Ήδη από τον τίτλο θα έχεις καταλάβει ότι αυτή δεν είναι μία φυσιολογική BMW 2002 του 1973. Όταν λέμε αγωνιστική, εννοούμε drift car και όταν μιλάμε για κινητήρα από Supra, αναφερόμαστε φυσικά στον θρυλικό 2JZ…
Ένα-ένα όμως. Το αμάξι διαλύθηκε στα εξ ων συνετέθη και με το καλημέρα, ξεκίνησαν οι μετατροπές. Εκτός του ότι γδύθηκε από οτιδήποτε περιττό, δέθηκε και στη συνέχεια τοποθετήθηκε roll cage, bodykit και τα απολύτως απαραίτητα από το εσωτερικό. Δηλαδή καθίσματα, ένα control panel, τιμόνι και πεντάλ. Η εμπρός ανάρτηση προέρχεται από μία E36 και φορά coilovers της Bilstein ενώ η πίσω, ήταν κάποτε σε μία E30 και τώρα, στην 2002, φορά coilovers της Tein. Τα φρένα είναι τετραπίστονα της Brembo στον εμπρός άξονα και επίσης τετραπίστονα, από κάποια Porsche όμως, στον πίσω.
Το piece de resistance όμως βρίσκεται κάτω από το καπό. Ο 2JZ είναι rebuilt και πλήρως αναβαθμισμένος. Φορά ένα HX40 Super Turbo της Holset, εκκεντροφόρους, ελατήρια βαλβίδων, νέα αντλία νερού, custom πολλαπλή εισαγωγής, intercooler, νέα μπεκ ψεκασμού 1.400 cc, ECU της Vems και πολλά άλλα για να αποδώσει 700 άλογα και 900 Nm ροπής με E85 καύσιμο. Με δεδομένο ότι το αυτοκίνητο δεν ζυγίζει περισσότερα από 1.182 κιλά, μπορείς να φανταστείς πώς πάει.
Σύμφωνα με την αγγελία στην σελίδα των Smokehunters στο Facebook, το αυτοκίνητο πωλείται έναντι €21.000 αλλά η τιμή είναι συζητήσιμη…