Η Michelin δεν επέστρεψε στην F1 εξαιτίας των απαιτήσεων για αυξημένη φθορά των ελαστικών

Σχετικά άρθρα

michelin f1 tyres

Από το 2011 που επέστρεψε στο πρωτάθλημα της Formula 1, η Pirelli έχει δεχθεί σφοδρή κριτική για τα ελαστικά που έχει παρουσιάσει. Εμείς στο Autoblog.gr, έχουμε τονίσει πάρα πολλές φορές πως η ίδια η εταιρεία δεν ευθύνεται αποκλειστικά για τα ελαστικά, αφού το μεγαλύτερο φταίξιμο πρέπει να πέσει στην FIA, που υπαγόρευσε την κατασκευή ελαστικών που φθείρονται εύκολα, για περισσότερο θέαμα και πιο απρόβλεπτους αγώνες. Εξάλλου, οι Ιταλοί είχαν αποδείξει στο παρελθόν στην F1 (δεκαετίες 80 και 90), πως μπορούν αν φτιάξουν λάστιχα που αντέχουν.

Αυτές οι απαιτήσεις της FIA, ήταν και η αιτία που η Michelin δεν επέστρεψε στο σπορ, αφού στόχος της είναι η μακροβιότητα του προϊόντος που παράγει. Οι Γάλλοι επιστρέφουν φέτος στο πρωτάθλημα μοτοσικλετών Moto GP, με τον τεχνικό διευθυντή της φίρμας, Nicolas Groubert, να αποκλείει ουσιαστικά την είσοδο στην Formula 1, όσο θα παραμένει το καθεστώς των τελευταίων χρόνων.

Ένα από τα βασικά στοιχεία για τη μάρκα Michelin, πάντοτε είναι η μακροζωία του προϊόντος. Κάθε φορά που αγωνιζόμαστε, προσπαθούμε να έχουμε τον καλύτερο δυνατό συμβιβασμό μεταξύ πρόσφυσης και μακροζωίας. (Στο MotoGP) Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να δίνουμε τον ταχύτερο γύρο, στον τελευταίο γύρο του αγώνα.

Αυτός είναι κι ένας από τους λόγους για τους οποίους δεν επιστρέψαμε στην Formula 1. Ενδιαφερόμασταν πολύ να επιστρέψουμε, αλλά όχι με τους κανονισμούς που έχουν και όχι με αυτό που ζητούσαν από την εταιρεία κατασκευής ελαστικών να κάνει.

Για εμάς (η υψηλή φθορά των ελαστικών) είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που θέλουμε να δείξουμε. Θα ήταν αντιπαραγωγικό. Έτσι, δεν υπήρχε κανένας τρόπος να το κάνουμε αυτό.

Σίγουρα, οι Michelin, Bridgestone, ακόμη και η Goodyear παλαιότερα, έκαναν τα δικά τους λάθη και δημιούργησαν τα δικά τους προβλήματα στο σπορ. Εξάλλου, είναι δύσκολο να ξεχάσει κανείς το φιάσκο στην Ινδιανάπολη το 2005. Όμως, η στρατηγική της F1 κάνει το σημαντικότερο λάθος από όλα: Δεν επιτρέπει να εμπλακούν στο πρωτάθλημα μεγάλοι και ιστορικοί κατασκευαστές, που έχουν πράγματα να προσφέρουν και θέλουν να επιστρέψουν σε αυτή…

ΠηγήCrash

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

GP Κίνας 2024, FP1: Ο Stroll θέτει το ρυθμό

Μετά από απουσία 5 ετών η Formula 1 επέστρεψε επίσημα στην Κίνα και την πίστα της Σαγκάη, για ένα Σαββατοκύριακο που περιλαμβάνει τον πρώτο...