GP Σιγκαπούρης 2014, FP3: Ο Alonso επιστρέφει στην κορυφή

Σχετικά άρθρα

GP SINGAPORE F1/2014

Η τρίτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών είναι ίσως η σημαντικότερη στην πίστα της Σιγκαπούρης. Κι αυτό, επειδή η πίστα βελτιώνεται διαρκώς στη διάρκεια του τριημέρου, μην επιτρέποντας σε πιλότους και ομάδες να στήσουν τα μονοθέσια όπως θα ήθελαν, από την Παρασκευή. Ξεκινώντας με τα όσα είδαμε στο χθεσινό FP2, η Pirelli παραδέχτηκε πως δεν περίμενε τόσο μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις γόμες της, πράγμα που θα ρίξει μεγάλο βάρος στη στρατηγική των ομάδων, από τις κατατακτήριες κιόλας. Επίσης, ο Pastor Maldonado άλλαξε σασί, ύστερα από το ατύχημα που είχε στη στροφή 10.

Η θερμοκρασία παρέμεινε υψηλή και σήμερα (28 στον αέρα – 35 στο οδόστρωμα) με πολύ υγρασία και λίγες ψιχάλες να πέφτουν, χωρίς να δημιουργούν προβλήματα. Οι πιλότοι είχαν στη διάθεσή τους μόλις μια ώρα στην πίστα και δεν έχασαν χρόνο για τους installation laps, με τον Max Chilton να είναι ο πρώτος που βγήκε στο Marina Bay Street Circuit.

Ο πρώτος ανταγωνιστικός χρόνος ήρθε από τον Kevin Magnussen (1:51.985), με τη μαλακή γόμα, και τους πιλότους να διαμαρτύρονται για έλλειψη πρόσφυσης, αφού η πρωινή βροχή “καθάρισε” το στρωμένο από χθες λάστιχο. Στη συνέχεια Button, Ricciardo και Vettel έριξαν τους χρόνους, πριν ο Αυστραλός βελτιώσει ακόμη παραπάνω στο 1:49.588. Την ίδια στιγμή, ο Grosjean διαμαρτυρόταν για έλλειψη δύναμης από τον κινητήρα της Renault.

Marina Bay Circuit, Singapore.Friday 19 September 2014.Romain Grosjean, Lotus E22 Renault.World Copyright: Glenn Dunbar/LAT Photographic.ref: Digital Image _89P3256

Mercedes, Ferrari και Williams δεν βιάστηκαν να γράψουν γρήγορο γύρο, όταν όμως το έκανε ο Rosberg, βρέθηκε με διαφορά ενός δευτερολέπτου στην κορυφή (1:48.575). Από την άλλη, ο Hamilton έχασε τα φρένα στη στροφή 5, αντιμετωπίζοντας και διακοπές στο PU. Ο Βρετανός παρότι ήταν ο ταχύτερος στο FP2, δεν έμεινε ικανοποιημένος από το στήσιμο της W05. Ο πιλότος που δεν βλέπαμε στην πίστα ήταν ο Magnussen, που είχε μείνει στους 4 γύρους. Ο Δανός κατέστρεψε με μπλοκάρισμα το σετ μαλακής γόμας και περίμενε καρτερικά στα pits, μέχρι να φορέσει την πολύ μαλακή.

Αφήνοντας στην άκρη τα πιθανώς παράνομα team-radio που ακούστηκαν, αφού δύσκολα θα βγει άκρη, και πριν κάνει την εμφάνισή της η πολύ μαλακή γόμα, η δεκάδα είχε ως εξής: Rosberg, Ricciardo, Vettel, Hamilton, Alonso, Bottas, Massa, Raikkonen, Vergne, Kvyat, με την βελτιωμένη Toro Rosso να δείχνει ικανή για το κάτι παραπάνω στον συγκεκριμένο αγώνα.

Με το θέμα στο μονοθέσιο του Hamilton να μην είναι σοβαρό και να λύνεται γρήγορα, και το Maldonado να αντιμετωπίζει πρόβλημα με τα φρένα του, ξεκίνησαν και οι προσομοιώσεις κατατακτηρίων. Πρώτος πιλότος με τα πολύ μαλακά ελαστικά της Pirelli ήταν ο Rosberg. Ο Γερμανός δεν έκανε το καλύτερο 1ο sector, βελτιώνοντας κατά 1,1 δευτερόλεπτα το χρόνο του. Την ίδια στιγμή, Hulkenberg και Alonso βελτίωναν για πάνω από 2 δεύτερα, με τον Ισπανό να τίθεται επικεφαλής.

600079744-3553191992014

Στη συνέχεια, στο τελευταίο πλέον δεκάλεπτο, οι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν με τον Alonso να παραμένει στην κορυφή των χρόνων και τους Ricciardo, Rosberg, Vergne, Vettel, Hamilton, Massa, Bottas, Raikkonen, Gutierrez να συμπληρώνουν τη δεκάδα.

Πιθανότατα, η Mercedes δεν αποκάλυψε όλη της τη δυναμική, με τις Red Bull και τον Alonso να φαίνεται πως θα δυσκολέψουν τα ασημένια βέλη. Η Williams κατάφερε και έλυσε τα χθεσινά θέματα με την αεροδυναμική, που οδηγούσαν σε υπερστροφή και υπερθέρμανση των πίσω ελαστικών. Toro Rosso και Sauber έδειξαν ικανές για κάτι καλύτερο, η Lotus θα δυσκολευτεί πολύ να περάσει στο Q2, ενώ οι McLaren και Force India θα δώσουν μάχη για να μπουν στο Q3. Ακολουθούν οι χρόνοι του FP3.

[Χρόνοι: F1.com | Πηγές: Pirelli, Lotus F1 Team | Photo Copyrights: Studio Colombo/Ferrari/Mercedes AMG F1 Team/LAT Photographic/Lotus F1 Team]

[tabs slidertype=”top tabs” fx=”slide”][tabcontainer] [tabtext]FP3[/tabtext] [tabtext]V-Max[/tabtext][tabtext]Best Sector 1[/tabtext] [tabtext]Best Sector 2[/tabtext] [tabtext]Best Sector 3[/tabtext] [/tabcontainer] [tabcontent] [tab]

Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps
1 14 Fernando Alonso Ferrari 1:47.299  12
2 3 Daniel Ricciardo Red Bull Racing-Renault 1:47.350 0.051  15
3 6 Nico Rosberg Mercedes 1:47.488 0.189  15
4 25 Jean-Eric Vergne STR-Renault 1:47.693 0.394  17
5 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:47.711 0.412  17
6 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:47.738 0.439  12
7 19 Felipe Massa Williams-Mercedes 1:47.909 0.610  15
8 77 Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1:48.205 0.906  15
9 7 Kimi Räikkönen Ferrari 1:48.226 0.927  16
10 21 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1:48.422 1.123  20
11 27 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:48.450 1.151  11
12 20 Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1:48.577 1.278  9
13 22 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:48.599 1.300  16
14 26 Daniil Kvyat STR-Renault 1:48.637 1.338  18
15 11 Sergio Perez Force India-Mercedes 1:49.078 1.779  15
16 99 Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1:49.115 1.816  19
17 8 Romain Grosjean Lotus-Renault 1:49.485 2.186  17
18 13 Pastor Maldonado Lotus-Renault 1:50.149 2.850  15
19 17 Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1:50.376 3.077  17
20 10 Kamui Kobayashi Caterham-Renault 1:50.939 3.640  17
21 4 Max Chilton Marussia-Ferrari 1:51.221 3.922  16
22 9 Marcus Ericsson Caterham-Renault 1:51.598 4.299  17

[/tab] [tab]

Pos No Driver Time of Day Speed
1 44 Lewis Hamilton 18:24:22 302.4
2 77 Valtteri Bottas 18:54:40 302.0
3 19 Felipe Massa 18:50:04 301.9
4 6 Nico Rosberg 18:22:57 301.0
5 26 Daniil Kvyat 18:58:05 299.5
6 27 Nico Hulkenberg 18:51:15 299.3
7 11 Sergio Perez 18:51:09 298.9
8 10 Kamui Kobayashi 18:56:03 298.5
9 21 Esteban Gutierrez 18:50:32 298.0
10 22 Jenson Button 18:52:57 298.0
11 20 Kevin Magnussen 18:05:37 297.9
12 25 Jean-Eric Vergne 18:21:49 297.6
13 7 Kimi Räikkönen 18:54:45 296.6
14 13 Pastor Maldonado 19:00:05 296.3
15 1 Sebastian Vettel 18:40:27 295.4
16 14 Fernando Alonso 18:48:19 295.4
17 3 Daniel Ricciardo 18:48:50 295.2
18 9 Marcus Ericsson 18:53:56 295.2
19 99 Adrian Sutil 18:41:55 295.0
20 8 Romain Grosjean 18:54:11 293.9
21 4 Max Chilton 18:53:00 293.3
22 17 Jules Bianchi 18:55:31 291.5

[/tab] [tab]

Pos No Driver Time
1 14 Fernando Alonso 28.595
2 3 Daniel Ricciardo 28.641
3 1 Sebastian Vettel 28.703
4 7 Kimi Räikkönen 28.760
5 6 Nico Rosberg 28.763
6 25 Jean-Eric Vergne 28.770
7 77 Valtteri Bottas 28.785
8 19 Felipe Massa 28.817
9 22 Jenson Button 28.863
10 44 Lewis Hamilton 28.875
11 21 Esteban Gutierrez 28.887
12 27 Nico Hulkenberg 28.909
13 11 Sergio Perez 28.981
14 26 Daniil Kvyat 28.985
15 99 Adrian Sutil 29.045
16 8 Romain Grosjean 29.080
17 20 Kevin Magnussen 29.168
18 13 Pastor Maldonado 29.198
19 17 Jules Bianchi 29.477
20 10 Kamui Kobayashi 29.682
21 9 Marcus Ericsson 29.723
22 4 Max Chilton 29.862

[/tab] [tab]

Pos No Driver Time
1 14 Fernando Alonso 40.841
2 6 Nico Rosberg 40.881
3 19 Felipe Massa 40.990
4 3 Daniel Ricciardo 41.026
5 25 Jean-Eric Vergne 41.087
6 44 Lewis Hamilton 41.148
7 7 Kimi Räikkönen 41.267
8 77 Valtteri Bottas 41.287
9 1 Sebastian Vettel 41.293
10 22 Jenson Button 41.395
11 20 Kevin Magnussen 41.424
12 21 Esteban Gutierrez 41.447
13 27 Nico Hulkenberg 41.525
14 99 Adrian Sutil 41.534
15 26 Daniil Kvyat 41.540
16 11 Sergio Perez 41.632
17 8 Romain Grosjean 41.936
18 13 Pastor Maldonado 41.951
19 17 Jules Bianchi 42.112
20 9 Marcus Ericsson 42.328
21 10 Kamui Kobayashi 42.339
22 4 Max Chilton 42.380

[/tab] [tab]

Pos No Driver Time
1 1 Sebastian Vettel 37.664
2 3 Daniel Ricciardo 37.683
3 44 Lewis Hamilton 37.715
4 6 Nico Rosberg 37.731
5 25 Jean-Eric Vergne 37.805
6 14 Fernando Alonso 37.863
7 77 Valtteri Bottas 37.885
8 20 Kevin Magnussen 37.985
9 26 Daniil Kvyat 38.010
10 27 Nico Hulkenberg 38.016
11 21 Esteban Gutierrez 38.088
12 19 Felipe Massa 38.094
13 7 Kimi Räikkönen 38.199
14 22 Jenson Button 38.292
15 11 Sergio Perez 38.449
16 99 Adrian Sutil 38.451
17 8 Romain Grosjean 38.469
18 17 Jules Bianchi 38.787
19 10 Kamui Kobayashi 38.918
20 4 Max Chilton 38.979
21 13 Pastor Maldonado 39.000
22 9 Marcus Ericsson 39.547

[/tab] [/tabcontent] [/tabs]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

GP Κίνας 2024, FP1: Ο Stroll θέτει το ρυθμό

Μετά από απουσία 5 ετών η Formula 1 επέστρεψε επίσημα στην Κίνα και την πίστα της Σαγκάη, για ένα Σαββατοκύριακο που περιλαμβάνει τον πρώτο...