Έκθεση Γενεύης 2015: Honda Civic Type-R με 310 άλογα [w/videos]

Σχετικά άρθρα

IMG_6576

Έπειτα από πολύμηνη αναμονή, η Honda παρουσίασε την έκδοση παραγωγής του Civic Type-R, μία ημέρα πριν ανοίξει τις πύλες της η έκθεση της Γενεύης.

Το αυτοκίνητο διαθέτει νέο εμπρός προφυλακτήρα, lip spoiler, μαύρη γρίλια, νέο πίσω προφυλακτήρα, διαχύτη, μεγάλη πίσω αεροτομή και πλαϊνές ποδιές. Οι ζάντες του είναι διαστάσεων 19″ με ελαστικά 235/35 που διαθέτουν ειδική σύνθεση. Τα μπροστά φρένα του Civic Type R είναι της Brembo με διάτρητους δίσκους 350 mm και τετραπίστονες δαγκάνες.

IMG_6533

Κίνηση παίρνει από έναν 2,0-λιτρο turbo VTEC κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού, που αποδίδει 310 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ. με τον κόφτη να είναι στις 7.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας, συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο ενώ η ισχύς, περνά στον δρόμο από τους τροχούς του εμπρός άξονα, αφού πρώτα περάσει από το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 5.7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του, είναι 270 km/h.

IMG_6544

Η Honda αναφέρει ότι εξοπλίζει το Civic Type-R με “διάφορα καινοτόμα νέα συστήματα στην ανάρτηση” που σκοπό έχουν φυσικά να μεγιστοποιήσουν την πρόσφυση. Ένα από αυτά τα συστήματα είναι το “Dual Axis Strut” στην εμπρός ανάρτηση, που μοιάζει με το RevoKnuckle της Ford. Στην ουσία, πρόκειται για τα κλασικά γόνατα McPherson στα οποία έχει τοποθετηθεί ένας extra σύνδεσμος έτσι ώστε ο τροχός να γυρνά γύρω από ένα σημείο ποιο κοντά στο κέντρο, μειώνοντας το φαινόμενο του torque steer κατά 50%. Στο πίσω μέρος, έχει διατηρηθεί ο ημιάκαμπτος άξονας αλλά διαφοροποιημένος ώστε να περιλαμβάνει ένα “συμπιεσμένο σωλήνα” που βελτιώνει την ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες. Επίσης, η Honda εξόπλισε το Civic Type-R με adaptive αμορτισέρ και ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης με νέες ρυθμίσεις για καλύτερη απόκριση και αίσθηση.

honda-civic-type-r-3595

Στο εσωτερικό βλέπουμε πως το τιμόνι είναι επενδυμένο με δέρμα με κόκκινες ραφές, με τον νέο πίνακα οργάνων να έχει κόκκινο φωτισμό και στο κέντρο του να δεσπόζει το στροφόμετρο. Στα δεξιά του υπάρχει το κουμπί Start/Stop του κινητήρα και στα αριστερά, το κουμπί +R. Το κουμπί αλλάζει διάφορες παραμέτρους, όπως την απόκριση του κινητήρα, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και του Adaptive Damper System τεσσάρων σημείων. Η λειτουργία “+R” θα είναι ακραία, και το αυτοκίνητο θα είναι ιδανικό για χρήση σε πίστα και θα εκτιμηθεί από τον πραγματικά ενθουσιώδη σπορ οδηγό.

IMG_6578

Θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στην Ευρώπη από το καλοκαίρι, σε πέντε χρώματα αλλά και στο πακέτο “GT Pack” που προσθέτει κόκκινες λεπτομέρειες στα splitters, αισθητήρες παρκαρίσματος, αισθητήρες φωτός, αισθητήρες βροχής, ηλεκτρικούς καθρέπτες, σύστημα πλοήγησ, ηχοσύστημα 320 Watt, διζωνικό κλιματισμό, κόκκινο κρυφό φωτισμό, το πακέτο Advanced Driver Assist Systems (αποτελούμενο από τα συστήματα Forward Collision Warning, Lane Departure Warning, Traffic Sign Recognition system, High-Beam Support System, Blind Spot Information και Cross Traffic Monitor.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Η επιστροφή ενός θρυλικού μοντέλου: νέο Honda Civic Type R: ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο για το δρόμο

  • Η έκδοση παραγωγής του Civic Type R παρουσιάζεται στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2015
  • Υψηλόστροφος νέος δίλιτρος κινητήρας VTEC TURBO προσφέρει περισσότερη ισχύ, ροπή και απόκριση από οποιονδήποτε προηγούμενο κινητήρα παραγωγής της Honda
  • Λειτουργική σχεδίαση – εντυπωσιακές στυλιστικές αναβαθμίσεις βελτιστοποιούν τη ροή αέρα προς όφελος των επιδόσεων και της ευστάθειας
  • Προηγμένα, νέα συστήματα ανάρτησης, μοναδικά στο Type R, διασφαλίζουν απολαυστική οδική συμπεριφορά και βελτιστοποιούν τη δυνατότητα μεταφοράς της ισχύος στο δρόμο ισχύος
  • Νέο +R mode βελτιστοποιεί την απόκριση του κινητήρα και του πλαισίου προάγοντας την οδηγική εμπειρία
  • Στη φάση εξέλιξης το Civic Type R ανέπτυσσε τελική ταχύτητα 270 km/h

Μετά από πενταετή αναμονή, το 2015 σηματοδοτεί την άφιξη του παγκοσμίως πλέον αναμενόμενου hot hatch, του Honda Civic Type R. Με προδιαγραφές ενός “αγωνιστικού αυτοκινήτου για το δρόμο”, το νέο Civic Type R θα θέσει νέα πρότυπα στην κατηγορία FWD hatchback υψηλών επιδόσεων.

Η έκδοση παραγωγής του τελευταίου θρυλικού hot hatch της Honda αποκαλύπτεται για πρώτη φορά στην 85η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης (5 – 15 Μαρτίου, Περίπτερο 4250, Hall 4).

Τα οχήματα Type R έχουν δημιουργήσει φανατικούς οπαδούς σε όλο τον κόσμο και το νέο μοντέλο δικαιώνει τις υψηλές προσδοκίες τους. Η παγκοσμίως πρώτη εφαρμογή του νέου δίλιτρου κινητήρα VTEC TURBO της Honda, το δυναμικό λειτουργικό στυλ και οι πρωτοποριακές νέες τεχνολογίες του πλαισίου συνδυάζονται για τη δημιουργία της πιο απολαυστικής εμπειρίας ανεξαρτήτως κατηγορίας. Το νέο 2015 Civic Type R θα αντλεί ισχύ από των επιδόσεων κινητήρα με κορυφαία χαρακτηριστικά στην 22-χρονη ιστορία του κόκκινου εμβλήματος “H”, σηματοδοτώντας το ξεκίνημα μιας νέας εποχής επιδόσεων για τη Honda.

Νέος υπερτροφοδοτούμενος 2.0 VTEC TURBO

Στην καρδιά του Civic Type R βρίσκεται ένας νέος, άμεσου ψεκασμού υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 2.0 VTEC TURBO με ισχύ, ροπή και επιδόσεις απαράμιλλες στην κατηγορία FWD (προσθιοκίνητων) hot hatch. Η μέγιστη ισχύς είναι 310 PS* στις 6.500 rpm, και η μέγιστη ροπή 400 Nm* στις 2.500 rpm – και οι δύο τιμές υψηλότερες από οποιοδήποτε προηγούμενο μοντέλο Honda Type R.

