Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes GLA 200

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Mercedes-Benz GLA 200

Με την αγορά να διψά για crossover, η Mercedes-Benz έπρεπε να μπει και αυτή στη συγκεκριμένη κατηγορία. Έτσι έναν χρόνο πριν, τον Σεπτέμβριο του 2013, παρουσίασε την GLA, την crossover έκδοση της A-Class. Με μεγάλα ατού τη μυώδη σχεδίαση, την ποιότητα κατασκευής, τη νεανική και φρέσκια εμφάνιση, τη πλήρη γκάμα turbo κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, σε συνδυασμό με την οδηγικές της ικανότητες τόσο σε άσφαλτο, αλλά όσο και σε χώμα, η GLA, διεκδικεί επάξια μια θέση στα υποψήφια αυτοκινήτων όσων θέλουν να αγοράσουν ένα μικρομεσαίο πολυτελές SUV.

Στα συν

  • Σχεδιασμός
  • Ποιότητα/Άνεση
  • Κινητήρας/Κιβώτιο/Φρένα
  • Οδική συμπεριφορά
  • Κατανάλωση

Στα μείον

  • Τιμή
  • Μέτριοι χώροι πίσω επιβατών
  • Φινίρισμα ορισμένων πλαστικών

[/nextpage]

[nextpage title=”Εμφάνιση” ]

Εμφάνιση

Η GLA, όπως και οι A-Class, B-Class και CLA, είναι κατασκευασμένη πάνω στην MFA πλατφόρμα της Mercedes-Benz. Έχει μήκος 4,41 μέτρα, πλάτος 1,80, ύψος1,49 μέτρα, όντας συνολικά μεγαλύτερη από την A-Class, διατηρώντας ωστόσο το μεταξόνιο της στα 2,699 μέτρα. Πιο πρακτική από την A-Class, η GLA εξωτερικά, εκτός από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 5 εκατοστά, διαθέτει ένα εξαιρετικά μυώδες και επιθετικό bodykit (λόγω του AMG πακέτου) που πλαισιώνεται από αεροτομή, μεγάλες ζάντες, ράγες οροφής και διπλές τραπεζοειδής απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος. Και στη περίπτωση της GLA, η Mercedes-Benz έδωσε ιδιαίτερο βάρος στον μειωμένο αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας. Αυτός διατηρείται στο εξαιρετικό για την κατηγορία και όχι μόνο, 0,29Cd, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό, στην χαμηλή κατανάλωση, στις βελτιωμένες επιδόσεις και στους λιγότερους αεροδυναμικούς θορύβους στη καμπίνα των επιβατών.

Mercedes-Benz GLA 200

Mercedes-Benz GLA 200 Mercedes-Benz GLA 200

Οι γραμμές του αυτοκινήτου είναι μοντέρνες, στη προσπάθεια της Γερμανικής εταιρίας να προσελκύσει ένα πιο νεανικό κοινό. Η γρίλια με τις διπλές χρωμιομένες μπάρες, φιλοξενεί το ευμεγέθη –και πολυπόθητο για πολλούς- αστέρι της Mercedes-Benz, με τα φωτιστικά σώματα, να ακολουθούν τον σχεδιασμό των αντίστοιχων της A-Class αλλά να είναι πιο δυναμικά, ώστε να συνάδουν με τη συνολική σχεδιαστική φιλοσοφία του αυτοκινήτου. Ο μπροστά προφυλακτήρας έχει μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, με το καπό να διαθέτει τονισμένα νεύρα. Στο πλάι οι έντονες τονισμένες γραμμές και τα μικρά κρύσταλλα, προσδίδουν μια σπορ νότα, ενώ στο πίσω μέρος τη παράσταση κλέβουν τα μεγάλα LED φωτιστικά σώματα και ο σπορ σχεδίασης προφυλακτήρας με μαύρο γυαλιστερό διαχύτη.

