Versus! Στην τελική ευθεία

Σχετικά άρθρα

Korean GP Race 06/10/13

Το πρωτάθλημα βαδίζει σε ένα προφανές μοτίβο, με τους Vettel και Red Bull Racing να βρίσκονται μια ανάσα από το 4ο συνεχόμενο πρωτάθλημά τους. Όμως τα κενά στις θέσεις του grid για το 2014, κρατούν τις εσωτερικές μάχες ψηλά στο ενδιαφέρον. Οι Lotus, Williams, Toro Rosso, Force India, Sauber, Marussia και Caterham δεν έχουν ακόμη καλύψει και τις δυο θέσεις των πιλότων τους και μπορεί για κάποιες από αυτές να μην υπάρχει μεγάλη ζήτηση, όμως για τις θέσεις στη Lotus η μάχη που δίνεται είναι τεράστια. Άλλο ένα στοιχείο που πρέπει να τονιστεί, είναι πως η παύση στην εξέλιξη των φετινών μονοθεσίων, σχεδόν απ’ όλες τις ομάδες, φέρνει τους ομόσταυλους πιο κοντά σε απόδοση, αφού περισσότερο τους οριοθετεί το μονοθέσιο. Οι 5 αγώνες που θα μας απασχολήσουν στο συγκεκριμένο Versus! είναι αυτοί σε Hungaroring, Spa, Monza, Σιγκαπούρη και Κορέα.

RED BULL

S.Vettel Vs M.Webber

Πόντοι: 115 (272) – 37 (130)

Τερματισμοί: 4 (9) – 0 (0) (Εκτός: Κορέα)

Δοκιμαστικά: 4 (11) – 0 (0) (Εκτός: Ουγγαρία)

(* Τα στατιστικά αφορούν μόνο τους δυο ομόσταυλους)

(** Σε παρένθεση βρίσκονται αθροιστικά τα στατιστικά του κάθε πιλότου)

Οι πρόσφατες δηλώσεις του Webber γύρω από την έλλειψη κινήτρων που αντιμετωπίζει, μας εξηγούν ακριβώς ό,τι βλέπουμε και από τους αριθμούς. Ναι, ο Αυστραλός είναι απίστευτα άτυχος και φέτος, όμως αυτό δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση τον Webber που παρακολουθούμε στις πίστες το 2013. Στην Ουγγαρία αντιμετώπισε πρόβλημα με το KERS στα δοκιμαστικά, κάτι που τον ανάγκασε να εκκινήσει 10ος, στον αγώνα όμως όλα άλλαξαν. Εκεί ήταν ταχύτατος, σταθερός και υπομονετικός φτάνοντας μια ανάσα από το βάθρο, στην τέταρτη θέση. Βέβαια υπάρχει και ένα αν ενδιάμεσα. Τι θα γινόταν αν ο ίδιος και η ομάδα έπαιρναν το ρίσκο και άλλαζαν σε στρατηγική 2 pit stop αντί 3, τη στιγμή που είχε άδεια πίστα μπροστά του; Δυστυχώς αυτό δεν θα το μάθουμε ποτέ. Μετά τον αγώνα της Ουγγαρίας, ο Sebastian Vettel έχει κάνει ένα τρομακτικό σερί, όχι μόνο απέναντι στους αντιπάλους του για τον τίτλο, αλλά κυρίως απέναντι στον Webber. Στο Spa πήρε την δεύτερη θέση στις κατατακτήριες (125 χιλιοστά μπροστά από τον MW), στην Monza βρέθηκε στην pole position (213χιλ ταχύτερος από τον MW), όπως έκανε και σε Σιγκαπούρη και Κορέα (311 και 262 χιλ αντίστοιχα ταχύτερος). Στους αγώνες ήταν εκνευριστικά αλάνθαστος, ενώ ούτε τα safety car έδειξαν να τον εμποδίζουν στο δρόμο προς την καρό σημαία σε Spa, Monza, Σιγκαπούρη και Κορέα. Την ίδια στιγμή ο Webber πάλευε για τις πιο πίσω θέσεις. Πέμπτος στο Βέλγιο, τρίτος στην Ιταλία, εγκατάλειψη 4 γύρους πριν το τέλος του αγώνα στη Σιγκαπούρη, λόγω κιβωτίου και ξανά στην Κορέα όταν τον διεμβόλισε ο Sutil. Όμως ο Αυστραλός βρισκόταν πολύ πίσω από τον Vettel σε ρυθμό αγώνα και ειδικά στη Σιγκαπούρη, η μεταξύ τους διαφορά ήταν χαώδης.

Προβάδισμα: Με τα λόγια του Paul Hembery, στον σύντομα-τετράκις-παγκόσμιο-πρωταθλητή Sebastian Vettel. Μάλιστα o Webber κινδυνεύει να μείνει χωρίς νίκη στην τελευταία του σεζόν στη Formula 1, αφού όπως έχουμε ξαναπεί, οι δυνατές για τον ίδιο πίστες έχουν περάσει.

F1 Grand Prix of Singapore

FERRARI

F.Alonso Vs F.Massa

Πόντοι: 72 (195) – 32 (89)

Τερματισμοί: 5 (11) – 0 (0)

Δοκιμαστικά: 3 (8) – 2 (5)

Πλέον η Ferrari έχει χάσει και σε ρυθμό αγώνα, ενώ και οι οδηγοί της κοιτούν περισσότερο προς τη νέα χρονιά, παρά το 2013. Ο Massa παλεύει για ένα συμβόλαιο ακόμη, ενώ ο Alonso ήδη σκέπτεται πως θα κινηθεί αγωνιστικά και παρασκηνιακά, απέναντι στον πολύ δυνατό αντίπαλο Kimi Raikkonen. Από εκεί και πέρα, ότι βλέπαμε έως τώρα δεν δείχνει να αλλάζει. Πολλά λάθη από τον Βραζιλιάνο, με κάποιες αναλαμπές στα δοκιμαστικά και εκπληκτικές εκκινήσεις από τον Ισπανό, ο οποίος δεν δείχνει πολύ δυνατός στον ένα γρήγορο γύρο. Στην Ουγγαρία ο Massa κατέστρεψε τον αγώνα του Rosberg και τον δικό του, μετά από επαφή, τερματίζοντας τελικά όγδοος, με τον Alonso να περιορίζεται από την δυναμική της F138 στην πέμπτη θέση. Στο Spa ο Felipe έμεινε μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Alonso στις δοκιμές και κάνοντας έναν μέτριο αγώνα τερμάτισε στην έβδομη θέση. Ο Ισπανός εκμεταλλεύτηκε άλλη μια καλή εκκίνηση και τερμάτισε δεύτερος πίσω από τον κύριο αντίπαλό του, Sebastian Vettel. Στη Monza η Ferrari επέλεξε να κρατήσει τους οδηγούς της στην πίστα με φθαρμένα λάστιχα, κάτι που το πλήρωσε ο Massa χάνοντας το βάθρο από τον Webber. Την ίδια στιγμή ο El Nano τερμάτιζε για άλλη μια φορά δεύτερος. Στις κατατακτήριες, ο Βραζιλιάνος είχε καταφέρει να ξεπεράσει τον Ισπανό για μόλις 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Στον επόμενο αγώνα είχαμε επανάληψη του σκηνικού, με τον Massa να ξεκινά έκτος, ακριβώς μπροστά από τον Alonso και στον αγώνα τον Ισπανό να κάνει μια επική εκκίνηση ανεβαίνοντας στην τρίτη θέση και με εξαιρετική στρατηγική να καταφέρει να πλασαριστεί δεύτερος στο τέλος του αγώνα. Η Κορέα ήταν ίσως ο χειρότερος φετινός αγώνας για τη Scuderia, με τους πιλότους της να εκκινούν από τις θέσεις 7 και 8 και να τερματίζουν στις 6 και 9, με τον Alonso μπροστά από τον Massa και στις δυο περιπτώσεις. O Βραζιλιάνος είχε σπινάρισμα στον πρώτο γύρο προσπαθώντας να αποφύγει τον Rosberg, κάτι που τον οδήγησε στην τελευταία θέση. Από την άλλη πλευρά, ο Ισπανός κόλλησε πίσω από τον Hulkenberg, αλλά μας χάρισε μια καταπληκτική μονομαχία με τον Lewis Hamilton.

