Αρχική Hyundai Επίσημο: Το νέο Hyundai i10


Επίσημο: Το νέο Hyundai i10

Γράφει: - , 21:14
40

72559 1 New Generation i10 1 700x466 Επίσημο: Το νέο Hyundai i10

H Hyundai μας παρουσίασε σήμερα το νέο i10. Το κορεάτικο μικρό αυτοκίνητο πόλης θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον επόμενο μήνα

H νέα γενιά του i10 ακολουθεί την γνωστή εταιρική ταυτότητα, με τον εμπρός προφυλακτήρα να φιλοξενεί μια μεγάλη εισαγωγή αέρα και όλος ο σχεδιασμός του να είναι σύγχρονος και ώριμος, όντας μια γενναία εξέλιξη του προηγούμενου.

72559 2 New Generation i10 2 700x466 Επίσημο: Το νέο Hyundai i10

Ακολουθεί αυξητική τάση στις εξωτερικές του διαστάσεις και σε σχέση με το προκάτοχο του είναι κατά 80 χλστ μακρύτερο, 65 χλστ φαρδύτερο και 50 χλστ κοντύτερο, ενώ το μεταξόνιο αυξήθηκε και αυτό κατά 5 χλστ. Κύριο όφελος αυτών είναι οι μεγαλύτεροι χώροι για τους επιβάτες καθώς και για το χώρο αποσκευών που μεγάλωσε κατά 10 λίτρα και πλέον φτάνει τα 252 λίτρα, που σύμφωνα με την εταιρία το i10 έχει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών όσο και χώρο για τα γόνατα των επιβαινόντων στη κατηγορία του.

Στο βασικό του εξοπλισμό θα διατίθεται με όλους τους αερόσακους, ABS, traction control, ESP, air condition, θερμαινόμενο δερμάτινο τιμόνι, cruise control κ.α.

72559 3 New Generation i10 3 700x466 Επίσημο: Το νέο Hyundai i10

Τέλος, δεν ανακοινώθηκαν οι κινητήρες που θα εξοπλίσουν το κορεάτικο αυτοκίνητο πόλης, αλλά το πιο πιθανό είναι το φοράει δύο βενζινοκινητήρες, έναν 3-κύλινδρο κινητήρα 1000 κ.εκ. και έναν 4-κύλινδρο 1250 κ.εκ., με τη παραγωγή του να αναμένεται να ξεκινήσει τον επόμενο μήνα στο εργοστάσιο της Hyundai στη Σμύρνη της Τουρκίας.

[Πηγή: Hyundai]

Δελτίο Τύπου

HYUNDAI MOTOR INTRODUCES NEW LEVELS OF TRUE VALUE WITH SPACIOUS AND SOPHISTICATED NEW GENERATION i10 FOR EUROPE

  • Comfort and safety equipment from segment above with best-in-class space
  • Dynamic exterior and interior styling matched to refined driving experience
  • Designed, developed and built in Europe, for European consumers

Hyundai Motor Europe has released the first picture of New Generation i10, the company’s completely-new European A-segment car.  Appearing five years after its predecessor went on sale, New Generation i10 demonstrates significant progress for Hyundai in the segment, possessing abilities and features typically only found in higher segments.  Generous levels of equipment, space and functionality, coupled with sophisticated design, refined ride qualities and a quiet cabin, set new levels of ‘true value’ for Hyundai.

Buyers of New Generation i10 will be offered the highest levels of comfort and safety equipment, with many features more common to segments above.  Available equipment such as automatic climate control, heated leather steering wheel and cruise control with speed limiter provide bigger-car comfort, while safety features include standard-fitment stability control and front curtain airbags.

Longer (+80mm), wider (+65mm) and lower (-50mm) than its predecessor, New Generation i10 provides best-in-class legroom and cargo capacity.  Front and rear passengers benefit from combined legroom of 1,890mm, while boot capacity has been boosted by more than 10% to 252 litres with all seats in place.

New Generation i10 is based on an all-new platform featuring a 5mm-longer wheelbase and relocated rear dampers that deliver more precise wheel control over all types of road surface.  To take full advantage of its enhanced dimensions, New Generation i10 has also been carefully tuned to deliver refined driving dynamics and low noise levels, for an experience close to the standard of B-segment cars.

The European Hyundai design team, led by Chief Designer Thomas Bürkle, has created a dynamic shape using fluidic sculpture, Hyundai Motor Company’s design philosophy, to emphasise the new car’s athletic proportions and generous external dimensions. The refined exterior is mirrored by a stylish interior that features high-quality materials on key surfaces.

Allan Rushforth, Senior Vice President and COO of Hyundai Motor Europe, commented: “New Generation i10 is another significant step forward for Hyundai Motor.  Every aspect of the car has been designed and rigorously developed to meet the demands and needs of European consumers.  New Generation i10 fully embodies Hyundai’s ‘true value’ proposition, bringing higher levels of features and functionality than many buyers would expect to find in a vehicle of this segment.”

As with 95% of Hyundai cars sold in Europe, New Generation i10 has been designed and developed at the Hyundai Motor Europe Technical Centre in Rüsselsheim, Germany.  New Generation i10 will become the first A-segment Hyundai to also be built in the region.

Set to enter production in September, New Generation i10 will be made at Hyundai’s factory in Ízmit, Turkey.  The annual capacity of the plant, which already produces the B-segment New i20 model, is rising to 200,000 cars, following a multi-million Euro investment in infrastructure in the region.  Once New Generation i10 goes on sale across Europe, 90% of Hyundai cars sold in Europe will be built in the region.

More information will be released ahead of New Generation i10’s debut at the Internationale Automobil-Ausstellung (IAA) in Frankfurt in September.

-Ends-

Σίγουρα θα σε ενδιαφέρουν

  • teo

    Πολύ πιο ωραίο από το σημερινό.Το πίσω μέρος φέρνει το yaris πρώτης γενιάς.Αλλά, για άλλη μια φορά η Hyundai έγραψε.Για μένα, το πιο όμορφο από όλα τα μικρά. Ελπίζω και από μέσα να είναι το ίδιο ενδιαφέρον.

    • koss

      Δες σε αυτό το βίντεο από το ινδικό Autocar που οδηγούν το καινούργιο i10 σε φάση δοκιμών και φαίνεται το εσωτερικό ,η κονσόλα και ο πίνακας οργάνων.

      http://www.youtube.com/watch?v=Xxq-sDG3wuo

    • hellboy

      για τγην αγορα της ινδιας. αλλα σπεκς και αλλα υλικα !!!!!και φυσικα αλλη τιμη-ποιο φτηνο

    • koss

      Σίγουρα τα υλικά και τα σπεκς θα είναι διαφορετικά αλλά η σχεδίαση θα είναι ίδια με αυτά που θα έρθουν Ευρώπη.

    • MitsosDaBest13

      Πιο όμορφο από το προηγούμενο i10 είναι, αλλά όχι και από όλα τα μικρά…

      Από πίσω είναι μαύρο χάλι… Αηδία!

  • veteran stingray

    Θα κατασκευαζεται στην ΣΜΥΡΝΗ της τουρκιας……ας τους ενισχυσουμε λοπον τους ”φιλους”μας….

    • teo

      Αφού φίλε μου εμείς είμαστε κόπανοι(κυβερνώντες), και τις εποχές που κάναμε κάτι οι συνδικαληστές τους έδιωξαν όλους, τώρα θα ενισχύουμε τους “φίλους” μας. Δυστυχώς….

    • veteran stingray

      ειναι λυπηρο…….

    • apo

      δηλαδή χώρες όπως Βρετανία, Ιταλία, Γαλλία, Κορέα κ.α. είχαν λιγότερο ισχυρά συνδικάτα εκείνη την εποχή? πάντως τώρα που δεν υπάρχουν εργασιακά δικαιώματα και οι μισθοί έφτασαν στον πάτο μπορούμε να ανταγωνιστούμε τους χαρούμενους εργάτες της Κίνας (1/4 της παγκόσμιας παραγωγής αυτοκινήτων )..

    • teo

      Ίσα-ίσα φίλε.Τα συνδικάτα σε αυτές τις χώρες ήταν και είναι πολύ ισχυρά. Αλλά η μεγάλη διαφορα ήταν, ότι εμείς εδώ τα κομματόσκυλα των συνδικάτων εκβίαζαν συνέχεια την εκάστοτε εταιρεία ότι θα προβούν σε απεργίες, και για να μην συμβεί αυτό τους τα έχοναν χοντρά. Μία δύο τρείς συκώθηκαν και έφυγαν, και εδώ που τα λέμε καλά έκαναν….