Mercedes-Benz GLA 200

[/nextpage]

[nextpage title=”AMG πινελιά” ]

AMG πινελιά

Το αυτοκίνητο δοκιμής εξοπλιζόταν με τα πακέτα AMG Line και Night. Με αυτά, η GLA διαθέτει χαμηλότερη ανάρτηση κατά 15 χλστ, με το σύστημα διεύθυνσης να εξοπλίζεται με το σύστημα Advanced Agility με τρόπο λειτουργίας Sport. Εξωτερικά περιλαμβάνει νέο μπροστά προφυλακτήρα με μεγάλες εισαγωγές αέρα και splitter, πλαϊνές ποδιές, αεροτομή, μεγαλύτερη γρίλια, μαύρες γυαλιστέρες ράγες οροφής, μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά στα πλαίσια των παραθύρων, θερμομονωτικά σκούρα φιμέ κρύσταλλα, και πίσω χρωμιομένα προστατευτικά.

Mercedes-Benz GLA 200

Στο πακέτο υπάρχουν 19άρες ΑMG ζάντες ελαφριού κράματος, νέο πίσω προφυλακτήρας με μαύρο γυαλιστερό διαχύτη και διπλή χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης. Στο εσωτερικό εμπνέει σπορ διάθεση με το σαλόνι να είναι επενδυμένο με δέρμα, να συναντάμε αλουμινένια διακοσμητικά, AMG πατάκια, ενώ διαθέτει νέο πολυλειτουργικό τιμόνι με flat κάτω μέρος και λεβιέ ταχυτήτων με ασημένιες και χρωμιωμένες λεπτομέρειες.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Εσωτερικό

Το εσωτερικό της GLA έρχεται αυτούσιο από την A-Class και το έχουμε περιγράψει αναλυτικά στις προηγούμενες επαφές μας με τις Α-Class και CLA. Στο εσωτερικό της GLA μπορούν να φιλοξενηθούν άνετα τέσσερις ενήλικες με τις αποσκευές τους, με τον χώρο αποσκευών να ξεκινά από τα 421 λίτρα (άκρως ικανοποιητικό νούμερο για τη κατηγορία) και φτάνει και τα 1235 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Οι μπροστά επιβάτες δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα, ακόμη και αν το μοντέλο εξοπλίζεται με την μεγάλη διπλή γυάλινη ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ηλιοροφή που διέθετε το αυτοκίνητο δοκιμής, με τους πίσω, αν έχουν κάπως ψιλό ανάστημα, ίσως νοιώσουν κάπως άβολα στο κεφάλι τους, με την κεκλιμένη γραμμή οροφής να περιορίζει τον διαθέσιμο χώρο, αλλά και με τον διαθέσιμο χώρο στα γόνατα τους. Πέμπτος ενήλικας επιβάτης χωρά στα πίσω αναδιπλούμενα 60:40 καθίσματα, αλλά θα πρέπει να κάνει αρκετές υποχωρήσεις λόγω του ύψους του πίσω κεντρικού τούνελ.

Mercedes-Benz GLA 200

Ο οδηγός, σε σχέση με την A-Class, κάθεται ψηλότερα και βρίσκει άνετα την επιθυμητή θέση οδήγησης, με το τιμόνι να ρυθμίζεται τόσο σε ύψος όσο και σε βάθος. Η περιμετρική ορατότητα είναι πολύ καλή και στο ταμπλό ξεχωρίζει η ψηφιακή οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, οι πέντε στρόγγυλοι αεραγωγοί με τον σχεδιασμό τους να προέρχεται από τις απολήξεις των jet κινητήρων των αεροσκαφών και φυσικά η ποιότητα των υλικών. Το πάνω μέρος του ταμπλό είναι επενδυμένο με δέρμα, ενώ το μεσαίο τμήμα του η Mercedes το έχει επενδύσει με αλουμινένια διακοσμητικά.

Mercedes-Benz GLA 200 Mercedes-Benz GLA 200

Στο κάτω μέρος του, έχει χρησιμοποιηθεί ένα “σκληρό” πλαστικό, με την Mercedes να ντύνει με το ίδιο δέρμα που συναντάμε στο ταμπλό και τις επενδύσεις στις πόρτες. Υπάρχουν αρκετοί χώροι για μικροαντικείμενα, με τη συναρμογή, το φινίρισμα και τη ποιότητα κατασκευής να είναι στο επίπεδο της Mercedes-Benz, αν και υπάρχουν μερικές “παραφωνίες” στο φινίρισμα μερικών πλαστικών, όπως αυτά του κεντρικού τούνελ, τα οποία μπορούν να γίνουν και καλύτερα.

Mercedes-Benz GLA 200

Ο πίνακας οργάνων έρχεται και αυτός αυτούσιος από την A-Class, έχοντας διαφορετικό φόντο. Μέσω της ψηφιακής οθόνης πολλαπλών ενδείξεων στο κέντρο του, ο οδηγός ενημερώνεται για πολλές πληροφορίες του αυτοκινήτου, όπως στιγμιαία και μέση κατανάλωση, αυτονομία, ταχύτητα, ενδείξεις συστημάτων ασφαλείας κ.α, ενώ μπορεί να αλλάξει και αρκετές ρυθμίσεις άνεσης. Το δερμάτινο κοφτό τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με αλουμινένια διακοσμητικά δίνει μια σπορ εικόνα στο εσωτερικό, με την ευχρηστία των διακοπτών στο ταμπλό να είναι η ιδανική.

Mercedes-Benz GLA 200

Mercedes-Benz GLA 200 Mercedes-Benz GLA 200

Το ηχοσύστημα που φορά η GLA διαθέτει 8 ηχεία που θα ικανοποιήσουν με την απόδοση τους τον μέσο χρήστη, αφού αυτά δεν μπουκώνουν ακόμη και όταν το αυξήσεις στη μέγιστη ένταση. Στο κεντρικό υποβραχιόνιο υπάρχει θύρα AUX και USB έτσι ώστε να ακούς για ώρες την αγαπημένη σου μουσική με τον χειρισμό του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να γίνεται είτε μέσω του πολυλειτουργικού τιμονιού, είτε μέσω του πολυχειριστηρίου που βρίσκεται στο κεντρικό τούνελ.

Mercedes-Benz GLA 200 Mercedes-Benz GLA 200

Mercedes-Benz GLA 200 Mercedes-Benz GLA 200

Το εσωτερικό σου αποπνέει μια πολυτελής αίσθηση, με τον κρυφό φωτισμό το βράδυ να δίνει μια ακόμη πιο elegant νότα. Στον τομέα της ηχομόνωσης, η GLA παίρνει μεγάλο βαθμό, μιας και αυτή βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, και ακόμη και σε πολλά χιλιόμετρα, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι που μεταφέρονται στο εσωτερικό της καμπίνας είναι ελάχιστοι.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Κινητήρας

Το αυτοκίνητο της δοκιμής της ήταν η αρχική έκδοση GLA 200 με τον 1.600αρη turbo κινητήρα να βρίσκεται κάτω από το καπό. Ο κινητήρας είναι αλουμινένιος, διαθέτει άμεσο ψεκασμό, πιεζοηλεκτρικά μπεκ, διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων εισαγωγής CAMTRONIC. Αποδίδει 156 άλογα στις 5.300 σ.α.λ με 250 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.250 έως τις 4.000 σ.α.λ. Η τουρμπίνα σηκώνει μέχρι 1,9 bar πίεση και περιστρέφεται μέχρι τις 230.000 σ.α.λ. Καλά τα νούμερα, αλλά πως συμπεριφέρονται στον δρόμο τα 156 άλογα; Αυτά είναι αρκετά για να κινήσουν με άνεση την βάρους 1.395 κιλών GLA, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 8,9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα της ανέρχεται στα 215 χλμ/ώρα.

