Ferrari: Θα πρέπει να μας ειδοποιήσουν από νωρίς για τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά

Σχετικά άρθρα

Pirelli 18 inches

Μία από τις επόμενες μεγάλες αλλαγές στη Formula 1 θα είναι κατά πάσα πιθανότητα οι διαστάσεις των ελαστικών και της ζάντας. Στο περασμένο τεστ τού Silverstone, είδαμε για πρώτη φορά τα νέα ελαστικά 18″ που τοποθέτησε η Pirelli στην Lotus E22, με την ιταλική εταιρεία να λέει ότι, αν οι υπεύθυνοι της Formula 1 θέλουν, τότε μπορούν να τους παραδώσουν τα νέα ελαστικά στις αρχές τού 2016.

Ο Τεχνικός Διευθυντής τής Ferrari, James Allison, δε γνωρίζει πότε και αν θα έχουμε νέες διαστάσεις (μπορεί να είναι και 19 ιντσών), αλλά αυτό που θέλει είναι μια έγκαιρη ειδοποίηση, προκειμένου να προλάβουν οι ομάδες να σχεδιάσουν σωστά τα μονοθέσιά τους.

Ένα από τα πράγματα που είναι εξαιρετικά σημαντικά για όλες τις ομάδες είναι ότι πρέπει να έχουμε ακριβή ελαστικά για την αεροδυναμική σήραγγα, επειδή είναι από αυτά με τη μεγαλύτερη αεροδυναμική σημασία για το αυτοκίνητο.

Υπάρχει εξαιρετική επίδραση πρώτης τάξης στο πόση κάθετη δύναμη έχεις και αναπαραγάγει με ακρίβεια το σχήμα των ελαστικών στην αεροσήραγγα και στο CFD. Είναι κρίσιμης σημασίας για να προσομοιώσεις με ακρίβεια την κάθετη δύναμη σε αυτά τα εργαλεία.

GP MONACO F1/2014

Έτσι, όποιος θέλει ελαστικά για το 2017, αν έχουμε ελαστικά 18 ιντσών, πρέπει να μας δώσουν ελαστικά για την αεροδυναμική σήραγγα περίπου έναν χρόνο πριν χρησιμοποιήσουμε τα πραγματικά ελαστικά στην πίστα. Με τον τρόπο αυτό, διασφαλίζεται ότι θα είμαστε εντός χρόνου και το χρονοδιάγραμμα παράδοσης είναι εξαιρετικά σημαντικό για τις ομάδες.

Μπορεί για κάποιους η συγκεκριμένη αλλαγή να φαίνεται απλή, ωστόσο, σ’ ένα άθλημα σαν τη Formula 1, όπου οι τεχνικοί κοιτούν να βελτιώσουν και την παραμικρή λεπτομέρεια, οι μεγάλες αλλαγές στην ανάρτηση και στον σχεδιασμό των εξαρτημάτων γύρω από τους τροχούς είναι κάτι παραπάνω από δεδομένες. Πέρα από αυτό, ο Βρετανός πιστεύει ότι οι μεγαλύτερες ζάντες θα έχουν ως αποτέλεσμα νέες καινοτόμες αλλαγές.

Θα είναι ουσιαστικά ένα ενδιαφέρον έργο, διότι τα ελαστικά θα έχουν πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά. Ο χώρος που θ’ απελευθερωθεί στους τροχούς θα επιτρέψει σημαντική έρευνα και είναι κάτι που θα πρέπει να ξετυλίξουμε μ’ έναν καλά προγραμματισμένο τρόπο για όλο το άθλημα.

ΠηγήAutoSport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες τους Bottas και Guanyu να μαθαίνουν να driftάρουν

Ο Valtteri Bottas και ο Zhou Guanyu, στο περιθώριο του GP της Αυστραλίας το περασμένο Σαββατοκύριακο, είχαν την ευκαιρία να βρεθούν στην πίστα Calder...

Lewis Hamilton: Δεν έχω ξεκινήσει χειρότερα στη καριέρα μου στην F1

Έχουν διεξαχθεί ήδη τρία Grand Prix στη φετινή σεζόν και ο Lewis Hamilton είναι μόλις 10ος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος των οδηγών, έχοντας συγκεντρώσει...
Autoblog.gr