Το Bloodhound SSC θα χρησιμοποιεί τον V8 κινητήρα της Jaguar… αλλά όχι γι’ αυτό που νομίζεις!

Σχετικά άρθρα

ftype_awd_bloodhound_high_0

Τι δουλειά έχει ένας supercharged V8 σε ένα όχημα που στόχο έχει το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας στο έδαφος; Φαντάζομαι πως έχεις ήδη αποκλείσει το ενδεχόμενο χρήσης του για την επιτάχυνση του Bloodhound SSC, οπότε δεν θα σε κουράσω. Ο υπερτροφοδοτούμενος 8-κύλινδρος της Jaguar, θα χρησιμοποιηθεί για την τροφοδοσία με ισχύ της αντλίας καυσίμου του πυραύλου που θα σπρώξει το Bloodhound έως τα 1.600+ km/h!

Ναι, ο EJ200 χρειάζεται έναν supercharged V8 μόνο και μόνο για την αντλία καυσίμου του! Θα μου πεις, δεν αποτελεί έκπληξη η χρήση αυτού του κινητήρα, αφού στις δοκιμές που έκανε η ομάδα, χρησιμοποιούσε έναν Cosworth F1 κινητήρα! Άλλωστε, όταν χρειάζεται να παρέχεις στον jet κινητήρα περίπου 40 λίτρα καυσίμου κάθε δευτερόλεπτο θέλεις ιπποδύναμη!

EJ200 RR test

Σε σχετικά νέα, η Jaguar με το Bloodhound SSC ολοκλήρωσε το πρώτο test επικοινωνιών στην έρημο. Μία τετρακίνητη F-Type R Coupe κινούνταν με τέρμα το γκάζι στην έρημο Hakskeen Pan της Ν. Αφρικής προς ένα μαχητικό αεροσκάφος που πετούσε με ταχύτητα 800 km/h. Η ταχύτητα με την οποία κινούνταν η Jaguar σε σχέση με το αεροσκάφος, έδωσε τη δυνατότητα στην ομάδα να δοκιμάσουν τον εξοπλισμό επικοινωνίας που θα χρησιμοποιηθεί κατά την προσπάθεια κατάρριψης του ρεκόρ.

Να θυμίσουμε πως το Bloodhound SSC θα ξεκινήσει δοκιμές εντός του 2015. Για εκείνη τη χρονιά, στόχος είναι να καταρριφθεί το τρέχον ρεκόρ που είναι στα 1.227,723 km/h. Αν αυτή η δοκιμή είναι επιτυχής, τότε η ομάδα θα προχωρήσει στο επόμενο στάδιο που δεν είναι άλλο από το σπάσιμο του φράγματος των 1.600 km/h το 2016.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Nissan παρουσιάζει την πιλοτική γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης

Η Nissan παρουσίασε σήμερα την -υπό κατασκευή- πιλοτική γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης στο εργοστάσιό της στη Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας. Η πιλοτική γραμμή στοχεύει...