Απέχουμε ακριβώς 8 εβδομάδες από την 24η Ιουνίου, ημέρα όπου θα παρουσιαστεί η νέα Alfa Romeo Giulia, ή όπως αλλιώς ονομαστεί και νέες πληροφορίες γίνονται γνωστές σχετικά τα μηχανικά σύνολα που θα εφοδιάζεται το πολυαναμενόμενο μοντέλο της ιταλικής εταιρίας.
Το μεσαίο sedan, που στοχεύει απευθείας στην BMW 3-Series, θα εφοδιάζεται με ένα νέο 1.8-λίτρων biturbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 300 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. και 400 Nm ροπή στις 3.800 σ.α.λ. Τα turbo θα είναι τοποθετημένα σε σειρά, με το πρώτο να είναι μικρής διατομής και να αναλαμβάνει δράση στις χαμηλές στροφές, ενώ από τις μεσαίες και μέχρι τον κόφτη θα ενεργεί το μεγαλύτερο turbo. O κινητήρας θα διαθέτει, επίσης, μεταβλητού χρονισμού βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής, ενώ φυσικά θα πληροί τις προδιαγραφές Euro 6. Θα συνδυάζεται με ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, στέλνοντας τη κίνηση στους πίσω τροχούς, και επιταχύνοντας το αυτοκίνητο από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6 δευτ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 245 χλμ/ώρα. Ο ίδιος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος και με διάταξη μονού turbo, που θα αποδίδει 240 άλογα, ενώ στη κορυφή θα υπάρχει ένας 3.0-λιτρος V6 twin-turbo με απόδοση κοντά στα 520 άλογα.
Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων, μέχρι σήμερα ξέρουμε ότι θα διαθέτει έναν 2,2-λίτρων τετρακύλινδρο turbodiesel κινητήρα απόδοσης 135 ίππων μέχρι 210 άλογα, και έναν νέο V6 3,0-λίτρων turbodiesel απόδοσης από 275 έως και 340 άλογα, που θα τοποθετηθεί επίσης και σε μερικά μοντέλα της Jeep και της Maserati.
Υπομονή ακριβώς οkτώ Τετάρτες για να διαπιστώσουμε αν όλες αυτές οι φήμες που έχουμε ακούσει κατά καιρούς είναι αληθινές. Πάντως οι προσδοκίες είναι εξαιρετικά ψηλές.