    • hellboy

      apo φιλε μου θα σου πω κατι πολυ μεχρι το 1984 ειχαμε εργοστασια(χαλια,μηχανηματα υψηλης τεχνολογιας και ακριβειας,μικρες αυτοκινητοβιομηχανιες) λοιπων ηρθε ο Α.Γ.Παπαντρεου και κατεστρεψε ολα αυτα με ενα νομο που ουσιαστικα κανει συνιδιοκτητη το κρατος(45% των κερδον σε φορο) επισης οταν ηρθε η νισσαν το 1986 και παρουσιασε το εργοστασιο στον βολο τοτε ξεκινησε η αντιστροφη μετριση του….οταν τα συνδικατα απαρτηζωνται απο κοματοσκυλα που κοιτανε και πρατων οπως παει η γραμμη του κομματος και οχι απο ανθρωπους που κοιτανε το συμφερον των συνεργατων τους……..στην αγγλια ιταλια γαλλια κορεα τα συνδικατα δεν εχουν κοματικη ταυτοτητα οπως εδω.εκει βλεπουν το συνολικο κερδος ΟΛΩΝ των εργαζωμενων.
      θα σου πω κατι για να καταλαβεις.εχεις δει πρωην προεδρο συνδικατου στην ΕΕ Βουλευτη?????οχι. στην χωρα μας ο πρωην προεδρος του συνδικατου της δεη αυτη την στιγμη ειναι βουλευτης του πασοκ.και φυσικα υπηρξαν και αλλοι ανα το παρελθον που πηραν αλλες θεσεις-πχ προεδρος στην δεη πρωην συνδικαλιστης(πασοκ επισης).
      οταν η κυβερνηση δεν δινει βαση στον λαο και κοιτα το πως θα τσεπωσει περισσοτερα αυτα συμβενουν.
      οι τουρκοι για να το καταλαβουν επρεπε να πεσον μια φορα στα δοντια του ΔΝΤ 2002 και αλλη μια εικαζετε οτι θα πεσουν τωρα.αλλα τωρα θα βγουν ποιο ευκολα απο οτι το 2002 γιατι εχουν 10 εργοστασια που απασχολουν αρκετο κοσμο εχουν την παραγωγη ανταλακτικων του F16 γιατι εχουν μερος στην κατασκευη του JSF-35(3-4%) γιατι οι τουρκοι μετα την πτωση και το μνημονιο βρηκαν τροπο να γινουν ανταγωνιστικοι βρηκαν τροπο να κανουν αναπτυξη.εδω και 200000000χρονια να τους αφησεις δεν θα κανουν αναπτυξη ποτε!!!!!!!!!!!!!!

    • apo

      Εντάξει το κατάλαβα.. 1.συνδικαλισμός ίσον φωτόπουλος και 2.όλα τα στραβά συμβαίνουν σε αυτό τον τόπο.. η συζήτηση με τόσο διαφορετικές αφετηρίες είναι αδύνατον να καταλήξει κάπου αν δε γίνει πρόσωπο με πρόσωπο και με τη συνοδεία σεβαστής ποσότητας τσιπουρου-ρακης..

    • hellboy

      προσφατο παραδειγμα εφερα τον τυπακο. που εβγενε και φωναζε για τους εργαζωμενους και στο τελος εκανε αυτα που εκραζε…δεν σου ειπα οτι ειναι ισα ολοι αλλα απο την στιγμη που υπαρχουν κοματοσκυλα δεν υπαρχει συνδικαλισμος.
      τα στραβα φυσικα και συμβενουν σε αυτον τον τοπο.οταν το 1974 περνεις ενα Οργανομενο κρατος με 10% αναπτυξη και το νουμερο 3 σε αναπτυξη παγκοσμιος και σε μολις 10 χρονια το καταστρεφεις. κακο δεν ειναι?(προσεξε δεν κραταω οσα κακα λεγωνται οτι συνεβησαν τοτε 67-74 βλεπω τα θετικα του κρατους)
      οταν το 1974 η αεργια(οπως σωστα λεγετε και οχι ανεργια) ηταν στο 0,1% και ολοι οι μισθοι ηταν λογικοι για την εποχη και οχι πεινας(βλεπε απο το 2009 και μετα).
      οταν ολα λειτουργουσαν ρολοι στην χωρα που λεμε ελλαδα με εξαγωγη χαλιων σε ολο τον κοσμο εξαγωγη τεχνολογιας και ξαφνικα καπουτ……
      ξερεις οτι μεχρι το 1984 υπηρχαν κατασκευαστες οχηματων στην χωρα μας-ακομα και ο σαρακακης κατασκευαστης ηταν.
      το ξερεις οτι εχουμε μια βιομηχανια αυτοκινητων που φυτοζωει(ελβο) που με την τεχνογνωσια των τοσων ετων κατασκευαζωντας τα μερσεντες 240-290 θα μπορουσε να σχεδιασει ενα οικονμικο αγροτικο η τζιπ η ενα οχημα πολης οπως ειχε γινει το 1999 αλλα εγκαταλειφτηκε η ιδεα του αλετις.(συνοπτικα τι υπηρχε και τι εκλεισε το 1984. http://ellas2.wordpress.com/2011/04/26/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%85%CF%84/)

      να με συμπαθας αλλα δεν ειμαι φιλος με το αλκολ,το η συζητηση πρεπει να γινει προσωπο προσωπο συμφωνω αλλα δυσκολα μιας και μιλαμε απο την μια αλλη ακρη της χωρας ο μεν και απο την αλλη ο δε!!
      τελος παντων,η συζητηση γνετε μεσα στις ακρες χοντιρκα!
      πω παλι παρλαπιπιασα!!!χαχαχαχ!:)

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Πολύ σωστός!!!Όταν το Κράτος κυνηγά την επιχειρηματικότητα και θέλει συνεταιριλίκια στα κέρδη υπερφορολογώντας, μα στις ζημιές(αναδουλιές) κάνει την παλαβή χαός μόνο έρχεται.

  • LefterisKa.Ch

    μπορω να πω οτι ειναι το ποιο ομορφο μικρο που κυκλοφορει!!!

    • GF077

      Υπερβολικός. Το 500αρακι είναι το ομορφότερο αλλά είναι γούστα αυτά.

    • hellboy

      με 18-20χιλιαρικα οχι δεν ειναι ομορφο.με συνχωρεις.

    • GF077

      δεν έχουν όλα 18-20 χιλ. με ξανασυγχωρείς…για ξαναδες τις τιμές…

    • hellboy

      ρε συ να παρεις την αδεια εκδοση δεν λεει. πρεπει να εχει 2-3 πραγματακια!
      το i10 ερχετε στα 11 χιλιαρικα με φουλ εξτρα εξοπλισμο!
      μερα που ειναι σε συνχωρω!!!!!!χαχαααχα!:)

    • LefterisKa.Ch

      αυτο ακριβος το 500 ειναι “premium” μικρο!! ενω το i10 οχι!

  • http://autoblog.gr Mika

    Πολυ ομορφο…..Μ αρεσει….Nicely done…

  • koss

    Όμορφο αλλά το σχήμα του σαν Fordίζει λίγο!

    • veteran stingray

      την παλια A class μου θυμιζει στο προφιλ.

    • veteran stingray

      αυτη…

    • koss

      Εμένα μου θύμισε κάτι από B-max ειδικά μπροστά

    • veteran stingray

      μη λες σου θυμισε,σχεδον ιδιο ειναι,δεν το ειχα προσεξει!!!!!!

    • koss

      Το είπα έτσι για να μην φανώ κακός!!! ;);) :)

    • veteran stingray

      :):):)

  • hellboy

    major upgrade σχεδιαστικα για το i10!!!well done!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Ωραίο και πολύ όμορφο το νέο i10 και πολύ καλύτερο απ το προηγούμενο. Μου θύμισε το πρώτο i30 και το υπάρχον Seat Ibiza το 5θυρο. Μπράβο Hyundai! Προτιμώ πιο πολύ το νέο i30 λόγω του ότι είναι μεγαλύτερο κ αθλητικότερο κ ωραιότερο εμφανισιακά κ πιο καλύτερο.

    • Γιάννης

      Το i30 είναι άλλη κατηγορία αμάξι, χωρίς φυσικά να διαφωνώ με αυτά που αναφέρεις για αυτό (άλλωστε είμαι και κάτοχός του!).
      Το i10 είναι καθαρά αυτοκίνητο πόλης, άντε και για μια κοντινή βόλτα μέχρι Χαλκίδα ή Σούνιο…

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Το ξερω είναι στα μικρομεσαία κ το προτιμω γιατι ειναι μεγαλυτερο πιο ανετο πιο ολοκληρωμενο κ καλό κ πιο ποιοτικό με αθλητικοτερη ωραιοτερη εμφανιση.

    • Γιάννης

      Απλώς το ανάφερα διότι είναι δύσκολο να συγκριθούν μεταξύ τους, καθώς καλούνται να καλύψουν διαφορετικές ανάγκες…

  • $teve!!

    Αρκετα καλυτερο απο το προηγουμενο.Αναμενεται να κανει και αυτο τρελες πωλησεις.

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Φαίνεται αρκετά πιο όμορφο, θα το δούμε και στην πράξη εντός λίγων μηνών

  • abtmps

    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!Σε diesel θα βγει???

    • Γιάννης

      Ναι. Στα 1.1 λίτρα.

  • Γιάννης

    Εάν ποιοτικώς είναι τόσο καλό όσο το νέο i30, τότε η επιτυχία του είναι σίγουρη…

    • abtmps

      Θα ειναι ουτως η αλλως κια τοσο ομορφο!!ΟΚ φιλε Γιαννη,θα βγει ντιζελ…στην Ελλαδα να ερθει ειναι το θεμα,μην το κανουν οπως στο Picanto!

    • Γιάννης

      Φίλε μου πιστεύω πως θα έρθει στην Ελλάδα, άλλωστε η οικονομία στην κατανάλωση είναι πλέον το ζητούμενο για όλους μας…