Προβάδισμα: Fernando Alonso. Άλλη μια χαμένη χρονιά τελειώνει, άλλη μια με πολλές προσδοκίες ξεκινά… Πόσο θα αντέξει ο El Nano θεατής στο ίδιο έργο;

Alonso-Monza-2013

LOTUS

K.Raikkonen Vs R.Grosjean

Πόντοι: 51 (197) – 31 (72)

Τερματισμοί: 2 (8) – 1 (2) (Εκτός: Spa, Σιγκαπούρη)

Δοκιμαστικά: 1 (9) – 4 (5)

Ο Grosjean βρίσκεται στους οδηγούς που παλεύουν με νύχια και με δόντια για μια θέση στη Lotus της επόμενης χρονιάς. Ο Γάλλος έχει βελτιωθεί εμφανώς στους τελευταίους αγώνες, ειδικά στις κατατακτήριες, ενώ έχει περιορίσει σε σημαντικό βαθμό και τα λάθη. Από την άλλη πλευρά, ο Raikkonen είναι δυσαρεστημένος από τα όσα συνέβησαν με την ομάδα, ενώ και η ανακοίνωση της συμφωνίας με τη Ferrari έδειξε να εφησυχάζει τον ιδιόρρυθμο Φινλανδό. Οι διαφορές των δυο οδηγών στις κατατακτήριες κυμάνθηκαν μεταξύ 2 και 3 δεκάτων, με εξαίρεση τη Σιγκαπούρη όπου ο Ice Man έμεινε εκτός Q3, αντιμετωπίζοντας πρόβλημα στην πλάτη και τα 1,143 δευτερόλεπτα στην Κορέα, μετά από λάθος του Kimi στον γρήγορο γύρο του. Αυτό που δίνει μεγάλους πόντους στον Γάλλο, είναι οι δυο τρίτες θέσεις στη σχάρα εκκίνησης, έναντι της μιας έκτης του Raikkonen στους 5 αυτούς αγώνες. Ο τελευταίος, μετά την επιστροφή του στην F1, σίγουρα έχει χάσει κάτι σε απόλυτη ταχύτητα. Οι Κυριακές και των δυο ήταν γεμάτες απρόοπτα και συγκινήσεις. Στην Ουγγαρία ο Grosjean έδειχνε έτοιμος να παλέψει μέχρι τέλους για την πρώτη νίκη της καριέρας του, εκμεταλλευόμενος την έξυπνη στρατηγική της Lotus, η οποία δούλεψε τέλεια το λεγόμενο undercut. Δυστυχώς όμως, μια αστεία ποινή πάνω στο προσπέρασμα του στον Massa, έκρινε και τον αγώνα (Raikkonen δεύτερος). Στο Spa ο Kimi εγκατέλειψε με πρόβλημα στα φρένα, ενώ ο Romain τερμάτισε μόλις όγδοος, με την στρατηγική του ενός pit stop της Lotus να αποδεικνύεται καταστροφικά λανθασμένη. Στη Monza ήρθε ένα σπάνιο λάθος από τον Raikkonen, ο οποίος ακούμπησε στην εκκίνηση τον Perez, καταστρέφοντας τον δικό του αγώνα. Αυτό ήταν ένα κακό Σαββατοκύριακο για την ομάδα με τους Grosjean και Raikkonen να τερματίζουν στις θέσεις 8 και 11 αντίστοιχα. Στη Σιγκαπούρη ο Γάλλος ήταν καλύτερος σε όλες τις περιόδους, όμως ένα πρόβλημα με τον κινητήρα τον οδήγησε σε εγκατάλειψη κι ενώ βρισκόταν μπροστά από τον ομόσταυλό του. Ο Raikkonen από την άλλη, εκμεταλλεύτηκε εγκαταλείψεις και στρατηγική και με ένα παλικαρίσιο προσπέρασμα στον Button, 6 γύρους πριν το τέλος, κατάφερε να ανέβει στο βάθρο και την τρίτη θέση. Στην Κορέα ο Ice Man έδωσε ένα γερό μάθημα στον Grosjean. Οι δυο τους βρέθηκαν να παλεύουν για τη δεύτερη θέση, με την Lotus να μην δίνει εντολές. Ο Φινλανδός προσπέρασε στην στροφή 1 τον Γάλλο και παρότι είχε 8 γύρων παλαιότερα λάστιχα, έκανε καταπληκτική διαχείριση μένοντας στη δεύτερη θέση.

Προβάδισμα: Kimi Raikkonen Ο Grosjean το παλεύει και κινήσεις όπως αυτή πάνω στο Hamilton στο GP Κορέας, προσθέτουν πόντους. Από την άλλη όμως, το πέρασμα του Raikkonen αφαιρεί, όπως και η τεράστια διαφορά στη συγκομιδή βαθμών…

2013 Korean Grand Prix - Sunday

MERCEDES AMG

L.Hamilton Vs N.Rosberg

Πόντοι: 62 (161) – 38 (122)

Τερματισμοί: 2 (4) – 1 (5) (Εκτός: Monza, Κορέα)

Δοκιμαστικά: 3 (8) – 2 (6)

Οι δυο πιλότοι της Mercedes συνεχίζουν να αποτελούν το πιο ενδιαφέρον ζευγάρι στο grid. Ο Hamilton βολεύτηκε πλέον στην ομάδα και η απόδοσή του το δείχνει. Η νίκη στην Ουγγαρία και το προσπέρασμα πάνω στον Webber (αλά Mansell στο Senna) είναι από τα highlight της φετινής σεζόν. Ειδικά όταν ο ομόσταυλος σου παραδέχεται την ανωτερότητα σου, με τον Rosberg να δηλώνει πως ο χρόνος της pole του Lewis δεν ήταν εφικτός για τον ίδιο, η νίκη γίνεται ακόμη πιο γλυκιά. Ο Γερμανός ήταν άτυχος στον συγκεκριμένο αγώνα. Αρχικά τον χτύπησε ο Massa ρίχνοντάς τον πολύ πίσω και μετά αναρριχήθηκε στους βαθμούς, σε μια πολύ δύσκολη πίστα για προσπεράσματα, μόνο για να δει τον κινητήρα του να παραδίδει πνεύμα. Στο Spa ο Hamilton εκίνησε από την pole, όμως ο Nico έδειξε μέρος της ταχύτητάς του, όντας ο μοναδικός οδηγός που έκανε ανταγωνιστικό χρόνο με πολύ βροχή στο Q3. Στον αγώνα ο Lewis έκανε λάθος στην Eau Rouge, το οποίο οδήγησε σε προσπέρασμα από τον Vettel και μια εύκολη νίκη για τον Γερμανό. Πάντως και πάλι τερμάτισε μια θέση μπροστά από τον τέταρτο Rosberg. Στη Monza o Rosberg είχε το πάνω χέρι, με το Hamilton να κάνει λάθος στις κατατακτήριες και να μένει εκτός Q3. Ούτε ο αγώνας εξελίχθηκε καλά για το Βρετανό, αφού ένα κλατάρισμα τον οδήγησε σε γρήγορο pit stop. Ο Rosberg παρουσίασε το κακό του, άοσμο και άγευστο, πρόσωπο, τερματίζοντας έκτος, τη στιγμή που ο Ham ανέβηκε παλεύοντας μέχρι την ένατη θέση. Στη Σιγκαπούρη ήταν η σειρά του Lewis να παραδεχτεί την ανωτερότητα του Nico στις δοκιμές, αφού ο Γερμανός έβαλε την W04 στην πρώτη σειρά της σχάρας εκκίνησης. Ο αγώνας ήταν μέτριος και για τους δυο (4ος Rosberg – 5ος Hamilton) με το Rosberg να μην επιτίθεται στην πρώτη στροφή στο Vettel και να χάνει ουσιαστικά εκεί τις όποιες ελπίδες για νίκη. Στο GP της Κορέας, ο Hamilton βρέθηκε 279 χιλιοστά μπροστά από τον Rosberg στις δοκιμές, όμως στον αγώνα παρασύρθηκε και κατέστρεψε νωρίς τα ελαστικά του. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Γερμανό να τον περάσει, όμως ακριβώς στη στιγμή του προσπεράσματος το ρύγχος της Mercedes λάσκαρε, οδηγώντας τον σε απρογραμμάτιστο pit stop.

Προβάδισμα: Lewis Hamilton Οι δυο τους δεν βρίσκονται μακριά σε απόδοση, κυρίως όμως η εμφάνιση του Hamilton στην Ουγγαρία, δίνει προβάδισμα στο Βρετανό.

Hamilton-Hungary-2013

McLAREN

J.Button Vs S.Perez

Πόντοι: 25 (58) – 7 (23)

Τερματισμοί: 4 (9) – 0 (2) (Εκτός: Κορέα)

Δοκιμαστικά: 2 (8) – 3 (6)

Ο Button σίγουρα δεν είναι ο ταχύτερος οδηγός του grid όμως εξακολουθεί να το παλεύει σε μια χαμένη σεζόν, την στιγμή που ο φέρελπις Perez συνεχίζει τα λάθη και δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ανταγωνιστεί τον ομόσταυλό του σε ρυθμό αγώνα. Στη Monza ο Checo εκίνησε 9ος μπροστά από τον 13ο Button, όμως ο Βρετανός τερμάτισε 7ος δυο θέσεις μπροστά από το Νο.2 της McLaren, δίνοντας μάχες με ταχύτερα μονοθέσια. Στο Spa ο Perez έμεινε αυτή τη φορά εκτός Q3, με τον Button να πλασάρεται στην έκτη θέση, ενώ και στον αγώνα ο Jenson ήταν εντυπωσιακός τερματίζοντας έκτος, με τον Perez έξω από την βαθμολογούμενη δεκάδα. Μάλιστα η επιθετικότητα του Μεξικανού στη μάχη με τον Grosjean, σωστά του “χάρισε” ποινή διέλευσης από τα pit. Στη Monza τους χώρισαν μόλις 13 χιλιοστά (υπέρ του Perez) ενώ βρέθηκαν και οι δυο στο Q3. Στον αγώνα το σερί του JB συνεχίστηκε, με τους δυο να τερματίζουν στις θέσεις 10 και 12. Στη Σιγκαπούρη ο Checo έμεινε ξανά εκτός Q3 (Button όγδοος), ενώ η επιθετική στρατηγική αγώνα, ανάγκασε και τους δυο πιλότους να παλεύουν για τη δεκάδα στους τελευταίους γύρους και τελικά να καταφέρνουν να διατηρηθούν εντός αυτής ( 7ος και 8ος). Στην Κορέα οι Perez και Button έμειναν 11ος και 12ος στα δοκιμαστικά, χάνοντας για ελάχιστα χιλιοστά την είσοδο στο Q3, με τον Button να κάνει ξανά έναν μεστό αγώνα και προσθέτει στη συγκομιδή του τους 4 βαθμούς της όγδοης θέσης, με τον Perez να κερδίζει τον έναν πόντο της δέκατης, ξεπερνώντας το πρόβλημα που αντιμετώπισε με το κλατάρισμα του ελαστικού.

Προβάδισμα: Jenson Button Ακόμη προσπαθεί να παίρνει όσο πιο πολλά μπορεί από το μονοθέσιο. Η μεστή οδήγησή του στους αγώνες, τον τοποθετεί σε διαφορετική κλάση από τον Perez.

