Έκθεση Φρανκφούρτης 2013: Renault Initiale Paris Concept

Σχετικά άρθρα

Renault Initiale Paris Concept (6)

Παρουσιάσεων συνέχεια από την έκθεση της Φρανκφούρτης όπου η Renault μας παρουσίασε το Initiale Paris Concept που αποτελεί σε μεγάλο βαθμό preview για τον αντικαταστάτη του Espace.

Εμφανισιακά, είναι σίγουρα αρκετά πιο ελκυστικό από το απερχόμενο Espace. Το Initiale Paris Concept έχει αρκετά χαμηλωμένη γραμμή οροφής και πατάει σε τεράστιες ζάντες 22 ιντσών, χαρακτηριστικό που είναι μάλλον λογικό να υποθέσουμε πως δεν θα περάσει στην παραγωγή… Μετράει 4,85 μέτρα σε μήκος και στη μορφή που έχει αυτή τη στιγμή, μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 4 άτομα, κάτι που επίσης θα αλλάξει μέχρι να βγει στην παραγωγή. Μία διάταξη 5+2 είναι η πιο πιθανή λύση. Διαθέτει full LED φωτισμό καθώς και LED φώτα ημέρας ενώ στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα είναι τοποθετημένα τόσο στον οριζόντιο όσο και τον κάθετο «άξονα». Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως ενώ έχει περίπου ίδιες διαστάσεις με το Espace, το Initiale Paris είναι κατά 250 κιλά ελαφρύτερο από αυτό, λόγω της νέας αρθρωτής πλατφόρμα CMF Είναι concept βέβαια οπότε θα πρέπει να περιμένουμε πριν αρχίσουμε να πανηγυρίζουμε.

Renault Initiale Paris Concept (4)

Ανοίγοντας τις πόρτες, το εσωτερικό είναι εξαιρετικά φωτεινό ενώ το ηχοσύστημα της Bose με τα 32 (!!) ηχεία και τα 2(!!!) subwoofers κλέβει την παράσταση. Η κονσόλα φιλοξενεί δύο οθόνες που δείχνουν πληροφορίες και videos σημείων ενδιαφέροντος ενώ το πάτωμα είναι μία μίξη ξύλου και αλουμινίου. Η τρίτη σειρά της καμπίνας των επιβατών είναι απλά ένας πάγκος που σχηματίζεται από ανεξάρτητα, κινητά κομμάτια.

Renault Initiale Paris Concept (10)

Κάτω από το καπό του Initiale Paris είναι ένας «λογικός» dCi 130 diesel κινητήρας με ροπή που φτάνει τα 400Nm. Η Renault λέει πως ο εν λόγω κινητήρας είναι κατά 25% πιο οικονομικός σε σύγκριση με κάποιον άλλον diesel παρόμοιων επιδόσεων ενώ εκπέμπει 40gr/km λιγότερο CO2. Ο κινητήρας διαθέτει ένα μικρό turbo που βοηθά όταν η βελόνα είναι χαμηλά στο στροφόμετρο και ένα δεύτερο turbo που ενεργοποιείται σε υψηλότερες ταχύτητες. Το σύνολο συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο EDC αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με shift-by-wire έλεγχο, τεχνολογία δανεισμένη από τον κόσμο της Formula 1.

[Πηγή: Renault]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Η RENAULT ΣΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ 2013
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Η Renault παρουσιάζει το Initiale Paris. Πρόκειται για το 6ο πρωτότυπο της σχεδιαστικής στρατηγικής που εγκαινίασε ο διευθυντής βιομηχανικού σχεδιασμού Laurens van den Acker. Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία με τη δημιουργικότητα, το νέο αυτό πρωτότυπο αναμένεται να αντικαταστήσει το Espace, με μια έκδοση που ονομάζεται Initiale Paris, και ενσωματώνει τόσο την εμπειρία, όσο και τις φιλοδοξίες της μάρκας στην κατηγορία premium.
Τα 6 πρωτότυπα μοντέλα, που για πρώτη φορά εκτίθενται μαζί, εκφράζουν σαφώς αυτή τη νέα σχεδιαστική ανανέωση της μάρκας, μέσω της στρατηγικής «Λουλούδι της ζωής» όπου κάθε πέταλο εκπροσωπεί μια έννοια που αποτέλεσε έμπνευση για το σχεδιασμό κάθε μοντέλου της Renault. Εκτός από τα μοντέλα παραγωγής, η Renault, με τους 11 Παγκόσμιους τίτλους στην F1, παρουσιάζει στη Φρανκφούρτη τον νέο κινητήρα F1 2014, αλλά και τη συμμετοχή της στους ηλεκτροκίνητους αγώνες. Ποιός άλλος εξάλλου, εκτός από τον πρωτοπόρο και ηγέτη στην Ευρωπαϊκή αγορά οχημάτων μηδενικών ρύπων, θα μπορούσε να δείξει το δρόμο?

ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ INITIALE PARIS.
Η ΤΕΧΝΗ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ

Η Renault ανοίγει 3 καινούργια μονοπάτια, με την παρουσίαση του Initiale Paris. Με την πρώτη του παρουσίαση στη Φρανκφούρτη, το πρωτότυπο :
– αντιπροσωπεύει το 6ο «πέταλο» της σχεδιαστικής φιλοσοφίας «Λουλούδι της ζωής» , εκπροσωπώντας τη “Σοφία”, και εκφράζοντας την ευρύτητα του πνεύματος,
– αποτελεί τη νέα εκδοχή του Espace,
– ενσωματώνει τόσο την εμπειρία, όσο και τις φιλοδοξίες της μάρκας στην κατηγορία premium.

Initiale Paris το πρωτότυπο που ενσαρκώνει το 6ο ‘πέταλο’ της σχεδιαστική στρατηγικής της Renault
Η σχεδιαστική στρατηγική της Renault με τον τίτλο “Λουλούδι της ζωής”, αντιπροσωπεύει τα στάδια της ζωής των πελατών, ξεκινώντας από τον έρωτα, συνεχίζοντας με την ανακάλυψη του κόσμου, με τη δημιουργία οικογένειας και την επαγγελματική σταδιοδρομία και καταλήγοντας στην ευρύτητα του πνεύματος και στη σοφία.. Η νέα σχεδιαστική στρατηγική της Renault χρησιμοποιεί μια έντονα συναισθηματική γλώσσα με απλό και οικείο ύφος.

