Test Drive: Δοκιμάζουμε το Opel Insignia 1.6 SIDI

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Test_Drive_Opel_Insignia_20

Κάποτε στην Ελληνική αγορά τα μεσαία sedan έπαιζαν πολύ σημαντικό ρόλο και είχαν αρκετά μεγάλο μερίδιο αγορά. Η πλειοψηφία του Έλληνα ήθελε ένα μεγάλο “ταξιδιάρικο” αυτοκίνητο, που κατά πολλούς αποτελούσε η “κούρσα” της οικογένειας και θα είχε στη κατοχή του και ένα ακόμα μικρότερο αυτοκίνητο για την πόλη. Στη σημερινή, όμως, κατάσταση της οικονομίας της χώρας μας η κατηγορία αυτή έχει πολύ μικρό μερίδιο και μέχρι στιγμής καταλαμβάνει το 5,3% της αγοράς, μια ελαφρά αύξηση σε σχέση με το 2013 που έκλεισε με μόλις 4,4% εισχώρηση, όταν στις “παχιές αγελάδες” των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ελλάδα ξεπερνούσε με ευκολία το 10-12%.

Οι “παίχτες” πολλοί, από μεγάλες σοβαρές εταιρίες με την Opel να έχει μακρά παράδοση στα μεγάλα sedans. Ποιος μπορεί να ξεχάσει το Vectra, το Ascona, το Omega, παλιότερα το Record κ.α. Το 2008 όμως η εταιρία με σήμα την αστραπή παρουσίασε το Insignia, που ουσιαστικά αντικατέστησε το Vectra και το shooting brake της εποχής το Signum. Το όνομα Insignia προέρχεται από τη λατινική λέξη insigne, που σημαίνει το έμβλημα/οικόσημο. Όνομα που προφανέστατα θέλει να υποδηλώσει ότι το μοντέλο αποτελεί πλέον την ναυαρχίδα της εταιρίας, μιας και από το 2003 δεν υπάρχει στην γκάμα της το μεγαλύτερο Omega.

Έτος Πωλήσεις
2008 4.584
2009 137.714
2010 132.182
2011 133.535
2012 95.450
2013 77.127

*Στατιστικά JATO

Οι πωλήσεις του στην Ευρώπη, δεδομένου της κατάστασης, αλλά και της μεταστροφής του κόσμου σε μεσαία SUVs είναι αρκετά καλές, με πάνω από 580.000 οδηγούς να το προτιμάνε μέχρι το τέλος του 2013, όπως δείχνει ο παραπάνω πίνακας, που συνυπολογίζει και το μοντέλο της Vauxhall που πωλείται στην Μεγάλη Βρετανία. Στον παρακάτω πίνακα μπορείς να δεις τις αντίστοιχες φετινές, συγκρινόμενες με τα δυο τελευταία έτη, με ενθαρρυντικό να θεωρείται η αυξητική τάση των πωλήσεων.

Μήνας/έτος 2012 2013 2014
Ιανουάριος 8.594 5.925 6.498
Φεβρουάριος 7.723 4.748 6.448
Μάρτιος 11.402 7.899 11.399
Απρίλιος 8.151 5.452 7.643
Μάιος 10.255 7.104 8.777
Ιούνιος 10.021 7.078 10.636
Ιούλιος 7.834 5.744 7.940
Αύγουστος 4.127 3.825 4.811
Σεπτέμβριος 9.238 5.734 7.986
Οκτώβριος 5.274 7.725
Νοέμβριος 7.154 7.558
Δεκέμβριος 5.677 8.335

 *Στατιστικά JATO

Αντίστοιχα στην Ελλάδα, μέχρι την τελευταία μέρα του Οκτωβρίου έχουν πουληθεί 149 αυτοκίνητα, αντιπροσωπεύοντας το 4,73% της αγοράς.

Στα συν

  • Σχεδιασμός εσωτερικού
  • Ποιότητα/Άνεση
  • Κινητήρας/Κιβώτιο/Φρένα
  • Οδική συμπεριφορά
  • Αεροδυναμικός συντελεστής

Στα μείον

  • Βάρος
  • Κατανάλωση

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Το αυτοκίνητο

Test_Drive_Opel_Insignia_17

Έτσι, όπως επιτάσσει ο σύγχρονος κύκλος ζωής των αυτοκινήτων, το facelift του Insignia ήρθε σχεδόν μετά από πέντε χρόνια από την πρώτη παρουσίαση. Παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη το φθινόπωρο του 2013 και οι αλλαγές μετά το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς Insignia, η Opel προχώρησε σε αισθητικές βελτιώσεις και μηχανικές επεμβάσεις, κάνοντάς το πιο φρέσκο, πιο σύγχρονο και πιο αποδοτικό, με την παραγωγή του ανανεωμένου Insignia να γίνεται στο εργοστάσιο του Rüsselsheim, από τον προηγούμενο Αύγουστο.

