Πρεμιέρα σήμερα στο DTM με άνετη νίκη του Jamie Green και της Audi στον 40λεπτο αγώνα, με τους Pascal Wehrlein και Paul di Resta να συμπληρώνουν το βάθρο των νικητών, και οι δύο με Mercedes. Ο Βρετανός ξεκίνησε από την πρώτη θέση της εκκίνησης και δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα, παρά τις δύο εμφανίσεις στην πίστα του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Το μεσημέρι του Σαββάτου πραγματοποιήθηκαν τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, διάρκειας 20 λεπτών, με τον Jamie Green, όπως είπαμε, να κατακτά την pole για τον αγώνα, με δεύτερο τον Wehrlein και τρίτο τον Augusto Farfus με την M4 DTM. Ωστόσο, ο Βραζιλιάνος τιμωρήθηκε με ποινή 20 θέσεων για τον σαββατιάτικο αγώνα, αφού βρέθηκε λιγότερη από το επιτρεπόμενο (μισό λίτρο) ποσότητα βενζίνης στο ντεπόζιτο του αυτοκινήτου του. Πολύ καλά τα πήγαν οι οδηγοί της Audi, με την εταιρεία από το Ingolstadt να βλέπει 6 οδηγούς της στην πρώτη δεκάδα των δοκιμαστικών. (Μortara 3ος, Müller 4ος, Rockenfeller 6ος, Τambay 7ος, Molina 9ος Ekström 10ος).
Στον αντίποδα, άσχημα πλασαρίστηκαν οι οδηγοί της BMW, με τον πρωταθλητή Marco Wittmann να είναι 14ος, και να ακολουθούν 4 οδηγοί της στις τελευταίες 10 θέσεις, αφού όμως ανέβηκαν μια θέση ο καθένας μετά από την ποινή του Farfus (Da Costa 15ος, Spengler 17ος, Tomczyk 18ος, Glock 20ος). Ο καλύτερος οδηγός ήταν ο Blomqvist στην ένατη θέση.
Πολύ καλές συνθήκες επικρατούσαν πάνω από την πίστα του κρατιδίου της Βάδης-Βυρτεμβέργης, με τη θερμοκρασία αέρα λίγο πριν την έναρξη του αγώνα να είναι στους 18 βαθμούς Κελσίου και η αντίστοιχη στην πίστα να είναι στους 29. Μόλις έσβησαν τα πέντε κόκκινα φώτα, ο Green πετάχτηκε μπροστά και διατήρησε την πρώτη θέση του, ενώ το ίδιο έκαναν και οι Wehrlein και Mortara. Πιο πίσω ήδη ξεκίνησαν οι επαφές και οι μικροέξοδοι, ενώ ο di Resta, από την τέταρτη θέση, επιτίθεται και περνά τον Mortara για την τρίτη θέση.
Ο Wittmann έχει κερδίσει 7 θέσεις μέσα σε δύο γύρους, ο Glock 5 και βρίσκονται στην έβδομη και 15η θέση αντίστοιχα. Στην τρίτη στροφή της πίστας, αμέσως πριν την είσοδο στην parabolica, Da Costa, Blomqvist και Scheider συγκρούονται, ο Γερμανός οδηγός της Audi βρίσκεται προσωρινά εκτός πίστας, αλλά θα συνεχίσει μέχρι την είσοδο των pits, όπου και θα εγκαταλείψει, με την δεξιά μεριά του RS 5 DTM να είναι αρκετά “πληγωμένη”. Σε συνέντευξή του έπειτα, εμφανίστηκε με δεμένο το χέρι του εξαιτίας της σύγκρουσης. Ο Wickens εγκαταλείπει επίσης, με πρόβλημα στην αριστερή ανάρτηση της C63 DTM.
Στον τρίτο γύρο, ο Tambay περνά μπροστά από τον Wittmann για την έβδομη θέση, ενώ η διαφορά του Green με το δεύτερο έχει ανοίξει στα 3”. Ο di Resta καταφέρνει και προσπερνά τον Wehrlein για τη δεύτερη θέση και ο Rockenfeller καταδιώκει τον Mortara για την τέταρτη θέση, με συμπληρωμένα 7′ αγώνα. Παραμένουν αρκετά πίσω οι BMW, με τους Farfus, Glock και Tomczyk να μάχονται για την 13η θέση (έκτος γύρος).
Οι ζώνες για το DRS είναι ήδη τρεις από φέτος σε κάθε πίστα, γεγονός που το εκμεταλλεύονται οι οδηγοί, όπως ο Ekström που περνά τον Wittmann (μετά την parabolica) για την όγδοη θέση. Ακολούθως, ο Green αυξάνει τη διαφορά στα 3,8”, ο Blomqvist εγκαταλείπει στον έβδομο γύρο και οι θέσεις “4-8” είναι κατειλημμένες από οδηγούς της Audi (Mortara, Rockenfeller, Müller, Tambay, Ekström).
Μέχρι και τον όγδοο γύρο, ο Farfus είναι ο οδηγός με τις περισσότερες κερδισμένες θέσεις (10 τον αριθμό) και οι Vietoris, Spengler, Farfus kai Glock μάχονται για την ενδέκατη θέση, ενώ ο Ekström βρίσκεται εκτός του χρονικού παραθύρου του DRS και δεν μπορεί να ακολουθήσει τους προπορεύομενους οδηγούς της Audi. O Molina εγκαταλείπει στη συνέχεια, εμφανώς πηγαίνοντας αρκετά αργά, με τον Götz να μην μπορεί να τον αποφύγει, πέφτοντας πάνω του.
Στον δωδέκατο γύρο, ο δεύτερος di Resta ανοίγει τη διαφορά από τον τρίτο Wehrlein στα 1,8” και ο Juncadella, βρισκόμενος στη Sachs Kurve, θα κάνει λάθος και θα βρεθεί στην αμμοπαγίδα, εγκαταλείποντας τον αγώνα.Σε αυτό το σημείο, θα έχουμε την πρώτη εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας για την απομάκρυνση της C 63 DTM του Ισπανού. Οι διαφορές θα εκμηδενιστούν, ο Green θα χάσει το πλεονέκτημα και ο αγώνας ξεκινά από την αρχή!
Στον 14ο γύρο, η Μ4 που τελεί χρέη αυτοκίνητου ασφαλείας, μπαίνει μέσα στα pits, ο Green διατηρεί την πρωτοπορία και στις πίσω θέσεις, ο Ekström θα σταθεί άτυχος, αφού μετά την επαφή με τον Tambay (o Γάλλος οδηγός της Αudi θα βρεθεί προσωρινά στην αμμοπαγίδα) αναγκάζεται να μπει στα pits για αλλαγή του κλαταρισμένου ελαστικού.
Εντούτοις, οι συγκρούσεις συνεχίζονται, με τους Tomczyk, Auer και Paffett να έχουν τη δική τους στιγμή. Στο hairpin μετά την parabolica και (σταθερό) σημείο πλέον για προσπέραση, ο Γερμανός οδηγός της BMW, φρενάρει πολύ αργά, με αποτέλεσμα οι πίσω τροχοί της M4 DTM να μπλοκάρουν και εν συνεχεία να πέφτει πάνω στον Paffett, με τον Auer που ακολουθεί να μην μπορεί να αποφύγει τον Tomczyk και να συγκρούεται με αυτόν.
Η κατάληξη είναι τρεις εγκαταλείψεις και το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει για δεύτερη φορά την εμφάνισή του, 13′ πριν το τέλος. Ο Paffett χαρακτηρίζει “ηλίθια” την απόφαση του Tomczyk να φρενάρει τόσο αργά, αλλά τα περιστατικά αυτά συμβαίνουν σε κάθε αγώνα.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας είναι πλέον εκτός μετά από 2 γύρους και στον 19ο, η διαφορά μεταξύ των Tambay, Vietoris και Ekström βρίσκεται στα 6 δέκατα, με τους δύο τελευταίους να πηγαίνουν πλάι-πλάι στη μεριά του σταδίου. Ακολούθως, 5 οδηγοί της BMW έχουν τη δική τους, εσωτερική υπόθεση για την 8η θέση, με τον Wittmann να είναι όγδοος και ο Glock να καταφέρνει να προσπεράσει τον Farfus για την ένατη θέση, αλλά και στη συνέχεια περνά εντυπωσιακά και τον Wittmann από την εξωτερική! O di Resta νιώθει απειλητικό πλέον τον Wehrlein, αφού ο Γερμανός είναι 0,4” πίσω από τον πρώην πιλότο της F1. Aλλά, 3 γύρους πριν το τέλος, ο Wehrlein προσπερνά στα φρένα τον di Resta, εκμεταλλευόμενος και το DRS.
Στην κορυφή δε θα αλλάξει τίποτα μέχρι το πέσιμο τη καρό σημαίας και ο Jamie Green θα πανηγυρίσει την πρώτη νίκη του μετά το Norisring του 2012, παίρνοντας παράλληλα και μια άτυπη εκδίκηση για τον περσινό αγώνα στο Hockenheim, αφού το αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά και ο πολύ γρήγορος Mattias Ekström του στέρησαν τη νίκη.
Επόμενος αγώνας αύριο στις 14.20 ώρα Ελλάδος. Ακολουθούν οι βαθμολογίες οδηγών, ομάδων και κατασκευαστών.