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ : ΕΝΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
Είναι σπάνιο για μία μάρκα, να παρουσιάζει ταυτόχρονα, 6 πρωτότυπα στο περίπτερό της. Με αυτόν τον τρόπο, η Renault εκφράζει την ολοκλήρωση ενός κύκλου, και την επιτυχία της ανανέωσης στο σχεδιασμό της. Η έκθεση βάζει το κάθε στάδιο της ζωής σε μια νέα προοπτική, φέρνοντας στους επισκέπτες μερικά απλά στοιχεία-κλειδιά ώστε να προσεγγίσουν και να κατανοήσουν πιο εύκολα τη μάρκα.
Η Renault σχεδιάζει μοντέλα για κάθε φάση της ζωής.
Πάνω σε αυτή τη φιλοσοφία γεννήθηκε μία σχεδιαστική στρατηγική που χτίζει ισχυρούς δεσμούς με τους πελάτες μας.
Τα έξι «πέταλα» του κύκλου ζωής, έχουν πλέον αποκαλυφθεί :
Έρωτας: Η ζωή ξεκινά μόλις ερωτεύεσαι, μια θεμελιώδης φάση που ενσαρκώνεται από DeZir.
Ανακάλυψη: Ύστερα έρχεται η στιγμή της ανακάλυψης του κόσμου από το ζευγάρι, στάδιο που αντιπροσωπεύεται από το Captur, ένα χαρακτηριστικό crossover μοντέλο.
Οικογένεια: Στη συνέχεια, τη σκυτάλη παίρνει η δημιουργία οικογένειας, με το R-Space, που εκφράζει την έννοια του minivan και του οικογενειακού αυτοκινήτου.
Εργασία: Σημαντικό κομμάτι της ζωής κατέχει και η επαγγελματική δραστηριότητα, που ενσαρκώνεται στο ελαφρύ επαγγελματικό Frenzy, και τις εμπειρίες που προσφέρει και στον ελεύθερο χρόνο.
Διασκέδαση: Τα πρωτότυπα Twin’Z και Twin’Run είναι σχεδιασμένα για να μας κάνουν να περνάμε ακόμη πιο όμορφα στον ελεύθερο χρόνο μας και να διασκεδάζουμε.
Σοφία: Σε κάποια φάση της ζωής μας αποζητάμε την ηρεμία, και θέλουμε να απολαύσουμε πλήρως τις χαρές της ζωής. Το πρωτότυπο Initiale Paris, που κάνει πρεμιέρα στη Φρανκφούρτη, ενσαρκώνει την ευρύτητα του πνεύματος, την ευχαρίστηση και τις απολαύσεις που σχετίζονται με ένα μοντέλο που ανήκει στην κατηγορία των premium οχημάτων.
“Με τη δημιουργία άμεσων δεσμών μεταξύ πρωτοτύπων και μοντέλων παραγωγής, η Renault ανταποκρίνεται στην υπόσχεσή της για σχεδιασμό απλών, όμορφων και φιλικών αυτοκινήτων που μιλούν στα συναισθήματα ”
Axel Breun – Επικεφαλής σχεδιασμού πρωτοτύπων και εκθεσιακών μοντέλων

Η “Σοφία” αποτελεί το 6ο πέταλο της συγκεκριμένης στρατηγικής, και παρουσιάζεται στη φετινή διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης. Ενσαρκώνεται από Initiale Paris, που εκφράζει την καλλιέργεια, την ευρύτητα του πνεύματος και την τέχνη να απολαμβάνει κανείς να ευχαριστιέται τη ζωή και να απολαμβάνει μέσω των αισθήσεων του τις χαρές της. Με αυτό το σκεπτικό οι σχεδιαστές της Renault δημιούργησαν το Initiale Paris, μία εντελώς νέα προσέγγιση της έννοιας του ταξιδιού στην πρώτη θέση που συνοδεύεται από όλες τις συγκινήσεις που απορρέουν από αυτή την εμπειρία.

“Το Initiale Paris είναι το έκτο πρωτότυπο της σχεδιαστικής στρατηγικής της Renault. Αποτελεί μία πρόγευση του μοντέλου που θα αντικαταστήσει το Espace, ενσωματώνοντας το όραμα της Renault για τα μοντέλα της κατηγορίας premium.”
Laurens van den Acker – Διευθυντής βιομηχανικού σχεδιασμού της Renault

Εξωτερικός σχεδιασμός που συνδυάζει τις ρευστές γραμμές με τη στιβαρότητα. Αναβαθμισμένο εσωτερικό με high tech χαρακτήρα
“Το πρωτότυπο Initiale Paris είναι ότι καλύτερο έχει να επιδείξει σήμερα η Renault, θέτοντας στην υπηρεσία των αισθήσεων το στυλ και τις καινοτομίες.”
François Leboine – Σχεδιαστής του Initiale Paris

Εξωτερικός σχεδιασμός: ρευστότητα , δυναμισμός, χρώμα και φώς
Το Initiale Paris είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο (4.85μ. μήκος). Πολυτελές χωρίς να είναι υπερβολικό, το νέο πρωτότυπο διαθέτει εντυπωσιακούς χώρους στο εσωτερικό του. Ο σχεδιασμός του αμαξώματος, εκφράζει άμεσα:
– Την έντονη προσωπικότητα ενός σεντάν, με τη χαρακτηριστική του μάσκα και τις δυναμικές γραμμές του,
– το χαρακτήρα ενός SUV, με τους μεγάλους τροχούς των 22’’ και τα φαρδιά φτερά,
– και τη φωτεινότητα και τους χώρους ενός minivan, με τις τεράστιες γυάλινες επιφάνειες και την πρωτοποριακή οροφή που λούζει την καμπίνα με φώς.
Οι ρευστές και μοντέρνες σχεδιαστικές γραμμές στο αμάξωμα του Initiale Paris είναι εμπνευσμένες από τον κόσμο της αρχιτεκτονικής και της αεροναυπηγικής, δύο τομείς που συνδυάζουν αρμονικά τη στιβαρότητα και την ανάλαφρη αίσθηση. Το σχήμα των πλευρικών παραθύρων θυμίζει έντονα φτερό. Το πίσω παράθυρο που παραπέμπει σχεδιαστικά στο πίσω φτερό αεροπλάνου, διαθέτει ηλεκτρικά αεροδυναμικά πτερύγια ακριβώς όπως αυτά ενός αεροπλάνου, τονίζοντας με τον τρόπο που κινούνται, ακόμα περισσότερο το σοφιστικέ χαρακτήρα του σχεδιασμού.
Η αρμονία ανάμεσα στη στιβαρότητα και την ανάλαφρη κατασκευή τονίζεται και από την ύπαρξη ενός ιδιαίτερα έντονου λογότυπου που απαντάται σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου. Το λογότυπο, με τις έντονες ακμές και τη μορφή διαμαντιού, θυμίζει αρχιτεκτονική κατασκευής μίας κυψέλης μελισσών. Θα το συναντήσει κανείς στη μάσκα, στους τροχούς, και στις πλευρές του αμαξώματος, ενώ συνδετικός κρίκος με το εσωτερικό είναι η ύπαρξη του λογοτύπου στα μαρσπιέ των πίσω θυρών.
Η δομή του αμαξώματος θυμίζει έντονα το σκελετό ενός αεροπλάνου, ενώ θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι παραπέμπει και στην αρχιτεκτονική του Grand Palais και του Πύργου του Eiffel, εμβληματικά μνημεία που αντιπροσωπεύουν με απαράμιλλο τρόπο την Παριζιάνικη κομψότητα. Αλλά ο μεγαλύτερος φόρος τιμής στο Παρίσι αποδίδεται με τον εξαιρετικά πρωτότυπο συνδυασμό αλουμινίου και πλεξιγκλάς στην οροφή. Ξεχωρίζει έντονα από το κυρίως αμάξωμα, με μορφή χάρτη του Παρισιού, εμφανίζοντας τα διαμερίσματα της πόλης, τις λεωφόρους και τον Σηκουάνα. Το τεχνολογικό αυτό επίτευγμα, με το καταπληκτικό αισθητικό του αποτέλεσμα, δίνει το στίγμα της ταυτότητας του νέου “Initiale Paris” ειδικότερα, αλλά και της Renault γενικότερα, δεδομένου ότι στις όχθες του Σηκουάνα, γεννήθηκε ο βιομηχανικός κολοσσός της Renault. Και εκτός αυτού, ποια πόλη σε ολόκληρο τον κόσμο, εκτός από το Παρίσι ενσωματώνει καλύτερα το Γαλλικό τρόπο της χαράς της ζωής, και το εκλεπτυσμένο γούστο ή την πολυτέλεια ?

ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ RENAULT ΓΙΑ ΤΑ PREMIUM ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Η σχεδιαστική ομάδα της Renault, δεν χρειάστηκε δεύτερη σκέψη για να αντλήσει την έμπνευσή της σε τομείς εκτός από αυτόν του αυτοκινήτου. Κάθε φορά που ανακαλούσε στοιχεία από σχέδια κλασικών πολυτελών αυτοκινήτων, φρόντιζε να τους δίνει μια φρέσκια και πρωτότυπη οπτική. Και συνεχώς καθοδηγούνταν από το ιδιότυπο γαλλικό πνεύμα που λατρεύει τις προκλήσεις και θέλει να αλλάζει το κατεστημένο.
Οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν από την αεροναυπηγική καθώς και από την τέχνη του σχεδιασμού των μοντέρνων και πολυτελών επίπλων – δύο κόσμων που συνδυάζουν τα κομψά και εκλεπτυσμένα σχήματα με το έντονο στοιχείο της ζωντάνιας, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τη ζεστασιά, τη φιλικότητα, τη φωτεινότητα και τους χώρους.
Η χρήση αλουμινίου και ξύλου, δεν είναι σπάνια στην αυτοκινητοβιομηχανία, στο Initiale Paris όμως επιτυγχάνεται ένας πιο «ώριμος» και πιο δυναμικός συγκερασμός των δύο αυτών υλικών. Οι λεπτομέρειες χρωμίου έχουν σατινέ υφή, ενώ οι ματ ξύλινες επενδύσεις αποτελούνται από στρώσεις φύλλων ξύλου για περισσότερο εκλεπτυσμένη αίσθηση. Η κεντρική κονσόλα είναι σχεδιασμένη και αυτή με παρόμοια τεχνική, με εμφανές το παιχνίδισμα μεταξύ φυσικού ξύλου και μαύρης γυαλιστερής επιφάνειας.

Το αμάξωμα του πρωτότυπου είναι βαμμένο στο χρώμα του «αμέθυστου» που ανάλογα με την οπτική γωνία αλλάζει αποχρώσεις από βαθύ μαύρο σε φωτεινό μωβ. Το χρώμα του αμαξώματος παίζει με τις αντανακλάσεις του φωτός, ακριβώς όπως ένα κόσμημα ανάλογα με το φώς που πέφτει επάνω και τη γωνία που το αντικρίζει κανείς. Το γράμμα “I” αρχικό του ονόματος Initiale Paris, κοσμεί τις πλευρές και τις ζάντες του αυτοκινήτου.

Τα φώτα LED εξασφαλίζουν στο Initiale Paris την έντονη στυλιστική ταυτότητα. Στο εμπρός μέρος, ξεχωρίζουν τα φώτα ημέρας με τον κάθε προβολέα να δίνει την αίσθηση ότι περιβάλλεται από παρενθέσεις. Ένας ενσωματωμένος μηχανισμός δημιουργεί την εντύπωση της ‘κίνησης των βλεφάρων’ στα φώτα. Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα βρίσκονται σε πλήρη αισθητική αρμονία με τις οριζόντιες και κάθετες γραμμές του αμαξώματος, τόσο λόγω του σχήματος όσο και λόγω των αναλογιών στις διαστάσεις τους. Η ορατότητα προς τα πίσω εξασφαλίζεται από τις εξαιρετικά λεπτές μικροκάμερες που παίζουν το ρόλο των εξωτερικών καθρεφτών.

Εσωτερικός σχεδιασμός : φώς, χώροι και τεχνολογία
Οι επιβάτες μπαίνουν στο αυτοκίνητο από πόρτες με αντίθετη φορά και τη βοήθεια ενός μηχανοκίνητου μαρσπιέ, ακόμη δυο στοιχεία που παραπέμπουν στην αεροναυπηγική. Η υπόσχεση της μοναδικής ευχαρίστησης μέσα από ένα ταξίδι που προσφέρει ανέσεις αντίστοιχες με αυτές της πρώτης θέσης στα αεροπλάνα, εκπληρώνεται μόλις οι επιβάτες αντικρύσουν τα καθίσματα/πολυθρόνες των δύο πρώτων σειρών, την κομψή επένδυση του μοχλού των ταχυτήτων, με το φώς να πλημμυρίζει ολόκληρο το εσωτερικό, και τις σχεδιαστικές γραμμές που παραπέμπουν νοερά σε φτερά αεροπλάνου, όπως και το πίσω μέρος του αμαξώματος που θυμίζει έντονα ουρά αεροπλάνου.

Τα απαράμιλλης άνεσης καθίσματα μετατρέπουν κάθε ταξίδι σε μοναδική και πρωτόγνωρη εμπειρία. Ο πρωτοποριακός τρόπος στήριξής τους (στο κεντρικό τμήμα, χωρίς κάθετα στηρίγματα στο πάτωμα), τα κάνει να μοιάζουν ότι αιωρούνται στο μέσον της καμπίνας. Το οπτικό αυτό αποτέλεσμα τονίζεται ακόμα περισσότερο καθώς η πλάτη συνδέεται με την έδρα του καθίσματος, με έναν ιδιαίτερα διακριτικό τρόπο, δίνοντας έτσι την εντύπωση δύο ανεξάρτητων τμημάτων και αφήνοντας το φώς να περνά μεταξύ τους.

Στο πάτωμα συνδυάζονται αρμονικά η μοκέτα, το ξύλο και το υψηλής ποιότητας αλουμίνιο. Οι μοντέρνες ταπετσαρίες με την ανάγλυφη υφή χάρη στα κυματοειδή σχέδια προσδίδουν μια ξεχωριστή αίσθηση ηρεμίας.

Ο οδηγός θα απολαύσει ένα μινιμαλιστικό πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα που μοιάζει να αιωρείται πάνω από το πάτωμα της καμπίνας. Χωρίς καθόλου πλευρικά στηρίγματα, η κονσόλα ταιριάζει απόλυτα με τον εσωτερικό σχεδιασμό και μοιάζει με γέφυρα που συνδέει το κεντρικό τμήμα του αυτοκινήτου με το ταμπλό. Στην επιφάνεια της κονσόλας φιλοξενούνται δύο οθόνες που εμφανίζουν βίντεο και σημεία ενδιαφέροντος της γύρω περιοχής. Οι οθόνες ενσωματώνονται πλήρως στην επιφάνεια και τις καμπύλες της κονσόλας, δίνοντας την αίσθηση ότι αποτελούν ενιαίο σύνολο με την επένδυση της μοκέτας και του ξύλου.

Η τρίτη σειρά των καθισμάτων αποτελείται από μία πρωτότυπη βάση κατασκευασμένη από ανεξάρτητα κινούμενα τμήματα. Τα πρωτότυπα αυτά καθίσματα εκφράζουν με έναν δημιουργικό τρόπο το επίπεδο σχεδιασμού που περιμένει κανείς από ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Η δυνατότητα του διαφορετικού τρόπου τοποθέτησής τους εισάγει εντελώς νέους τρόπους χρήσης. Η πλάτη μπορεί να αναδιπλωθεί μερικώς ή ολόκληρη, ενώ η έδρα τους σχηματίζει ενιαίο σύνολο με το κεντρικό υποβραχιόνιο διαχωρίζοντας έτσι τις θέσεις των επιβατών. Για λόγους περισσότερο αισθητικής και λιγότερο πρακτικότητας, τα τμήματα μπορούν να τοποθετηθούν σε διάφορες θέσεις, δίνοντας έτσι την αίσθηση της κίνησης, (όπως του κυματισμού, για παράδειγμα).

Η έννοια του ταξιδιού είναι επίσης συνυφασμένη με την έννοια της αλλαγής. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στο εσωτερικό του Initiale Paris στις εναλλαγές και το ‘παιχνίδισμα’ των αποχρώσεων μεταξύ των διαφόρων υλικών, όπως για παράδειγμα στα καθίσματα. Οι εναλλαγές του φωτός και η αντίστοιχη διάθεση που προκαλούν, είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με τις εναλλαγές στο ρυθμό του ταξιδιού. Τη μέρα, το φυσικό φώς πλημμυρίζει από ψηλά την καμπίνα μέσω της πανοραμικής οροφής, δημιουργώντας ένα διαρκές παιχνίδισμα με το φως και τη σκιά. Τη νύχτα, οι πηγές απαλού φωτισμού δίνουν σε όλους τους επιβάτες την αίσθηση της γλυκιάς νυχτερινής ατμόσφαιρας. Μία σειρά από φωτεινές πηγές στην κορυφή του πίνακα οργάνων, ενεργοποιείται αυτόματα και σβήνει προοδευτικά καθώς το αυτοκίνητο αυξάνει την ταχύτητά του.

Μία εντελώς νέα προσέγγιση στην ακουστική
To επίπεδο της απόλαυσης στο Initiale Paris, ενισχύεται ακόμα περισσότερο μέσα από τη μουσική και την ιδιαίτερα προσεγμένη ηχομόνωση. Το πρωτότυπο εξασφαλίζει στους επιβάτες του, μία μοναδική εμπειρία στο συγκεκριμένο τομέα.

Το Initiale Paris καλωσορίζει με ένα απαλό ήχο τους επιβάτες του από τη στιγμή που ο κινητήρας του τεθεί σε λειτουργία. Ακόμα και η ακουστική υπογραφή του αυτοκινήτου δίνει το στίγμα της μοναδικής εμπειρίας και επιβεβαιώνει την υπόσχεση της κορυφαίας πολυτέλειας που μπορεί να προσφέρει το Initiale Paris στους επιβάτες του. Η Renault στην προσπάθειά της να δημιουργήσει ένα ξεχωριστό ηχητικό αποτύπωμα, ζήτησε τη συνδρομή του συνθέτη και εξειδικευμένου τεχνικού ήχου, Andrea Cera. Η συγκεκριμένη συνεργασία αποτελεί μέρος της συνεργασίας του ομίλου με το Γαλλικό ερευνητικό ινστιτούτο ακουστικής IRCAM, που είναι και υπεύθυνο για τη δημιουργία των ήχων προειδοποίησης των πεζών που υιοθετήθηκαν στο ZOE.

Επίσης η Renault ζήτησε τη συνδρομή και της BOSE®, (συνεργάτης για τις ηχητικές εγκαταστάσεις των μοντέλων παραγωγής της μάρκας από το 2008), στο σχεδιασμό και την εξέλιξη ενός ηχοσυστήματος προσαρμοσμένου ειδικά στις παραμέτρους του συγκεκριμένου πρωτότυπου. Απόλυτα διακριτικά σε εμφάνιση και πλήρως ενσωματωμένα στην καμπίνα, τα στοιχεία της ηχητικής εγκατάστασης που εξέλιξε η BOSE® αντανακλούν και αυτά με τη σειρά τους την απλότητα και το κύρος του Initiale Paris.
Αποτέλεσμα της συνεργασίας και των τεχνολογικών προκλήσεων στις οποίες ανταποκρίθηκε με επιτυχία η BOSE® – για πρώτη φορά σε πρωτότυπο – σηματοδοτεί η σταδιακή ενσωμάτωση του συστήματος Surround Sound®, σε όλα τα μελλοντικά μοντέλα της Renault. Πρόκειται για μία τεχνολογία που εξασφαλίζει στον επιβάτη/ακροατή μία μοναδική ακουστική εμπειρία, παρόμοια με εκείνη μίας αίθουσας συναυλιών.

“Μας τιμά ιδιαίτερα το γεγονός ότι η Renault μας ζήτησε να συμμετάσχουμε σε αυτό το project, πράγμα που επιβεβαιώνει τη βαρύνουσα σημασία που δίνει η Renault στην ποιότητα του ήχου, και την απόλαυση στο ταξίδι, και αισθανόμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για την εμπιστοσύνη της μάρκας στην εμπειρία και την τεχνογνωσία μας.”
Karsten Uhde – Επικεφαλής Ευρωπαϊκής Αγοράς, Bose Automotive Systems

BOSE & INITIALE PARIS: ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΣ ΗΧΟΣ ΑΠΟ ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το Initiale Paris διαθέτει, μαζί με τα δύο subwoofers, 32 συνολικά ηχεία. Οι χαμηλές, οι μεσαίες, και οι υψηλές συχνότητες αποδίδονται από διαφορετικά ηχεία η κάθε μία, που ελέγχονται από ψηφιακό ενισχυτή, ο οποίος προσαρμόζει την απόδοση ακριβώς στα ακουστικά χαρακτηριστικά της καμπίνας.

Δεκαέξι μοναδικά ηχεία Personal® Surround
Κάθε προσκέφαλο διαθέτει 2 ειδικές θέσεις που φιλοξενούν ένα ζευγάρι ηχείων. Ο μοναδικός αυτός σχεδιασμός χαρίζει σε κάθε θέση την αίσθηση του προσωπικού ήχου σε γωνία 360°. Ο κάθε επιβάτης απολαμβάνει τη μουσική με τα μοναδικά πλεονεκτήματα του περιφερειακού ήχου, αισθανόμενος ότι βρίσκεται στην καρδιά της μουσικής.

Επτά ηχεία BOSE® τεχνολογίας bass-reflex
Η συγκεκριμένη επιλογή προσφέρει απαράμιλλο επίπεδο απόδοσης τόσο στις μεσαίες, όσο και στις υψηλές (πρίμα) συχνότητες, εξασφαλίζοντας μοναδικά κρυστάλλινο ήχο. Οι επτά καμπίνες των ηχείων, με χωρητικότητα 2 λίτρων η κάθε μία, έχουν σχεδιαστεί και εξελιχθεί από τη BOSE® αποκλειστικά για τις ακουστικές παραμέτρους του Initiale Paris. Το κάθε ηχείο διαθέτει ένα μεγάφωνο διαμέτρου 100mm και ένα tweeter 36mm για ακρίβεια στην απόδοση των υψηλών συχνοτήτων. Το ένα βρίσκεται στο μέσον του ταμπλό, εξασφαλίζοντας έτσι σταθερή απόδοση της μουσικής σκηνής, και απόλυτα ισορροπημένο ηχόχρωμα, ανεξάρτητα από την θέση του ακροατή.

Δύο ενσωματωμένα subwoofers
Για την άριστη αναπαραγωγή των χαμηλών συχνοτήτων, η BOSE® χρησιμοποίησε 2 subwoofers, ένα μπροστά και ένα πίσω:
– ένα μικρό με 4λιτρη καμπίνα ενσωματωμένο στο κάτω μέρος του ταμπλό,
– ένα μεγάφωνο διαμέτρου 200mm με 25λιτρη καμπίνα, ενσωματωμένο στην πόρτα του πορτ-μπαγκάζ.
Η συγκεκριμένη διάταξη χαρίζει υψηλού επιπέδου απόδοση των χαμηλών συχνοτήτων, για βαθύ και πλούσιο μπάσο σε όλους τους επιβάτες.
Ενισχυτής και σύστημα Surround Sound®
Ολόκληρο το ηχοσύστημα ελέγχεται από έναν 12κάναλο ψηφιακό ενισχυτή, με ψηφιακό επεξεργαστή της Bose, και δυνατότητα προσωπικών ρυθμίσεων μέσω ισοσταθμιστή 12 καναλιών. Διαθέτει επεξεργαστή σήματος Centerpoint® που εκμεταλλεύεται πλήρως τις δυνατότητες της τεχνολογίας BOSE Surround Sound®, από τις πηγές αναπαραγωγής του ψηφιακού ήχου (CD και MP3). Το κύκλωμα επεξεργασίας Centerpoint® αναλύει σε διαρκή βάση το στερεοφωνικό σήμα και αναπαράγει 5κάναλο ήχο Surround για όλους τους επιβάτες.

Αποτελεσματικός και αποδοτικός κινητήρας
Οι μηχανικοί κινητήρων της Renault εξέλιξαν τον κινητήρα dCi 130, ώστε να αποδίδει υψηλή ροπή (που φτάνει τα 400Nm) σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργίας. Ο κινητήρας διαθέτει όλα τα θεμελιώδη προτερήματα της τεχνολογίας κινητήρων της Renault ενώ ανοίγει νέους δρόμους καθιστώντας τους μελλοντικούς κινητήρες ακόμα πιο αποδοτικούς.
– Downsizing: Πιστή στη στρατηγική του downsizing, η Renault συνδυάζει την οδηγική ευχαρίστηση με τη χαμηλή κατανάλωση, χρησιμοποιώντας μικρότερης χωρητικότητας, αλλά και αποδοτικότερους ταυτόχρονα κινητήρες.
– EDC: Το αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, εξασφαλίζει ευκολία στην οδήγηση, αλλά και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση.
Η Renault εξελίσσει επίσης δύο νέες τεχνολογίες στο πεδίο των κινητήρων:
– Τεχνολογία Twin-turbo : Ένας μικρός υπερσυμπιεστής χαμηλής αδράνειας, που χρησιμοποιείται στις χαμηλές στροφές, και ένας δεύτερος που ενεργοποιείται όταν ο κινητήρας δουλεύει με υψηλό φορτίο. Η ροπή είναι υψηλή ακόμα και σε πολύ χαμηλές στροφές – με το 90% να αποδίδεται μόλις από τις 1,500σαλ. – για ήρεμη και δυναμική ταυτόχρονα οδήγηση.
– Ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αλλαγές ταχυτήτων (Shift-by-Wire), στο κιβώτιο EDC : Δανεισμένο κατευθείαν από την τεχνολογία της Formula 1, το συγκεκριμένο κιβώτιο βοηθά στις ήρεμες και απόλυτα ακριβείς αλλαγές μέσω του καλύτερου τρόπου ελέγχου. Αλλά και στο αισθητικό κομμάτι, δεν υστερεί καθώς ο μοχλός εδώ είναι πιο μικρός και το κομψό κιβώτιο μοιάζει να αιωρείται καθώς δεν χρειάζεται να καλύψει καλώδια.

Μία ακόμα ιδιαιτερότητα στον κινητήρα του Initiale Paris είναι και η χρήση ειδικών χαλύβδινων εμβόλων που περιορίζουν αισθητά τις απώλειες λόγω τριβής. Τα χαλύβδινα πιστόνια διαστέλλονται λιγότερο από τα αλουμινένια, με αποτέλεσμα τον σημαντικό περιορισμό του διάκενου μεταξύ εμβόλων και χιτωνίων σε υψηλές θερμοκρασίες. Η χαμηλότερη τριβή μεταξύ εμβόλων και χιτωνίων έχει σαν αποτέλεσμα τη χαμηλότερη κατανάλωση. Και για να κρατηθεί χαμηλά το βάρος τα συγκεκριμένα έμβολα είναι κούφια. Ο σχεδιασμός είναι ακριβώς ο ίδιος με τον κινητήρα που χρησιμοποιείται στα μονοθέσια της Renault στη Formula 1.
Το πρωτότυπο Initiale έχει σχεδόν τις ίδιες διστάσεις με το Grand Espace και ζυγίζει σχεδόν 250 κιλά λιγότερο.
Σε γενικές γραμμές, ο συγκεκριμένος κινητήρας εκπέμπει 40 γρ/χλμ λιγότερο CO2 και καταναλώνει 25% λιγότερο σε σύγκριση με έναν κινητήρα diesel αντίστοιχων επιδόσεων.

Η φιλοσοφία “Initiale Paris”. Η άποψη της Renault για την τέχνη του ταξιδιού
Εκτός από το ίδιο το πρωτότυπο, ο τίτλος “Initiale Paris” είναι μία φιλοσοφία που εμπεριέχει το όραμα της Renault για τα αυτοκίνητα της premium κατηγορίας. Η φιλοσοφία βασίζεται στην ικανότητα της Renault να διαβλέπει τις μελλοντικές τάσεις, καθώς και στο ανήσυχο πνεύμα που τη διακρίνει σε ότι αφορά στην εξέλιξη καινοτόμων ιδεών και στην διαφοροποίηση του τρόπου χρήσης ενός αυτοκινήτου.
Με το Initiale Paris, η Renault φιλοδοξεί να προσφέρει στους πελάτες της ένα όμορφο μοντέλο πολυτελείας, εφοδιασμένο με ότι καλύτερο διαθέτει αυτή τη στιγμή η μάρκα και να προσδώσει παράλληλα και μια εντελώς νέα θεώρηση στην τέχνη του ταξιδιού.
Στην φετινή έκθεση της Φρανκφούρτης, η Renault καθιστά πλέον σαφή την πρόθεσή της να καταλάβει τη θέση που της αρμόζει, στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων. Η έκθεση έχει στόχο να καταδείξει τη δέσμευση της μάρκας στην μακροπρόθεσμη εδραίωση της θέσης της, με μεθοδικότητα και με το δικό της μοναδικό τρόπο.

ΑΛΛΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ “FRENCH-STYLE LUXURY”
Για το στυλ του εσωτερικού του Initiale Paris έχει φροντίσει η Choung-Sun Oh από την Κορέα. Ο Ισπανός Miguel Ángel Iranzo Sánchez είναι ο υπεύθυνος για τους χρωματικούς συνδυασμούς και τα υλικά. Οι απόψεις τους για τη Γαλλία, το Παρίσι, και τα αγαθά και αυτοκίνητα πολυτελείας, δίνουν το στίγμα της δουλειάς που έγινε στο συγκεκριμένο πρωτότυπο.
Choung-Sun Oh – Interior Design
“Για μένα, το Παρίσι έχει πολλές ενδιαφέρουσες στιλιστικές αντιθέσεις. Στην αρχιτεκτονική, για παράδειγμα, η πόλη διέθετε πάντα υπερσύγχρονα κτίρια και μνημεία, δίπλα-δίπλα με τις παραδοσιακές κατασκευές. Και αυτό δείχνει έναν αρμονικό πάντρεμα. Με το Initiale Paris μου ζητήθηκε να δημιουργήσω και να ισορροπήσω πάνω σε αυτό το είδος της αντίθεσης.”
Miguel Angel Iranzo Sánchez – Υπεύθυνος χρωμάτων & υλικών
“Η Γαλλία δίνει μεγάλη έμφαση σε οτιδήποτε σχετίζεται με τον άνθρωπο. Είναι μια πολυ-πολιτισμική χώρα, ένα έθνος ενότητας. Εστιάζοντας στην ανθρώπινη πλευρά αυτού του premium μοντέλου ήταν ασυνήθιστο και συναρπαστικό. Το Initiale Paris έχει έξι θέσεις. Όλοι οι επιβαίνοντες αισθάνονται μια ιδιαίτερη φροντίδα. Οι επιβάτες επικοινωνούν και βρίσκονται σε πλήρη ηρεμία, καθώς ταξιδεύουν. Κατά τη γνώμη μου, πρόκειται για αυθεντική πολυτέλεια.”

“Το Initiale Paris είναι ένα ευχάριστο και πολυτελές αυτοκίνητο’. Θα το χαρακτήριζα αυτοκίνητο που κάνει εύκολη τη ζωή και δίνει ευχαρίστηση στις αισθήσεις. Πρόκειται για μία έκφραση αυθεντικής πολυτέλειας, που έχει απαλλαχθεί από τις κλασικές συμβάσεις της μετακίνησης Μετουσιώνει τις αξίες του να μοιράζεσαι τις συγκινήσεις και την απόλαυση στο ταξίδι.”
Philippe Brunet – Επικεφαλής του προγράμματος D/E

INITIALE PARIS CONCEPT CAR – THE ART OF PREMIUM-CLASS TRAVEL

Renault is opening up three new paths with Initiale Paris. Making its debut at Frankfurt, the concept car:

  • illustrates the sixth petal in the design daisy, “Wisdom”, expressing open-mindedness;
  • previews the Espace replacement in Initiale Paris guise;
  • embodies the brand’s expertise and ambitions in the premium segment.  

Initiale Paris concept car, the sixth petal in Renault’s design strategy
Renault’s “life cycle” design strategy encompasses the experiences of its customers as they fall in love, discover the world, found a family, work, play, and attain wisdom. The strategy is based on an emotional styling language that is simple, sensual and warm in equal parts.

FROM PASSION TO RENEWAL: A COMPLETE DESIGN CYCLE

It is rare to see a brand display six concept cars together on its stand. By doing so, Renault is expressing the culmination of a cycle and the success of its design renewal. The exhibition puts each life stage into perspective by bringing visitors a few simple keys to make the brand’s approach easier to interpret.

Renault designs cars for each stage in life.

From this premise was born a design strategy that builds strong links with our customers.

The six “petals” in the life cycle have now been revealed:

  • Love: Life starts when you fall in love, a founding step expressed by DeZir.
  • Explore: Then comes the moment to explore the world as a couple with the Captur crossover.
  • Family: After which, you found a family, with R-Space, embodying the minivan and family car.
  • Work: Life is all about professional activity, with the Frenzy light commercial vehicle, and the associated moments of leisure.
  • Play: Then there are the good times and fun, in the shape of the Twin’Z and Twin’Run concept cars.
  • Wisdom: At some point, everyone aspires to serenity, a time when they can take full advantage of life. The Initiale Paris concept car, making its debut at Frankfurt, illustrates open-mindedness and the pleasures and sensations associated with a premium vehicle.

“By making direct links between concept and production cars, Renault is delivering on the promise to design simple, sensual and warm vehicles with emotional appeal.” 
Axel Breun – Concept and Show Car Design Director

“Wisdom” is the sixth petal in the strategy, unveiled at this year’s Frankfurt Motor Show. Embodied by Initiale Paris, this petal stands for open-mindedness and the ability to enjoy life to the full by focusing on feelings and pleasure. It is in this spirit that Renault designers created Initiale Paris, an all-new take on travel, premium class, with all the emotions the brand sees in that experience.

“Initiale Paris is the sixth concept car in Renault’s design strategy. It previews the Espace replacement in an ‘Initiale Paris’ version embodying Renault’s vision of the premium segment.” 
Laurens van den Acker – Vice President, Corporate Design

Flowing and robust body styling, high-tech and upgradeable interior
“The Initiale Paris concept car is a concentrate of the very best of Renault, caressing the senses through style and innovation.” 
François Leboine – Initiale Paris designer

Exterior design: flow and force, colour and light

Initiale Paris is a large car, at 4.85 m long. Prestigious but without excess, the new concept car promises impressive spaciousness on board. Its body styling immediately expresses:

  • the vitality of a saloon, through its emphatic grille and muscular shoulders,
  • the character of an SUV, with large 22-inch wheels and sculptured wings,
  • and the light and space of an MPV, through a generous glazed surface and innovative roof that plays with light.

The flowing and contemporary body styling of the Initiale Paris concept car is inspired by the worlds of architecture and aeronautics, two fields in which the generally mutually-exclusive qualities of robustness and lightness come together.

The shape of the side windows evokes that of a feather. The rear quarter light, shaped like an aircraft tail fin, houses innovative, motorized aerodynamic screens that deploy like the flaps of a tail fin with a sophisticated movement heightening the emotional content of the styling.

The harmony between robustness and lightness is showcased further by the repetition of a strong graphic design on several parts of the vehicle. The motif, made out of an assembly of diamond shapes, shares the spirit and design of a bee hive. It features on the exterior of the grille, the wheels, and the sides of the vehicle. Linking exterior and interior, it also figures on the floor section where the rear-hinged doors open.

The structural composition brings to mind the frame of an aeroplane, but also gives a nod to the Grand Palais and the Eiffel Tower, emblematic Parisian monuments, the capital of French-style elegance. The most formal homage to Paris is made by the concept car’s highly original aluminium and plexiglass roof. Milled directly out of the main body, it depicts a map of Paris – solid and transparent – showing the city’s districts and arteries and the River Seine. The technical feat, with its spectacular aesthetic result, gives meaning to the new “Initiale Paris” signature in particular and to Renault in general, since it was on the banks of the Seine that Renault’s industrial adventure began. And what city better than Paris embodies French joie de vivre and refinement or luxury in the eyes of the world?

RENAULT, A VISION OF FRENCH-STYLE PREMIUM MOTORING

Renault’s design team didn’t think twice about taking their inspiration from non-automotive fields. Each time they called on classic automotive and luxury cues, they made sure to take a fresh and original angle on them. And they continuously drew on a singularly “French” spirit of challenge to shake up the established order.