Οι αλλαγές στην εμφάνιση είναι σχετικά διακριτικές και εντοπίζονται στη χαρακτηριστική ευμεγέθη εμπρός μάσκα, που είναι χαμηλότερη και φαρδύτερη από ποτέ. Η μπάρα που φιλοξενεί το λογότυπο Opel είναι πιο λεπτή με τα άκρα της να οδηγούν το βλέμμα στους ανασχεδιασμένους προβολείς. Τα επανασχεδιασμένα φώτα φέρουν μαύρο εσωτερικό φινίρισμα με ενσωματωμένα χρωμιωμένα στοιχεία. Οι προβολείς περιλαμβάνουν φώτα ημέρας LED σε σχήμα φτερού, στοιχείο σχεδιαστικής ταυτότητας των Opel. Τα ένθετα στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα είναι πιο λεπτά και φαρδιά για να τονίσουν το μέγεθος του πάνω αεραγωγού, με τους προβολείς ομίχλης να συνδυάζονται με φαρδιά μαύρα ένθετα και χρωμιωμένα στοιχεία. Αρχικά λεπτά, φαρδαίνουν όσο πλησιάζουν τους θόλους, τονίζοντας το πλάτος του εμπρός τμήματος, αλλά και συνολικά την κορυφαία σχεδίαση του Opel Insignia.

Test_Drive_Opel_Insignia_19

Το προφίλ του νέου Insignia διαφέρει από το προηγούμενο μοντέλο λόγω της σχεδίασης των πίσω θυρών και της ενσωματωμένης αεροτομής. Η γραμμή οροφής του 5-θυρου μοντέλου της δοκιμής “σβήνει” αρμονικά στην αεροτομή, δίνοντας μια αίσθηση coupé σχήματος. Η ίδια φιλοσοφία συναντάται και στο πίσω τμήμα όπου το νέο Insignia είναι φαρδύτερο και χαμηλότερο. Η χρωμιωμένη μπάρα έχει τοποθετηθεί χαμηλότερα στην πίσω πόρτα και περιλαμβάνει το λογότυπο της μάρκας, ενώ εκτείνεται και μέσα στα πίσω φώτα ενσωματώνοντας τα φώτα της όπισθεν. Και τα πίσω φωτιστικά σώματαδιαθέτουν τα χαρακτηριστικό στοιχείο ταυτότητας των νέων Opel, με τη σχεδίαση τους να έχουν σχήμα φτερού, και αποτελούνται από LED και θυμίζουν αρκετά το Cascada. Όλα τα παραπάνω συνετέλεσαν θετικά και στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας Cd. να είναι πλέον στο 0,25, σε σχέση με το 0,26 που είχε το pre-facelift, που είναι ο κορυφαίος στην μεσαία κατηγορία, με ότι αυτό συνεπάγεται για την κατανάλωση και τους αεροδυναμικούς θορύβους.

Test_Drive_Opel_Insignia_13

Test_Drive_Opel_Insignia_66 Test_Drive_Opel_Insignia_67

Αυτοκίνητο που σέβεται το ταξιδιάρικο χαρακτήρα του και τους άπλετους χώρους, επιβάλλεται να έχει μεγάλες διαστάσεις. Έτσι, το μήκος του Insignia φτάνει τα 4.842 χλστ., το πλάτος του 1.856 χλστ., το ύψος του τα 1.484 χλστ, ενώ το κυριότερο, το μεταξόνιο τα 2.737 χλστ. Όχι, το κορυφαίο της κατηγορίας, καθώς υπολείπεται του Mondeo αλλά αρκετά καλό, καθώς προσφέρει άφθονους εσωτερικούς χώρους. Ο χώρος αποσκευών είναι αχανέστατος, πλήρως εκμεταλλεύσιμος και φτάνει τα 530 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων εκτοξεύεται στα 1.470 λίτρα. Τελος, το βάρος του, όπως όλα τα “τροφαντά” Opel, με τον συγκεκριμένο κινητήρα έφτανε τα 1.650 κιλά.

Κλείνοντας, στο τομέα της ασφάλειας το Insignia αποδεικνύεται εξαιρετικά ασφαλές, κατακτώντας με άνεση τα 5 αστέρια του οργανισμού EuroNCAP, με πολύ καλές βαθμολογίες στις αντίστοιχες μετρήσεις.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Κινητήρας

Test_Drive_Opel_Insignia_73

Μηχανικά, το αυτοκίνητο εφοδιαζόταν με το νέο κινητήρα της Opel, που ανήκει στην οικογένεια SIDI (Spark Ignition Direct Injection), κάτι που δηλαδή σημαίνει ότι διαθέτει άμεσο ψεκασμό. Χάρη στην υπερτροφοδότηση αποδίδει 170 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 260 Nm ροπής από τις 1.650 έως τις 3.200 σ.α.λ. (280 Nm μέσω overboost) με τις επιδόσεις του να είναι αρκετά καλές. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 9,2 δευτ., ενώ η τελική του ταχύτητα ξεπερνάει τα 220 χλμ/ώρα που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Στις εν κινήσει επιταχύνσεις, όμως, δείχνει τη γραμμική λειτουργία του και το τράβηγμα από χαμηλά, όντας ελαστικός, με το εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων να συνεργάζεται πολύ καλά, έχοντας καλή αίσθηση, ενώ η κλιμάκωσή του είναι σχετικά κοντή τις πρώτες σχέσεις, κάνοντας πιο “μακριές” την 5η και 6η. Ένας τομέας που παρατηρείται να έχει θεματάκι η Opel είναι η κατανάλωση, καθώς σύμφωνα με το εργοστάσιο το Insignia έχει μέση μικρή κατανάλωση 5,9 λίτρα/100 χλμ, αλλά στην πράξη στην εβδομαδιαία δοκιμή ξεπέρασε τα 8,4 λίτρα/100 χλμ., ενώ αν πιεστεί ξεπερνάει και τα 9 λίτρα/100 χλμ. Έτσι, με το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 70 λίτρων μπορείς να διανύσεις περίπου 850 με 950 χλμ., ανάλογα το που θα κινείσαι και το πόσο βαρύ πόδι έχει. Ο 1,6 SIDI πληροί τις προδιαγραφές του Euro 5, με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 147 γρ/χλμ., κάτι που μεταφράζονται σε 152,9 ευρώ ετήσια τέλη κυκλοφορίας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Στο σαλόνι

Test_Drive_Opel_Insignia_41

Οι αλλαγές του facelift για το εσωτερικό είναι πιο πολλές σε σχέση με το φαίνεσθαι και πιο σημαντικές. Αυτές βασίστηκαν σε τρεις άξονας, με τους μηχανικούς της γερμανικής εταιρίας να δίνουν αρχικά σαφής, απλή και “διαισθητική” λειτουργία, έπειτα να θέλουν εξατομίκευση του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και, τέλος άνεση και ασφάλεια για οδηγό και επιβάτες με ελάχιστη διάσπαση της προσοχής από το δρόμο. H πρώτη αίσθηση που αποκομίζεις είναι ότι πρόκειται ένα εξαιρετικά σύγχρονο ταμπλό, με δυο μεγάλες οθόνες να δεσπόζουν, χαρίζοντας του μια hi-tech νότα.

Test_Drive_Opel_Insignia_43

Η κεντρική κονσόλα έχει, επιτέλους, χάσει τα αναρίθμητα κουμπιά και είναι σαφώς πιο διακριτική και λειτουργική. Συνδυάζει προηγμένες τεχνολογίες και λειτουργίες, ενώ διαθέτει piano black φινίρισμα, που σε συνδυασμό με τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες την διχρωμία και τα δέρματα Nappa της έκδοσης δοκιμής, η καμπίνα αποκτάει μια πολυτελέστατη αισθητική. Από την άλλη, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι πάρα πολύ καλής ποιότητας και είναι ελάχιστα τα σημεία που συναντάς σκληρό πλαστικό.

Test_Drive_Opel_Insignia_45

Ο χειρισμός του συστήματος infotainment, όπως και του κλιματισμού, γίνεται με τη βοήθεια της αφής, αλλά η απόκριση στις εντολές των δαχτύλων αυτών για την θερμοκρασία βρίσκεται σε μέτριο επίπεδο. Ο έλεγχος του ΙnteliLink γίνεται μέσω μιας έγχρωμης οθόνης αφής 8 ιντσών και από την αρχική οθόνη, και μπορείς να έχεις πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες και τα υπο-μενού όπως ραδιοφωνικοί σταθμοί, τίτλοι τραγουδιών, σύνδεση smartphone ή 3D χάρτες πλοήγησης μέσω μπουτόν, οθόνη αφής, φωνητικού ελέγχου ή το νέο touchpad. Επιπλέον χαρακτηριστικό του συστήματος είναι η δυνατότητα εξατομίκευσης, καθώς μπορείς να αποθηκεύσεις μέχρι 60 προσωπικές προτιμήσεις (π.χ. playlists, τηλεφωνικές επαφές, διευθύνσεις πλοήγησης).

Test_Drive_Opel_Insignia_32

Το touchpad λειτουργεί σαν ποντίκι και είναι πρωτόγνωρο χαρακτηριστικό για την κατηγορία, ελέγχοντας τον κέρσορα της οθόνης. Ενσωματωμένο εργονομικά στην κεντρική κονσόλα, σου προσφέρει έναν εναλλακτικό τρόπο γρήγορης πρόσβασης στο σύστημα infotainment. Η φωτιζόμενη επιφάνεια αφής αντιδρά άμεσα στις κινήσεις των δακτύλων και με απτή διάδραση (feedback) απλουστεύεται η λειτουργία του infotainment χωρίς να διασπάται η προσοχή του οδηγού. Ακόμα και ατομικοί χαρακτήρες, όπως στην αναζήτηση ενός τίτλου τραγουδιού στη βάση δεδομένων ή μιας πόλης στο σύστημα πλοήγησης, μπορούν να εισαχθούν με την άκρη του δακτύλου στο touchpad. Αυτή είναι η θεωρία, καθώς στην πράξη απαιτεί αρκετές ώρες εκμάθησης και συγκέντρωσης, με τη χρήση του είναι αρκετά δύσκολη και σχετικά περιορισμένη σε συγκεκριμένες λειτουργίες.

Test_Drive_Opel_Insignia_38

Test_Drive_Opel_Insignia_40 Test_Drive_Opel_Insignia_39

Επιπλέον, μπορείς να ελέγχεις τις περισσότερες του συστήματος μέσω των νέων εργονομικών χειριστηρίων στο τιμόνι καθώς και με φωνητικές εντολές. Στον πίνακα οργάνων δεξιά και αριστερά από τους αναλογικούς δείκτες, βρίσκεται μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης 8 ιντσών. Πλέον διαθέτει ψηφιακό ταχύμετρο και πέραν των κλασικών ενδείξεων όπως οι στροφές και η στάθμη καυσίμου, περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πλοήγηση, τη χρήση smartphone και τις επιλογές του ηχοσυστήματος προβάλλονται απευθείας στο πεδίο ορατότητας σου. Τέλος, διαθέτει ρύθμιση που αλλάζει τα γραφικά της οθόνης, μέσω των “θεμάτων” touring και sport. Το πάντρεμα των αναλογικών δεικτών, με την μεγάλη ψηφιακή οθόνη στο κέντρο του πίνακα οργάνων δεν είναι ιδιαίτερα αρμονικό και στην αρχή θα ξενίσει, αλλά μόλις το συνηθίσεις θα λαμβάνεις όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι, χωρίς να αποσπάτε η προσοχή σου.

Test_Drive_Opel_Insignia_59

Test_Drive_Opel_Insignia_63 Test_Drive_Opel_Insignia_69

Από θέμα χώρων δεν υπάρχει καμία παρατήρηση, καθώς η καμπίνα είναι εξαιρετικά ευρύχωρη και μπορεί να μεταφέρει άνετα 5 ενήλικες, χωρίς να υπάρχει έντονο παράπονο. Το μόνο που μπορώ να αναφέρω είναι το ψηλό τούνελ που θα κάνει τον μεσαίο επιβάτη να μην έχει τις ανέσεις των άλλων δύο, αλλά το πλάτος του καθίσματος θα τον αποζημειώσει. Επίσης, έχοντας ύψος 193 εκατ. βρήκα τον αέρα για τα κεφάλια σχετικά περιορισμένο, εξαιτίας της κλίσης της οροφής, αλλά δεν είμαι το πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Στο δρόμο

Test_Drive_Opel_Insignia_28

Το Insignia στον ανοιχτό δρόμο βρίσκεται στο στοιχείο του. Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης δεν έχει αλλάξει από το παρελθόν και έτσι στον εμπρός άξονα συναντάνε γόνατα MacPherson, ενώ πίσω υπάρχει πολλαπλών συνδέσμων, με αντιστρεπτικές ράβδους να υπάρχουν και στους δύο άξονες. Η Opel, όμως, αναφέρει ότι τις έχει επαναρυθμίσει, δηλώνοντας χαρακτηριστικά ότι το 60% των στοιχείων είναι νέα. Έτσι, τα νέα silent blocks, οι νέες μπουκάλες των αμορτισέρ αερίου, τα νέα ελατήρια, τα πιο ελαφριά μπράτσα και νέας διαμέτρου αντιστρεπτικές έχουν μεταμορφώσει το οικογενειακό αυτοκίνητο της εταιρίας σε εξαιρετικό gran tourer. Η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός είναι ότι οδηγάει ένα εξαιρετικά σταθερό και με στιβαρό πάτημα αυτοκίνητο, που του προσδίδει το απαραίτητο αίσθημα ασφάλειας.

Test_Drive_Opel_Insignia_74

Οι παραπάνω αλλαγές μαζί με την βελτιστοποίηση των συστημάτων εισαγωγής και εξαγωγής του νέου κινητήρα, που περιλαμβάνει την έδραση του καπακιού του εκκεντροφόρου στην κυλινδροκεφαλή μέσω ειδικών συνδέσμων και ένα σύστημα στεγανοποίησης, έδωσε την ευκαιρία στους μηχανικούς να μειώσουν αισθητά τα επίπεδα θορύβων που απορρέουν από την παλμική καύση του βενζινοκινητήρα. Επίσης, εφοδιάζεται με δύο αντικραδασμικούς άξονες κατά μήκος του μπλοκ των κυλίνδρων συμβάλλουν οδηγός και συνεπιβάτες να απολαμβάνουν αθόρυβη και ομαλή λειτουργία στο ρελαντί, με ευχάριστη χροιά ήχου ακόμα και όταν ανεβαίνει το στροφόμετρο.

Test_Drive_Opel_Insignia_26

Στη πράξη όλα τα παραπάνω μεταφράζονται σε άνετες και ξεκούραστες μετακινήσεις, με πρωταρχικό στόχο του αυτοκινήτου να είναι το “γράψιμο” πολλών χιλιομέτρων. Στον ανοιχτό δρόμο απολαμβάνεις την εξαιρετική ποιότητα κύλισης, την εξαιρετική ηχομόνωση, καθώς το μόνο που μπορεί να ακουστεί είναι ο αέρας, όταν οι ταχύτητες είναι αρκετά απαγορευτικές. Το μόνο που μπορώ να παρατηρήσω είναι ότι εξαιτίας των μεγάλων ελαστικών χαμηλού προφίλ, καθώς εφοδιαζόταν με 18άρες ζάντες και ελαστικά διαστάσεων 245/45. Ο κινητήρας στην πράξη δείχνει ελαστικός και ροπάτος από τις χαμηλές στροφές, διατηρώντας μέχρι τις 5.000 σ.α.λ. τη γραμμική λειτουργία του, καθώς από εκεί και πάνω ξεφουσκώνει, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και χαμηλές στροφές θα δείξει δυσκολία να ανεβάσει εύκολα στροφές.

Test_Drive_Opel_Insignia_27

Σε επαρχιακό δρόμο ή μέσα στην πόλη θα κινηθεί άνετα, αν και το βάρος μαζί με το μέγεθός του δεν είναι κάτι που κρύβονται εύκολα. Τα περιθώρια πρόσφυσης των ελαστικών είναι πολύ υψηλά, με τις αλλαγές που έγιναν στο ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης να έχουν αντίκτυπο στην πληροφόρηση που σου προσφέρει, αν και είναι σχετικά αργό περισσότερο ελαφρύ απ’ότι περιμένεις. Ενδιαφέρον θα είχε η οδήγηση του με το προαιρετικό σύστημα FlexRide της Opel, που προσαρμόζει το πλαίσιο του Insignia στο οδηγικό στυλ του οδηγού σε πραγματικό χρόνο. Αυτό αλλάζει ηλεκτρονικά τη ρύθμιση των αμορτισέρ, τη υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης, την απόκριση του πεντάλ του γκαζιού και κινητήρα, ακόμα και του ESP. Έτσι, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης, το Standard για καθημερινή χρήση, το Tour για ακόμα μεγαλύτερη άνεση στα μεγάλα ταξίδια και το Sport για πιο άμεσες και δυναμικές αντιδράσεις.

