Η Lamborghini μπορεί να μας παρουσίασε την Asterion στο Παρίσι, αλλά δεν μας περιέγραψε πως λειτουργεί το υβριδικό σύστημα που κινεί το νέο πρωτότυπο της εταιρίας.
Μέσα από το παρακάτω video σε στυλ video game, η Lamborghini μας δείχνει το πρώτο plug-in hybrid όχημα που κατασκευάζει, αναφέροντας το ως πλατφόρμα τεχνολογικής επίδειξης, το οποίο δε θα περάσει στη παραγωγή.
Μιλώντας σε γνωστό ανδρικό περιοδικό στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, ο CEO της Lamborghini Stephan Winkelmann δήλωσε ότι η εταιρεία δεν σχεδιάζει ένα υβριδικό αυτοκίνητο παραγωγής ακόμα, αλλά κάποια από τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο concept κατά πάσα πιθανότητα θα ενσωματωθούν στην Urus. Ο Winkelmann είπε ότι δεν είναι οπαδός των υβριδίων και θα προτιμούσε να βγάλουν ένα αυτοκίνητο παραγωγής με το σχεδιασμό του Αστερίων, αποκλειστικά με κινητήρα εσωτερικής καύσης, χωρίς κανενός είδους ηλεκτρική υποβοήθηση, αλλά…
Το αυτοκίνητο φορά τον V10 5,2-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 610 ίππων προερχόμενος από τη Huracan που συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες που προσθέτουν επιπλέον 300 άλογα, με το αυτοκίνητο να αποδίδει συνδυαστικά 910 άλογα, ο ένας βρίσκεται ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο και οι άλλοι δυο στον εμπρός άξονα. Οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα 7-τάχυτο DSG κιβώτιο που στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 320 χλμ/ώρα. Μόνο με τους ηλεκτροκινητήρες, το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί 50 χλμ με τελική ταχύτητα 125 χλμ/ώρα, ενώ έχει μέση κατανάλωση 4,2 λίτρων και 98 γρ/χλμ εκπομπές CO2.
Τα αρχικά “LP” στο όνομα προέρχεται από τις λέξεις “longitudinal posterior” ενώ το “I” από τη λέξη “Ibrido” που στα ιταλικά σημαίνει υβριδικό, ενώ το όνομα Asterion προέρχεται από τον μυθικό Μινώταυρο της Ελληνικής Μυθολογίας.