Η Goodyear δοκιμάζει ένα ελαστικό που φουσκώνει μόνο του

Σχετικά άρθρα

goodyear-testing-self-inflating-tires-technology_2

Για να αποδώσουν τα μέγιστα, τα ελαστικά που χρησιμοποιούμε στα αυτοκίνητα μας πρέπει να έχουν την σωστή πίεση. Αν αυτή είναι χαμηλότερη, εκτός από μειωμένη απόδοση σε συγκεκριμένες συνθήκες, αυξάνεται η φθορά τους και η κατανάλωση καυσίμου του αυτοκινήτου. Αυτή τη στιγμή, έχουμε ήδη αισθητήρες που παρακολουθούν την πίεση των ελαστικών μας. Προσφέρονται από τους κατασκευαστές ως εργοστασιακής τοποθέτησης συστήματα αλλά και από aftermarket εταιρίες. Όμως αυτά τα συστήματα, απλά παρακολουθούν την πίεση των ελαστικών και δεν μπορούν να παρέμβουν σε αυτήν. Δεν μπορούν να τα ξεφουσκώσουν ή πιο σημαντικά, να τα φουσκώσουν.

Αυτό θα αλλάξει σύντομα, αφού η Goodyear δοκιμάζει ένα ελαστικό που χρησιμοποιεί την Air Maintenance Technology της εταιρίας. Στην ουσία, χρησιμοποιεί μία περισταλτική αντλία για να διατηρήσει την πίεση του ελαστικού στα σωστά επίπεδα. Την αρχή λειτουργίας του συστήματος, μπορείς να την δεις στην εικόνα που ακολουθεί χωρίς να επεκταθώ σε τεχνικά. Πάντως πρόκειται για ένα σχετικά απλό και πολύ έξυπνο σύστημα. Χρησιμοποιεί ένα έξυπνο σύστημα βαλβίδων και έναν αισθητήρα που δεν απαιτεί εξωτερική παροχή ρεύματος και μόλις ο αισθητήρας ανιχνεύσει μειωμένη πίεση στα ελαστικά, τότε ανοίγει τις βαλβίδες που βρίσκονται περιμετρικά της εσωτερικής άκρης των ελαστικών, και μέσω της περιστροφής και τις παραμόρφωσης του ελαστικού στον δρόμο, φουσκώνει το ελαστικό.

goodyear-testing-self-inflating-tires-technology_3

Η Goodyear δουλεύει πάνω σε αυτήν την τεχνολογία για αρκετά χρόνια αλλά μόλις τώρα ξεκίνησε την περίοδο δοκιμών που θα διαρκέσει 18 μήνες στις Η.Π.Α. και τον Καναδά.

ΠηγήGoodyear

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr