blablatoys-offer

Test Drive: Δοκιμάζουμε το Nissan Note 1.2

,
29
8103

Test_Drive_Nissan_Note_19

Η αγορά των μικρών πολυμορφικών αυτοκινήτων είναι σχετικά περιορισμένη, με τους περισσότερους “παίχτες” να προέρχονται από τη χώρα του ανατέλλοντος Ηλίου. Οι λόγοι είναι γιατί εκεί ο χώρος είναι πραγματικά δυσεύρετος και η ανάγκη για κάλυψη περισσότερων αναγκών μιας οικογενείας μέσα στη πόλη, δημιούργησαν τη κατηγορία των MPV.

Ήδη έχουμε δοκιμάσει το Toyota Verso S, Honda Jazz και Ford B-Max, ενώ σε αυτή μπορούν να προστεθούν το Citroen C3 Picasso και το Opel Meriva. Η κατηγορία αυτή φαίνεται ότι έχει δημιουργηθεί για να προσφέρει το ιδανικό αυτοκίνητο που θα ικανοποιήσει τις περισσότερες ανάγκες και επιθυμίες της δύσκολης ελληνικής πραγματικότητας Και ερχόμαστε στο Nissan Note, το οποίο σαν μοντέλο μετράει αισίως σχεδόν 10 χρόνια στην αγορά.

Στα συν

  • Σχεδίαση
  • Εξοπλισμός ασφαλείας
  • Πρακτικότητα/ευχρηστία
  • Άνεση και στιβαρό πάτημα
  • Τιμή και κόστος συντήρησης

Στα μείον

  • Ροπή κινητήρα
  • Διάμετρος κύκλου στροφής
  • Ποιότητα Πλαστικών

17
shares
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Share on LinkedIn
Pin to Pinterest
Share on StumbleUpon
+
Τι είναι αυτό;

Το Autoblog.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο, θεωρώντας ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει πως υιοθετεί τις απόψεις αυτές, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα εριστικά και υβριστικά σχόλια που δεν σχετίζονται με τη θεματολογία του άρθρου, όπως και εκείνα που οδηγούν σε προσωπικές αντιπαραθέσεις θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης.

  • cfu

    well done mr.Agapitos

  • kotsos

    Ποιοτητα πλαστικων σε γιαπωνεζικο,απλα δεν υπαρχει!

    • billis

      Αλλη ποιοτητα πλαστικων σε οικογενειακο αυτοκινητο και αλλη ποιοτητα πλαστικων σε μικρομεσαιο ή μικρο αυτοκινητο. Αυτο που εγραψες εσενα αδικει, οχι τα ιαπωνεζικα αυτοκινητα. Οποια μαρκα κι αν κοιταξεις, τα αυτοκινητα πολης εχουν απαισια πλαστικα και καθολου ηχομονωση. Ξανασκεψου το.

      φιλικα

    • Στελιος Στελιοςς

      οχι δεν εχουν ολα απαισια αν μπεις σε audi a1 kai vw polo εχουν ποιοτητα και ηχομονωση αυτοκινητων που ειναι πολλες κατηγοριες παραπανω.

    • Guest

      για αυτο πληρωνεις τον κουκο αηδονι

    • Guest

      χαχαχαχα γιατι ρε σεις ο σχεδιασμος που ειναι στα συν..

  • SAMURAI-66

    Καλη επιλογη για οποιον ψαχνει μεγαλους χωρους με λογικη τιμη και αξιοπιστια με ομορφο σχεδιο.

    • 2/3 μαζι σου !!
      + μεγαλοι χωροι..λογικη τιμη….
      – οκ …ενστασεισ ομορφο σχεδιο ! :-D

    • SAMURAI-66

      Διορθωνω….αποδεκτο….χαχαχαχα!!!!

  • nice Mr. AGAPITOS !!!!
    πραμγατικα…..τα πλαστικα δειχνουν κατω του Μ.Ο σε ”αισθηση” !!!
    παντωσ το ΝΟΤΕ δειχνει τιμιο αυτοκινητο για εναν που το θελει κατα κυριο λογο για μεσα στην πολη με μικρεσ εξορμησεισ τα Σ/Κ !!!
    νμιζω πωσ δεν υπαρχει λογοσ καποιοσ να προτιμησει το κομπρεσερατο κινητηρα !!!!(μπορει και να κανω λαθοσ)

    ερωτησεισ !!
    1. στην εθνικη ο 1200ρησ ηταν θορυβωδησ???? σε οσα μικρα εχω μπει….οταν τα πιεζεισ πανω απο τα 120χλ/ω το κταλαβαινεισ και πολυ μαλιστα !!
    2 το κουμπακι eco……αλλαζει μονο το φωτισμο στο ταμπλο?? η παιζει με καμια ρυθμιση στην ECU ???
    3. που ειναι ο πινακασ με τα SERVICE oeo ?? :-P

  • DimitrisBXL

    Ωραιο αμαξακι… οτι πρεπει για δευτερο ή και για πρωτο αναλογα τις αναγκες

  • Neos

    Πολυ καλο το αρθρο για ακομα μια φορα!Το note ειναι ομορφο για πολυμορφικο και σιγουρα καλυτερο απο το verso s.Νομιζω απευθυνεται σε οικογενειες που δεν εχουν λεφτα για οικογενειακο και για αυτο 80 αλογα ειναι ανεπαρκη για ενα αυτοκινητο που θα ειναι φορτωμενο.Καλυτερα να παρεις το ντιζελ με τα 90 αλογα και την καλη ροπη που δεν εχει και τελη

  • MitsosDaBest13

    Ωραίο το άρθρο, αλλά το αμάξι…

    • Guest

      οχι ρε εχει λογο υπαρξης αυτο το αμαξι που βλεπεις απο πανω ειναι ακριβως στην κατηγορια του γκολφ ειναι ενα μικρομεσαιο hach και εχει αντιπαλο το γκολφ κα κα κα κα κα κα κα ακ ακ

  • Ταμάμ

    Aυτή τη συγκεριμένη κατηγορία αυτοκινήτων των mpv τη θεωρώ λίγο- πολύ άχρηστη και πουλάει (αν;) μόνο γιατί παραπλανεί ότι και καλά προσφέρει χώρους.Οι χώροι που προσφέρει είναι μόνο ως προς το ύψος και είναι μη εκμεταλλεύσιμοι(εκτός αν τους φτιάξεις καμμία πατέντα με ράφια ή κουβαλάς ψυγεία).Σε σχέση ας πούμε με το αρκετά μικρότερο micra της ίδιας εταιρίας προσφέρει μόνο 30λιτ παραπάνω χώρους.Ποια η μεγάλη διαφορά;Μόνο οι πίσω επιβαίνοντες θα έχουν έξτρα χώρο στο κεφάλι.

  • veteran stingray

    Αψογη και διεξοδικη η δοκιμη οπως παντα,καλο και με ωραια εμφανιση το μικρο αμαξι της
    Nissan,θεωρω ομως οτι η δυναμη του κινητηρα του ειναι οριακα επαρκης,η ποιοτητα των
    πλαστικων νομιζω οτι δεν εχει και μεγαλη σημασια σε αυτην την κατηγορια,στο crash test
    αν και μικρο εφερε ενα αποδεκτο αποτελεσμα,και ο λογος που εχασε το πεμπτο αστερι
    ισως να ειναι η οριακη προστασια που προσφερουν τα προσκεφαλα σε περιπτωση
    οπισθιας συγκρουσης και οι 13 βαθμοι που πηρε στην προσθια συγκρουση.

  • Ομορφο αυτοκινητακι, πιο φρεσκο απο το γερασμενο Jazz..
    Aν το διαλεγε καποιος,και δεν ηθελε τον πολυ καλο 1.5 diesel, αλλα επεμενε σε βενζινη, η επιλογη για μενα ειναι το SC παρα το απλο 1.2…ΓΙατι αν κανει που και που κανα ταξιδακι, θα τη χρειαστει την εξτρα ροπη…..

  • koss

    Καλό αυτοκίνητο που θα είναι ιδανικό με το 1500αρι ντίζελ για περισσότερη δύναμη και οικονομία αν και τα πλαστικά μέσα είναι απογοήτευση….

  • Gianni

    Πολύ καλό το άρθρο της δοκιμής, όπως πάντα. Το αυτοκίνητο παντελώς αδιάφορο, όπως τα περισσότερα της κατηγορίας αυτής.

  • nikos

    ειναι λιγο αντιγραφη jazz η μου φενεται

  • giannis1304

    ένα φάουλ για την Nissan, τι φάουλ δηλαδή, κόκκινη και αποβολή από το πρωτάθλημα. Η βασική έκδοση εξοπλισμού, δεν διαθέτει φίλτρο καμπίνας;;;; Το διάβασα καλά;Σε ποια εποχή ζούμε; Και τι γίνεται εισέρχονται μυρωδιές, σκόνες, γύρη ατόφιες στην καμπίνα των επιβατών; Είναι ανθυγιεινό κάτι τέτοιο. Θεωρούσα την απουσία ESP στο νέο Panda πολύ λάθος κίνηση για την επιλογή που έκαναν κάποιοι να το εισάγουν έτσι στη χώρα μας. Αυτό όμως με το φίλτρο καμπίνας είναι εντελώς χαζό! Πόσο θα κόστιζε δηλαδή; Διαθέτει υπερπλήρη εξοπλισμό από την πολύ βασική του έκδοση και δεν διαθέτει κάτι πολύ απλό. Συγνώμη αλλά θα μιμηθώ την σκηνή με τον Μαυρογιαλούρο…! Εεεεε ναααααααα!

  • DΛMIΣN

    an exairesw to eswteriko se design to vriskw kata ta alla polu wraio amaxi

  • Guest

    κοιταχτε ρε εναν αντιπαλο του γκολφ κοιτα ενα μικρομεσαιο χατσπμπακ ετσι αυτα βλεπουν εκει στην γκουβαγκεν και ειναι χαρουμενοι για τα επομενα 7 χρονια..

  • γητευτης

    πολυ καλο για τοσο μικρο και πιστευω προσφερει τον πιο πλουσιο εξοπλισμο σε αυτην την κατηγορια. το σχεδιο ειναι οπως τα περισοτερρα στην κατηγορια αυτη μετριο

    • veteran stingray

      Εγγλεζικο ή Ιαπωνεζικο ειναι αυτο το κουβαδακι?

    • γητευτης

      δεν γνωριζω και ολα αυτα σε αυτην την κατηγορια τα μικρα κουβαδακια ειναι

    • veteran stingray

      Το εψαξα,στην Αγγλια το φτιαχνουν,στο Sunderland,τωρα θα γνωριζεις…

    • γητευτης

      λογικο τα περισοτερρα ιαπωνεζικα κατασκευαζονται αγγλια εκτος απο τα μεγαλα κυβικα που κατασκευαζονται ιαπωνια

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πολύ ωραίο, καλό και με υψηλή τεχνολογία το Note είναι μια πολύ καλή πρόταση θα το έπαιρνα κι εγώ.