Παρά τις φήμες που έκαναν λόγο για το αντίθετο, η Daimler επιβεβαίωσε στο περιθώριο της έκθεσης του Παρισιού πως δεν έχει σκοπό να αυξήσει το ποσοστό της στην Aston Martin, πόσο μάλλον να την εξαγοράσει.
Σύμφωνα με τον Dieter Zetsche:
Δεν θα ήταν στο καλύτερο συμφέρον της Aston Martin να ενσωματωθεί σε έναν μεγάλο οργανισμό καθώς θα περιελάμβανε ρίσκο. Η Aston Martin κατασκευάζει 4.000 αυτοκίνητα τον χρόνο, οπότε θα υπήρχε ο κίνδυνος να αποσπαστεί από την βασική της δουλειά. Η συμφωνία ως έχει, είναι τέλεια και για τις δύο μάρκες αφού επιτρέπει στην Aston να παραμένει ανεξάρτητη και να επωφελείται από εξωτερική τεχνολογία. Δεν υπάρχουν πλάνα να αυξήσουμε το ποσοστό μας ή να εξαγοράσουμε.
Ο Zetsche, αποκάλυψε επίσης πως η επικείμενη επιστροφή της Maybach, ίσως συνδυαστεί με ένα σήμα παρόμοιο με αυτό της Mercedes-AMG που με απλούστερα λόγια σημαίνει πως οι υπερ-πολυτελείς εκδόσεις της S-Class, μπορεί να ονομάζονται Mercedes-Maybach. Τέλος, απέκλεισε το ενδεχόμενο επέκτασης της γκάμας της Smart στα πρότυπα της Mini ή του Fiat 500.