Στην έκθεση του Detroit η Ford παρουσίασε την Shelby GT350R Mustang για την οποία δήλωσε πως είναι καλύτερη από την Porsche 911 GT3. Αυτό είπε ο Dave Pericak, επικεφαλής μηχανικός της Mustang, ο οποίος συμπλήρωσε πως η Ford χρησιμοποίησε την 911 GT3 ως σημείο αναφοράς κατά την διάρκεια ανάπτυξης της GT350R.
Το αν η Ford το έχει όντως πετύχει, θα το δούμε μέσα στους επόμενους μήνες σε κάποιο συγκριτικό, αλλά μήπως η GT350R θα πρέπει να συγκριθεί με την 911 GT3 RS και όχι με την 911 GT3, την οποία προσωπικά θα την συνέκρινα με την “απλή” GT350.
Να θυμίσω πως η GT350R είναι η πιο “track-ready” Mustang που κατασκευάστηκε ποτέ και μπορεί να κινηθεί νόμιμα στον δρόμο, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν μέσα στο 2015. Διαθέτει αεροδυναμικό bodykit με αεριζόμενο καπό, μεγάλο διαχύτη, φουσκωμένα φτερά, carbon μεγάλη αεροτομή, αεραγωγούς στα φτερά, πλαϊνά skirts, μπροστά spoilers και νέους προφυλακτήρες.
Κάτω από το καπό του βρίσκεται ο V8 5,2-λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας απόδοσης απόδοσης άνω των 500 ίππων με 542 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, με τη κίνηση να περνά στον δρόμο μέσω ενός Torsen μπλοκέ διαφορικού. Φορά επίσης ηλεκτρονικό ψυγείου λαδιού και ζάντες 19″ από carbon στον βασικό εξοπλισμό, ενώ δεν διαθέτει κλιματισμό, στερεοφωνικό, πίσω καθίσματα, πατάκια, ρεζέρβα, κάμερα οπισθοπορείας και μεσαίο καζανάκι στην εξάτμιση, στη προσπάθεια της Μπλε Οβάλ εταιρίας να κρατήσει το βάρος όσο γίνεται χαμηλότερα.
Έτσι το βάρος της Shelby GT350R Mustang είναι κατά 59 κιλά λιγότερο από το Shelby GT350 Track Pack. Για όποιον πελάτη δεν τον νοιάζει το βάρος, η Ford προσφέρει το “Electronic Package” που προσθέτει στο αυτοκίνητο διζωνικό κλιματισμό, οθόνη αφής 8″, 7 ηχεία, πλαϊνούς καθρέπτες με φλας και αρκετά ακόμη. Εδώ μπορείς να βρεις λεπτομέρειες και από το φυλλάδιο παραγγελιών της.