Η Alpina γιορτάζει φέτος 50 χρόνια από την ίδρυση της και στο περίπτερο της στη Γενεύη, τα αυτοκίνητα μιλούσαν γι’ αυτήν και για το τι έχει καταφέρει σε αυτόν τον μισό αιώνα.
Πρώτα απ’ όλα, ο βελτιωτικός οίκος είχε δύο ειδικές εκδόσεις της B5 και της B6. Κάτω από το καπό και των δύο, βρίσκεται μία σημαντικά τροποποιημένη εκδοχή του γνωστού twin-turbo V8 της BMW. Στην παρούσα μορφή, ο 4.4 λίτρων κινητήρας, αποδίδει 600 άλογα και 800 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο κιβώτιο της ZF και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Drexler για να περάσει την δύναμη στον δρόμο από τους πίσω τροχούς. Τα 100 km/h από στάση έρχονται σε 4.2 δευτερόλεπτα και η τελική είναι 327 km/h για την B5 sedan και 322 km/h για την B6 coupe και cabrio.
Ειδικά για τις Edition 50 εκδόσεις, η Alpina εξόπλισε τα δύο μοντέλα με εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic και νέες ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών. Φυσικά, μόνο 50 θα κατασκευαστούν από την κάθε μία έκδοση με την τιμή να ξεκινά από τα €115.226 για την B5 και από τα €135.000 για την B6.
Εκτός από αυτές όμως, Η Alpina είχε και την XD3 Bi-Turbo. Η XD3 προφανώς βασίζεται στην X3 αλλά κάτω από το καπό, ο 3 λίτρων straight-six αποδίδει πλέον 350 άλογα και 700 Nm ροπής. Αυτός, συνδυαζόμενος με το γνωστό πλέον 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο της ZF, επιτρέπει στο μεσαίο SUV να πιάνει τα 100 km/h από στάση σε 4.9 δευτερόλεπτα. Από εκεί και πέρα, η XD3 εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, ζάντες ελαφρού κράματος 20’’ και νέα εξάτμιση.