Πολιτεία των Η.Π.Α αναγκάστηκε να αποσύρει διαφημιστική καμπάνια για την οδική ασφάλεια λόγω ανάρμοστης λέξης

Σχετικά άρθρα

South Dakota (1)

Το γραφείο οδικής ασφάλειας της Νότιας Ντακότα αναγκάστηκε να αποσύρει την διαφημιστική της καμπάνια “Don’t Jerk And Drive”, με την οποία θέλησε να εκπαιδεύσει τους νέους κυρίως οδηγούς της Πολιτείας, για το πως πρέπει να οδηγούν σε χιονισμένο και παγωμένο δρόμο.

South Dakota (2)

Ορισμένοι πολίτες ενοχλήθηκαν από τον τίτλο που δόθηκε στη καμπάνια, προχωρώντας σε καταγγελίες για την ακαταλληλότητα του μηνύματος και έτσι οι υπεύθυνοι αναγκάστηκαν την αποσύρουν. Παρά τις διαμαρτυρίες, η εκστρατεία αποδεικνύεται αρκετά δημοφιλής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

https://www.youtube.com/watch?v=Zf63cxtJV_U

ΠηγήArgus Leader

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Υποχώρησαν κατά 5,2% οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Μάρτιο

Μειωμένες κατά 5,2% ήταν οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ τον Μάρτιο. Συγκεκριμένα πουλήθηκαν 1.031.875 νέα αυτοκίνητα έναντι 1.089.017 τον Μάρτιο του 2022,...

Γερμανία: Κόπηκαν οι επιδοτήσεις, μειώθηκαν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών

Ο απότομος τερματισμός των κρατικών επιδοτήσεων είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων να μειωθούν κατά 14,1% στη Γερμανία το πρώτο τρίμηνο του έτους,...