Jenson in action

FORCE INDIA

A.Sutil Vs P.Di Resta

Πόντοι: 3 (26) – 0 (36)

Τερματισμοί: 3 (6) – 0 (3) (Εκτός: Ουγγαρία, Κορέα)

Δοκιμαστικά: 4 (6) – 1 (6)

Οι δυσκολίες της VJM06 με τα νέα (-παλιά) ελαστικά της Pirelli, είναι αξεπέραστες αυτή τη στιγμή. Αυτό οδηγεί και τους πιλότους της ομάδας σε υπερβολικές κινήσεις και λάθη. Ειδικά το δεύτερο μισό που διανύει ο Paul Di Resta είναι πολύ άσχημο. Με τη σειρά των αγώνων, οι επιδόσεις των δυο οδηγών στα δοκιμαστικά ήταν:

Di Resta 18 (εκτός από το Q1), 5 (Q1), 16, 17 (εκτός από το Q1), 15

Sutil 11, 12, 14 (17 μετά από ποινή), 15, 14

Ασταθής λοιπόν ο Σκοτσέζος, με την ομάδα να ακούει τα εξ αμάξης όσες φορές έμεινε εκτός από το Q1, ενώ ο Sutil από την άλλη, δουλεύει αρμονικά με τους μηχανικούς αποτελώντας την ήρεμη δύναμη. Στους αγώνες η πίεση δείχνει να επηρεάζει τον Di Resta, ο οποίος έχει εγκαταλείψει από οδηγικό λάθος 3 φορές, σε Monza, Σιγκαπούρη και Κορέα. Στην Ουγγαρία και οι δυο έμειναν από το ίδιο πρόβλημα στα υδραυλικά, στο Spa ο Sutil πήρε δυο βαθμούς από την ένατη θέση, τερμάτισε 16ος στη Monza και 10ος στη Σιγκαπούρη. Όμως ούτε ο Γερμανός απέφυγε τα λάθη. Πήρε ποινή τριών θέσεων για την εκκίνηση στην Ιταλία, επειδή έκλεισε τον Hamilton και στον αγώνα της Κορέας έπεσε πάνω στο Webber, χάνοντας τα φρένα και σαν να μην έφτανε αυτό, πήρε και ποινή διέλευσης από τα pit επειδή υπερέβει το όριο ταχύτητας.

Προβάδισμα: Adrian Sutil Και οι δυο παλεύουν για μια θέση για το 2014, όμως ο  Di Resta έβαλε τα χέρια του και έβγαλε τα μάτια του με τις τελευταίες – κακές – εμφανίσεις.

Motor Racing - Formula One World Championship - Belgian Grand Prix - Race Day - Spa Francorchamps, Belgium

SAUBER

N.Hulkenberg Vs E.Gutierrez

Πόντοι: 24 (7) – 0 (0)

Τερματισμοί: 4 (10) – 0 (0) (Εκτός: Ουγγαρία)

Δοκιμαστικά: 4 (13) – 1 (1)

Θα μπορούσαμε να μιλάμε για την αποκάλυψη των τελευταίων αγώνων, εάν δεν ήταν ήδη γνωστό εδώ και καιρό το πόσο καλός οδηγός είναι ο Nico Hulkenberg. Οι δυο είσοδοι του Gutierrez στο Q3, στη Σιγκαπούρη, τη στιγμή που ο Hulkenberg αντιμετώπιζε πρόβλημα στο DRS, και σε Κορέα, δεν είναι αρκετές ώστε να αντισταθμίσουν τους άλλους 3 αποκλεισμούς από το Q1. Πόσο μάλλον την 21η θέση στο βρεγμένο Spa, όπου και βρέθηκε στο Q1 2,6 δευτερόλεπτα πίσω από το Nico. Αυτό που εγώ βλέπω από τις τελευταίες επιδώσεις του Μεξικανού στις κατατακτήριες, είναι η αγωνιστική άνοδος της Sauber και η ανικανότητά του να μετατρέψει τη θέση εκκίνησης σε βαθμούς.