The designers took their inspiration from aeronautics and ultra-high-end contemporary outdoor furniture – worlds featuring elegant and refined shapes along with a great deal of vitality, and at the same time evoking warmth, light and space.

Aluminium and wood are often used in the automotive industry, but on Initiale Paris they attain a much more “mature” and dynamic expression than usual. Chrome detailing is satin finished, while the matt-finish walnut wood is assembled using slim blades for a more refined air. The centre console has a similar design, shifting imperceptibly from natural wood to gloss black.

The concept car body is cloaked in an “Amethyst” colour that shifts from deep metallic black to luminous plum violet as the light and viewpoint change. The body paint plays with shifting reflections much as a jewellery setting showcases the gem it holds. The letter “I” for Initiale Paris adorns the vehicle sides and wheels.

The full-LED lights give the Initiale Paris concept car a strong light signature. At the front, the daytime running lights enclose each headlamp in parentheses. A built-in mechanism causes an eyelid-like “blink” in the light. At the rear, the lights are harmoniously positioned in relation to the horizontal and vertical lines of the car through their size and artful proportions. Rearward vision is ensured by ultra-slim, profiled cameras that serve as exterior mirrors. Each exterior detail evokes and fosters movement.

Interior design: light, space and technology

Motorists enter the car via rear-hinged doors with the help of a motorized running board – in a further nod to aeronautics. The promise of the exclusive pleasure of travelling in private jet-style comfort becomes a reality when occupants see the armchair seats in the first two rows, together with the profiled gearstick, the light guides covering the entire cabin, and the shapes echoing the tail-fin motif employed on the exterior.

The peerlessly comfortable seats make travel a more enticing prospect than ever. Attached to the central tunnel with no vertical link with the floor, they seem to float in the midst of the cabin. The levitating effect is heightened by the discreet joint between seat back and seat base that lets the light pass through.

The floor blends prestigious matt wood with high-tech aluminium set in a regular pattern. The contemporary marquetry lends a distinct sense of relief – both literally and figuratively – through the wave-like movement that softly washes across its surface.

Drivers are treated to uncluttered instruments and a centre console that seems to float above the cabin floor. Free of side support, the console fits seamlessly into the cabin like a bridge linking the central tunnel and the dashboard. The console houses two screens displaying videos and information on points of interest in the surrounding area. The screens are built into the surface and curve of the console, merging as one with the matt wood veneer.

The third row of the cabin is home to an original bench made of independent mobile blades. The blades compose a poetic expression of the modular design expected of this type of vehicle. Their respective positions open up entirely new in use. The seat back can be partly or totally folded down, while the bench can form a single whole with an armrest separating the passengers. For visual pleasure rather than pure practicality, the blades can be set in a range of positions to suggest different kinds of movement, that of a wave, for example.

Travelling is also about transformation. The emphasis inside Initiale Paris interior is on original, consummately-worked grades in colours and materials, as seen on the seats in particular. Variations in light and the corresponding mood go hand in hand with the changes in rhythm of the journey. By day, natural light from above is diffused through the roof prism, creating an ever-changing play of light and shadow. At night, the soft light sources bathe all occupants in a soothing nocturnal ambience. A succession of light guides above the instrument cluster lights up and switches off in step with the forward movement of the car.

An all-new approach to acoustics

To heighten travelling pleasure through music and sound, acoustics were thoroughly thought out on Initiale Paris. The concept car brings all occupants a totally immersive and shared experience in this respect.

Initiale Paris occupants are greeted by a sound ambience as soon as the car is started. The special sound signature sets the tone for a premium experience and delivers on the “Initiale Paris” promise. Renault called on the skills of composer and sound designer Andrea Cera to create the signature, as part of the collaborative effort between the Group and France’s acoustic and music research and coordination institute, IRCAM, which previously developed the pedestrian warning sounds for ZOE.

Renault asked BOSE®, its production-vehicle sound partner since 2008, to design acustom-engineered audio system. Purposefully discreet and fully integrated in the cabin, the acoustic installation developed by BOSE® reflects the simplicity and elegance of Initiale Paris.

The result of a close collaborative project, the technical challenge met by BOSE® – a first for a concept car – signals the upcoming arrival on Renault models of Surround Sound®, an enveloping and rich audio experience close to that of a live concert.

“We are honoured that Renault asked us to be part in the project, one that testifies to the importance Renault places on sound quality and travelling pleasure and to the trust it places in our expertise.” 
Karsten Uhde
  European Director, Bose Automotive Systems 

BOSE & INITIALE PARIS: EMOTIONAL SOUND MADE-TO-MEASURE

Initiale Paris is equipped with 32 speakers, including two subwoofers. Bass, mid-range and treble are processed independently by specific speakers, controlled by the digital amplifier that manages the signal according the acoustic characteristics of the cabin.

Sixteen exclusive Personal® Surround speakers
Each headrest offers 2 specific enclosures with a pair of speakers. This unique design creates an individual 360° sound zone for each seat. Listeners are immersed in enveloping Surround Sound® placing them at the centre of the music.

Seven BOSE® bass-reflex enclosures
This solution offers a high level of sound performance in the mid-range and lower mid-range for clear and detailed sound delivering all the subtleties of the music. The seven two-litre enclosures were designed and developed by BOSE® exclusively for the needs of Initiale Paris. Each one features a high-performance 100mm speaker combined with a 36mm unit with particularly precise treble performance. One of them is built into the centre of the dashboard, ensuring the stability of the sound stage and a balanced, rich and ultra-centred sound wherever the listener is seated.

Two built-in subwoofers

To reproduce low frequencies in the cabin, BOSE® opted to use two subwoofers, one in the front, one in the rear :

  • a compact 4-liter subwoofer integrated underneath the dashboard,
  • a 200-mm speaker inside a 25-liter bass-reflex enclosure built into the tailgate.

The set-up provides high-level performance on low frequencies, for deep and realistic bass sounds in all seats, with no compromise on cabin space.

Surround Sound® amplification

The sound system is controlled via a 12-channel digital amplifier with a Bose digital signal processing and 12 channels of customized equalisation. It features Centerpoint® signal processing to fully benefit from BOSE Surround Sound®, including from stereo sources (CD and MP3). The Centerpoint® signal processing circuit continuously analyses the stereo signal to reproduce a 5-channel Surround Sound experience for all occupants.

A responsible and efficient concept engine

Renault engine-makers took a dCi 130 engine and enhanced it to bring drivers generous torque (peaking at 400 Nm) across a broad operating range. The engine builds on Renault fundamentals in powertrain technology and explores new paths for making the brand’s power plants even more efficient in the future.

  • Downsizing: Faithful to its downsizing strategy, Renault combines driving pleasure with low fuel consumption by using smaller but particularly efficient cylinder blocks.
  • EDC: The six-speed EDC (Efficient Dual Clutch) automatic transmission is responsive and easy to use, and provides good fuel consumption.
  • Renault is exploring two new directions with the concept engine:
  • Twin-turbo technology: A small, low-inertia turbo is used for low engine speeds and a second turbo kicks in for higher speeds. Torque is generous and plentiful from low speed – with a full 90% on hand from 1,500 rpm – for smooth and athletic driving.
  • Shift-by-Wire control for the EDC transmission: This system, borrowed from Formula 1 racing, enhances the precision and smoothness of the controls through better-controlled effort. It also has a styling advantage as the gearstick is slimmer and the floating console has no cables to conceal.

