Το Bloodhound δοκιμάζει τον υβριδικό πύραυλο του

Σχετικά άρθρα

306177

Τι χρειάζεται για να πιάσεις τα 1.600 χιλιόμετρα την ώρα; Σίγουρα όχι “ιπποδύναμη”, με την στενή έννοια του όρου. Σε εκείνες τις ταχύτητες τα άλογα όπως τα εννοούμε συνήθως δεν κάνουν κάτι. Αρκούν για να λειτουργήσει η αντλία καυσίμου της κύριας μορφής ώσης όπως είδαμε τις προάλλες αλλά όχι για κάτι περισσότερο. Για αυτό το κάτι περισσότερο, χρειάζεσαι πύραυλο… κυριολεκτικά.

Το Bloodhound SSC θα χρησιμοποιήσει 3 υβριδικούς πυραύλους και οι δοκιμές ξεκίνησαν με τον πρώτο. Οι πύραυλοι αυτοί θα χρησιμοποιούν υπεροξείδιο του υδρογόνου ως οξειδωτή και cross-linked ελαστικό –βλ. HTPB ή κάτι άλλο- ως καύσιμο και παράγουν 3 kN ώσης έκαστος. Η θερμοκρασία φτάνει τους 2.500 βαθμούς Κελσίου μέσα στον πύραυλο και τους 1.400 βαθμούς στην “εξάτμιση” οπότε καταλαβαίνεις ότι οι ανάγκες ψύξης είναι τεράστιες. Η δοκιμή που διήρκεσε 16 δευτερόλεπτα είναι άκρως εντυπωσιακή και ο θόρυβος επιεικώς εκκωφαντικός.

http://youtu.be/22_4ZGGnb_g

Μιας που μιλάμε για θόρυβο, να θυμίσουμε πως για κάποιον εξωτερικό παρατηρητή που θα βλέπει το Bloodhound να πλησιάζει, θα είναι ήσυχο… Λογικό για ένα όχημα που κινείται με ταχύτητα μεγαλύτερη από αυτή του ήχου. Τι συμβαίνει όμως όταν σε περάσει και ακολουθήσει ο ήχος; Όταν το 1997 έκανε την προσπάθεια κατάρριψης του ρεκόρ ταχύτητας στο έδαφος το Thrust SSC, το sonic boom που δημιούργησε έκανε τους κατοίκους της κοντινής πόλης του Gerlach να νομίζουν πως συμβαίνει σεισμός… ναι…

ΠηγήYoutube

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Nissan παρουσιάζει την πιλοτική γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης

Η Nissan παρουσίασε σήμερα την -υπό κατασκευή- πιλοτική γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης στο εργοστάσιό της στη Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας. Η πιλοτική γραμμή στοχεύει...