Wolff: Η δομή των ομάδων πρέπει να ειναι διαφορετική σήμερα

Σχετικά άρθρα

Toto Wolff

Για να μπορέσει η Mercedes να φτάσει στο επίπεδο που είδαμε το 2014, χρειάστηκε να οργανώσει σωστά τη δομή της. Ο Ross Brawn ήταν φέτος εκτός Brackley, όμως ο Βρετανός κατάφερε να διαμορφώσει την ομάδα με τρόπο που οι τεχνικοί μπόρεσαν να εκμεταλλευτούν τους πόρους για να σχεδιάσουν και κατασκευάσουν το ταχύτερο με διαφορά μονοθέσιο, αλλά και power unit.

Ο Toto Wolff, Εκτελεστικός Διευθυντής, επισημαίνει τη σημασία της διαφορετικής σε σχέση με το παρελθόν οργάνωσης που πρέπει να υπάρχει στις σημερινές ομάδες, εν αντιθέσει με παλαιότερα που υπήρχε συνήθως ένας επί κεφαλής.

Δε θα επαναλάβουμε τα λάθη του παρελθόντος. Η δομή δε θα πρέπει να διαλυθεί με αυτό που είχαμε πριν σαν έναν επί κεφαλής στην ομάδα. Έχω μια ισχυρή άποψη γι’ αυτό. Δίνοντας σε κάποιον έναν μεγάλο τεχνικό ρόλο και στη συνέχεια να είναι εκπρόσωπος της εταιρείας, αλλά και να έχει επαφές με τη FIA, τη FOM, τους χορηγούς και το Διοικητικό Συμβούλιο, διαλύεις την προσπάθειά του.

Ένα από τα κλειδιά είναι να τοποθετήσεις ανθρώπους σε ρόλους ανάλογα με τις ικανότητές τους, για να είσαι σίγουρος ότι παραμένει στο πεδίο με τις αρμοδιότητές του. Μπορείς να βελτιώσεις ανθρώπους, αλλά είναι πολύ επικίνδυνο, απλά δείτε το Peter Principle (θεωρεία που κρίνει τους ανθρώπους βάσει τις θέσης που έχουν και όχι τις θέσεις που θα έπρεπε να έχουν). Το να γίνει επί κεφαλής ομάδας ένας Τεχνικός Διευθυντής δεν είναι ό,τι καλύτερο.

Στη σημερινή Formula 1, οι ομάδες δεν είναι οργανισμοί που ήταν πριν από 5 ή 10 χρόνια. Πρέπει να βάλεις τους ανθρώπους εκεί που αποδίδουν καλύτερα και να τους δώσεις τα πάντα για να έχουν την καλύτερη δυνατή απόδοση.

Ο Αυστριακός λέει επίσης πως, ακριβώς επειδή ο καθένας είχε το πόστο που έπρεπε στην ομάδα, η αποχώρηση του Brawn δεν είχε την αρνητική επίδραση που αρκετοί θα περίμεναν.

Η μετάβαση ήταν αρκετά ομαλή. Ήταν δύσκολο για τον Ross ν’ αποδεχτεί ότι έχει αλλάξει ο ρόλος του, διότι επέστρεψε στη Formula 1 ως το σημείο αναφοράς, όπως έλεγε. Αλλά, στην ομάδα των 800 υπαλλήλων, μαζί με τους 400 υπαλλήλους στο Brixworth, δεν υπάρχει ένα μοναδικό σημείο αναφοράς.

Ναι, τελικά υπάρχει ατομική ευθύνη, αλλά ο καθένας πρέπει να εργαστεί στο δικό του τομέα αρμοδιοτήτων. Και όσον αφορά τον Paddy, ήμασταν πάντα ξεκάθαροι για τη θέση που θέλουμε να είναι και αυτό συνέβη δίχως κανένα πρόβλημα.

ΠηγήAutosport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

GP Κίνας 2024, FP1: Ο Stroll θέτει το ρυθμό

Μετά από απουσία 5 ετών η Formula 1 επέστρεψε επίσημα στην Κίνα και την πίστα της Σαγκάη, για ένα Σαββατοκύριακο που περιλαμβάνει τον πρώτο...