Πάρε Porsche του έλεγαν… Θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο του έλεγαν…[w/video]

Σχετικά άρθρα

maxresdefault

Ανανέωση: Η Porsche θα αντικαταστήσει δωρεάν το αυτοκίνητο.

Γνώρισε τον Nick Murray, έναν κύριο από τη Ν. Ζηλανδία που κατοικεί πλέον στις Η.Π.Α. Ο κύριος Murray, σύμφωνα με τα λεγόμενα του, είναι λάτρης της Porsche και ειδικότερα της 911 και μετά από 5 χρόνια οικονομίας, κατάφερε επιτέλους να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα και να αποκτήσει την δική του 911. Πού να το ήξερε ο δυστυχής, πως αυτή η αγορά θα σήμαινε την αρχή της ταλαιπωρίας του.

Λίγο μετά την παραλαβή του οχήματος, η ολοκαίνουρια Porsche 911 άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα. Καπνός από τις πόρτες (κάποιο βραχυκύκλωμα προφανώς), αναίτια αναδίπλωση των καθρεπτών εν κινήσει, νερά στο εσωτερικό, παράθυρα που κατεβαίνουν από μόνα τους κ.ά. Το χειρότερο πρόβλημα μάλιστα έγινε στον αυτοκινητόδρομο, όταν το αυτοκίνητο αποφάσισε να διακόψει τη λειτουργία του και να “κλειδώσει” το κιβώτιο ταχυτήτων. Μικρά, καθημερινά προβλήματα δηλαδή…

Φυσικά, όντας εντός εγγύησης, ο κύριος Murray έβαλε την Porsche του στο συνεργείο, όπου σωρεία εξαρτημάτων αντικαταστάθηκαν χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως τα προβλήματα λύθηκαν. Προσοχή. Εγώ προσωπικά, μέχρι αυτό το σημείο, δεν κατακρίνω την Porsche. Σίγουρα περιμένεις από ένα αυτοκίνητο για το οποίο πλήρωσες τουλάχιστον 100.000 δολάρια να μην σου βγάζει την πίστη με προβλήματα που αν δεν συμβαίνουν σε εσένα προκαλούν γέλιο, αλλά τι να πω… s*&t happens. Για κάποιον λόγο υπάρχει η έκφραση “συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες”. Ok, το αυτοκίνητο ήταν ελαττωματικό από το εργοστάσιο. Είσαι Porsche B. Αμερικής όμως. Δεν είναι καθήκον σου να αντικαταστήσεις άμεσα το αυτοκίνητο με ένα ίδιο (μην σου πω να βάλεις και μερικά extras για την ταλαιπωρία του πελάτη σου);

Αντιθέτως, η Porsche North America, μέσω κάποιου PR ή Customer Satisfaction manager, προσφέρει στον Nick Murray “πακέτα” βασισμένα σε κάποιο ποσοστό της τιμής αγοράς και το ποσό που η Porsche N. America πιστεύει ότι ο Murray μπορεί να διεκδικήσει δικαστικώς. Προφανώς, ο Murray αρνείται και κάνει αυτό που θα έκανε οποιοσδήποτε στη θέση του: Ή αντικατάσταση του αυτοκινήτου ή τα λεφτά του πίσω! Τόσο απλά. Και ποια είναι η αντίδραση της Porsche N. America (το τονίζω για να δώσω έμφαση στο γεγονός ότι δεν πρόκειται για την Porsche σαν εταιρία, αλλά τον εισαγωγέα της Porsche στις Η.Π.Α.); Απειλές!

Όλα αυτά, για το τίποτα. Αν από την αρχή του αντικαθιστούσαν το αυτοκίνητο, ο Murray θα ξεχνούσε ότι είχε γίνει και θα γυρνούσε στη ζωή του. Τώρα, το video που θα δεις παρακάτω, έχει φτάσει τις 617.500 views στο Youtube και η υπόθεση έχει μετατραπεί σε έναν επικοινωνιακό εφιάλτη για την Porsche χωρίς απολύτως κανέναν λόγο! Όποια και αν είναι η θέση σου για την εταιρία, δεν πιστεύω πως θα διαφωνήσεις με το ότι η συμπεριφορά της Porsche N. America απέναντι στον Nick Murray είναι απαράδεκτη. Το θέμα είναι ότι τώρα, ο Nick Murray και οποιοσδήποτε βρεθεί στη θέση του, μπορεί να χρησιμοποιήσει αρκετούς τρόπους ώστε να κάνει γνωστή την υπόθεση του και να κάνει την ζωή της Porsche δύσκολη.

Σχετικά με την αντιμετώπιση κάποιων προβλημάτων, αξίζει να αναφέρω και το πώς χειρίστηκε το θέμα με την καταστροφή του IMS ρουλεμάν στις 911 και Boxster που κατασκευάστηκαν από το 2001-2005 και πωλήθηκαν στις Η.Π.Α. (τυχαίο;). Η καταστροφή του εν λόγω ρουλεμάν, είχε ως αποτέλεσμα την ακινητοποίηση των sportscars με μοναδική λύση την αντικατάσταση (ή το rebuild) ολόκληρου του κινητήρα με αρκετά μεγάλο κόστος. Αν η Porsche είχε προχωρήσει σε γρήγορη και πλήρη ανάκληση ή τουλάχιστον αποζημίωση των ιδιοκτητών, δεν θα είχε γίνει μεγάλο θέμα. Όμως αποφάσισε να το πολεμήσει δικαστικά μέχρι που τελικά έχασε την μάχη και αναγκάστηκε να κάνει αυτό που έπρεπε να είχε κάνει από την αρχή. Όμως τότε, είχε χάσει την εμπιστοσύνη χιλιάδων πελατών της… Αυτή είναι η βασική διαφορά μεταξύ σεβασμού προς τον πελάτη και παντελούς αδιαφορίας. Porsche, κάνε κάτι για την Αμερικανική θυγατρική σου γιατί δημιουργεί προβλήματα…

[Πηγή: Youtube]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Onvo: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών της Nio, πρώτο μοντέλο “αντίπαλος” του Tesla Model Y

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του ετοιμάζει μια ένα υπο-μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ονομάζεται Onvo...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Ουάσιγκτον: Αντιμέτωποι με περιοριστές ταχύτητας οι οδηγοί που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας

Οι αρχές της Ουάσιγκτον αποφάσισαν να επιτρέψουν την τοποθέτηση περιοριστών ταχύτητας στα αυτοκίνητα των οδηγών εκείνων που έχουν καταδικαστεί για σοβαρές παραβάσεις υπερβολικής ταχύτητας. Σύμφωνα...
Autoblog.gr