Οι εταιρίες πληρώνουν τους Κινέζους αντιπροσώπους τους για τις χαμηλότερες πωλήσεις

Σχετικά άρθρα

2015-01-09T173113Z_1_LYNXMPEB080RQ_RTROPTP_3_BMW-CHINA

Όλα πήγαιναν καλά όταν οι πωλήσεις στην Κίνα αυξάνονταν με αλματώδη ρυθμό αλλά τι γίνεται τώρα; Όχι, δεν μειώθηκαν οι πωλήσεις, αλλά μειώθηκε ο ρυθμός αύξησης τους και ήδη οι εταιρίες αντιμετωπίζουν μικρά προβλήματα.

Πριν από λίγο καιρό, είδαμε πως το 95% των αντιπροσωπειών της FAW-Toyota χάνει χρήματα. Οι αντιπρόσωποι, ζήτησαν από την Toyota να τους βοηθήσει με 2.2 δισεκατομμύρια yuan –περίπου €300 εκατομμύρια-. Στην ίδια μοίρα βρίσκονταν και αντιπρόσωποι της Honda, της BMW και της Nissan με αποτέλεσμα η Chinese Automobiles Dealers Association να αναλάβει δράση.

Η πρώτη φορά που ακούσαμε για κάποιο αποτέλεσμα της δράσης της CADA, ήταν με την συμφωνία που πέτυχε με την BMW. Η CADA ανακοίνωσε ότι η BMW συμφώνησε να πληρώσει 5.1 δισεκατομμύρια yuan –περίπου €694 εκατομμύρια- στους αντιπροσώπους της. Βέβαια, η BMW ποτέ δεν επιβεβαίωσε το ποσό… Τώρα μαθαίνουμε ότι η BMW δεν είναι μόνη της. Πηγές στην Κίνα αναφέρουν ότι η Audi θα πληρώσει στους αντιπροσώπους της 2 δισεκατομμύρια yuan – €272 εκατομμύρια- ενώ η Daimler 1 δις – €136 εκατομμύρια-. Φυσικά οι δύο εταιρίες δεν σχολίασαν τα ποσά. Και αυτές οι αποζημιώσεις, είναι μόνο μέρος του προβλήματος.

Οι αντιπρόσωποι εκφράζουν έντονα παράπονα για τους στόχους που θέτουν οι εταιρίες. Η Porsche για παράδειγμα, θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 40% στην χώρα με τους αντιπρόσωπους να επιθυμούν έναν πιο ρεαλιστικό στόχο. Εκτός αυτού, οι αντιπρόσωποι έχουν να αντιμετωπίσουν και την διαρκή άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην χώρα που ναι μεν αυτή τη στιγμή μπορεί να μην έχει μεγάλο μερίδιο, αλλά στο εγγύς μέλλον προβλέπεται να αγγίξει το 10%.

Η αγορά στην Κίνα έχει περάσει το στάδιο που οι κατασκευαστές πάσχιζαν να καλύψουν τη ζήτηση και μάλλον το έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Τώρα αρχίζει να συμπεριφέρεται ως μία πιο ώριμη αγορά και οι κατασκευαστές πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι δεν αρκεί να πετάνε λεφτά στο πρόβλημα ελπίζοντας ότι θα λυθεί. Πρέπει να αναθεωρηθούν άμεσα οι στρατηγικές τους γιατί σε αντίθετη περίπτωση, σε μερικά χρόνια, θα έχουν πολύ σημαντικά προβλήματα…

ΠηγήReuters

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Υποχώρησαν κατά 5,2% οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Μάρτιο

Μειωμένες κατά 5,2% ήταν οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ τον Μάρτιο. Συγκεκριμένα πουλήθηκαν 1.031.875 νέα αυτοκίνητα έναντι 1.089.017 τον Μάρτιο του 2022,...

Γερμανία: Κόπηκαν οι επιδοτήσεις, μειώθηκαν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών

Ο απότομος τερματισμός των κρατικών επιδοτήσεων είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων να μειωθούν κατά 14,1% στη Γερμανία το πρώτο τρίμηνο του έτους,...