Mercedes-Benz GLA 200

Ο κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί τόσο με ένα 6άρι μηχανικό κιβώτιο (όπως εξοπλιζόταν το αυτοκίνητο δοκιμής), αλλά και με το 7-τάχυτο αυτόματο διπλόδισκο κιβώτιο 7G-DCT. Και τα δύο διαθέτουν σύστημα Start/Stop, το οποίο λειτουργεί απρόσκοπα. Το 1.600αρι μοτέρ, αποδίδει γραμμικά σε όλο το εύρος των στροφών του, χωρίς ξεσπάσματα, με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο να διαθέτει μακριά κλιμάκωση, να έχει ωραία αίσθηση, αλλά να κρίνεται κάπως αργό, στη περίπτωση που θελήσεις να κινηθείς γρήγορα.

Mercedes-Benz GLA 200

Η Mercedes-Benz δίνει επίσημα νούμερα κατανάλωσης 5,9 λίτρων/100 χλμ, με το πραγματικό νούμερο, ως προς μεγάλη μου έκπληξη, να κυμαίνεται στα 6,4-6,5 λίτρα/100 χλμ σε μικτές συνθήκες οδήγησης. Στα 1.500 χλμ που οδήγησα την GLA, την πίεσα για να δω την οδηγική της συμπεριφορά, κινήθηκα υπομονετικά μέσα στους μποτιλιαρισμένους δρόμους της πρωτεύουσας αλλά και ευχαριστήθηκα την άνεση που προσφέρει κινούμενη με ταχύτητες 120-130 χλμ/ώρα στην εθνική οδό, με τη μέση κατανάλωση στον υπολογιστή ταξιδίου να δείχνει 6,4-6,5 λίτρα/100 χλμ, νούμερο κορυφαίο για αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Σε ότι αφορά τις εκπομπές CO2, η GLA 200 εκπέμπει 139 γρ/χλμ, κάνοντας το μοντέλο να πληρώνει 152,9 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.

Mercedes-Benz GLA 200 Mercedes-Benz GLA 200

[/nextpage]

[nextpage title=”Οδηγώντας” ]

Στον δρόμο αλλά και στο χώμα

Η GLA, όπως και οι αδερφές της, διαθέτει ανάρτηση –με γόνατα MacPherson μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω-, έχοντας μεγαλύτερη διαδρομή, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να κινηθεί σε εκτός δρόμου διαδρομές, απορροφώντας τις όποιες ανωμαλίες, ακόμη και με τις 19” ζάντες με run-flat ελαστικά διαστάσεων 235/45 που φορούσε το αυτοκίνητο δοκιμής. Η δικίνητη έκδοση που είχαμε για δοκιμή θα σε εκπλήξει ευχάριστα με τις εκτός δρόμου δυνατότητες της, και αν κάποιος θέλει το κάτι παραπάνω, υπάρχει το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC, το οποίο είναι διαθέσιμο από τις εκδόσεις GLK 250 και πάνω.

Mercedes-Benz GLA 200

Η ποιότητα κύλισης σε ασφάλτινη διαδρομή είναι κορυφαία, όπως και το επίπεδο προσφερόμενης άνεσης. Στον δρόμο, αν και περιμένεις η αυξημένη διαδρομή της ανάρτησης να κάνει την GLA να παρουσιάζει σημεία πλεύσης, η κάπως σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, προσδίδει στο αυτοκίνητο καλά κρατήματα στις στροφές, ελάχιστες κλίσεις και σταθερότητα στην ευθεία. Γενικά η ανάρτηση δείχνει πως έχει ρυθμιστεί με γνώμονα την άνεση, με εγκάρσιες ανωμαλίες και σαμαράκια να είναι βούτυρο στο ψωμί γι’αυτή.

Mercedes-Benz GLA 200

Το σύστημα διεύθυνσης από την άλλη, με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση, έχει καλή αίσθηση και πληροφόρηση, είναι άμεσο και γρήγορο, σε αυτό συμβάλουν οι μόλις 2,4 στροφές του, με τον κύκλο στροφής να φτάνει τα 11,84 μέτρα. Τα φρένα, αποτελούμενα από αεριζόμενους δίσκους, φρενάρουν άκρως ικανοποιητικά τη GLA, χωρίς να δείχνουν σημάδια κόπωσης.

[/nextpage]

[nextpage title=”Ασφάλεια” ]

Ασφάλεια

Mercedes-Benz και ασφάλεια είναι δύο έννοιες αλληλένδετες. Η GLA προσφέρει ψηλά επίπεδα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας με επτά 7 αερόσακους (ανάμεσά τους και αερόσακος γονάτων για τον οδηγό), αρκετά ηλεκτρικά συστήματα ασφαλείας, όπως το Collision Prevention Assist, το σύστημα πρόληψης συγκρούσεων, το οποίο ενημερώνει ηχητικά και οπτικά τον οδηγό για πιθανά εμπόδια μπροστά από το αυτοκίνητο, ενώ ταυτόχρονα προετοιμάζει τη λειτουργία υποβοήθησης πέδησης Brake Assist, ώστε η απόκριση των φρένων να είναι η ακριβέστερη δυνατή.

Mercedes-Benz GLA 200

Επίσης το αυτοκίνητο διαθέτει το σύστημα Attention Assist και το σύστημα PRE-SAFE, το οποίο προετοιμάζει το αυτοκίνητο για ενδεχόμενη σύγκρουση με σκοπό τον περιορισμό των συνεπειών της. Εκτός του ESP, επιπλέον στον βασικό εξοπλισμό της GLA, υπάρχουν και τα συστήματα Traction Control, και Hill Start Assist. Όλα τα παραπάνω δικαιολογούν τα πέντε (5) αστέρια ασφαλείας που απέσπασε πρόσφατα στις δοκιμές ασφαλείας του Euro NCAP με 96% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 88% στη προστασία παιδιών, 67% στη προστασία πεζών και 70% στα συστήματα ασφαλείας.

Mercedes-Benz GLA 200 Mercedes-Benz GLA 200

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή” ]

Τιμή

Στην Ελλάδα η GLA ξεκινά από τις 29.800 ευρώ (28.370 με απόσυρση) με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, με το αυτοκίνητο δοκιμής να κόστιζε 38.692,09 ευρώ λόγω του επιπλέον εξοπλισμού που διέθετε. Όπως συνηθίζει η Mercedes-Benz, έτσι και στη GLA προσφέρει μια πλειάδα επιλογών (αισθητικών, τεχνολογικών, πολυτελών και ηλεκτρονικών βοηθημάτων) που καλύπτουν τα θέλω και του πιο απαιτητικού αγοραστή. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν βαμμένο στο λευκό χρώμα “cirrus” και στο εσωτερικό ήταν ντυμένο με συνθετικό δέρμα Artico και ύφασμα μικροϊνών Dynamica.

Mercedes-Benz GLA 200

Επίσης εξοπλιζόταν με Active Parking Assist, Cruise Control, ελαστικά Run-flat, πακέτο αποθηκευτικού χώρο, πακέτο καπνιστή, πακέτο άνεσης καθισμάτων, πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή ηλεκτρικά ανοιγόμενη, πρίζα 12V στο χώρο φόρτωσης, Bi-Xenon φωτιστικά σώματα με σύστημα πλύσης προβολέω, πακέτο αποθηκευτικών χώρων, AMG Line, Πακέτο Night και πακέτο φωτισμού και ορατότητας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Κλείνοντας

