Το επόμενο Mitsubishi Evo θα διαθέτει diesel κινητήρα και 2 ηλεκτροκινητήρες


Το επόμενο Mitsubishi Evo θα διαθέτει diesel κινητήρα και 2 ηλεκτροκινητήρες

Γράφει: - , 23:38
29

Mitsubishi Lancer Evo X (3)

Είναι πλέον δεδομένο πως το επόμενο Mitsubishi Evo θα είναι υβριδικό. Σύμφωνα με το Motor Trend, το οποίο επικαλείται έγκυρες πηγές, η επόμενη γενιά του Lancer να βασιστεί πάνω στη πλατφόρμα του Renault Megane, με τον αντικαταστάτη του Evo να διαθέτει βελτιωμένο σασί το οποίο υπόσχεται να προσφέρει άριστο χειρισμό.

Ο plug-in υβριδικός κινητήρας του θα αποτελείται ενδεχομένως από την βελτιωμένη εκδοχή του τρικύλινδρου turbo 1.100 κ.εκ πετρελαιοκινητήρα του XR-PHEV Concept και θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, ανά ένας τοποθετημένος σε κάθε άξονα, με τις μπαταρίες τους να βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από τα πίσω καθίσματα. Θα είναι τετρακίνητο και αν όλα πάνε καλά θα το δούμε κάποια στιγμή μέσα στη διετία 2016-2017.

[Πηγή: Motor Trend]

Τα υβριστικά σχόλια, τα σχόλια που δεν σχετίζονται με τη θεματολογία του άρθρου, όπως και εκείνα που οδηγούν σε προσωπικές αντιπαραθέσεις θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης.

  • jonjon

    Πάει και αυτό :-( τουλάχιστον να είναι πάνω από 400 άλογα.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Μας τρολλάρουνε επίτηδες. Τρικύλινδρος turbo πετρελαιοκινητήρας 1100 cc.
    Πάει και αυτό. Επόμενος.

  • gronholm89

    Παει το χαλασαν κ αυτο…

  • jimaras98-bikes1925

    R.I.P Evolution! Αν κ ειμαι σουμπαρακιας!

  • veteran stingray

    Υβριδικο-diesel-και θα βασιστει πανω στην πλατφορμα του megane?εγω δεν εχω προβλημα…
    Νικο ακους,βρωμοντιζελ και κοινες πλατφορμες φωτοτυπικε τα τζαπονια…

    • NIKOS HomoAkatastatus

      H φωτιά αντιμετωπίζεται με φωτιά….Όχι θα καθήσουν όλοι οι άλλοι να μήν έχουν κοινές πλατφόρμες να πουλά η σαπιοκουβάγκεν φωτοτυπικέ.
      Εξάλλου μήν ανησυχείς εδώ ο κοσμάκις αγοράζε ίδιο audi=vw=seat=skoda με διαφορές τεράστιες στις τιμές.Νομίζεις θα καταλάβουν την διαφορά στο οτιδήποτε;;;
      Α χα χα χα χα χα : )
      Υ.Γ για τις επιδόσεις του νέου Εvo κράτα καμιά πισινή…. όχι τίποτα άλλο μήν μου κλαίς άμα ξεφτιλίζει και αυτό γερμανοσαπάκια όπως το έκανε χρόνια και χρόνια : )

    • veteran stingray

      Αρα τωρα που αρχισαν τα ιδια και τα τζαπονια αποδεχομαστε,και τα φωτοτυπικε
      και τους βρωμοντιζελ,ετσι για να ξερω σε ρωτησα μια και εισαι ο Καθηγητης μου
      μην κραξω κατα λαθος τους βρωμοντιζελ των Ευρωπαικων και τις κοινες
      παρφορμες και μου βαλεις κακο βαθμο,αρα κυριε Καθηγητα απο δω και περα
      υπερασπιζουμε ντιζελ και φωτοτυπικε…καλο το τρολλαρισμα πως το βλεπεις,
      οσο για τα κλαματα κανενα προβλημα,αφου δεν τα εβαλες εσυ με αυτο που
      εκανε η Mitsubishi,βλεπω απο εσενα και παιρνω θαρρος οτι και να συμβει
      στο υψος μας Νικολα :)

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Tα έχω πεί πολύ νωρίτερα με τον Mπαμπίνο αυτό που συζητάμε τώρα….
      Εώς τώρα φάνηκε ότι το προβατοκοινό = ευρωταλιμπάν beta testers
      δεν έχει κανένα πρόβλημα να τον τρολάρουν με φωτοτυπίες.
      Κάτι σαν τον σοδομισμό ένα πράγμα, μάλιστα το απαιτούν : )

      Oπότε όπως λειτουργεί πάντα η αγορά: Ότι θέλει ο πελάτης!
      Μήπως ήταν σε θέση να εκτιμήσουν και εταιρείες που γουστάρανε αυτονομίες και ιδιαίτερες κατασκευές;;….

    • veteran stingray

      Ε ναι και τοσα χρονια που το ευρωταλιμπαν προβατοκοινο=beta testers
      το δουλευαν τα τζαπονια με τις επικινδυνες σκοτωστρες που τους
      πουλαγαν και τους εστελναν στον αλλο κοσμο οικογενειακως,αυτο ειναι
      χειροτερο απο τον σοδομισμο,εγω θα το ελεγα αυτοκτονικο ιδεασμο
      που αγοραζαν οι ευρωπαιοι τις ιαπωνεζικες καρμανιολες με το ανυπαρκτα
      κρατημα-φρενα,αμαξωμα απο τσιγαροχαρτο,συνταγη ιδανικη για
      θανατηφορο…

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Άμα μιλάς για αμαξώματα δεκαετίας 50-60-70-80-90 με ανύπαρκτες νόρμες ασφαλείας,όλα τα αυτοκίνητα με τις ίδιες μεθόδους κατασκευής φτιαχνόντουσαν τότε.
      Εκτός άν φαντασιώνεσαι ότι ένα Golf mk1 είχε κανά αμάξωμα περιοπής σε σχέση με τα σημερινά…
      Θα σε στεναχωρήσω μα και τώρα που κατασκευάζονται όλα με ρομπότ, τα Ιαπωνικά έχουν από τις καλύτερες επιδόσεις σε δοκιμές σύγκρουσης,έναντι και πολύ ακριβότερων μοντέλων.

    • veteran stingray

      Ναι για τοτε μιλαω που τα Ιαπωνεζικα ητανε τσιγαροχαρτα,με αναρτησεις
      τυπου καρου με σουστοφυλλα και ανυπαρκτα φρενα και κρατημα,και που
      στελνανε τον κοσμο στα νεκροταφεια οικογενειακως τοτε που τα Γερμανικα
      και τα Σουηδικα παραδιδανε μαθηματα παθητικης ασφαλειας,ναι ετσι
      ειναι Νικολα,παραδεξου και μια αληθεια επιτελους,μην τα θες ολα δικα
      σου,τωρα επισης θα σε στενοχωρισω εγω,γιατι ολα τα Toyota και Lexus
      βγηκαν αχρηστα και επικινδυνα στις Αμερικανικες δοκιμες προσκρουσης
      και ασε τα Ευρωπαικα,μια χαρα ειναι,απλα απετυχαν 2-3 και τα
      τσουβαλιασες ολα οπως παντα,οσο για τα ρομποτ,δεν εχει καμια σχεση
      με το ποσο στιβαρα αμαξωματα θα φτιαξουν,οτι τα προγραμματισεις
      κανουν,απο τενεκεδες μεχρι χρηματοκιβωτια…

    • pan

      Αφήστε τα σουηδικά ήσυχα, στη θέση τους! Μπορεί να μην είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα σε κανέναν άλλο τομέα, αλλά τουλάχιστον στην ασφάλεια είναι για αλλού και δε μπορεί να τα ξεπεράσει κανείς, ανεξαρτήτως χώρας, ηπείρου και … φυλής.

    • veteran stingray

      Αν το λες σε μενα,αυτο υποστηριζω και εγω,οτι παρεδιδαν μαθηματα
      παθητικης ασφαλειας,και για οσους δεν το ξερουν εχω διαβασει οτι στα
      παλια volvo που ειχαν τον κινητηρα κατα μηκος,κατα την συγκρουση
      η στηριξη του ηταν τετοια που γλυστραγε κατω απο το πατωμα για να μην
      μπει την καμπινα.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Αγορίνα μου απόψε θα έχεις άλλη μία αφιλοκερδή αφύπνιση, μιά ευγενική χορηγία Nόησης από τον Λαμπτήρα στο κεράκι… : )

      Tα Ιαπωνικά συμβολίζουν την Νίκη έναντι του γερμανικού μεσαίωνα αναξιόπιστων σαπιοοχταβάλβιδων,συμβολίζουν την Νίκη απέναντι σε τρολοκατασκευές πανάκριβης γερμανοαηδίας,που είναι για τους ”εκλεκτούς”,Ronaldo-Messi playboyδες-jet set και παπαριές…

      Συμβολίζουν την απελευθέρωση του ευρωταλιμπάν σε αγωνιστικούς ρυθμούς….Rallye cars ολόκληρες σειρές ΕVO – STI,Mitsubishi FTO-Μitsubishi GTO,Μitsubishi Eclipse,Nissan Skyline,Gtr,Νissan 350-370Z,Nissan Silvia…Tοyota Ae86,Toyota Celica Gt4,Honda integra,Ηοnda Civic Vti,Type RS2000,Honda Nsx,Mazda Rx7….

      Ξέρω είναι δύσκολο να νιώσεις την μαγεία!!
      Γιατί είσαι ακόμα με Πνευματικές αλυσίδες υποκλινόμενος σε τρολοπαπαριές, που σου τα επιτρέπουν στην καλύτερη σε wallpapers δεκαετίες τώρα….
      Πάντα θα είμαι εδώ να σου υπενθυμίζω μαθηταρά μου ότι υπάρχει ο πραγματικός κόσμος, και όχι τα σοκάκια και οι luis vuiton του Μονακό-Κολωνάκι….

      Y.Γ γιατί όταν οι τρολοκουστουματοι σας τα βαφτίζουν hypercar εκατομμυρίων….
      Kάποιοι νησιώτες γελάνε και βγάζουν δικές τους κατηγορίες….
      Τσούναcars τα λένε….. παντού και πάντα ξέρεις τί μοιράζουν στις σαπιοταμπέλες….. : )

    • veteran stingray

      Αυτο εγω το λεω παραληρημα,παρε τωρα και Ευρωπαικα:Μercedes
      πισωκινητες για ολα τα γουστα,πολυτελεια μεχρι σπορ οδηγηση,BMW
      2002 θρυλος μαζι με την Alfa Romeo Junior,Fiat 124-131,Ford Escort
      RS 2000 Ford Sierra Cosworth,BMW απειρες μαζι και η σειρα Μ,Οpel
      οσα θες πισωκινητα μαζι και τα Ascona 400 Kadett GT/E Monza GS/E
      Manta,Commodore GS/E,Αlfa Romeo 75,Porsche 911-944,Audi Quattro
      NSU TT,Simca 1000,Renault 5,Ford Capri,UNO Turbo,Punto GT
      Renaul 9 TURBO,Peugeot 205-206-106 Rallye,Citroen Saxo Fiat 127
      Sport,Autobianchi Abarth,μπορω να γραφω μεχρι αυριο,απειρες προτασεις
      για ολα τα γουστα,alfasud alfetta GTV,μα ειναι παρα πολλα……
      Αυτη την στιγμη ολα τα Ιαπωνεζικα εινα φλωρικα βλεπε Jazz,Juke κλπ
      ψοφημια,και για το κοσμο υπαρχουν τα Ευρωπαικα τουρμπατα που
      ειναι και γαμω τα αυτοκινητα,θες και Ηot hatch,Golf GTI,ASTRA OPC,
      Megane RS,Focus ST….πιο μικρα,Corsa Opc,Fiesta ST,Clio RS…
      Για την Κατηγορια D μην αρχισουμε γιατι θα ξημερωσουμε,
      Παντως η εμπαθεια σου για τα Γερμανικα σε γκαβωνει,τα εχουμε πει
      χιλιες φορες,στο τελος συμφωνεις,αλλα την αλλη μερα τα ξεχνας
      και με τα μεγαλα εμφατικα λογια και τα κοσμητικα επιθετα προσπαθεις
      να κεδισεις τις εντυπωσεις,ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ
      ΙΑΠΩΝΙΚΑ,ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΕΛΟΣ,ΣΚΑΣ ΓΑΙΔΑΡΟ
      ΦΙΛΕ,ΑΛΛΟ Ο ΧΑΒΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΕΜΠΑΘΕΙΑ,ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΙ
      ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΒΑΜΜΕΝΟΣ
      ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ,ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ
      ΞΑΝΑΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ,ΜΟΝΟ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΣΚΑΣΕ
      ΜΥΤΗ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΦΡΟΥΤΟ,Ο ΓΗΤΕΥΤΗΣ,Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΤΑ
      ΕΛΕΓΕ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΕΣΥ ΤΙΠΟΤΑ,ΕΧΕΙΣ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΣΤΟ PSM ΤΗΣ
      PORSCHE ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ Μηπως νομιζεις οτι με το να τρολλαρεις θα
      σπασεις τα νευρα των αλλων για να περνας τις διαστρεβλωμενες
      αποψεις σου ανενοχλητος,ΟΧΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ,το θεμα σημερα ηταν
      το MITSUBISHI EVO ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ DIESEL ΝΙΚΟΛΑ ΚΑΙ ΣΥ ΛΕΣ
      ΑΛΛΑ ΑΝΤΙ ΑΛΛΩΝ,ΠΑΡΑΔΕΞΟΥ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΠΕΣ ΕΚΡΑΖΑ ΤΑ
      ΝΤΙΖΕΛ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΤΑ ΔΕΧΟΜΑΙ,ΕΚΡΑΖΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΜΠΟ ΑΛΛΑ
      ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ Η ΧΟΝΤΑ ΚΑΙ Η ΤΟΓΙΟΤΑ ΤΟΥΣ ΔΕΧΟΜΑΙ
      ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ
      ΤΟΥΣ ΑΛΛΙΩΣ ΕΚΤΙΘΕΝΤΑΙ…ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ.

  • cfu

    α καλα ροπη Diesel kai ηλεκρισμου?????παει δεν θα αφηση τιποτα!!!!
    ειναι και τετρακινητο τιποτα δεν θα του φευγει σε εκκινηση

    • veteran stingray

      Ο diesel ειναι 1100 κυβικα,τι ροπη να βγαλει…

    • cfu

      δεν υπαρχει περιπτωσει να βαλουν αυτον!!! ουτε μια στο εκκατομυριο

    • gronholm89

      Δεν ξερουμε αν θα ειναι τελικα ακριβως ο ιδιος… Πιο πιθανο το κοβω να ενωσουν δυο μαζι που λεει ο λογος παρα 1100 κυβικα…

    • veteran stingray

      Σιγουρα,θελει κατι πιο δυνατο!!!

    • gronholm89

      1200 χαχαχαχα

    • veteran stingray

      Βαλε κατι ακομα,μη τσιγκουνευεσαι,για να τρεχει το θελει ο κοσμος,
      οχι για ταξι…χαχαχαχαχαχα

  • Sensei Konstantinos

    Θα δούμε …… θα δουμε …..

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τα καλά κορυφαία EVO ηταν ολα οσα ξερουμε σημερα ως το τελευταιο Χ. Το νεο πανε να το χαλασουνε τελειως δν του παει καθολου! Εvo χωρις καθαροαιμο βενζινοκινητηρα με φοβερες επιδοσεις δν γινεται. Χαλια σε υβριδικο. Για μενα τελειο ειναι το 8 το 9 κ το 10! Rip evo θα το θυμομαστε παντα! Αντιο…

  • loeb

    Ας μην βιαζομαστε ακομα. Αν δεν ακουσουμε χωρητικοτητα κινητηρα δεν μπορουμε να ξερουμε. Αλλο να εχεις 1100cc τουρμπο και αλλο 1600cc. Αν πχ εχει 1600 τοτε η ροπη θα ξεμπαζωνει την ασφαλτο χαλαρα. Εμενα σαν ιδεα μου αρεσει. Παντα κατι το καινουριο μου αρεσει απο την στιγμη που δεν θα κανει εκπτωσεις σε επιδοσεις. Ειδικα αν εχει και καταναλωση αρκετα χαμηλη για τετοιες επιδοσεις καλως να ερθει

    • elaspre

      Αν ισχυουν αυτα που εχουμε διαβασει παλαιοτερα τοτε τον diesel δεν θα τον εχει για να κινητηρια δυναμη,αλλα για φορτιζει τις μπατατιες και αυτες να δινουν ενεργεια στους ηλεκτροκινητηρες!
      Στην ουσια θα ειναι ηλεκτρικο αλλα με την παροχη ενςργειας απο τον diesel και οχι απο δικτυο!

  • ilikeyourcar

    Aν ειναι ομορφο, οχι υπερβολικα βαρυ (2 ηλεκτροκινητηρες και ενας εσωτ. καυσης δηλαδη συνολο 3 κινητηρες) και δεν κοστιζει πολυ παραπανω απο το τωρινο (αλλιως δεν θα φερει δικαια το τιτλο φονεας γιγαντων αν κοστιζει οσο αυτα) οκ, γιατι οχι…

  • http://autoblog.gr Mika

    Δεν γινεται EVO με τρικυλινδρο diesel τενεκε….Τελος….

  • Nikolas_S1

    Ποοοοοοοοοοοο…επεσε το καστρο!
    Σασι Renault, πετρελαιο τρικυλινδρε, πουστοηλεκτρικα μοτερ…….;
    http://www.youtube.com/watch?v=cgyhsF53484