Με “κόκκινο” στις 7.000 rpm, ο κινητήρας – τμήμα της επόμενης γενιάς της σειράς Earth Dreams Technology της Honda – διαθέτει προηγμένο, νέο υπερσυμπιεστή με τεχνολογία VTEC που αποδίδει υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές και προσφέρει παρατεταμένη επιτάχυνση. Οι επιδόσεις του Civic Type R είναι απαράμιλλες στην κατηγορία hot hatch: η επιτάχυνση από 0 -100 km/h ολοκληρώνεται σε 5,7 δευτερόλεπτα* – η ταχύτερη στην κατηγορία προσθιοκίνητων hatchback – ενώ η τελική ταχύτητα, όπου επιτρέπεται, αγγίζει τα 270 km/h*. Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με ένα ομαλής λειτουργίας, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, που διασφαλίζει άμεση, ικανοποιητική σύνδεση με το σύστημα μετάδοσης, ενώ η ισχύς κατανέμεται στους εμπρός τροχούς.

Λειτουργικές σχεδιαστικές φόρμες

Οι μοναδικές στυλιστικές αλλαγές του Civic Type R χαρίζουν στο αυτοκίνητο μία δυναμική και γεμάτη αυτοπεποίθηση εμφάνιση εξυπηρετώντας όμως και λειτουργικούς σκοπούς. Η κομψή και αεροδυναμική σχεδίαση προδίδει ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο να διαπρέπει στις υψηλές ταχύτητες. Η έμφαση στην αεροδυναμική διασφαλίζει ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και κορυφαία αεροδυναμική συμπεριφορά.

Για να πετύχει το σκοπό του, το Civic Type R υποβλήθηκε σε εκτενή αεροδυναμική ανάλυση, δοκιμή και εξέλιξη. Η ομάδα εξέλιξης εργάστηκε ακούραστα για τους στόχους της μέσω υπολογιστικών μοντελοποιήσεων CFD και δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα στις ειδικές εγκαταστάσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Honda στη Sakura, Ιαπωνία, εκεί όπου εξελίσσεται ο κινητήρας της Honda για τη Formula One. Οι εργασίες εξέλιξης τεκμηριώθηκαν μέσω εκτενών δοκιμών πρωτοτύπων στο δρόμο και σε πίστες, όπως το σιρκουί της F1 στη Suzuka, το Nürburgring Nordschleife και οι εγκαταστάσεις δοκιμών της εταιρίας στο Takasu.

Ένα νέο, σχεδόν επίπεδο κάτω τμήμα αμαξώματος βοηθά στη ροής αέρα κάτω από το αυτοκίνητο και συνδυάζεται με πίσω διαχύτη για βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής πίεσης – “κολλώντας” το αυτοκίνητο στο δρόμο.

Η πίσω πτέρυγα έχει αναθεωρηθεί συγκριτικά με το Type R Concept. Η δομή της αεροτομής – η γωνία, το ύψος, το σχήμα και τα κάθετα πτερύγια – έχει σχεδιαστεί προσεκτικά με σκοπό τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής πίεσης χωρίς σημαντική αύξηση της αντίστασης στις υψηλότερες ταχύτητες. Αυτό βελτιώνει το κράτημα, κυρίως στις στροφές υψηλών ταχυτήτων.

Ένα φαρδύ εμπρός σπόιλερ και βαθιές πλαϊνές ποδιές διαχειρίζονται τη ροή του αέρα και μειώνουν την άνωση, ενώ ο εμπρός προφυλακτήρας είναι σχεδιασμένος για να εμποδίζει το στροβιλισμό του αέρα γύρω από τους εμπρός τροχούς, αυξάνοντας την ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητα και μειώνοντας τις δυνάμεις άνωσης.

Η διαχείριση της θερμότητας ήταν ένα ακόμα κρίσιμο θέμα για την ομάδα σχεδίασης, καθώς επηρεάζει αρκετές εμφανείς εξωτερικές σχεδιαστικές μετατροπές. Μεγαλύτεροι πάνω και κάτω αεραγωγοί επιτρέπουν την υψηλότερη παροχή αέρα στο χώρο του κινητήρα. Η ροή του αέρα κατευθύνεται από τους εξωτερικούς αεραγωγούς πάνω από τους τροχούς προς το επάνω τμήμα και τα ανοίγματα των διευρυμένων θόλων, ώστε να παρέχεται περισσότερη ψύξη και εξαερισμός για τον υψηλής απόδοσης κινητήρα.

Νέες, ελαφριές, αλουμινένιες 19άρες ζάντες υψηλής ακαμψίας, μοναδικές για το Type R, συμπληρώνουν τις οπτικές αλλαγές. Οι διευρυμένοι θόλοι των τροχών φιλοξενούν ελαστικά 235/35R19 που σχεδιάστηκαν ειδικά για το Type R.

Για τη διαχείριση της τεράστιας ισχύος του Type R, το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με ένα πακέτο φρένων Brembo υψηλών επιδόσεων, που έχει σχεδιαστεί ειδικά γι’ αυτό. Μπροστά, οι τετραπίστονες δαγκάνες παρέχουν επαρκή ισχύ πέδησης στα διάτρητα δισκόφρενα των 350 mm.

Το Type R διατίθεται σε πέντε χαρακτηριστικές αποχρώσεις που αναδεικνύουν τη γοητεία του δυναμικού νέου στυλ. Εκτός από την Championship White – κοινή με προηγούμενες γενιές του Type R – οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν Crystal Black (ιριδίζουσα), Polished Metal (μεταλλική), Brilliant Sporty Blue (μεταλλική) και Milano Red.

Καμπίνα με σπορ περιβάλλον

Μία σειρά αισθητικών και λειτουργικών αναβαθμίσεων μέσα στην καμπίνα ενισχύουν το σπορ χαρακτήρα του Type R. Όπως με τα προηγούμενα μοντέλα Type R, η λαβή του επιλογέα κατασκευάζεται από μηχανουργικά κατεργασμένο κράμα αλουμινίου. Σπορ καθίσματα υψηλής στήριξης, επενδυμένα με μαύρο ύφασμα τύπου σουέτ με κόκκινη διπλή ραφή παρέχουν στον οδηγό και το συνοδηγό άφθονη πλευρική στήριξη στις γρήγορες στροφές. Ασορτί κόκκινη διπλή ραφή εμφανίζεται επίσης στο μαύρο δερμάτινο τιμόνι και στο μαύρο κάλυμμα του λεβιέ ταχυτήτων. Η επένδυση οροφής αποτελείται από μαύρο ύφασμα, τονίζοντας τη σπορ εικόνα της καμπίνας.

Νέες τεχνολογίες στον τομέα των αναρτήσεων για πιο απολαυστική και ευέλικτη συμπεριφορά

Αρκετά καινοτόμα, νέα συστήματα ανάρτησης μοναδικά στο Type R βελτιώνουν τα χαρακτηριστικά συμπεριφοράς και μεγιστοποιούν τη μεταφορά της ισχύος στο δρόμο.

Ένα νέο Σύστημα Προσαρμοζόμενων Αποσβεστήρων τεσσάρων σημείων (Adaptive Damper System) έχει εξελιχθεί ειδικά για το Civic Type R. Αυτό επιτρέπει το συνεχή, ανεξάρτητο έλεγχο του κάθε τροχού ώστε να επιτυγχάνεται άριστο κράτημα στο δρόμο, να περιορίζεται η μεταφορά βάρους σε απότομη επιτάχυνση και επιβράδυνση και να διατηρείται μία σταθερή συμπεριφορά με ελάχιστες κλίσεις αμαξώματος. Κατά συνέπεια, διασφαλίζεται άνεση και ευελιξία σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης.

Ένα προηγμένο σύστημα εμπρός ανάρτησης Dual Axis Strut Front Suspension βοηθά στη μείωση των αντιδράσεων στο σύστημα διεύθυνσης υπό επιτάχυνση κατά 50% συγκριτικά με τις στάνταρ ρυθμίσεις της ανάρτησης του Civic, βελτιώνοντας τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, το στρίψιμο στο όριο και την αίσθηση του τιμονιού. Πίσω, ο ημιάκαμπτος άξονας Η του Type R φέρει αντιστρεπτική δοκό τύπου “crushed pipe” που μειώνει τις κλίσεις αμαξώματος έως και 180 % αυξάνοντας τη σταθερότητα στις γρήγορες στροφές. Τα συστήματα αυτά συμπληρώνονται από το Dual Pinion Electric Power Steering, που βοηθά να επιτυγχάνεται ταχεία γραμμική απόκριση διεύθυνσης και άριστη αίσθηση.

