Η Toyota παραμένει η Νο1 αυτοκινητοβιομηχανία σε ό,τι αφορά τις παγκόσμιες πωλήσεις

Σχετικά άρθρα

toyota-logo-4

Μετά την ανακοίνωση των πωλήσεων του πρώτου εξαμήνου του 2014 και από τη μεριά της Toyota, τα νούμερα μίλησαν. Η Ιαπωνική εταιρία παραμένει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία από πλευράς πωλήσεων παγκοσμίως.

Η Toyota τους πρώτους έξι μήνες του έτους έχει πουλήσει 5.097.000 αυτοκίνητα (+3,8%) με το VW Group να ακολουθεί κατά πόδας με 4,97 εκατ. πωλήσεις (+5,9%) και την GM να έπεται με 4,94 εκατ. αυτοκίνητα. Πως η Toyota εξακολουθεί να βρίσκεται μπροστά από την VW; Ο Jim Press, πρώην επικεφαλής πωλήσεων της Toyota USA δήλωσε στο Reuters πως η Toyota έχει πιάσει στην αγορά των Η.Π.Α μιας και προσφέρει αρκετά SUV, αυτοκίνητα που αγαπάνε οι Αμερικάνοι. Εν αντιθέσει, η Volkswagen δεν γνωρίζει την επιτυχία που θέλει στις Η.Π.Α γιατί δεν έχει καταλάβει πραγματικά τα θέλω του Αμερικάνου πελάτη.

Σημαντικότερο ρόλο παίζει η Κίνα, η οποία είναι η κινητήρια δύναμη της παγκόσμιας αγοράς και αναμένεται να διαδραματίσει στρατηγικό ρόλο στο μέλλον. Γι’αυτό η VW, η οποία πούλησε 3,27 εκατ. αυτοκίνητα το 2013 στην ασιατική Χώρα, σχεδιάζει να επενδύσει 18,2 δισ. ευρώ μεταξύ 2014 και 2018 σε νέα εργοστάσια και σε νέα αυτοκίνητα, σε συνεργασία με τους Κινέζους εταίρους των κοινοπραξιών που διαθέτει. Η παρουσία της Toyota στη Κίνα είναι πολύ μικρότερη, “μόλις” 1 εκατ. αυτοκίνητα πουλά κάθε χρόνο εκεί, με τους Ιάπωνες να θέλουν να διπλασιάσουν το νούμερο αυτό μέσα στα επόμενα χρόνια.

Ο ίδιος ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda έχει πει πως η εταιρία του έχει παγώσει την ανέγερση νέων εργοστασίων έως το 2016, μιας και όπως τόνισε, η Toyota επικεντρώνεται στην ανάπτυξη καλύτερων αυτοκινήτων, παρά στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων. Σύμφωνα με αναλυτές, η Toyota θα ξεκινήσει να επενδύει ξανά σε νέα εργοστάσια από το 2017 και μετά, με το Μεξικό να είναι ένα υποψήφιο μέρος για την ανέγερση ενός νέου εργοστασίου της.

Τι γίνεται όμως με την κερδοφορία και τα περιθώρια κέρδους; Η Volkswagen έκλεισε το 2013 με περιθώριο κέδρους μόλις 2,9%, ενώ η Toyota με 8,8% και η Hyundai με 9%. Κατάλαβες τώρα γιατί ο CEO του VW Group θέλει να μειώσει το κόστος παραγωγής για να αυξήσει τα κέρδη;

ΠηγήReuters

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δύο νέα ηλεκτρικά παρουσίασε η Toyota στη Κίνα

Στην έκθεση του Πεκίνου η Toyota παρουσίασε τα bZ3C και bZ3X, δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Κίνας. Αποτελούν τις...

Volkswagen ID.Code Concept

Η Volkswagen στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το ID.Code Concept, ένα νέο πρωτότυπο SUV που μας δείχνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που θα έχουν...