευρω αξια πληρωνει τωρα 240 ευρω τελη (μιλαω για πρωτη κυκλοφορια πριν το 2010), αν με τα νεα μετρα ηταν να πληρωσει 100 ευρω (λογω χαμηλης αξιας), τελικα θα ανεβασουν τις κλιμακες ωστε να πληρωσει παραπανω η τα ιδια.

    εν ολιγοις θα κανουν μια ερευνα στο ποσα αυτοκινητα κυκλοφορουν με τι αξια και με τι κυβικα, θα δουν τι εσοδα ειχαν μεχρι τωρα και προκειμενου να μη χασουν αυτα που ειχαν απλα θα ανεβασουν τους συντελεστες φορολογησης. ναι μεν θα ειναι πιο δικαιος τροπος φορολογησης (βασει αξιας) αλλα τελικα στην τσεπη μας θα μας ερχεται μια η αλλη η παραπανω. δεν τους εχω για τοσο “χαζους” ωστε να χασουν εσοδα οταν γινεται τετοια εισπρακτικη επιδρομη γενικοτερα..

  • th_1982

    Καλημέρα παιδιά,
    Ας με βοηθήσει κάποιος… θέλω να φέρω ένα αυτοκίνητο από Γερμανία και έχω μπερδευτεί με όλα αυτά που λένε, Το αυτοκίνητο που θέλω να φέρω είναι ένα Opel Astra diesel 1300 ή 1700 κκ. αλλά δεν έχω ιδέα αν με συμφέρει να το πάρω τώρα (2013) ή να περιμένω να το πάρω το 2014. Αν γνωρίζει κανείς ας με βοηθήσει με το τι τέλη ταξινόμησης θα πρέπει να πληρώσω στην κάθε περίπτωση..
    ευχαριστώ,