Mercedes-Benz GLA 200

Η Mercedes GLA χαρακτηρίζεται από τον διττό της χαρακτήρα. Μπορεί να κινηθεί εξίσου άνετα στους δρόμους της πόλης και των εθνικών οδών, αλλά δεν θα πει όχι στις χωμάτινες ανησυχίες του ιδιοκτήτη της. Με ένα αρμονικό συνδυασμό, άνεσης, επιδόσεων και πολυτέλειας, η GLA ήρθε για να μείνει στη μικρομεσαία πολυτελή κατηγορία των crossover.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]

Κινητήρας και επιδόσεις – Mercedes-Benz GLA 200
Διάταξη κυλίνδρων / αριθμός I4
Κυβισμός κινητήρα (cc) 1595
Ονομαστική ισχύς [kW (hp) / rpm] [1] 115/5300 (115/5300)
Ονομαστική ροπή (Nm / rpm) [1] 250/1250–4000 (250/1250–4000)
Αναλογία συμπίεσης 10.3 : 1
Επιτάχυνση 0–100 km/h (s) 8.9 (8.8)
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) 215 (215)
Κατηγορία εκπομπών Euro 6 (Euro 6)
Λειτουργία ECO start/stop ναι (ναι)
Καύσιμα και εκπομπές
Καύσιμο Καύσιμο Premium
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / με ρεζέρβα (Ι) 50/6.0
Κατανάλωση καυσίμων, οδήγηση στην πόλη (l/100km) [2] 7.9 (7.4–7.3)
Κατανάλωση καυσίμων, οδήγηση εκτός πόλης (l/100km) [2] 4.8–4.7 (5.1–4.9)
Μικτή κατανάλωση καυσίμων (l/100km) [2] 5.9 (5.9–5.8)
Μικτές εκπομπές CO2 (g/km) [2] 139–137 (138–135)
Τιμή Cd 0.31
Μετάδοση ισχύος
Σύστημα κίνησης μπροστινούς τροχούς
Κιβώτια ταχυτήτων Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (αυτόματο κιβώτιο 7G-DCT
Αναλογίες μηχανικής μετάδοσης 4.31/ 2.44/ 1.35/ 0.94/ 0.82/ 0.70/ R 3.38
Αναλογίες αυτόματης μετάδοσης 3.86/ 2.43/ 2.91/ 1.19/ 0.87/ 1.16/ 0.94/ R 3.10
Τελικός λόγος μετάδοσης N/S (4.60)
Ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης
Εμπρός άξονας Γόνατο ελατηρίου και βραχίονας ελέγχου
Πίσω άξονας Βραχίονας ελέγχου και βραχίονας ρυμούλκησης
Ανάρτηση, εμπρός / πίσω Ελατήρια διπλού σωλήνα με αέρα / ελατήρια μονού σωλήνα με αέρα
Εμπρός ελαστικά / ζάντες 215/60 R 17 96
Πίσω ελαστικά / ζάντες 215/60 R 17 96
Εμπρός φρένα Δίσκοι, αεριζόμενοι
Πίσω φρένα Δίσκοι, συμπαγείς
Ποσότητες, διαστάσεις και βάρη
Χωρητικότητα χώρου αποσκευών (VDA) (I) N/A
Κύκλος στροφής (m) 11,84
Καθαρό βάρος / ωφέλιμο φορτίο (kg) [3] 1.395/525 (1.435/485)
Μικτό βάρος (kg) 1920 (1920)
Μέγιστο φορτίο οροφής (kg) 75
Επιτρεπόμενο βάρος ρυμουλκούμενου χωρίς φρένα / με φρένα (kg) 695/1.400 (715/1.400)

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
<h5>Στα συν:</h5>Σχεδιασμός, Ποιότητα/Άνεση, Κινητήρας/Κιβώτιο/Φρένα, Οδική συμπεριφορά, Κατανάλωση <hr /> <h5>Στα μείον:</h5>Τιμή, Μέτριοι χώροι πίσω επιβατών, Φινίρισμα ορισμένων πλαστικώνTest Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes GLA 200
Autoblog.gr