A further particularity of the concept engine used for Initiale Paris is the use of optimized steel pistons to cut down on friction. Steel pistons dilate less than aluminium pistons, resulting in enhanced piston-to-cylinder wall clearances at high temperatures. Lower friction between pistons and cylinder walls means lower fuel consumption. And to keep them light, the steel pistons are hollowed out. The design is exactly the same as that used in Renault’s Formula 1 engine.

The Initiale Paris concept car has roughly the same dimensions as a Grand Espace but weighs in at some 250 kg less.

Overall, the concept engine emits 40 g/km less CO2 and burns 25% less fuel than an equivalent-performance diesel.

The “Initiale Paris” signature. Renault’s take on the art of travel

Besides the concept car itself, “Initiale Paris” is a signature that embodies Renault’s vision of premium cars. The signature is based on Renault’s ability to see trends coming and on the pioneering spirit it harnesses to create new ideas and transform the way we use cars.

With Initiale Paris, Renault wants to bring its customers a liveable premium vehicleinfused with the very best of the brand and offering an all-new take on the art of travel.

Initiale Paris will bring motorists an authentic and emotional experience appealing to all the senses.

  • Attractive. Initiale Paris styling will elicit emotion with products featuring warm design, top-quality materials and finish, a peerless acoustic and thermal ambience, and discreetly integrated advanced technology.
  • Adapted. Initiale Paris will build on Renault’s commitment to make its customers lives easier, through innovation and the widespread availability of technologies for everyday use and comfort. This will also involve engines designed with day-to-day use and environmental respect in mind. The keywords will be comfort, well-being and driving pleasure.
  • Attentive. Initiale Paris will be accompanied by special services forging closer ties with customers and bringing them more peace of mind.

Renault at the 2013 Frankfurt Motor Show is fully expressing its intention to carve out its rightful place in the premium segment. The show will underline the brand’s commitment to building this place in the long term, methodically and in its own unique way.

OTHER POINTS OF VIEW ON “FRENCH-STYLE LUXURY”

Choung-Sun Oh worked on the interior design of Initiale Paris. She is Korean. Miguel Ángel Iranzo Sánchez is responsible for the colours and materials. He is Spanish. Their visions of France and Paris, and of luxury goods and cars, provide an original insight into the work carried out on the concept car.

“For me, Paris has a lot of interesting oppositions of style. In architecture, for example, the city has always built ultra-modern buildings and monuments side by side with traditional constructions. And everything makes a harmonious fit. With Initiale Paris, I sought to create and balance out this type of contrast.” 
Choung-Sun Oh – Interior Design

“France places great emphasis on all things human. It is a multi-cultural country, a nation of unity. Focusing on the human side of a premium vehicle was unusual and exciting. Initiale Paris has six seats. All the occupants are pampered. Passengers dialogue and share in complete peace of mind as they travel onwards. To my mind, that is a real luxury.”
Miguel Angel Iranzo Sánchez – Colours and Materials Stylist

“Initiale Paris is a ‘liveable luxury car’. I see it as making life easier, a sensual car. It is about authentic luxury, free from conventions, in movement. It upholds strong values of sharing emotions and the pleasure of travel.”
Philippe Brunet – Director of the D/E Program

A comprehensive report on the genesis of the Initiale Paris concept car will be posted on the media site on 20th September.

DESIGN AND INNOVATION – THE BRAND’S NEW FACE

STRENGTH THROUGH IDENTITY

Design plays a major part in the “Renault 2016 – Drive the Change” strategic plan. Initiated by New Clio, the brand’s styling renewal now features on 27 vehicles in the range. Renault design is informed by three keywords: simple, sensual and warm. The aim is to appeal while strengthening consistency between the vehicles.

From dream to reality
Concept cars are designed to inspire and to explore new trends. Renault seeks to create a strong link between these cars and the resulting production models. DeZir and New Clio share the same inspiration, as do Captur and the production model, and as will Initiale Paris and the future Espace replacement. To bring design dreams into line with industrial realities, Renault’s styling department assigns the same team of designers to the concept car and the production model it previews.

http://fromdezirtoreality.com/

We are family

At the front of Renault cars, the brand identity is expressed in a larger, vertical logo contrasting with a black grille. LED daytime running lights lend a dynamic and contemporary touch to numerous models in the range. The logo is clearly visible at the rear, positioned right in the centre. A distinctive design line follows the lower contour of the rear lights, then rises under the rear window to highlight the logo.

For more styling consistency across all segments, Renault has changed the organization system at its design department. Today, two design studios, one working on the exterior the other on the interior, share the same premises and work hand in hand.

Taking-the-lead with personalisation

In-line with market demand, Renault is offering more and more personalisation possibilities on its vehicles to allow their customers to express their own personality. Renault Captur, for example, is Renault’s most personalisable model yet, with attractively priced packs created to simplify choices and ensure overall visual harmony. Depending on the version, customers are able to choose from contrast roof and mirror shells, coloured 17” alloy wheels, coloured exterior and interior packs in addition to a range of roof decals and upholstery schemes.

These personalisation packs have been neatly packaged into different colour collections, which not only simplify the personalisation options for customers, but give each vehicle a distinct look and feel –

  • In addition to the Expression, Expression+, Dynamique and Dynamique S versions, Captur customers can choose from the three Captur Colour Collections; Arizona, Miami and Manhattan, respectively evoking adventure, vibrancy and urban-chic.
  • New Clio customers can choose between four ‘Prêt-à-porter’ Clio Colour Collections; comprising red, blue, black and ivory, meaning there’s a Clio for every personality.
  • Twizy boasts a broad range of personalisation features. Customers can change the colour of the roof and doors (decals), the arch, the wing mirror housings and the wheels. Inside, Twizy drivers can opt for black or white seat shells and dashboard. In the UK, this personalisation has been taken one step further with Design Your Own Twizy, which allows customers to wrap any part of the vehicle with any combination of 43 colours, 30 stock designs, or their own creation.

[/learn_more]

 

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

MG EXE181 concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η MG θα παρουσιάσει το EXE181 concept, ένα ηλεκτρικό μονοθέσιο hypercar που έχει carbon monocoque πλαίσιο και έχει άκρως αεροδυναμικό...

Η Pagani Alisea γιορτάζει τα 25 χρόνια της Zonda

Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές του τμήματος Transportation Design στο Istituto Europeo di Design (IED) του Τορίνο, το ίδιο που φοίτησε ο Αλέξανδρος Λιώκης, ετοίμασαν ένα...

Επίσημο: Renault Captur facelift

Την ανανεωμένη έκδοση του Captur παρουσίασε σήμερα η Renault, μιας και το μοντέλο μετά από 4,5 χρόνια που βρίσκεται στην αγορά χρειαζόταν μια ανανέωση...

Τέλος εποχής για το Renault Zoe. Νέο Clio το 2026

H Renault σταμάτησε επίσημα την παραγωγή του Zoe στις 30 Μαρτίου 2024 (αν και στην πραγματικότητα σταμάτησε πολύ πριν από τα Χριστούγεννα), με περίπου...