Νέο “+Rmode αυξάνει την απόκριση και την αδρεναλίνη του οδηγού

Το νέο Civic Type R θα σηματοδοτήσει την είσοδο του νέου διακόπτη “+R” που αυξάνει την απόκριση των διαφόρων συστημάτων του πλαισίου και της μετάδοσης. Το αποτέλεσμα είναι μία ακόμα πιο έντονη οδηγική εμπειρία, ιδανική για πίστα, που σίγουρα θα εκτιμήσουν οι λάτρεις της σπορ οδήγησης.

Όταν το +R mode είναι ενεργοποιημένο, η απόκριση του κινητήρα μεγιστοποιείται  με τη χαρτογράφηση της ροπής να αλλάζει σε πιο σπορ ρύθμιση με έμφαση στις επιδόσεις. Το σύστημα διεύθυνσης λαμβάνει λιγότερη υποβοήθηση και επομένως ανταποκρίνεται πιο άμεσα στις εντολές του οδηγού, ενώ η βασική δύναμη απόσβεσης από το νέο σύστημα Προσαρμοζόμενων Αποσβεστήρων τεσσάρων σημείων – Adaptive Damper System αυξάνεται κατά 30%. Αυτό μεταφράζεται σε πιο σταθερή και ευέλικτη συμπεριφορά για υψηλές επιδόσεις.

Νέο GT Pack προσφέρει περαιτέρω αναβαθμίσεις

Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν το Civic Type R τους με ένα νέο GT Pack.

Εξωτερικά, το GT Pack προσθέτει χαρακτηριστικές κόκκινες πινελιές στα εμπρός και πίσω σπόιλερ για πιο εντυπωσιακό στυλ, αλλά οι σημαντικότερες αναβαθμίσεις του GT Pack βρίσκονται στο εσωτερικό. Ο οδηγός απολαμβάνει έξτρα χαρακτηριστικά άνεσης όπως εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αυτόματους προβολείς με αισθητήρες φωτός, αυτόματους καθαριστήρες με αισθητήρα βροχής και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες. Ενσωματωμένο, δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Garmin (που περιλαμβάνει τετραετή, δωρεάν ενημέρωση χαρτών) προστίθεται στο σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας Honda Connect. Οι φίλοι της μουσικής θα ενθουσιαστούν με την προσθήκη ενός CD player και ενός αναβαθμισμένου premium στερεοφωνικού συστήματος οκτώ ηχείων 320 watt.

Όλοι οι επιβάτες θα εκτιμήσουν το αυτόματο, διζωνικό σύστημα ελέγχου κλιματισμού, και το προηγμένο περιβάλλον της καμπίνας που αναδεικνύεται από ένα κόκκινο φωτισμό.

Το GT Pack περιλαμβάνει επίσης Προηγμένα Συστήματα Υποστήριξης Οδηγού της Honda (Advanced Driver Assist Systems). Αυτή η ολοκληρωμένη σειρά τεχνολογιών ασφαλείας βασισμένων σε αισθητήρες περιλαμβάνει Forward Collision Warning, Lane Departure Warning, Traffic Sign Recognition system, High-Beam Support System , Blind Spot Information, και Cross Traffic Monitor.

Το σύστημα City-Brake Active της Honda θα τοποθετείται στάνταρ στο Civic Type R.

Το νέο Honda Civic Type R θα αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη από φέτος το καλοκαίρι. Πλήρεις προδιαγραφές του οχήματος θα ανακοινωθούν εν ευθέτω χρόνο.

[/learn_more]

ΠηγήHonda

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Honda: Τρία νέα ηλεκτρικά για την Κίνα

Στην έκθεση του Πεκίνου που θα διεξαχθεί την επόμενη εβδομάδα, η Honda θα παρουσιάσει μια νέα σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της. Αυτά θα φέρουν το...

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...