Διαφήμιση της Toyota λέει πως η “υδρογονοκίνηση” είναι αναπόφευκτη

Σχετικά άρθρα

248884

Η τάσεις αυτή τη στιγμή στην βιομηχανία αυτοκινήτου είναι δύο: Αυτόνομα οχήματα και κίνηση με υδρογόνο. Νομίζω πως δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για το ποια από τις δύο αυτές τάσεις έχει αποφασίσει να ακολουθήσει φανατικά η Toyota. Αν υπάρχει, τότε να στο πω: Το υδρογόνο. Η πίστη της Ιαπωνικής εταιρίας στο υδρογόνο είναι τέτοια, που αποφάσισε να κάνει μία διαφήμιση με την οποία δεν ελπίζει να πείσει για την απόφαση της ώστε να συμπορευτείς με αυτήν αλλά ρωτάει: είσαι “χειρόφρενο” ή “πρωτοπόρος”; Όσο και αν είμαι λάτρης της τεχνολογίας, υπέρμαχος των καινοτομιών από όπου και αν προέρχονται και πραγματικά περιμένω πώς και πώς να δω το Toyota FCV στην αγορά, αυτή η συγκεκριμένη διαφήμιση της εταιρίας είναι υπερβολικά “πολιτική” για τα γούστα μου. Δεν θα έπρεπε να τίθενται τέτοιου είδους ψευτοδιλήμματα στον χώρο του αυτοκινήτου…

http://youtu.be/BKXedfxvRFM

ΠηγήToyota
ΠηγήYoutube

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Toyota ανακαλεί 211.000 Prius

Η Toyota προχωρά στην ανάκληση 211.000 Prius και Prius Prime, παγκοσμίως, παραγωγής 2023 και 2024, επειδή οι πίσω πόρτες ενδέχεται να ανοίξουν απροσδόκητα. Το Prius...

EuroNCAP: Πεντάστερα τα Nio EL6, Toyota C-HR και υπό προϋποθέσεις το Honda CR-V

Ο EuroNCAP έκανε γνωστά τα αποτελέσματα των δοκιμών ασφάλειας που διενήργησε στα Nio EL6, Toyota C-HR, και Honda CR-V υπό τους ενημερωμένους κανονισμούς του...

Με ανοιγόμενο πίσω παράθυρο το νέο Toyota 4Runner

Η Toyota συνεχίζει το teasing της νέας γενιάς του 4Runner, με το επερχόμενο off-roader SUV να έχει ηλεκτρικά ανοιγόμενο πίσω παράθυρο. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί...