Rally Acropolis 2014. Όνειρο ήτανε…

Σχετικά άρθρα

Rally Acropolis

Αυτό που τελικά φοβόμασταν όλοι, έχει γίνει σχεδόν πραγματικότητα, αφού το Rally Acropolis, όπως όλα δείχνουν, θα χάσει τη θέση του στο καλεντάρι του WRC για το 2014. Η FIA θα αποφασίσει στο συνέδριό της που θα γίνει αυτή την εβδομάδα να αντικατασταθεί ο ιστορικός αγώνας από ένα Rally στην Πολωνία και το πρωτάθλημα να περιλαμβάνει 13 αγώνες.

Δεν είμαστε πάντως μόνο εμείς οι Έλληνας που αντιδρούμε για την κατάργηση του “Rally των Θεών”, το οποίο υπάρχει στο καλεντάρι του WRC, από τη “γέννησή” του, το 1973. Ο Jost Capito, επικεφαλής της Volkswagen Motorsport δήλωσε:

Η Πολωνία πρόσφερε έναν ωραία αγώνα και δεν υπάρχει λόγος να μην είναι στο καλεντάρι. Όμως δεν θεωρώ σωστό να μείνει εκτός η Ελλάδα.

Πρόκειται για έναν ιστορικό αγώνα, που ανέκαθεν ήταν καλός και αποτελούσε πρόκληση για τους πιλότους που τον περίμεναν πώς και πώς. Βλέποντας και την κατάσταση στην Ελλάδα, όπου τα παίρνουν όλα από αυτή τη χώρα, και σε ανθρώπινο επίπεδο δεν ξέρω πώς η χώρα θα αντέξει αυτό το πράγμα.

Οι Έλληνες είναι περήφανος λαός κι αν τους πάρεις τα πάντα, ακόμη και την περηφάνια, δεν ξέρω πώς θα σηκώσουν κεφάλι.

Από την μεριά της, η οργανωτική επιτροπή του Rally Acropolis εξέδωσε ένα ενημερωτικό δελτίο στο οποίο αναφέρει:

Αναφορικά με την ένταξη ή μη του Ράλλυ Ακρόπολις στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ 2014 και με αφορμή πλήθος δημοσιευμάτων στον εθνικό και το διεθνή Τύπο, καθώς και αναφορών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα θα τοποθετηθεί με επίσημη ανακοίνωση αμέσως μετά την έγκριση και δημοσίευση του σχετικού ημερολογίου από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Σημειώνεται ότι οι σχετικές συνεδριάσεις είναι προγραμματισμένες για σήμερα Πέμπτη και αύριο Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου.

acropolis

Ανανέωση: Τελικά η FIA έκανε τις δηλώσεις της πράξη και έτσι το Rally Acropolis δεν θα βρίσκεται στο καλεντάρι του WRC του 2014. Όπως όλα δείχνουν, το μεγαλύτερο θέμα ήταν το οικονομικό, αφού οι Πολωνοί με μπροστάρη τον Robert Kubica και χρηματοδότη την εταιρεία πετρελαιοειδών Lotos, πήραν τον εθνικό μας αγώνα, αφού η Lotos έδωσε πολλά χρήματα ώστε το Rally Πολωνίας να μπει στο καλεντάρι του WRC.

Ρόλο επίσης διαδραμάτισε και το γεγονός πως η Πολωνία, ήταν η χώρα που είχε το μεγαλύτερο ποσοστό δημοσιευμάτων, τηλεθέασης και απήχησης σε ότι αφορά το WRC από οποιαδήποτε άλλη χώρα παγκοσμίως.

Το θέμα μάλιστα έφτασε μέχρι και στον Πρωθυπουργό της Χώρας, Αντώνη Σαμαρά, αφού ο ίδιος τηλεφώνησε στον πρόεδρο της FIA, Jean Todt ώστε να δώσει τις απαραίτητες οικονομικές διαβεβαιώσεις, αλλά η FIA δεν ενέδωσε. Επίσης, σήμερα το πρωί, η Βουλευτής Β’ Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας, Κα Άννα Καραμανλή, κατέθεσε ερώτηση για τη αφαίρεση του Ράλι Ακρόπολις από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WRC. Η κυρία Καραμανλή απευθυνόμενη στα Υπουργεία Τουρισμού, Αθλητισμού και Μεταφορών τόνισε την ιστορικότητα του θεσμού του Ράλι Ακρόπολις και κυρίως την προβολή και τα πολλαπλά οφέλη που η χώρα αποκομίζει από τον αγώνα αυτό. Τέλος ρώτησε ποιες ενέργειες προτίθεται να λάβει η Κυβέρνηση για την επιστροφή του Ράλι Ακρόπολις στο WRC.

Όπως ήταν φυσικό, μια τέτοια απόφαση τάραξε συθέμελα τους ανθρώπους της χώρας μας που είναι υπεύθυνοι για τη διεξαγωγή του αγώνα. Ο πρόεδρος της Celeritas, Παύλος Αθανασούλας, της εταιρίας που διοργανώνει το Ακρόπολις δηλώνει πως παρά τις προσπάθειες τους, οι οποίες είχαν την στήριξη του Κράτους, δεν μπόρεσαν να κρατήσουν τον αγώνα. Η Celeritas υποσχέθηκε μάλιστα να πληρώσει τα χρήματα που χρωστά στη FIA, αλλά η ομοσπονδία δεν έδειξε ενδιαφέρον.

Από την άλλη, βαρύ ήταν το κατηγορώ τόσο του Στράτη Χατζηπαναγιώτου, όσο και του Λεωνίδα Κύρκου, με τον τελευταίο να ρίχνει τις ευθύνες που χάσαμε τον εθνικό μας αγώνα, αποκλειστικά και μόνο στην εταιρία Celeritas.

Είναι λογικό, όταν συμβαίνει κάτι το τόσο σημαντικό, ο ένας να ρίχνει τις ευθύνες στον άλλο. Ωστόσο άλλο είναι αυτό που πρέπει να κοιτάμε, το γεγονός πως όποιος και να φταίει, Rally Acropolis το 2014 δεν θα υπάρξει. Ας ελπίσουμε να το δούμε στο καλεντάρι του 2015, με την Michèle Mouton να αφήνει ένα τέτοιο ενδεχόμενο ανοικτό.

[Πηγή: Autosport, Rally Acropolis]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...

Επίσημο: Η Alfa Romeo μετονομάζει τη Milano

Μόλις πέντε ημέρες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Milano και τον ντόρο που έγινε, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της μικρό...