Για τα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά, διάρκειας ξανά μιάμισης ώρας, η θερμοκρασία στο οδόστρωμα εκτοξεύθηκε στους 54°C, 12 βαθμούς περισσότερους σε σχέση με το πρωί, με αυτή του αέρα να είναι στους 26 βαθμούς. Οι ομάδες προσπαθούν να δουν τη συμπεριφορά των ελαστικών της Pirelli, συνεχίζοντας παράλληλα την βελτιστοποίηση του set-up των μονοθεσίων, με την έλλειψη του συστήματος FRIC να είναι αισθητά πιο εμφανή από τον προηγούμενο αγώνα στο Hockenheim, καθώς πραγματικά όλοι οι οδηγοί είχαν εξόδους, δυσκολευόμενοι να βρουν πρόσφυση. Στη πρώτη θέση παρέμεινε ο Lewis Hamilton, με χρόνο 1:24,482, με τον Rosberg να ακολουθεί 2,5 δέκατα αργότερος.
Ο πρώτος οδηγός που πάτησε τη πίστα ήταν ο Max Chilton με τη Marussia του, που στα πρώτα ελεύθερα έχασε πολύ χρόνο εξαιτίας της διαρροής λαδιού αλλά και την αλλαγής του κιβωτίου του, με τον Βρετανό να γράφει χρόνο 1:34,426, αλλά αργότερα να τον ακούμε από το team radio να δηλώνει ότι κάτι πρέπει άμεσα να αλλάξει, καθώς το μονοθέσιο είναι απαίσιο να το οδηγεί.
Τον Chilton ακολούθησαν οι Ericsson, Kοbayashi και Hulkenberg, με τον πρώτο άμεσα να κάνει ταχύτερο από τον οδηγό της Marussia. O Kobayashi μας έδωσε ένα εντυπωσιακό σώσιμο με ανάποδο στη στροφή 4, ενώ ο Magnussen βγήκε εκτός πίστας, πατώντας τα χαλίκια στην ακολουθία των στροφών 6 και 7. O Maldonado είχε ακόμα μια έξοδο στη στροφή 9, ενώ εκείνη τη στιγμή ο μηχανικός του Raikkonen τον ενημέρωσε ότι είναι ενήμερος για το πρόβλημα που έχει το μονοθέσιο του στη πίσω αεροτομή, αλλά ο team mate του, Alonso, να κάνει προσωρινά τον ταχύτερο γύρο με 1:27,199. Ένα τέταρτο μετά την έναρξη της διαδικασίας, οι Ricciardo, Massa και Bottas δεν είχαν βγει ακόμα από τα pits, και εκείνη τη στιγμή ήταν ώρα του Rosberg να πατήσει κορυφή, κόβοντας ένα δέκατο από το χρόνο του Ισπανού.
Ο Button είχε θέμα με το να περάσει την δύναμη του κινητήρα της Mercedes στη πίστα, κάτι που φαινόταν χαρακτηριστικά στη τελευταία στροφή, με την καθυστέρηση να “ανοίξει” το γκάζι. Ο Alonso εντωμεταξύ έχει μπει στα pits για μικροαλλαγές στο set-up, με την επιστροφή του στη πίστα να φαίνεται να μην λύνονται τα προβλήματα, καθώς το μονοθέσιο εμφάνιζε τόσο υποστροφή, όσο και υπερστροφή στη τελευταία στροφή. Παράλληλα, το box της Lotus ήταν αρκετά δραστήριο, καθώς οι μηχανικοί εργάζονται πάνω στο μονοθέσιο του Grosjean. H επιστροφή του στη πίστα δε δείχνει εμφανή σημάδια καλυτέρευσης χρόνων, ενώ ούτε τα προβλήματα είχαν λυθεί, καθώς παρέμενε μια διαρροή. Και οι δύο Red Bull δοκίμαζαν διάφορες αεροδυναμικές λύσεις στο πίσω μέρος των μονοθεσίων με το ειδικό υγρό που τοποθετείται στις πτέρυγες να είναι εμφανές.
Μισή ώρα μετά την έναρξη του FP2, o Nico Hulkenberg ήταν ο πρώτος που τοποθέτησε τη μαλακή γόμα της Pirelli, γράφοντας χρόνο στο 1:26,8, όταν ο καλύτερος του με τα μεσαία ήταν 1:28,3. Ο Vettel και ο Ricciardo βγήκαν από τα pits φορώντας τα μαλακά ελαστικά, με την ίδια επιλογή να κάνει και ο Bottas. To χαμογελαστό παιδί της F1 αμέσως έγραψε χρόνο στο 1:25, και πιο συγκεκριμένα 1:25,983. Ακολούθησε ο Vettel με 1:25,111, που εκείνη τη στιγμή ήταν το ταχύτερος χρόνος της ημέρας, αλλά να διαμαρτύρεται ότι δεν είχε την απαιτούμενη δύναμη στις ευθείες.
Αργότερα ο Rosberg γράφει χρόνο 1:24,720 τοποθετώντας τον για λίγα δευτερόλπετα στην κορυφή των χρόνων, για να έρθει η απάντηση από τον Hamilton με χρόνο αρχικά 1:24,513 και αμέσως μετά με 1:24,482, με τους δύο οδηγούς να φορούν τα μαλακά ελαστικά. Ο Alonso βρίσκεται σε ένα stint μεγάλης διάρκειας, με το καλύτερο του πέρασμα να είναι στα 1:25,437, τοποθετώντας τον στην τέταρτη θέση. Έπρεπε να περάσει μια ώρα για να γράψει χρόνο ο Grosjean, με τον χρόνο του να τον θέτει οριακά στην 17άδα.
Με τη συμπλήρωση μιας ώρας, όλοι οι οδηγοί, εκτός του Massa, είχαν φορέσει τη μαλακή γόμα, πραγματοποιώντας μεγάλα stints, προσομοιώνοντας ρυθμό αγώνα, κάτι που μπορεί να αποδειχθεί αχρείαστο καθώς το μετεωρολογικό δελτίο αναφέρει βροχές για την Κυριακή. Ο Rosberg του αναφέρει ότι τα μεσαία λάστιχα του “πέθαναν” 12 γύρους μετά, με την κίνηση στη πίστα να είναι έντονη, καθώς όλοι οι οδηγοί γράφουν χρόνους, εκτός του Massa. O Hamilton, Vettel, Alonso και Raikkonen κινούνται στα χαμηλά 1:29, ενώ ο Hulkenberg στα ψηλά 1:28.
Ακολουθούν οι χρόνοι της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών, με την επόμενη περίοδο, τρίτη και τελευταία, να πραγματοποιείται αύριο στις 13:00 το μεσημέρι.
[tabs slidertype=”top tabs” fx=”slide”][tabcontainer] [tabtext]FP2[/tabtext] [tabtext]Best Sector 1[/tabtext] [tabtext]Best Sector 2[/tabtext] [tabtext]Best Sector 3[/tabtext] [tabtext]V-Max[/tabtext] [/tabcontainer] [tabcontent] [tab]
Θέση | No | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:24.482 | 38 | |
2 | 6 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:24.720 | 0.238 | 38 |
3 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing-Renault | 1:25.111 | 0.629 | 33 |
4 | 14 | Fernando Alonso | Ferrari | 1:25.437 | 0.955 | 26 |
5 | 20 | Kevin Magnussen | McLaren-Mercedes | 1:25.580 | 1.098 | 34 |
6 | 7 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 1:25.730 | 1.248 | 30 |
7 | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull Racing-Renault | 1:25.983 | 1.501 | 29 |
8 | 77 | Valtteri Bottas | Williams-Mercedes | 1:25.999 | 1.517 | 37 |
9 | 22 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1:26.234 | 1.752 | 33 |
10 | 19 | Felipe Massa | Williams-Mercedes | 1:26.402 | 1.920 | 18 |
11 | 26 | Daniil Kvyat | STR-Renault | 1:26.689 | 2.207 | 42 |
12 | 25 | Jean-Eric Vergne | STR-Renault | 1:26.703 | 2.221 | 37 |
13 | 27 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 1:26.789 | 2.307 | 39 |
14 | 99 | Adrian Sutil | Sauber-Ferrari | 1:26.919 | 2.437 | 41 |
15 | 11 | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 1:27.013 | 2.531 | 39 |
16 | 13 | Pastor Maldonado | Lotus-Renault | 1:27.019 | 2.537 | 40 |
17 | 8 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 1:27.021 | 2.539 | 14 |
18 | 21 | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari | 1:27.480 | 2.998 | 32 |
19 | 10 | Kamui Kobayashi | Caterham-Renault | 1:28.370 | 3.888 | 35 |
20 | 17 | Jules Bianchi | Marussia-Ferrari | 1:28.469 | 3.987 | 26 |
21 | 4 | Max Chilton | Marussia-Ferrari | 1:28.586 | 4.104 | 35 |
22 | 9 | Marcus Ericsson | Caterham-Renault | 1:29.036 | 4.554 | 34 |
[/tab] [tab]
Sector #1 | |||
---|---|---|---|
Θέση | No | Οδηγός | Χρόνος |
1 | 44 | Lewis Hamilton | 29.784 |
2 | 6 | Nico Rosberg | 29.876 |
3 | 22 | Jenson Button | 29.922 |
4 | 14 | Fernando Alonso | 29.967 |
5 | 1 | Sebastian Vettel | 30.039 |
6 | 20 | Kevin Magnussen | 30.053 |
7 | 77 | Valtteri Bottas | 30.058 |
8 | 7 | Kimi Räikkönen | 30.112 |
9 | 19 | Felipe Massa | 30.269 |
10 | 3 | Daniel Ricciardo | 30.271 |
11 | 99 | Adrian Sutil | 30.317 |
12 | 11 | Sergio Perez | 30.402 |
13 | 8 | Romain Grosjean | 30.499 |
14 | 27 | Nico Hulkenberg | 30.535 |
15 | 25 | Jean-Eric Vergne | 30.555 |
16 | 21 | Esteban Gutierrez | 30.559 |
17 | 26 | Daniil Kvyat | 30.562 |
18 | 13 | Pastor Maldonado | 30.605 |
19 | 10 | Kamui Kobayashi | 30.716 |
20 | 4 | Max Chilton | 30.822 |
21 | 17 | Jules Bianchi | 30.893 |
22 | 9 | Marcus Ericsson | 31.045 |
[/tab] [tab]
Sector #2 | |||
---|---|---|---|
Θέση | No | Οδηγός | Χρόνος |
1 | 6 | Nico Rosberg | 30.843 |
2 | 44 | Lewis Hamilton | 30.894 |
3 | 1 | Sebastian Vettel | 31.083 |
4 | 14 | Fernando Alonso | 31.320 |
5 | 3 | Daniel Ricciardo | 31.362 |
6 | 19 | Felipe Massa | 31.505 |
7 | 20 | Kevin Magnussen | 31.511 |
8 | 77 | Valtteri Bottas | 31.564 |
9 | 7 | Kimi Räikkönen | 31.580 |
10 | 8 | Romain Grosjean | 31.609 |
11 | 22 | Jenson Button | 31.688 |
12 | 26 | Daniil Kvyat | 31.710 |
13 | 25 | Jean-Eric Vergne | 31.712 |
14 | 27 | Nico Hulkenberg | 31.866 |
15 | 13 | Pastor Maldonado | 31.929 |
16 | 11 | Sergio Perez | 32.117 |
17 | 99 | Adrian Sutil | 32.139 |
18 | 21 | Esteban Gutierrez | 32.195 |
19 | 10 | Kamui Kobayashi | 32.495 |
20 | 17 | Jules Bianchi | 32.587 |
21 | 4 | Max Chilton | 32.654 |
22 | 9 | Marcus Ericsson | 33.005 |
[/tab] [tab]
Sector #3 | |||
---|---|---|---|
Θέση | No | Οδηγός | Χρόνος |
1 | 44 | Lewis Hamilton | 23.729 |
2 | 20 | Kevin Magnussen | 23.975 |
3 | 1 | Sebastian Vettel | 23.989 |
4 | 6 | Nico Rosberg | 23.998 |
5 | 7 | Kimi Räikkönen | 24.038 |
6 | 22 | Jenson Button | 24.089 |
7 | 14 | Fernando Alonso | 24.150 |
8 | 77 | Valtteri Bottas | 24.258 |
9 | 25 | Jean-Eric Vergne | 24.290 |
10 | 26 | Daniil Kvyat | 24.310 |
11 | 3 | Daniel Ricciardo | 24.317 |
12 | 27 | Nico Hulkenberg | 24.340 |
13 | 11 | Sergio Perez | 24.421 |
14 | 8 | Romain Grosjean | 24.432 |
15 | 99 | Adrian Sutil | 24.463 |
16 | 13 | Pastor Maldonado | 24.485 |
17 | 21 | Esteban Gutierrez | 24.490 |
18 | 19 | Felipe Massa | 24.552 |
19 | 9 | Marcus Ericsson | 24.789 |
20 | 17 | Jules Bianchi | 24.989 |
21 | 4 | Max Chilton | 25.062 |
22 | 10 | Kamui Kobayashi | 25.159 |
[/tab] [tab]
Θέση | No | Οδηγός | Ώρα | Ταχύτητα |
---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | 14:47:35 | 309.3 |
2 | 77 | Valtteri Bottas | 15:28:17 | 309.1 |
3 | 27 | Nico Hulkenberg | 15:22:44 | 308.1 |
4 | 19 | Felipe Massa | 14:43:56 | 307.1 |
5 | 22 | Jenson Button | 14:32:55 | 306.7 |
6 | 6 | Nico Rosberg | 14:47:52 | 306.6 |
7 | 11 | Sergio Perez | 14:11:54 | 306.5 |
8 | 99 | Adrian Sutil | 14:10:29 | 305.4 |
9 | 20 | Kevin Magnussen | 15:25:51 | 304.4 |
10 | 4 | Max Chilton | 14:11:41 | 304.3 |
11 | 21 | Esteban Gutierrez | 14:11:07 | 303.9 |
12 | 7 | Kimi Räikkönen | 14:11:40 | 303.2 |
13 | 14 | Fernando Alonso | 14:10:34 | 302.7 |
14 | 26 | Daniil Kvyat | 14:11:45 | 302.7 |
15 | 9 | Marcus Ericsson | 15:03:56 | 302.7 |
16 | 25 | Jean-Eric Vergne | 14:09:34 | 302.2 |
17 | 10 | Kamui Kobayashi | 14:13:56 | 302.2 |
18 | 1 | Sebastian Vettel | 14:20:42 | 300.8 |
19 | 17 | Jules Bianchi | 14:10:44 | 300.0 |
20 | 13 | Pastor Maldonado | 14:45:29 | 300.0 |
21 | 3 | Daniel Ricciardo | 14:35:37 | 297.6 |
22 | 8 | Romain Grosjean | 15:20:43 | 297.1 |
[/tab] [/tabcontent] [/tabs]
[Χρόνοι: F1.com | Photo Copyrights: Mercedes AMG F1 Team/Ferrari/Mclaren-Mercedes]