Το Rally Ακρόπολις ίσως δεν θα βρίσκεται στο καλεντάρι του WRC του 2014

Σχετικά άρθρα

acropolis

Το Rally Acropolis ίσως δεν υπάρχει στο καλεντάρι του 2014 (θα είναι το 60ο rally), αφού στο πρόχειρο καλεντάρι την θέση του εθνικού μας αγώνα την έχει πάρει η Πολωνία. Ο υπεύθυνος της FIA για το WRC, Jarmo Mahonen, ο οποίος άφησε να διαρρεύσει το προσχέδιο, υποστηρίζει πως η Διεθνής Ομοσπονδία θα πάρει την τελική της απόφαση τον Σεπτέμβριο, αν και οι φήμες ήδη αναφέρουν πως το προσχέδιο θα διαφέρει μόνο σε ότι αφορά τις τελικές ημερομηνίες (εκτός από τον πρώτο αγώνα στο Μόντε Κάρλο).

O Mahonen ανέφερε πως η αιτία που το Rally Acropolis δεν βρίσκεται στο καλεντάρι είναι τόσο λόγω της οικονομικής κρίσης όσο και της μέτριας εικόνας του περσινού αγώνα, ενώ ο πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, Jean Todt δεν έχει δηλώσει κάτι για το θέμα. Συγκεκριμένα ο Mahonen δήλωσε:

Οι Έλληνες διοργανωτές έχουν εργαστεί σκληρά για να συγκεντρώσουν υποστήριξη για αυτό που υπόσχονται πως θα είναι ένας πολύ καλός αγώνας την επόμενη σεζόν. Όλοι γνωρίζουμε για την οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα και απλά παρουσιάζουμε προτάσεις. Καμία απόφαση δεν έχει ληφθεί. Έχουμε το πρώτο ημερολόγιο τώρα και είμαστε στο στάδιο της διαμόρφωσης του. Ότι και να γίνει σας θυμίζουμε ότι αυτό είναι μια μεταβατική περίοδος, δεν ψάχνουμε για ριζικές αλλαγές.

Επίσης σημαντικό ρόλο στην αφαίρεση του “Rally των Θεών” από το καλεντάρι του WRC είναι και η κόντρα που υπάρχει ανάμεσα στην ΕΛΠΑ και στην παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, με την ΕΛΠΑ να έχει η ίδια την άδεια τέλεσης των αγώνων και την εκπροσώπηση της FIA στην Ελλάδα (Pouvoir Sportif) λειτουργώντας ως εκπρόσωπος στη FIA, η δε παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου έχει αναλάβει την διοργάνωση των ελληνικών αγώνων. Η παγκόσμια Ομοσπονδία όμως, με την υποστήριξη της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, θέλει να πάει το Pouvoir Sportif από την ΕΛΠΑ, η οποία όπως είναι φυσικό, αρνείται να την δώσει.

Η ΕΛΠΑ διοργανώνει το Acropolis σε συνεργασία με την εταιρεία Celeritas, αλλά η πρώτη χρωστά στη FIA εδώ και τρία χρόνια 85.000 ευρώ, κάνοντας τους ανθρώπους της ομοσπονδίας να μην είναι χαρούμενοι με αυτό. Τόσο η ΕΛΠΑ, όσο και η Celeritas διαβεβαιώνουν πως τα χρήματα θα δοθούν και πως πρέπει να περιμένουμε έως τις 26 του Σεπτέμβρη για να δούμε αν τελικά ο Εθνικός μας αγώνας βρίσκεται μέσα στο καλεντάρι της επόμενης χρονιάς.

Για το 2014 η παγκόσμια ομοσπονδία απαιτεί από κάθε διοργανώτρια χώρα 440.000 ευρώ για να ενταχθεί στο καλεντάρι, την ώρα που το 2013 το ποσό αυτό ήταν 280.000 ευρώ, ενώ το 2012 “μόλις” 180.000 ευρώ. Το θέμα είναι αρκετά πολύπλοκο με την ΕΛΠΑ, την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού αλλά και τη FIA να πρέπει να βάλουν νερό στο κρασί τους, ώστε ο εθνικός αγώνας να γίνει.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Οι νέες τιμές των διοδίων στην Εγνατία

Αύξηση κατά μέσο όρο 30-35% προβλέπει η κοινή υπουργική απόφαση, που δημοσιεύτηκε χθες στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (ΦΕΚ) και που υπογράφουν οι υπουργοί Υποδομών...

Άμεση ενημέρωση της ΑΑΔΕ από τις εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών και τα διυλιστήρια για παραβάσεις πρατηρίων

Στην εξειδίκευση των μέτρων που υποχρεούνται να λαμβάνουν οι ίδιες οι εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών προϊόντων και τα διυλιστήρια, σε σχέση με τα πρατήρια καυσίμων,...

To νέο Suzuki Swift ήρθε στην Ελλάδα [Τιμές]

Η τέταρτη γενιά του ιαπωνικού μοντέλου βρίσκεται στη χώρα μας και είναι ήδη διαθέσιμο, με την εισαγωγική εταιρία να ανακοινώνει σήμερα τις τιμές του...
Autoblog.gr