Test_Drive_Opel_Insignia_25

Τέλος, τα φρένα του είναι ιδιαίτερα δυνατά και δεν θα σε προδώσουν, εκτός και αν κάνεις κατάβαση ασφάλτινης ειδικής διαδρομής. Κατά τ’αλλά θα σταματήσουν το αυτοκίνητο σε περίπου 38 μέτρα, όταν αυτό κινείται με 100 χλμ/ώρα, αν και η αίσθηση του πεντάλ δεν είναι η ιδανικότερη για την συνεχή χρήση μέσα στην πόλη. Ενδιαφέρον είχαν και τα φωτιστικά σώματα διαθέτοντας τεχνολογία bi-xenon συμπεριλαμβανομένου του συστήματος φωτισμού AFL+.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Κλείνοντας

Test_Drive_Opel_Insignia_12

To Insignia αποτελεί μια άκρως ολοκληρωμένη πρόταση των μεσαίων saloons μοντέλων με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και υλικών, με μεγάλους χώρους και μια εμφάνιση που κερδίζει και τον πιο σοβαρό οδηγό. Σε γενικές γραμμές η συνολική εικόνα δεν έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό και θέλει προσεκτική ματιά για να διακρίνεις αν πρόκειται για την νέα έκδοση του μοντέλου, κάτι που όμως χαρίζει διαχρονικότητα αλλά και χαρακτήρα. Το βάρος του είναι πάλι αρκετά μεγάλο, κάτι που συνεπάγεται σε τσιμπημένη κατανάλωση και ευκινησία αλλά διακρίνεται σε τομείς που έχουν μεγαλύτερη σημασία, όπως αυτή του χιλιομετροφάγου. Οι αλλαγές στο εσωτερικό ήταν κάτι παραπάνω από επιτακτικές και πλέον η κονσόλα του αποτελεί μια από τις πιο σύγχρονες προτάσεις της αγοράς.

H έκδοση με τον κινητήρα 1,6 SIDI, που δοκιμάσαμε με τα 170 άλογα ξεκινά από τις €22.940 με απόσυρση (€24.700 χωρίς απόσυρση) με τον εξοπλισμό να είναι αρκετά πλούσιος από την βασική έκδοση, Edition.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά”]

Opel Insignia 1.6 SIDI Turbo
Μετάδοση Στους εμπρός τροχούς
Προδιαγραφές ρύπων EURO5
Καύσιμο Super
Αρ. Κυλίνδρων 4
Κυβισμός cm3 1598
Διάμετρος/Διαδρομή mm 79,0 / 81,5
Μεγ. Ισχύς kW(hp) / rpm 125 (170) / 4250
Μεγ. Ροπή Max. Nm / rpm 260/280 / 1650 – 42502)
Συμπίεση 10,5 : 1
Ρεζερβουάρ l 70
Μετάδοση Στους εμπρός τροχούς
χωρίς φρένα 750 / 750
με φρένα σε 10% κλίση
με φρένα σε 12% κλίση 1700 / 1700
Μετάδοση Στους εμπρός τροχούς
Απόβαρο με οδηγό (σύμφωνα με 70/156/EEC) 1613 / 1613
Επιτρεπόμενο μικτό βάρος οχήματος 2120 / 2150
Ωφέλιμο φορτίο 507 / 537
Επιτρεπόμενο φορτίο άξονα, μπροστά 1080 / 1110
Επιτρεπόμενο φορτίο άξονα, πίσω 1070 / 1070
Επιτρεπόμενο φορτίο οροφής1) 100

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...

Επίσημο: Η Alfa Romeo μετονομάζει τη Milano

Μόλις πέντε ημέρες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Milano και τον ντόρο που έγινε, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της μικρό...
<h5>Στα συν:</h5>Σχεδιασμός εσωτερικού, Ποιότητα/Άνεση, Κινητήρας/Κιβώτιο/Φρένα, Οδική συμπεριφορά, Αεροδυναμικός συντελεστής <hr /> <h5>Στα μείον:</h5>Βάρος, ΚατανάλωσηTest Drive: Δοκιμάζουμε το Opel Insignia 1.6 SIDI