[tabs slidertype=”top tabs” fx=”slide”] [tabcontainer] [tabtext]Κατάταξη Αγώνα[/tabtext] [tabtext]Βαθμολογία Οδηγών[/tabtext] [tabtext]Βαθμολογία Ομάδων[/tabtext] [tabtext]Βαθμολογία Κατασκευαστών[/tabtext] [/tabcontainer] [tabcontent] [tab]
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Ενδιάμεση Διαφορά |
---|---|---|---|---|
1. | Jamie Green | Audi Rosberg | 42:47.133 | |
2. | Pascal Wehrlein | HWA | +2.327 | |
3. | Paul di Resta | HWA | +3.221 | +0.894 |
4. | Edoardo Mortara | Audi Abt | +3.930 | +0.709 |
5. | Mike Rockenfeller | Audi Phoenix | +4.667 | +0.737 |
6. | Nico Müller | Audi Rosberg | +5.203 | +0.536 |
7. | Maxime Martin | BMW Team RMG | +11.140 | +5.937 |
8. | Timo Glock | BMW Team MTEK | +13.840 | +2.700 |
9. | Marco Wittmann | BMW Team RMG | +14.465 | +0.625 |
10. | Augusto Farfus | BMW Team RBM | +15.458 | +0.993 |
11. | Bruno Spengler | BMW Team MTEK | +15.968 | +0.510 |
12. | Mattias Ekström | Audi Sportsline | +16.247 | +0.279 |
13. | António Felix da Costa | BMW Team Schnitzer | +18.233 | +1.986 |
14. | Christian Vietoris | HWA | +20.797 | +2.564 |
15. | Adrien Tambay | Audi Abt | +25.038 | +4.241 |
16. | Maximilian Götz | Mücke | +25.434 | +0.396 |
Εγκατέλειψαν | ||||
17. | Lucas Auer | ART | – | – |
18. | Gary Paffett | ART | – | – |
19. | Martin Tomczyk | Schnitzer | – | – |
20. | Daniel Juncadella | Mücke | – | – |
21. | Miguel Molina | Audi Sportsline | – | – |
22. | Tom Blomqvist | BMW Team RBM | – | – |
23. | Timo Scheider | Audi Phoenix | – | – |
24. | Robert Wickens | HWA | – | – |
[/tab] [tab]
Θέση | # | Οδηγός | Ομάδα/Κατασκευαστής | Βαθμοί |
---|---|---|---|---|
1 | 53 | Jamie Green | Rosberg/ Audi |
25 |
2 | 94 | Pascal Wehrlein | HWA 2/ Mercedes-Benz |
18 |
3 | 3 | Paul di Resta | HWA 1/ Mercedes-Benz |
15 |
4 | 48 | Edoardo Mortara | Abt/ Audi |
12 |
5 | 99 | Mike Rockenfeller | Phoenix/ Audi |
10 |
6 | 51 | Nico Müller | Rosberg/ Audi |
8 |
7 | 36 | Maxime Martin | RMG/ BMW |
6 |
8 | 16 | Timo Glock | MTEK/ BMW |
4 |
9 | 1 | Marco Wittmann | RMG/ BMW |
2 |
10 | 18 | Augusto Farfus | RBM/ BMW |
1 |
11 | 12 | Daniel Juncadella | Mücke Motorsport/ Mercedes-Benz |
0 |
12 | 17 | Miguel Molina | Abt Sportsline/ Audi |
0 |
13 | 77 | Martin Tomczyk | Schnitzer/ BMW |
0 |
14 | 6 | Robert Wickens | HWA 1/ Mercedes-Benz |
0 |
15 | 10 | Timo Scheider | Phoenix/ Audi |
0 |
16 | 31 | Tom Blomqvist | RBM/ BMW |
0 |
17 | 5 | Mattias Ekström | Abt Sportsline/ Audi |
0 |
18 | 8 | Christian Vietoris | HWA 2/ Mercedes-Benz |
0 |
19 | 13 | António Félix da Costa | Schnitzer/ BMW |
0 |
20 | 7 | Bruno Spengler | MTEK/ BMW |
0 |
21 | 27 | Adrien Tambay | Abt/ Audi |
0 |
22 | 2 | Gary Paffett | ART Grand Prix/ Mercedes-Benz |
0 |
23 | 22 | Lucas Auer | ART Grand Prix/ Mercedes-Benz |
0 |
24 | 84 | Maximilian Götz | Mücke Motorsport/Mercedes-Benz | 0 |
[/tab] [tab]
Θέση | Ομάδα | Βαθμοί |
---|---|---|
1 | Audi Sport Team Rosberg | 33 |
2 | gooix/Original-Teile Mercedes-AMG | 18 |
3 | SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG | 15 |
4 | Audi Sport Team Abt | 12 |
5 | Audi Sport Team Phoenix | 10 |
6 | BMW Team RMG | 8 |
7 | BMW Team Mtek | 4 |
8 | BMW Team RBM | 1 |
9 | Audi Sport Team Abt Sportsline | 0 |
10 | BMW Team Schnitzer | 0 |
11 | ART Grand Prix | 0 |
12 | Mücke Motorsport | 0 |
[/tab] [tab]
Θέση | Κατασκευαστής | Βαθμοί |
---|---|---|
1 | Audi | 55 |
2 | Mercedes-Benz | 33 |
3 | BMW | 13 |
[/tab] [/tabcontent] [/tabs]
Σε περίπτωση δεν έχεις δει τον αγώνα και θέλεις να το κάνεις, βρίσκεσαι μακριά από έναν κλικ! Το DTM τον ανεβάζει στο επίσημο κανάλι του στο YouTube και μάλιστα μπορείς να τον παρακολουθήσεις σε HD!
https://www.youtube.com/watch?v=XJPpU_kB73E