Η Toyota ετοιμάζει πιο δυνατή έκδοση του GT86

,
189
2864

toyota gt-86

Για άλλη μία φορά, η Toyota μέσω του Tetsuya Tada, απασχολεί τα μέσα και «μπριζώνει» τους fans. Ο Γιαπωνέζος κατασκευαστής έμμεσα ήδη έχει δώσει διάφορα concepts με βελτιωμένους κινητήρες, όπως το supercharged TRD στις Η.Π.Α. και το twin-charged Gazoo Racing. Όμως πάντοτε τόνιζε πως αυτά τα οχήματα ήταν μόνο και μόνο για να επιδειχθούν κρυμμένες δυνατότητες του κινητήρα που ωστόσο δεν ήταν για μαζική παραγωγή. Τώρα, ο Tada, επιτέλους παραδέχθηκε πως η ομάδα του ετοιμάζει διάφορους τρόπους αύξησης της απόδοσης του κινητήρα, ένας εκ των οποίων σίγουρα θα βρει τον δρόμο για το engine bay του GT86.

Έχουμε ήδη δοκιμάσει όλες τις πιθανότητες και υπάρχουν αρκετά πρωτότυπα που δοκιμάζονται στις εγκαταστάσεις της Toyota αυτή τη στιγμή. Ένα πρωτότυπο είναι υπερτροφοδοτούμενο, ένα έχει κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού και το τελευταίο έχει ένα ειδικό υβριδικό σύστημα. Όλες οι πιθανότητες εξετάζονται

Ο Tada δεν μπορούσε φυσικά να αποκαλύψει περισσότερες πληροφορίες αλλά πηγές αναφέρουν πως η επιλογή μεγαλύτερου κυβισμού είναι ένας κινητήρας 2,5 λίτρων με απόδοση περίπου 250 ίππων. Προφανώς, αυτή η επιλογή είναι η πιο συμφέρουσα για την εταιρία ενώ ταυτόχρονα διατηρεί τον χαρακτήρα του 86 και μειώνει το ενδεχόμενο stress του συστήματος μετάδοσης, το επιπλέον βάρος και την πολυπλοκότητα που έχουν οι άλλες δύο εναλλακτικές. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως η περίπτωση του turbo ή του υβριδικού συστήματος εξελίσσονται εις μάτην καθώς το πιο πιθανό είναι να τοποθετηθούν στην επόμενη γενιά του μοντέλου.

Παρεμπιπτόντως, ο Tada δήλωσε πως ο αντικαταστάτης του 86 είναι ήδη σε εξέλιξη και υπαινίχθηκε πως θα είναι εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο από το τωρινό, πιθανώς ακόμα και χωρίς τον boxer κινητήρα. Αυτό αν αληθεύει λέει πολλά για το μέλλον της συνεργασίας ToyotaSubaru. Τέλος, μην ξεχνάτε πως η Toyota έχει ήδη επιβεβαιώσει τις φήμες πως εξελίσσει έναν νέο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα που λογικά θα κινεί το μικρό SUV της Lexus. Ποιος ξέρει, ίσως μετά από το SUV, καταλήξει και κάτω από το καπό του 86. Ο χρόνος θα δείξει.

[Πηγή: smh.drive.com.au]

Το Autoblog.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο, θεωρώντας ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει πως υιοθετεί τις απόψεις αυτές, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα εριστικά και υβριστικά σχόλια που δεν σχετίζονται με τη θεματολογία του άρθρου, όπως και εκείνα που οδηγούν σε προσωπικές αντιπαραθέσεις θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης.