Test Drive: Οδηγούμε το νέο Fiat 500X στην Ιταλία

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

EG1C4546

Βρεθήκαμε στη πανευρωπαϊκή δημοσιογραφική παρουσίαση του ολοκαίνουριου Fiat 500X, και είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στην πόλη, στα προάστια του Τορίνο, όσο και στο ιδιόκτητο κέντρο εξέλιξης της ιταλικής εταιρίας στο Balocco.

B89Y2675

To 500X αποτελεί πρακτικά την τρίτη έκδοση σώματος του μοντέλου, μετά το κλασικό 500 (συν την ανοιχτή 500C έκδοση) και το MPV 500L (μαζί με το Trekking και Living). Το νέο compact crossover της οικογένειας του 500 είναι αυτό το οποίο σηματοδοτεί την εξέλιξη της μάρκας και διεύρυνσης του θεωρητικά υπο-brand 500 μέσα στη προϊοντική γκάμα της Fiat. Για πολλούς αποτελεί τη τελευταία σανίδα σωτηρία για την οικονομική ευρωστία της εταιρίας και μετά την σύντομη επαφή μου μαζί του, είμαι κάτι παραπάνω από πεπεισμένος ότι η εμπορική του επιτυχία θα είναι ανάλογη του μικρού 500, και ίσως καλύτερη.

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Το αυτοκίνητο

Το ιταλικό crossover καλείται να καλύψει διαφορετικές ανάγκες διαφορετικών αγοραστών, διαφορετικών φύλων και απόψεων. Έχοντας κατά νου τα παραπάνω, το τμήμα marketing της εταιρίας επέλεξε το σύμβολο “X” που αντιπροσωπεύει ένα σταυροδρόμι αγοραστών που διαφέρουν σημαντικά μεταξύ τους και καθένας από αυτούς αντιπροσωπεύει τον νέο, τον ώριμο, τον λάτρη της ομορφιάς και γενικά αυτόν που μπορεί να εκτιμήσει τον ξεχωριστό χαρακτήρα. Όμως, θέλοντας να διευρύνει το κοινό του, οι Ιταλοί θεωρούν ότι πολλοί από αυτούς τους αγοραστές είναι δυναμικοί, με έντονη κοινωνική ζωή και διαφορετικά ενδιαφέροντα, με μοναδικό κοινό την επιθυμία να απολαμβάνουν μια ξεχωριστή οδηγική εμπειρία και να εκφράζουν τη δική τους προσωπικότητα μέσα από ένα ξεχωριστό στιλ.

IMG_0167

Το αυτοκίνητο το είδαμε για πρώτη φορά πριν περίπου ενάμιση μήνα στο Παρίσι και κατασκευάζεται στο ανανεωμένο εργοστάσιο SATA στο Melfi (Potenza). Θα πωλείται σε περισσότερες από 100 χώρες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, όπου θα κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση του Los Angeles την επόμενη εβδομάδα. Για να καλύψει όλες τις ανάγκες, θα είναι διαθέσιμο σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, οι οποίες ουσιαστικά αλλάζουν εν μέρη τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η μια έχει πιο “αστικό” προσανατολισμό, η Urban, και η άλλη πιο “off-road”, η Cross. Η πρώτη αποτελεί την έκφραση ενός ελκυστικού, κομψού στυλ του, με προσανατολισμό τους νέους, δυναμικούς πελάτες των αστικών περιοχών, ενώ η δεύτερη προωθεί μια εμφάνιση και ένα τεχνολογικό προφίλ εκτός δρόμου, καθιστώντας το ιδανικό για αυτούς που λατρεύουν τις εξορμήσεις εκτός πόλης, αλλά δεν θέλουν να συμβιβαστούν σε ότι αφορά στο μοναδικό στιλ του Fiat 500.

IMG_0170

Βασίζεται πάνω στην γνωστή αρθρωτή Small Wide πλατφόρμα (Small Wide 4×4), που έχουμε συναντήσει και στο Fiat 500L, μόνο που είναι τροποποιημένη ώστε να εφοδιαστεί με το σύστημα τετρακίνησης, ενώ είναι η ίδια που χρησιμοποιεί και το Jeep Renagade. Τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου έχει αναλάβει το Centro Stile Fiat, με επικεφαλής τον Roberto Giolito, ενώ οι μηχανικοί της εταιρίας έχουν φροντίσει ιδιαίτερα και την αεροδυναμική του μοντέλου, με τον ανάλογο συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι Cd: 0,34, ο καλύτερος στην κατηγορία του.

IMG_0258

Το 500X είναι αρκετά ευέλικτο μέσα στην πρωτεύουσα της επαρχίας Piemonte και προσφέρει λύσεις σε όσους έχουν να αντιμετωπίσουν την καθημερινή κίνηση στις πόλεις, κάτι που οφείλεται στις συμπαγείς του διαστάσεις. Μετράει 4,25 μέτρα μήκος (2 εκατοστά περισσότερα για την έκδοση off-road), 1,8 μέτρα σε πλάτος και 1,60 μέτρα σε ύψος (ή 1,61 και 1,62 μέτρα αντίστοιχα με τις μπάρες οροφής της τετρακίνητης έκδοσης), το μεταξόνιο του φτάνει τα 2,57 μέτρα, ενώ η απόσταση από το έδαφος για την δικίνητη έκδοση φτάνει τα 167 χλστ, και για την τετρακίνητη τα 179 χλστ. Το βάρος του ξεκινά από τα 1.320 κιλά στην μπροστοκίνητη έκδοση με τον 1.400αρη Multiair ίππων με τα 140 άλογα και τον 1.600αρη Mutijet με τα 120 άλογα, ενώ με τον 2,0-λιτρο Mutijet των 140 ίππων και το σύστημα τετρακίνησης, το 500X ζυγίζει 1.495 κιλά.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρες” ]

Κινητήρες

IMG_0250

Το 500Χ αρχικά θα εξοπλίζεται με 4 αποδοτικούς πετρελαιοκινητήρες και δυνατούς βενζινοκινητήρες, τρεις τύπους συστημάτων μετάδοσης, που περιλαμβάνουν χειροκίνητο κιβώτιο 5 ή 6 ταχυτήτων, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων και 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η μετάδοση κίνησης γίνεται κατά βάση στους εμπρός τροχούς ή στους τέσσερις, ενώ στη μπροστοκίνητη έκδοση υπάρχει η επιλογή μετάδοση κίνησης με σύστημα Traction Plus.

Έτσι, διαθέσιμη κατά το ξεκίνημα της εμπορικής πορείας του αυτοκινήτου, η γκάμα των βενζινοκινητήρων θα διαθέτει τους 1.4 Turbo MultiAir 2 με 140 άλογα με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς και 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή 6-τάχυτο διπλού συμπλέκτη και τον 1.6 “E-torQ” με 110 άλογα με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς. Από την άλλη, η γκάμα των πετρελαιοκινητήρων θα διαθέτει τους 1.6 MultiJet II με 120 άλογα (επιτέλους) με κίνηση εμπρός και μόνο 6ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και τον όχι τόσο εμπορικά ενδιαφέρον για την Ελλάδα, 2-λιτρο MultiJet II με 140 άλογα που συνδυάζεται με το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και κίνηση στους 4 τροχούς ή το 6-τάχυτο χειροκίνητο.

IMG_0259

Η γκάμα θα ολοκληρωθεί μετά από λίγους μήνες και μέσα στο 2015 με τον 1.4 Turbo MultiAir 2 στα 170 άλογα, με 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και τετρακίνηση και τον 1.4 Turbo MultiAir II 140 άλογα, ο οποίος θα είναι επίσης διαθέσιμος με κίνηση στους εμπρός τροχούς και 6ταχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Τέλος, διαθέσιμος θα είναι και ο γνωστός turbodiesel κινητήρες: ο 1.3 MultiJet II με τα 95 άλογα και 5-ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και εμπρός κίνηση.

IMG_0253

Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9-σχέσεων είναι προϊόν της αμερικάνικης Chrysler και το 500X είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Fiat που θα προσφέρει αυτό το κιβώτιο. Προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα, μεταξύ των οποίων η καλύτερη απόκριση στις εντολές του οδηγού και η εξαιρετικά ομαλή παροχή της ισχύος. Με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη διαχείριση, το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων χρησιμοποιεί ειδική χαρτογράφηση, με τη δυνατότητα να λειτουργήσει και σαν χειροκίνητο-σειριακό.

B89Y2638

Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της τετρακίνησης του νέου crossover της Fiat, είναι η υιοθέτηση ενός συστήματος αποσύνδεσης του πίσω άξονα, που μειώνει την απώλεια ενέργειας όταν δεν απαιτείται η λειτουργία της τετρακίνησης, εξασφαλίζοντας έτσι χαμηλότερη κατανάλωση, κάτι που δεν συναντάται από τον ανταγωνισμό της κατηγορίας του. Το σύστημα απεμπλοκής του πίσω άξονα εναλλάσσει αρμονικά τη μετάδοση κίνησης στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς, για την καλύτερη εκμετάλλευση της ροπής σε κάθε στιγμή, χωρίς να χρειάζεται κάποια εντολή από τον οδηγό. Ακόμα, το 500X προσφέρει το σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης “Mood Selector”, που επιδρά στον κινητήρα, στα φρένα, στο σύστημα διεύθυνσης και στο κιβώτιο ταχυτήτων/σύστημα μετάδοσης (στα αυτόματα κιβώτια), επιτρέποντας τρεις διαφορετικές συμπεριφορές στο αυτοκίνητο, βασισμένες στην συμπεριφορά του οδηγού αλλά και της επιφάνειας του οδοστρώματος. Αυτές ρυθμίζονται μέσω ενός περιστροφικού επιλογέα τοποθετημένο στο κεντρικό τούνελ, και η πρώτη επιλογή είναι η Auto και ενδείκνυται για καλύτερο αποτέλεσμα στην άνεση, την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Ακολουθεί η Sport, για οδήγηση που δίνει προτεραιότητα στις επιδόσεις και τέλος, η All weather που προσφέρει μέγιστη ασφάλεια ακόμη και σε συνθήκες οδοστρώματος με χαμηλή πρόσφυση.

IMG_0173

Στις εκδόσεις off road, η επιλογή All weather αντικαθίσταται από τη λειτουργία “Traction”, η οποία ενεργοποιεί το σύστημα ελέγχου “Traction Plus” (στις 4×2 εκδόσεις), το οποίο από τη μια βελτιώνει την πρόσφυση σε ολισθηρά οδοστρώματα και από την άλλη έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερους ρύπους και κόστος σε σχέση με ένα συμβατικό σύστημα τετρακίνησης. Το παραπάνω σύστημα είναι ίδιο με αυτό που είχαμε δοκιμάσει στο 500L Trekking. Κλείνοντας τα περί μετάδοσης, εάν πρόκειται για κίνηση στους τέσσερις τροχούς, η λειτουργία “Traction” επιταχύνει τη μετάδοση ροπής στον πίσω άξονα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Το εσωτερικό…δεν είναι Fiat

Ότι ήξερες για την ποιότητα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, απλά το ξεχνάς. Το νέο 500Χ αποτελεί ένα νέο ιδιαίτερα σημαντικό κεφάλαιο για την Fiat, το αποδεικνύει περίτρανα σε κάθε ευκαιρία.

97_Fiat-500X-

Είναι ένα ιδιαίτερα ευχάριστο και φιλόξενο περιβάλλον, άνετο, και εξαιρετικά ποιοτικό με εκτεταμένη χρήση κορυφαίων υλικών, διαθέτοντας υψηλής ποιότητας φινίρισματος. Το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό είναι καλυμμένο με μαλακό, αφρώδες υλικό, ενώ τα δέρματα που είχαν τα αυτοκίνητα δοκιμής ήταν απολαυστικά στην αφή, και απτής ποιότητας. Προσωπικά, δεν θεωρώ καθόλου υπερβολή να πω ότι κοιτάει στα μάτια το εσωτερικό των Alfa, αν όχι το ξεπερνάει.

101_Fiat-500X

Οι θήκες αποθήκευσης είναι αρκετές, μεγάλες και πρακτικές, και θα εκτιμηθούν στην καθημερινή χρήση, ενώ διαθέτει πολλές διαφορετικές δυνατότητες για τις θέσεις των καθισμάτων, αφού υπάρχουν επτά δυνατές διαμορφώσεις του εσωτερικού. Το 500X προσφέρει επίσης ένα γενναιόδωρο χώρο αποσκευών (350 λίτρα). Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι επαρκέστατοι για 2 άτομα φυσιολογικού αναστήματος, και μόνο με την προαιρετική διπλή οροφή, που κόβει αρκετό χώρο από τον διαθέσιμο αέρα θα αισθανθούν μειονεκτικά. Η εργονομία είναι κλασική ιταλική, χωρίς να εντοπίζω κάποια παραφωνία, καθώς όλοι οι διακόπτες είναι γνωστοί από άλλα μοντέλα και βρίσκονται στη κατάλληλη απόσταση και στη σωστή θέση.

Η οθόνη αφής 5 ή 6,5 ιντσών του συστήματος Uconnect ξεχωρίζει στο κέντρο της κονσόλας, ενώ διαθέτει και Bluetooth με φωνητικές εντολές. Επίσης, ενσωματώνει το Uconnect Radio Nav 5” προσφέρει το TomTom 2.5D navigation ενώ το 6.5″ Uconnect Radio Nav χρησιμοποιεί δορυφορική πλοήγηση με χάρτες 3D, και “One Shot Voice Destination Entry” για εισαγωγή διεύθυνσης με φωνητική εντολή.

103_Fiat-500X

Ακόμα, στην έγχρωμη οθόνη αφής με πολύ καλή ευκρίνεια και ανάλυση, το σύστημα επιτρέπει την πρόσβαση σε όλες τις κύριες λειτουργίες, όπως το ραδιόφωνο, στις πηγές πολυμέσων (media player, iPod, iPhone, smartphone) οι οποίες μπορούν να συνδεθούν μέσω της θύρας USB ή της θήκης Aux-in ή με το Bluetooth audio streaming, με όλα τα παραπάνω να ελέγχονται και μέσω των χειριστηρίων στο τιμόνι. Τέλος, το Fiat 500X προσφέρει το eco:Drive, που επιτρέπει τη μείωση μέχρι και κατά 16% της κατανάλωσης καυσίμου και την αντίστοιχη μείωση των εκπομπών CO2.

Το ντιζάιν του είναι επηρεασμένο από το ιστορικό 500, αλλά δοσμένο με έναν σύγχρονο τρόπο που το καθιστά ιδανικό για όλες τις ηλικίες. Κάθεσαι λιγότερο ψηλά απ’ότι περίμενες, με το πρώτο πράγμα που αντικρίζεις είναι το ολοκαίνουριο τιμόνι με το σπορ σχήμα, καθώς είναι επίπεδο στο κάτω μέρος. Εντυπωσιακός είναι και ο πίνακας οργάνων, με ιδιαίτερη μνεία να γίνεται στη λειτουργική του σχεδίαση με τα ευανάγνωστα όργανα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή” ]

110_Fiat-500X

Όσον αφορά την τιμή και τον εξοπλισμό, δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα ο πλήρης τιμοκατάλογος και τι θα περιλαμβάνουν ακριβώς τα επίπεδα εξοπλισμού. Η πρώτη θα διατίθεται στα πακέτα Pop, Popstar και Lounge, ενώ η “off-road” στα cross και cross plus. Το 500Χ θα προσφέρει τα καλύτερα αυτή τη στιγμή συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Όλη η γκάμα διαθέτει στάνταρ 6 αερόσακους, ESC (Electronic Stability Control) και φώτα ομίχλης με λειτουργία φωτισμού γωνίας. Επιπρόσθετα, ανάλογα την έκδοση, διατίθενται προαιρετικά τα συστήματα Lane Assist (σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας) και Blind Spot Assist (σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας σε περίπτωση μη ορατότητας λόγω τυφλού σημείου). Σημαντική επίσης είναι η ύπαρξη ηλεκτρονικού συστήματος αποφυγής ανατροπής (Electronic Rollover Mitigation – ERM), που επεμβαίνει για να σταθεροποιήσει το αυτοκίνητο και να επαναφέρει τον έλεγχό του στον οδηγό όταν ένας τροχός χάσει την επαφή με το έδαφος.

111_Fiat-500X

Τέλος, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης κάμερας οπισθοπορείας στον προαιρετικό εξοπλισμό, και το σύστημα “Brake Control” για υποβοήθηση του συστήματος πέδησης. Το σύστημα, που λειτουργεί σε ταχύτητες από 7 μέχρι 200 χλμ/ώρα, χρησιμοποιεί αισθητήρες ραντάρ και βίντεο για να ανίχνευση την προσέγγιση άλλου αυτοκινήτου ή εμποδίου και προειδοποιεί ακουστικά και οπτικά τον οδηγό, επεμβαίνοντας και φρενάροντας το αυτοκίνητο σε περίπτωση που αυτός παρ’ όλα αυτά δεν αντιδράσει. Το μόνο που κατάφερα να εκμαίευσω είναι ότι η entry-level έκδοση με τον 1.600άρη με τα 110 άλογα θα ξεκινάει με απόσυρση και προωθητική προσφορά από τα 17.070 ευρώ (18.500 χωρίς απόσυρση), ενώ η ακριβότερη έκδοση Fiat 500X Cross 4×4 με τον 2,0-λιτρο MultiJet II των 140 ίππων και 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο θα ξεκινάει από τα 30.850 ευρώ με απόσυρση.

IMG_0249

Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις εδώ. Οι παραγγελίες για το αυτοκίνητο ξεκινούν στην Ελλάδα από την ερχόμενη Δευτέρα, με τις πρώτες παραδόσεις να υπολογίζονται για τις πρώτες μέρες του Μαρτίου.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Οδηγώντας στο Balocco

Κατά τη διάρκεια της σύντομης δοκιμής είχα την ευκαιρία να οδηγήσω όλους τους κινητήρες. Η off road έκδοση διαθέτει ειδικά σχεδιασμένους προφυλακτήρες με προστατευτικές ποδιές, και προστατεύει ζωτικά μέρη. Η γωνία προσέγγισης φτάνει τις 21,3°, η γωνία φυγής τις 30,1° και η γωνία ράμπας είναι 22,3°. Αυτό που είναι άμεσα αντιληπτό είναι ότι η πλατφόρμα του αυτοκινήτου εξασφαλίζει εξαιρετική στρεπτική ακαμψία, κάτι που προσφέρει βέλτιστο έλεγχο και ευχαρίστηση. Διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση με γόνατα MacPherson και στους δύο άξονες, χαρίζοντας στο 500X ασφαλή και δυναμική οδήγηση. Το Fiat 500X επίσης προσφέρει αυξημένη ακρίβεια χειρισμών και οδηγική ευχαρίστηση χάρη στο ηλεκτρικό τιμόνι του και στο σύστημα DST (Dynamic Steering Torque) που βελτιώνει την οδηγησιμότητα.

EG1C4509

Στους ιταλικούς επαρχιακούς δρόμους είναι εξαιρετικά προβλέψιμο και σφιχτό στις αντιδράσεις, χωρίς ωστόσο να κοπανάει. Οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι καθόλου αισθητές και τα περιθώρια πρόσφυση στη δικίνητη έκδοση με τα ελαστικά της Goodyear είναι ψηλά, ενώ αν έχεις το Sport πρόγραμμα οδήγησης “χαλαρώνει” λίγο την εμπλοκή στο ESP και σε αφήνει να παίξεις λίγο παραπάνω. Στον ανοιχτό δρόμο είναι αρκετά ξεκούραστο, ενώ προσφέρει πάρα πολύ καλά επίπεδα άνεσης και του τρίπτυχου NHV (noise, vibration and harshness – θόρυβος, κραδασμοί, τραχύτητα) χάρη στη μελετημένη κατασκευή του αμαξώματος και την εκτεταμένη χρήση ηχομονωτικών υλικών. Αν και το φιλτράρισμα των ήχων από το δρόμο θα το ήθελα λίγο καλύτερο, κάτι που θα του απέδιδε ένα πιο ταξιδιάρικο χαρακτήρα.

Στην εκτός δρόμου διαδρομή στο χώρο του κέντρου εξέλιξης στο Balocco οδήγησα την τετρακίνητη και απλή δικίνητη έκδοση, με το αυτοκίνητο να δείχνει υποδειγματική συμπεριφορά, ειδικά στην Cross έκδοση. Παρόλο που φοράει ασφάλτινων προδιαγραφών ελαστικά της Michelin, η τετρακίνηση φάνηκε να κάνει εξαιρετική δουλειά, κάτι που μπορείς να διαπιστώσεις παρατηρώντας το γράφημα της μεταφοράς της ροπής εμπρός/πίσω άξονα, στην οθόνη του πίνακα οργάνων.

B89Y2782

Το σύστημα πέδησης χρησιμοποιεί αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς δίσκους πίσω και είναι αρκετά δυνατά, με τα 500Χ με τον 1.4 Turbo MultiAir και 1.6 Multijet να εφοδιάζονται με αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 281 χιλιοστών εμπρός, ενώ με τον κινητήρα 2-λίτρων Multijet αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 305 χιλιοστών.

IMG_0236

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Κλείνοντας

Το νέο 500X αντιπροσωπεύει μια νέα διάσταση του 500, όπου συνδυάζονται το εμβληματικό στιλ και η μοντέρνα ιδέα του crossover, με την προσθήκη των αξιοσέβαστων εκτός δρόμου ικανοτήτων μιας έκδοσης ιδανικής για εκδρομές, διαθέτοντας εξαιρετικό εσωτερικό, με μια ευρύτερη έκφραση της τεχνολογικής ωριμότητάς της.

IMG_0237

Όμορφο, με χαρακτήρα, το νέο αυτοκίνητο εξερευνά μια ολοκαίνουργια διάσταση της ταυτότητας του 500, όπου ένα ώριμο, κομψό αυτοκίνητο, με εξολοκλήρου ιταλικό στιλ στα «ρούχα» είναι άνετο, έχει υψηλές επιδόσεις και βρίσκεται πάντοτε σε επαφή με τον κόσμο: αυτή είναι η ψυχή του 500X.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr