Οι τιμές του Nissan Pulsar στην Ελλάδα

Σχετικά άρθρα

pulsar

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Nissan ανακοίνωσε τις τιμές του Pulsar στην Ελλάδα το οποίο είναι διαθέσιμο αρχικά με έναν κινητήρα βενζίνης και έναν πετρελαίου. Το Pulsar με τον 1.200αρη DIG-T κινητήρα βενζίνης των 115 ίππων ξεκινά από τις 15.950 ευρώ (14.990 ευρώ με απόσυρση) ενώ με τον 1.500αρη diesel των 110 ίππων ξεκινά από τα 18.690 ευρώ (17.290 ευρώ με απόσυρση).

Είναι διαθέσιμο σε οκτώ εξωτερικά χρώματα και πέντε επίπεδα εξοπλισμού τα οποία μπορείς να δεις εδώ τι περιλαμβάνουν. Αναλυτικές λεπτομέρειες μπορείς για το Pulsar μπορείς να διαβάσεις εδώ, ενώ mega photo gallery 330+ φωτογραφιών μπορείς να βρεις εδώ.

Nissan Pulsar ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ (ΕΥΡΩ) Φ.Π.Α. (23%) ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΕΛΙΚΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ (ΕΥΡΩ) ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ ΣΥΝΟΛΟ ΜΕΙΩΣΗΣ ΕΝΔ. ΟΦΕΛΟΥΣ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ / ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΤΕΛΙΚΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ (ΕΥΡΩ)
1.2 DIG-T ΒΕΝΖΙΝΗ (115PS)
P2E 1.2 ENERGY 15.950 0 15.950 960 960 14.990
P2A 1.2 ACENTA 18.050 800 17.250 960 1.760 16.290
P2AC 1.2 ACENTA CON Κ.Π. 18.850 800 18.050 960 1.760 17.090
P2T 1.2 TECHNA Κ.Π. 20.450 800 19.650 960 1.760 18.690
1.2 DIG-T CVT ΒΕΝΖΙΝΗ (115PS)
P2CE 1.2 CVT ENERGY 17.450 0 17.450 960 960 16.490
P2CA 1.2 CVT ACENTA 19.550 800 18.750 960 1.760 17.790
P2CC 1.2 CVT ACENTA CON Κ.Π. 20.350 800 19.550 960 1.760 18.590
P2CT 1.2 CVT TECHNA Κ.Π. 21.950 800 21.150 960 1.760 20.190
1.5D ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ (110PS)
P5E 1.5D ENERGY 18.690 0 18.690 1.400 1.400 17.290
P5A1 1.5D ACENTA 20.520 800 19.720 1.430 2.230 18.290
P5AC 1.5D ACENTA CON 21.320 800 20.520 1.430 2.230 19.090
P5T 1.5D TECHNA Κ.Π. 22.920 800 22.120 1.430 2.230 20.690

Μεταλλικό χρώμα : 480€

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Ευρύχωρο, με στυλ και γεμάτο τεχνολογία, το νέο Nissan PULSAR, έρχεται με μεγάλες προσδοκίες !

Χρησιμοποιώντας την ίδια προσέγγιση και σκέψη στον σχεδιασμό , όπως και στα καταξιωμένα crossovers της μάρκας, η Nissan επεκτείνει την γκάμα της, για μια ακόμα φορά, με ένα συναρπαστικό, νέο οικογενειακό hatchback που ακούει στο όνομα Pulsar.

Συνδυάζοντας την τολμηρή σχεδίαση, τις τεχνολογικές καινοτομίες, αλλά και κορυφαίους εσωτερικούς χώρους για την κατηγορία του, το νέο Nissan Pulsar φέρνει μια νέα διάσταση στην κατηγορία C, προσφέροντας όλα τα γνωστά καλούδια της Nissan σε ένα ολοκαίνουργιο, κομψό πακέτο.

Με την προσθήκη του , η Nissan φιλοδοξεί να προσφέρει ένα μοντέλο με έξυπνο σχεδιασμό και τεχνολογικές καινοτομίες. Σχεδιασμένο για να προσελκύσει ένα ευρύ φάσμα αγοραστών, τόσο από μέχρι πρότινος κατόχους αυτοκινήτων της κατηγορίας D, όσο και από εκείνους που θέλουν να “ανέβουν” από την κατηγορία Β, το Pulsar επιδεικνύει τις σχεδιαστικές ικανότητές της Nissan, εισάγοντας παράλληλα μια σειρά από τεχνολογίες, μερικές εκ των οποίων είναι νεόφερτες για την κατηγορία του. Με εξαιρετικά υλικά αλλά και ποιότητα κατασκευής, το Pulsar προσφέρει στους υποψήφιους αγοραστές του, premium χαρακτηριστικά και αντίστοιχα υψηλού επιπέδου οδηγική εμπειρία.

Το Pulsar, γίνεται άμεσα αναγνωρίσιμο χάρη στη δυναμικού σχεδιασμού, τύπου V, μάσκα με το σήμα της Nissan, καθώς και από τους προβολείς σχήματος μπούμερανγκ αλλά και τις μυώδεις καμπύλες του. Το νέο Pulsar, έχει σχεδιαστεί για την Ευρώπη και θα κατασκευάζεται στις παραγωγικές εγκαταστάσεις της Nissan, στη Βαρκελώνη.

Υιοθετώντας το ίδιο σχεδιαστικό DNA με τα ακαταμάχητα QASHQAI και X-TRAIL, το Pulsar συνδυάζει τις έντονες γραμμές με προσοχή στη λεπτομέρεια, αποτελώντας ένα κομψό, με σπορ εμφάνιση hatchback. Ακολουθώντας το ίδιο σχεδιαστικό μοτίβο με τα crossovers της μάρκας, το Pulsar χαρακτηρίζεται από τους μεγάλους τροχούς, την κωνικού τύπου μεσαία γραμμή και το ρέον προφίλ.

Η απόλυτη, premium προσέγγιση συνεχίζεται και στο εσωτερικό του Pulsar, όπου η υψηλή ποιότητα των υλικών, o σαφής προσανατολισμός στο σχεδιασμό, αλλά και ο πλούσιος εξοπλισμός του, το κατατάσσουν σε επίπεδα πολύ υψηλότερα από την κατηγορία του.

Χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία του (2.700 χιλιοστά ) και την έξυπνη χωροταξία, το Pulsar προσφέρει σημαντικά περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών αλλά και στο ύψος των ώμων, σε σχέση με τα μοντέλα του ανταγωνισμού. Στην πραγματικότητα, με 692 χιλιοστά ωφέλιμο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, το Pulsar είναι πιο ευρύχωρο και από αρκετά μοντέλα της κατηγορίας D.

Παρ ‘όλα αυτά, το Pulsar διατηρεί ένα μικρό αποτύπωμα (με μήκος 4.385 χιλιοστά), γεγονός που το καθιστά εύκολο στο παρκάρισμα σε στενό αστικό περιβάλλον.

Σε πλήρη αρμονία με τις προσδοκίες ενός ιδιοκτήτη αυτοκινήτου Nissan, το νέο Pulsar είναι εξοπλισμένο με μια σειρά από προσβάσιμες και χρήσιμες τεχνολογίες, που σχεδιάστηκαν για να αισθάνεται ο οδηγός του το αίσθημα της εμπιστοσύνης, αλλά και της άνεσης που αυτό αποπνέει. Στην περίπτωση του Pulsar, η φήμη που ακολουθεί τη Nissan ως προς την εισαγωγή νέων τεχνολογιών, πρωτοποριακών για την κατηγορία του κάθε μοντέλου της, έχει τώρα ενισχυθεί με μια ευρεία γκάμα χαρακτηριστικών, που συνήθως συναντώνται σε premium ή πολυτελή μοντέλα.

Το προηγμένο σύστημα ασφαλείας Safety Shield της Nissan, που αποτελείται από μια παλέτα συστημάτων και τεχνολογιών που συνδυάζονται ώστε να προσφέρουν ένα πλήρες και ολοκληρωμένο “δίχτυ ασφάλειας” για τον οδηγό και τους επιβάτες, δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει από τον σχεδιασμό του Pulsar.

Οι παραπάνω προηγμένες αλλά και πολύ χρήσιμες τεχνολογίες, εντασσόμενες στο νέο Pulsar, υποστηρίζουν με τον πλέον καλύτερο τρόπο το έργο του οδηγού, ώστε να απολαύσει στο έπακρο τη δυναμική του αυτοκινήτου, με το αίσθημα της απόλυτης εμπιστοσύνης. Μεταξύ των συστημάτων που προσφέρονται στο νέο Pulsar είναι το Σύστημα Πέδησης Έκτακτης Ανάγκης (Forward Emergency Braking), το Σύστημα Ανίχνευσης Κινούμενων Εμποδίων (Moving Object Detection), η Προειδοποίηση Απότομης Αλλαγής Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Departure Warning) και η Προειδοποίηση Τυφλού Σημείου (Blind Spot Warning).

Επιπλέον, το Pulsar διαθέτει το δεύτερης γενιάς σύστημα NissanConnect, συνοδευόμενο από μια σειρά καινοτόμων χαρακτηριστικών, όπως πλήρη συνδεσιμότητα με smartphones, αλλά και πρόσβαση σε μια μεγάλη ποικιλία από χρήσιμες και ενημερωτικές εφαρμογές.

Το Nissan Pulsar, κινείται από 2 κινητήρες turbo που συνδυάζουν στο βέλτιστο βαθμό την απόδοση και την οικονομία. Συγκεκριμένα, ο 1,2 λίτρων DIG-T κινητήρας βενζίνης, αποδίδει την εκπληκτική, για το μέγεθός του, ισχύ των 115PS , ενώ το μοτέρ πετρελαίου των 1,5 λίτρων dCi παράγει 110PS και 260Nm ροπής.

Συνεχίζοντας την επιτυχημένη φιλοσοφία του downsizing της Nissan, οι κινητήρες του νέου Pulsar είναι αφενός υψηλής απόδοσης, αφετέρου διακρίνονται για τις χαμηλές εκπομπές CO2 που βρίσκονται κάτω από 95g/km.

Το νέο Nissan Pulsar θα διατίθεται σε τρείς εκδόσεις εξοπλισμού, τις Energy, Acenta και Techna αντίστοιχα, που θα καλύψουν τις ανάγκες ακόμα και των πλέον απαιτητικών αγοραστών. Όλα τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με κλιματισμό, καθώς και με οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 5 ιντσών, τοποθετημένη στον κεντρικό πίνακα οργάνων. Επιπλέον, στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι το Σύστημα Παρακολούθησης της Πίεσης των Ελαστικών, οι 6 αερόσακοι, όπως και το σύστημα Start & Stop.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ

Εντυπωσιακό, ευρύχωρο και πλήρως εξοπλισμένο, το νέο Pulsar συνδυάζει τις τρεις σχεδιαστικές συνιστώσες της Nissan. Χρησιμοποιώντας την ίδια σχεδιαστική γλώσσα που χαρακτηρίζει τα επιτυχημένα crossover και μικρομεσαία μοντέλα της μάρκας, το Pulsar αποδεικνύει πως είναι ένα αδιαμφισβήτητο μέλος της οικογένειας Nissan.

Το μπροστινό μέρος του νέου Pulsar χαρακτηρίζεται από μία δυναμική μάσκα και από ένα προφυλακτήρα που φέρει στυλιστικά στοιχεία από τα προσφάτως αφιχθέντα QASHQAI και X-TRAIL. To γνώριμο σήμα της Nissan, πλαισιώνεται από μία μάσκα σχήματος V – σήμα κατατεθέν πλέον της Nissan -, οι γωνίες της οποίας εκτείνονται δυναμικά μέχρι το καπό.

Παράλληλα, η ομάδα σχεδιασμού της Nissan, δίνοντας έμφαση στους θόλους των τροχών, κατάφερε να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο που αποπνέει στυλ και αυτοπεποίθηση. Μια εμφατική πτυχή εκτείνεται από τους εμπρός θόλους των τροχών μέχρι τα γνώριμα, λόγω σχήματος μπούμερανγκ, πίσω φώτα του αυτοκινήτου, συνδέοντας νοητά τα δύο άκρα του. Οι πλευρές του Pulsar τονίζονται περαιτέρω από μια γραμμωτή πτυχή στο κάτω μέρος, δίνοντάς του με αυτόν τον τρόπο μια ομοιόμορφη και κομψή σιλουέτα.

Σε απόλυτη αρμονία με την καινοτόμο σχεδιαστική φιλοσοφία που διαπνέει τη Nissan, το πίσω μέρος του νέου Pulsar συνδυάζει με άψογο τρόπο την εμφάνιση με τη λειτουργικότητα. Τα πίσω φώτα σχήματος μπούμερανγκ, είναι απόλυτα εναρμονισμένα με την πίσω πόρτα, ενώ το εργονομικά μελετημένο βάθος στον πίσω προφυλακτήρα, παρέχει ένα χαμηλό χείλος για εύκολη φόρτωση. Η δυναμική, σπορ αίσθηση που αποπνέει το μπροστινό μέρος αλλά και οι πλευρές του Pulsar, συνεχίζεται μέχρι πίσω με μια κομψή απόληξη της εξάτμισης που είναι και το χαμηλότερο σημείο του προφυλακτήρα.

Στο εσωτερικό, το νέο Pulsar εκπλήσσει ευχάριστα τους υποψήφιους αγοραστές ενός οικογενειακού hatchback. Χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία του (2.700 χιλιοστά ) και την έξυπνη διάταξη, το Pulsar προσφέρει σημαντικά περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών αλλά και στο ύψος των ώμων, σε σχέση με τα μοντέλα του ανταγωνισμού. Οι επιβάτες στο πίσω μέρος μπορούν να απολαύσουν 692 χιλιοστά για τα γόνατά τους, ένα νούμερο που υπερτερεί κατά πολύ του μέσου όρου των κατηγοριών C και D (με 562 χιλιοστά και 585 χιλιοστά αντίστοιχα).

Το άψογο σύνολο του Pulsar, ολοκληρώνει ο πρακτικός χώρος αποσκευών που συνδυάζει τη μεγάλη χωρητικότητα (385 λίτρα) με ένα μεγάλο άνοιγμα φόρτωσης. Για εκείνους που απαιτούν ακόμα περισσότερο όγκο φορτίου, τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται πανεύκολα, απελευθερώνοντας 1395 λίτρα ωφέλιμου χώρου.

Εκτός της φροντίδας για την άνεση των πίσω επιβατών, η Nissan έδωσε ιδιαίτερη προσοχή και στις ανάγκες των εμπρός , δημιουργώντας ένα περιβάλλον που συνδυάζει σε εντυπωσιακό βαθμό την άνεση με την εξαιρετική ορατότητα.

Συγκεκριμένα η Nissan, εφαρμόζοντας απλές σχεδιαστικές καινοτομίες, κατάφερε να προσδώσει περισσή άνεση στο νέο Pulsar. Για παράδειγμα, με την αναμόρφωση στις επενδύσεις των θυρών, η Nissan κατάφερε να δημιουργήσει τον μεγαλύτερο ωφέλιμο χώρο στην κατηγορία, για τα χέρια των επιβατών. Εκεί λοιπόν που οι περισσότεροι ανταγωνιστές, έχουν μια στενή προεξοχή που πιέζει αμήχανα στον αγκώνα τον επιβάτη, το επιπλέον βάθος των 95 χιλιοστών που προσφέρει το Pulsar το καθιστά ανταγωνίσιμο ακόμα και με αυτοκίνητα πολυτελούς κατηγορίας.

Η κεντρική κονσόλα του νέου Pulsar, άρρηκτα συνδεδεμένη με το ταμπλό, φιλοξενεί το ολοκληρωμένο σύστημα ψυχαγωγίας και πλοήγησης NissanConnect, αλλά και το σύστημα ελέγχου του κλιματισμού. Πλαισιωμένο από την υψηλής αισθητικής διακοσμητική επένδυση piano black, η όλη συναρμογή έχει σχεδιαστεί για να είναι πλήρως διαισθητική και σε αρμονία με την 5,8 ιντσών οθόνη και τους λοιπούς διακόπτες. Επιπλέον, η δυναμική εμφάνιση του ταμπλό με το κοίλο σχήμα, δίνει την αίσθηση ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου, τονίζοντας ακόμα περισσότερο την σπορ σιλουέτα του.

Ο πίνακας οργάνων παρέχει εξαιρετική ευκολία στη χρήση και διαθέτει μια μεγάλη οθόνη πέντε ιντσών πολλαπλών ενδείξεων, τοποθετημένη ανάμεσα στο ταχύμετρο και το στροφόμετρο. Με μεγάλες δυνατότητες παραμετροποίησης, η οθόνη αυτή μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να απεικονίζει συμβουλές και προειδοποιήσεις και μια σειρά από στοιχεία των επιδόσεων του αυτοκινήτου. Ο οδηγός μπορεί επίσης να προσαρμόσει, με βάση τις ανάγκες και τις επιθυμίες του, πολλά από τα ηλεκτρονικά συστήματα του Pulsar, όπως τους υαλοκαθαριστήρες και το κεντρικό κλείδωμα, μέσω του μενού Advanced Drive-Assist Display.

ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

Το πάθος της Nissan για την ενσωμάτωση premium τεχνολογίας που θα είναι διαθέσιμη σε όλους τους οδηγούς, παίρνει σάρκα και οστά με το λανσάρισμα του νέου Pulsar. Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο με μια σειρά από προσβάσιμες και διαισθητικές τεχνολογίες, το νέο Pulsar υιοθετεί πρωτοποριακά, για την κατηγορία του, χαρακτηριστικά – όπως το Σύστημα Ανίχνευσης Κινούμενων Εμποδίων – και θέτει νέα πρότυπα ως προς την ασφάλεια, την άνεση αλλά και στην ευκολία χρήσης του εξοπλισμού από τον οδηγό.

Έχοντας στην “φαρέτρα” του το βραβευμένο σύστημα Nissan Safety Shield αλλά και καινοτόμες τεχνολογίες όπως τα Around View Monitor, Active Trace Control και Forward Emergency Braking , καθώς και το τελευταίας γενιάς σύστημα πλοήγησης και ψυχαγωγίας NissanConnect , το Pulsar αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο ότι τα premium χαρακτηριστικά δεν είναι πλέον προνόμιο μόνο των μεγαλύτερης κατηγορίας, πολυτελών αυτοκινήτων.

Around View Monitor (AVM)

Στο επίκεντρο των τεχνολογικών χαρακτηριστικών του νέου Pulsar, βρίσκεται το γνώριμο πλέον Around View Monitor της Nissan. Αυτή η ξεχωριστή καινοτομία, αποτελεί το πιο προηγμένο και πλήρες σύστημα στην μικρή και μεσαία κατηγορία αυτοκινήτων, προσδίδοντας στο Pulsar μια σειρά από χαρακτηριστικά ασφαλείας, ορατότητας και άνεσης.

Συνθέτοντας εικόνες από τις μικροσκοπικές κάμερες που έχουν τοποθετηθεί στην μπροστινή γρίλια, την πίσω πόρτα και στους δύο πλαϊνούς καθρέπτες, το σύστημα αυτό προβάλει μια πανοραμική θέαση 360 μοιρών της περιοχής γύρω από το Pulsar, στην οθόνη των 5,8 ιντσών του συστήματος Nissan Connect. Το σύστημα χρησιμοποιεί ένα πολύπλοκο λογισμικό επεξεργασίας εικόνας προκειμένου να δημιουργήσει την “εναέρια” εικόνα του Pulsar, δίνοντας την εντύπωση ότι η κάμερα είναι τοποθετημένη ακριβώς πάνω από το αυτοκίνητο.

Η “εναέρια” αυτή θέα, δίνει στον οδηγό μια σαφή ένδειξη των εμποδίων γύρω από το αυτοκίνητο, βοηθώντας τον να έχει πλήρη αντίληψη του χώρου γύρω από το Pulsar, κάνοντας έτσι ελιγμούς εύκολα και με ασφάλεια.

