Ο τεχνικός διευθυντής της Force India, Andy Green, πιστεύεται ότι θα επιχειρήσει να δημιουργήσει στην VJM07 ένα είδος σκαλοπατιού παρόμοιο με αυτό της RB08 που είχε η ομάδα της Red Bull στο περσινό της μονοθέσιο.
Οι νέοι κανονισμοί αναφέρουν χαρακτηριστικά ότι το ύψος του monocoque του μονοθεσίου θα πρέπει να είναι στα 525 χλστ. από τα 625 χλστ. που ήταν το 2013, ενώ η μύτη του μονοθεσίου θα απέχει 185 mm από το έδαφος.
Ο Andy Green στην προσπάθειά του να ερμηνεύσει καλύτερα τους κανονισμούς έτσι ώστε να επωφεληθεί η ομάδα του, σκέφθηκε τη λύση του γνωστού σε όλους μας letterbox της Red Bull ώστε να διοχετεύσει περισσότερη ροή αέρα στο κάτω μέρος του μονοθεσίου, αλλά και να δώσει περισσότερο χώρο στον οδηγό.
Το, επονομαζόμενο, letterbox της Red Bull ουσιαστικά έπαιρνε τη ροή του αέρα από τη μύτη του μονοθεσίου και μέσω ενός καναλιού τη μετέφερε στο κάτω μέρος του με αποτέλεσμα αυτό να έχει περισσότερη ροή αέρα προς το πάτωμα του μονοθεσίου.
Το σχέδιο του Giorgio Piola δείχνει μία πιθανή μορφή αυτού του σχεδίου που ουσιαστικά μας επαναφέρει τα ακαλαίσθητα σχέδια των μονοθεσίων με το σκαλοπάτι στη μύτη.
Η Force India τερμάτισε στην έκτη θέση του πρωταθλήματος, χάνοντας από τη McLaren την πέμπτη και σίγουρα θα θελήσει να δημιουργήσει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο για το νέο της αρκετά ενδιαφέρον οδηγικό δίδυμο που αποτελείτε από τον Nico Hulkenberg και Sergio Perez. Μην ξεχνάμε ότι στην πλάτη του μονοθεσίου θα υπάρχει και ο πολυδιαφημισμένος κινητήρας της Mercedes.
[Πηγή : OmniCorse.it | Photo copyrights : effe i tech]