Προβάδισμα: Nico Hulkenberg Τρίτη θέση στην εκκίνηση του GP Ιταλίας και πέμπτος στον τερματισμό. Ένατος στη Σιγκαπούρη. Όγδοος στην εκκίνηση στην Κορέα και τέταρτος στον τερματισμό. Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να κάνει ο Γερμανός, πέρα από αυτά που μας έχει δείξει στην μέχρι τώρα καριέρα του, ώστε να πάρει μια θέση σε κορυφαία ομάδα. Εκτός ίσως, από το να φτάσει να ζυγίζει 60 κιλά…

Korean GP Saturday 05/10/13

TORO ROSSO

D.Ricciardo Vs J.E.Vergne

Πόντοι: 7 (11) – 0 (13)

Τερματισμοί: 2 (3) – 1 (3) (Εκτός: Monza, Κορέα)

Δοκιμαστικά: 4 (10) – 1 (3)

Το ζευγάρι δείχνει να έχει χαλαρώσει μετά από την οριστικοποίηση του Ricciardo ως Νο.2 στη Red Bull για το 2014. Και οι δυο οδηγοί έκαναν λάθη σε διάφορες στιγμές, με τον Vergne να συνεχίζει να μην εντυπωσιάζει με την απόδοσή του στις κατατακτήριες. Σε Ουγγαρία και Σιγκαπούρη έμεινε εκτός Q3, με τον Ricciardo να προκρίνεται, ενώ μόνο στο Spa κατάφερε να τον περάσει και μάλιστα για μόλις 17 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Στους αγώνες ο ρυθμός τους έδειξε να οριοθετείται από την STR8, με τον Γάλλο να κερδίζει οριακά στην Ουγγαρία (12-13) και τη Σιγκαπούρη (ο Ricciardo έκανε οδηγικό λάθος) και τον Αυστραλό στο Spa (10-12). Στη Monza ο Vergne εγκατέλειψε από κιβώτιο, έχοντας μόνο δυο θέσεις διαφορά, ενώ στην Κορέα και οι δυο εγκατέλειψαν με μηχανικά προβλήματα.

Προβάδισμα: Daniel Ricciardo Τα σκαμπανεβάσματα συνεχίζονται και για τους δυο, όμως ο Αυστραλός δείχνει καλύτερος στα σημεία.

F1 Grand Prix of Belgium - Qualifying

WILLIAMS

P.Maldonado Vs V.Bottas

Πόντοι: 1 (1) – 0 (0)

Τερματισμοί: 2 (6) – 2 (5) (Εκτός: Ουγγαρία)

Δοκιμαστικά: 3 (6) – 2 (7)

Η τραγική σεζόν για τη Williams συνεχίζεται, όπως και το γεγονός ότι η FW35 οριοθετεί τις προσπάθειες των Bottas και Maldonado. Οι τελευταίοι αγώνες έδειξαν να ισορροπούν το ζευγάρι, τόσο σε ρυθμό κατατακτηρίων, όσο και σε αγώνα. Ο Pastor κατάφερε στην Ουγγαρία να πάρει και τον μοναδικό βαθμό της ομάδας έως τώρα, την στιγμή που ο Bottas εγκατέλειπε με πρόβλημα στα υδραυλικά. Στο Spa ο Bottas τερμάτισε 15ος μπροστά από τον 17ο Pastor, που δέχθηκε γύρο και ποινή stop-and-go για την επαφή του με τον Di Resta. Παρόμοιο σκηνικό και σε Κορέα με το Φινλανδό τη 17η θέση, μια μπροστά από τον “Αιδεσιμότατο”. Στην Monza ο Maldonado τερμάτισε αυτός μπροστά από τον Bottas, για μόλις 7,8 δευτερόλεπτα, όπως και στη Σιγκαπούρη. Σε όλες τις περιπτώσεις οι δυο Williams ήταν εκτός βαθμών.

Προβάδισμα: Valteri Bottas Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Bottas είναι ρούκι φέτος και πως κοντράρεται στα ίσια με έναν οδηγό που έχει κερδίσει grand prix, ενώ φημίζεται και για την ταχύτητά του στον ένα γρήγορο γύρο. Όσο για τον Pastor, δήλωσε πρόσφατα πως ίσως κάνει ένα μικρό διάλειμμα από τη Formula 1 του χρόνου…

Autodromo Nazionale di Monza, Monza, Italy. 6th September 2013. Valtteri Bottas, Williams FW35 Renault. Photo: Andrew Ferraro/Williams F1. ref: Digital Image _Q0C3332

MARUSSIA

J.Bianchi Vs M.Chilton

Πόντοι: 0 (0) – 0 (0)

Τερματισμοί: 5 (12) – 0 (0)

Δοκιμαστικά: 5 (13) – 0 (0)

Άλλο ένα ζευγάρι που οριοθετείται σημαντικά από το μονοθέσιο. Η ψαλίδα φαίνεται να έχει κλείσει μεταξύ των δυο, όμως ο Bianchi έχει σταθερά το πάνω χέρι. Καλύτερη οπτική για την ταχύτητα των δυο πιλότων μπορούμε να έχουμε από το ρυθμό τους στις δοκιμές, όπου σε όλες τις περιπτώσεις ο νεαρός Γάλλος κέρδισε τη μονομαχία. Ουγγαρία 210 χιλιοστά ταχύτερος, Spa 199 χιλ (όπου και οι δυο προκρίθηκαν στο Q2), Monza 395 χιλ, 1 δέκατο στη Σιγκαπούρη και 153 χιλ σε Κορέα. Στον τελευταίο αγώνα ο Bianchi μάζεψε και δυο ποινές. Μια κάπως αυστηρή, για παρεμπόδιση του Di Resta στις δοκιμές και μια για υπέρβαση ορίου ταχύτητας υπό καθεστώς safety car. Το αρνητικό για τους οδηγούς της Marussia είναι πως έχουν χάσει από άποψη ρυθμού τη Caterham, παλεύοντας ουσιαστικά οι δυο τους σε κάθε αγώνα.

Προβάδισμα: Jules Bianchi Επέκτεινε το συμβόλαιό του με την ομάδα και για τη νέα χρονιά. Το πόσο θα τον βοηθήσει αυτό, αναμένουμε να το δούμε.

Bianchi-singapore-2013

CATERHAM

C.Pic Vs G.Van der Garde

Πόντοι: 0 (0) – 0 (0)

Τερματισμοί: 2 (7) – 2 (2) (Εκτός: Spa)

Δοκιμαστικά: 3 (8) – 2 (5)

Βλέποντας μερικές από τις κατατακτήριες του Van der Garde, κάποιος πρέπει να προσπαθήσει να κατανοήσει αν είναι κάτω του μετρίου ο πιο έμπειρος Pic ή αν απλά ο Van der Garde δεν είναι και τόσο κακός πιλότος, όσο μας έδειξε στις μικρότερες κατηγορίες. Προσωπικά κλείνω προς την πρώτη εξήγηση, αφού ο Pic δεν έπεισε πέρσι κόντρα στον Timo Glock… Οι διαφορές και εδώ είναι μικρές, όμως ο Ολλανδός κατάφερε για δεύτερη φορά να προκριθεί στο Q2 σε μικτές συνθήκες. Ρίσκαρε στο Spa, βάζοντας στεγνά ελαστικά και ανταμίφθηκε με έναν χρόνο 6,8(!) δευτερόλεπτα ταχύτερο από του Pic.

Προβάδισμα: Αυτή τη στιγμή το μόνο που πράγμα που ενδιαφέρει τον Tony Fernandes είναι η δέκατη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, την οποία κατέχει η αντίπαλος Marussia. Με την CT03 να είναι φανερά ταχύτερη της MR02, ο οδηγός που θα καταφέρει να ξεπεράσει την 13η θέση του Bianchi από τον αγώνα της Μαλαισίας, θα είναι αυτός που θα έχει το προβάδισμα τόσο για φέτος, όσο και για του χρόνου.

cate-vand-spaf-213

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...