Τo AVM ενεργοποιείται αυτόματα όταν τοποθετηθεί η όπισθεν ταχύτητα. Μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί σε ταχύτητες έως και 10 χλμ/ώρα, πατώντας το κουμπί “κάμερα” στο ταμπλό.

Το σύστημα μπορεί επίσης να εμφανίσει την μετάδοση εικόνας από μια συγκεκριμένη κάμερα, αλλά μπορεί να λειτουργήσει και ως μια απλή κάμερα οπισθοπορίας που ενσωματώνει δυναμικές οδηγίες στην οθόνη για να κατευθύνουν τον οδηγό στο σωστό δρόμο και στην επιλεγμένη θέση στάθμευσης.

Nissan Safety Shield

Tο Nissan Safety Shield, αποτελείται από ένα σύστημα λειτουργιών που έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την παροχή της μέγιστης δυνατής ασφάλειας και ορατότητας για τον οδηγό του Pulsar. Σχεδιασμένο και ειδικά προσαρμοσμένο για το Pulsar, το Nissan Safety Shield, περιλαμβάνει τις ακόλουθες λειτουργίες :

Σύστημα Ανίχνευσης Κινούμενων Εμποδίων (Moving Object Detection)

Το νέο Pulsar εφοδιάζεται με εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος που παρέχουν ηχητικές προειδοποιήσεις στον οδηγό κατά τους ελιγμούς για στάθμευση, καθώς και μια οπτική απεικόνιση στον πίνακα των οργάνων. Εκτός αυτής της λειτουργίας, το νέο Pulsar επωφελείται και του συστήματος πανοραμικής θέασης (Around View Monitor). Συγκεκριμένα, όταν το αυτοκίνητο είναι στάσιμο και αν κάποιος ή κάτι κινείται στην πίσω πλευρά του, για παράδειγμα ένα μικρό παιδί, τότε αφενός ο οδηγός θα έχει πλήρη εικόνα από την κάμερα στην 5,8΄΄ οθόνη του Nissan Connect, αφετέρου θα υπάρξει και σχετική ηχητική προειδοποίηση (βομβητής).

Προειδοποίηση Τυφλού Σημείου (Blind Spot Warning)

Πρωτοεμφανιζόμενο σε αυτοκίνητα πολυτελή και μεγαλύτερης κατηγορίας, τώρα το συγκεκριμένο σύστημα διατίθεται στο νέο Pulsar και ανιχνεύει με την πίσω κάμερα, αν ένα όχημα βρίσκεται σε “τυφλό” σημείο, εκατέρωθεν των δύο πλευρών του αυτοκινήτου. Εφόσον αυτό συμβεί, μια ενδεικτική λυχνία ανάβει στην κολόνα από την πλευρά του οδηγού, προκειμένου να τον προειδοποιήσει. Επιπλέον, αν ο οδηγός επιχειρήσει να αλλάξει λωρίδα κυκλοφορίας και το σύστημα ανιχνεύσει ένα όχημα στην περιοχή κινδύνου, τότε αναβοσβήνει η ενδεικτική λυχνία σε συνδυασμό και με ηχητική ειδοποίηση.

Προειδοποίηση Απότομης Αλλαγής Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Departure Warning)

Ένα προηγμένο υπολογιστικό σύστημα, αναλαμβάνει να ενημερώσει τον οδηγό του νέου Pulsar, ότι το αυτοκίνητο παρεκκλίνει της πορείας του σε περίπτωση που έχει αποσπαστεί η προσοχή του, ακόμα και στην περίπτωση της αχνής οδικής σήμανσης στο οδόστρωμα.

Αυτοκαθαριζόμενη κάμερα

Το άγρυπνο “μάτι” του Nissan Safety Shield, αποτελεί μια κάμερα με ευρυγώνιο φακό, επιμελώς τοποθετημένη στην πίσω πόρτα του νέου Pulsar. Χρησιμοποιώντας προηγμένο λογισμικό επεξεργασίας εικόνας με πάνω από 15 εκατομμύρια pixels ανά δευτερόλεπτο, το σύστημα αυτό αντιλαμβάνεται πότε ο φακός είναι βρώμικος και εκτοξεύει νερό για να απομακρύνει τους ρύπους. Στη συνέχεια ένα σύστημα στεγνώματος του φακού με πεπιεσμένο αέρα, εξασφαλίζει την παροχή καθαρής εικόνας στην 5,8’’ οθόνη του συστήματος Nissan Connect. Ακόμα μια καινοτομία που συνοδεύει το συγκεκριμένο σύστημα, έγκειται στο γεγονός ότι μπορεί και αντιλαμβάνεται αυτόματα το είδος των ρύπων για να καθορίσει τον τρόπο καθαρισμού. Για παράδειγμα, αν ο φακός έχει λίγους κόκκους σκόνης τότε εκτοξεύει απλώς πεπιεσμένο αέρα, ενώ αν ο φακός είναι λερωμένος από σταγόνες βροχής τότε απλώς εκτοξεύει νερό. Έτσι παρέχει ανά πάσα στιγμή την απόλυτα καθαρή ορατότητα, αποδεικνύοντας το βάθος της καινοτομίας που ακολουθεί και το νέο Nissan Pulsar.

Σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης (Forward Emergency Braking)

Χρησιμοποιώντας ένα ολοκληρωμένο σύστημα ραντάρ που ανιχνεύει το δρόμο , το Pulsar προσφέρει τρία επίπεδα υποστήριξης στον οδηγό του. Πρώτα δίνει ένα ηχητικό σήμα που προειδοποιεί τον οδηγό εάν η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα μικραίνει. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει με τις ηχητικές προειδοποιήσεις, τότε εφαρμόζεται αυτόματα μερική πέδηση. Τέλος, αν η απόσταση συνεχίζει να μικραίνει, τότε το σύστημα δύναται να εφαρμόσει μεγαλύτερη ισχύ στην πέδηση, εφόσον αυτό κρίνεται απαραίτητο.

 

Nissan Connect

Το νέο Pulsar, έρχεται με την τελευταία γενιά του NissanConnect , που προσφέρει τώρα συνδεσιμότητα με smartphones, πρόσβαση σε μια ποικιλία από εφαρμογές που εκτείνονται από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης μέχρι την ψυχαγωγία, μέσω μιας μεγάλης 5,8 ιντσών έγχρωμης οθόνης αφής. Επιπλέον, μέσω του δορυφορικού συστήματος πλοήγησης τελευταίας γενιάς, δίδεται η δυνατότητα για αναζήτηση πληροφοριών, πλησίον της γεωγραφικής θέσης του νέου Pulsar, όπως πρατήρια υγρών καυσίμων, ξενοδοχεία, εστιατόρια και πολλά άλλα σημεία ενδιαφέροντος. Όλα αυτά τα σημεία ενδιαφέροντος μπορεί να αναζητηθούν και μέσω φωνητικής εντολής του Google hands-free και να κατηγοριοποιηθούν ανάλογα με την απόσταση και τις αξιολογήσεις άλλων χρηστών. Εκτός των προαναφερομένων, το σύστημα περιλαμβάνει Bluetooth audio streaming, καθώς και υποδοχές Aux –in, USB αλλά και ραδιόφωνο DAB.

LED προβολείς

Το νέο Pulsar κάνει την υπέρβαση στην κατηγορία του και στον τομέα του φωτισμού. Με στάνταρ του προβολείς LED στην έκδοση Techna και προαιρετικά στην Acenta, τα φώτα αυτά λειτουργούν πλήρως στη μεσαία σκάλα, ενώ για τη μεγάλη σκάλα μπαίνουν σε λειτουργία και προβολείς αλογόνου, προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή ορατότητα. Σε απόλυτη συμφωνία με το όραμα της Nissan για ενσωμάτωση της τελευταίας λέξης της τεχνολογίας στα οχήματά της με τρόπο ωφέλιμο και πρακτικό, η χρήση των προβολέων LED αντί για Xenon, είναι κάτι παραπάνω από μια αναβάθμιση. Οι προβολείς LED του νέου Pulsar παράγουν αφενός ένα πιο άσπρο, πιο ευκρινές φως, με 50% λιγότερη ενέργεια συγκριτικά με τις λάμπες Xenon , αφετέρου το φως που αποδίδουν είναι πιο κοντά στο χρώμα με το φωτός του ήλιου με αποτέλεσμα να υπάρχει καλύτερη ορατότητα τη νύχτα.

Active Trace Control

Προκειμένου να προσδώσει μια κορυφαία ποιότητα κύλισης στο νέο Pulsar, η Nissan φρόντισε να ενσωματώσει και το σύστημα Active Τrace Control, το οποίο ελέγχει τη συμπεριφορά και την τροχιά του αυτοκινήτου μέσω της πέδησης, δίνοντας την αίσθηση του διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Με τον τρόπο αυτό, το σύστημα συντελεί στην διατήρηση της πορείας στις στροφές, περιορίζοντας στο ελάχιστο τις τάσεις υποστροφής. Αυτό, το ιδιαίτερα έξυπνο σύστημα, συνεργάζεται άψογα με τον οδηγό, εξασφαλίζοντας μια άνετη και ασφαλή εμπειρία οδήγησης.

Αποδοτικά μηχανικά σύνολα

Το νέο Pulsar θα εκπλήξει ευχάριστα τους νέους ιδιοκτήτες του και από πλευράς μηχανικών συνόλων, καθώς η γκάμα των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων που διαθέτει, συνδυάζει με τέλειο τρόπο την οικονομία με την απόδοση. Συγκεκριμένα, ο 1.2 λίτρων DIG-T υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης, αποδίδει 115 PS, ενώ ο πετρελαιοκινητήρας 1,5 λίτρων dCi, παράγει 110 PS και 260 Nm ροπής. Και οι δύο κινητήρες , διαθέτουν στάνταρ σύστημα Idle Stop-Start , συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στη μείωση των εκπομπών CO2, αλλά και στην οικονομία καυσίμου.

1.2 DIG-T 115PS (85kW)

Αποδεικνύοντας ότι δεν χρειάζονται μεγάλοι κινητήρες για ισχυρές επιδόσεις, ο τετρακύλινδρος 1.2 λίτρων βενζινοκινητήρας κινητήρας DIG-T του νέου Pulsar, αποτελεί έναν από τους πιο προηγμένους της κατηγορίας C. Παρά το μικρό του μέγεθος, το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ DIG-T 115, έχει μια ασυναγώνιστη σπιρτάδα, βάζοντας στο περιθώριο αρκετούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες των 1.6 λίτρων.

Σε συνδυασμό με την υψηλή απόδοση ροπής των 190Nm στις μόλις 2.000 σ.α.λ, το βενζινοκίνητο Pulsar προσφέρει άμεση επιτάχυνση, σε συνδυασμό με την μεγάλη ελαστικότητα του κινητήρα. Εφοδιασμένο με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, το 1,2-λίτρων μοτέρ, είναι ικανό να επιταχύνει το Pulsar από 0-100 σε 10,7 δευτερόλεπτα.

Εξίσου εντυπωσιακή είναι η οικονομία καυσίμου, όπως και οι εκπομπές CO2 του συγκεκριμένου κινητήρα. Με κατανάλωση καυσίμου 5 l / 100km σε μικτό κύκλο οδήγησης και με εκπομπές 117 g/km, το σύνολο αυτό προσφέρει αποτελεσματική και συνάμα οικονομική οδήγηση.

Ο 1.2-λίτρων DIG-T είναι εξοπλισμένος με στάνταρ διακόπτη Idle Start / Stop, ενώ ο οδηγός του καρπώνεται και τα οφέλη από μια σειρά τεχνολογιών εξοικονόμησης καυσίμου, όπως τις βελτιστοποιημένες σχέσεις μετάδοσης και τα ειδικά λιπαντικά χαμηλού ιξώδους.

1.5 dCi 110PS (81kW)

Η τελευταία εξέλιξη στον βραβευμένο αυτόν πετρελαιοκινητήρα, είναι αφενός η πιο καθαρή καύση με εκπομπές CO2 μόλις 94g/km, αλλά και η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου (σε μικτό κύκλο) στα 3,6 l/100km.

Παράλληλα, μια σειρά σημαντικών αλλαγών στα εσωτερικά μέρη του κινητήρα έχουν ως αποτέλεσμα την πιο αθόρυβη λειτουργία του, ενώ και το συνολικό του βάρος έχει μειωθεί, χάρη στα νέα του συστατικά μέρη.

Ο κινητήρας διαθέτει επίσης το αυτόματο σύστημα Start / Stop της Nissan , με υψηλής απόδοσης τεχνολογία “έξυπνης” διαχείρισής του, όπου για παράδειγμα αν ο οδηγός εφαρμόσει δύναμη στο τιμόνι (με το αυτοκίνητο σε ακινησία), το σύστημα Start / Stop το αντιλαμβάνεται και θέτει σε λειτουργία τον κινητήρα.

Κιβώτιο ταχυτήτων και αναρτήσεις

Το νέο Pulsar διαθέτει ως στάνταρ στον εξοπλισμό του ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Σχεδιασμένο για να ταιριάζει με τις απαιτήσεις των Ευρωπαίων οδηγών, διαθέτει τεχνολογία χαμηλής τριβής και απόσβεσης , προκειμένου να προσδώσει με ακρίβεια τη μετάδοση των σχέσεων.

Σε ότι αφορά το σασί του νέου Pulsar, αυτό έχει κατασκευαστεί με γνώμονα να προσφέρει εξαιρετικά χαρακτηριστικά χειρισμού, σε συνδυασμό με μια ομαλή και ποιοτική κύλιση. Με γόνατα MacPherson μπροστά και ένα συμπαγές ημιάκαμπτο άξονα πίσω, το σύστημα ανάρτησης έχει τελειοποιηθεί, σύμφωνα με τις απαιτήσεις των Ευρωπαϊκών δρόμων.

Γενναιόδωρα εξοπλισμένο

Και στην περίπτωση του εξοπλισμού του νέου Pulsar, η Nissan υπερέβη τα εσκαμμένα, θέτοντας νέα δεδομένα στην κατηγορία C. Με τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, τις Energy, Acenta και Techna, το νέο Pulsar διαθέτει ως στάνταρ κλιματισμό, σύστημα Start & Stop, έξι αερόσακους, αλλά και συνδεσιμότητα Bluetooth.

Η έκδοση Acenta διαθέτει επιπλέον ζάντες αλουμινίου, διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες φώτων, υαλοκαθαριστήρων, αυτόματο αντιθαμβωτικό κεντρικό καθρέπτη, έξυπνο κλειδί με μπουτόν εκκίνησης κινητήρα, αλλά και δερμάτινο τιμόνι, όπως και επιλογέα ταχυτήτων.

Παράλληλα, τα μοντέλα της έκδοσης Acenta έχουν τη δυνατότητα να εφοδιαστούν (προαιρετικά) με την οθόνη αφής του συστήματος ψυχαγωγίας, επικοινωνίας και πλοήγησης Nissan Connect, το Around View Monitor, το Nissan Safety Shield, αλλά και με προβολείς LED. Για τους πιο απαιτητικούς ιδιοκτήτες της συγκεκριμένης έκδοσης, η Nissan έχει φροντίσει να διαθέσει (ως προαιρετική επιλογή) ζάντες αλουμινίου 17-ιντσών , αλλά και φιμέ κρύσταλλα πίσω.

Στην κορυφαία έκδοση Techna, oι τυχεροί ιδιοκτήτες θα απολαύσουν ως στάνταρ στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου τα Nissan Safety Shield, NissanConnect, Around View Monitor, Forward Emergency Braking, όπως και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, καθώς και LED προβολείς. Τα δερμάτινα και θερμαινόμενα καθίσματα είναι διαθέσιμα ως επιλογές, για εκείνους που επιζητούν την απόλυτη πολυτέλεια και άνεση.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

1.2 Petrol DiG TURBO 1.5 Diesel
ΜΟΝΤΕΛΟ
Εκδόσεις ENERGY, ACENTA, TECHNA
Αριθμός επιβατών άτομα 5
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (σύμφωνα με οδηγία 136/2014J)
Αριθμός κυλίνδρων, διάταξη 4, σε σειρά
Βαλβίδες ανά κύλινδρο 4
Κυβισμός cm³ 1197 1461
Διάμετρος Χ Διαδρομή mm 72.2 x 73.1 76 x 80.5
Μέγιστη ιπποδύναμη kW(PS)/min-1 85 (115) / 4500 81 (110) / 4000
Μέγιστη ροπή Nm/min-1 190 / 2000 260/1750-2500
Σχέση συμπίεσης 10.1:1 15.5:1
Τύπος καυσίμου Βενζίνη Πετρέλαιο
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ l 46L
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Κιβώτιο ταχυτήτων 6-τάχυτο μηχανικό 6-τάχυτο μηχανικό
Σχέση μετάδοσης 3.727 3,727
1.947 1,947
1,323 1,226
0.975 0,838
0.763 0,652
0,638 0,560
Οπισθεν 3,687 3,687
Τελική σχέση μετάδοσης 3.933 3,733
Κινητήριοι τροχοί 2WD (εμπρός) 2WD (εμπρός)
ΑΜΑΞΩΜΑ
Ανάρτηση εμπρός Γόνατα Mac Pherson με αντιστρεπτική δοκό
πίσω Ημιάκαμπτος άξονας με αντιστρεπτική δοκό
Σύστημα διεύθυνσης EPAS, Rack and pinion EPAS, Rack and pinion
Σύστημα φρένων Δισκόπλακες εμπρός και πίσω, ABS με EBD & Brake Assist
Μέγεθος τροχών (STD + option) 16″ x 6.5J (40), 17″ x 6.5J (45) 16″ x 6.5J (40), 17″ x 6.5J (45)
Μέγεθος ελαστικών (STD + option) 195/60R16 (205/55R16), 205/50R17 195/60R16 (205/55R16), 205/50R17
ΒΑΡΗ & ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Απόβαρο ελάχιστο/μέγσιτο kg 1258 / 1304 1307 / 1352
Μικτό βάρος kg 1750 1785
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο kg 470 440
Μέγιστο βάρος άξονα εμπρός kg 965 1000
πίσω kg 875 875
Μεγιστο βάρος έλξης με φρένα kg 1200 1200
χωρίς φρένα kg 632 672
Μέγιστο κάθετο βάρος στον κοτσαδόρο kg 75 75
Ελκτική ικανότητα kg 1200 1200
Συνολικό μήκος mm 4387
Συνολικό πλάτος mm 1768
Σύνολικό ύψος mm 1520
Μεταξόνιο mm 2700
Μετατρόχιο εμπρός mm 16″ 1540; 17″ 1530
πίσω mm 16″ 1540; 17″ 1530
Ελαχιστος κύκλος στροφής (από κράσπεδο – σε κράσπεδο) m 10,2
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ (σύμφωνα με οδηγία 136/2014J)
Κατανάλωση καυσίμου Urban cycle l/100 km 6.3 4.1
Extra-urban l/100 km 4.3 3.3
Combined l/100 km 5.0 3.6
Εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα CO2 (μικτός κύκλος) g/km 117 94
Κατηγορία εκπομπών ρύπων EURO5b+ EURO5b+
Μέγιστη ταχύτητα km/h 190 190
Επιτάχυνση 0 – 100 km/h sec 10,7 11,5

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Renault πούλησε 99.132.100 μετοχές της στη Nissan, αξίας €358 εκατ.

Μετά την πρώτη πώληση μετοχών της Nissan στις 13 Δεκεμβρίου 2023, ο όμιλος της Renault ολοκλήρωσε σήμερα μια δεύτερη συναλλαγή, και πούλησε στη Nissan...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...

Nissan: 30 νέα αυτοκίνητα σε βάθος τριετίας

H Nissan παρουσίασε το νέο της επιχειρηματικό σχέδιο, που το ονόμασε Arc, με αυτό να περιλαμβάνει 30 νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα τρία χρόνια....

Η ΓΕΚ Τέρνα προσωρινός ανάδοχος στο έργο παραχώρησης του ΒΟΑΚ

Σε προσωρινό ανάδοχο για την κατασκευή και εκμετάλλευση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης αναδείχθηκε ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ανακοίνωσε, σε συνέχεια και...
Autoblog.gr