Λεπτομέρειες για τα πελατειακά μονοθέσια από τον Ecclestone

Σχετικά άρθρα

F1 Cars

Μπροστά σ’ ένα αρκετά μεγάλο φάσμα αλλαγών βρίσκεται η Formula 1. Τίποτα δεν έχει εγκριθεί οριστικά, παρά την αρχική συμφωνία για το 2017, γεγονός που σημαίνει πως μπορεί να γίνουν προσθήκες στη λίστα των αλλαγών. Ένα από τα μέτρα που συζητείται είναι η επιστροφή των πελατειακών σασί, όμως δε γνωρίζαμε λεπτομέρειες για το συγκεκριμένο θέμα.

Ο Bernie Ecclestone έρχεται να μας δώσει τα δικά του σχέδια, καθώς αποκαλύπτει λεπτομέρειες για το σενάριο αυτό. Ο 84χρονος είναι υπέρ της ιδέας, μιας και υποστηρίζει ότι θα είναι μια καλή λύση για τα οικονομικά προβλήματα, όμως παραδέχεται ότι οι ομάδες προβάλουν αντίσταση για το θέμα.

Πιέζω για ένα ενιαίο σασί κι έναν ενιαίο κινητήρα, και να τρέχουμε όπως τώρα, αλλά οι ομάδες δεν μπορούν να συμφωνήσουν με αυτό. Έτσι, το κάνεις με 4 ή 5 ομάδες και αφήνεις μόνους τους κατασκευαστές, να κάνουν ό,τι θέλουν. Θα κάνεις όλα τα σασί ίδια και μετά θα συμφωνήσεις μ’ έναν κατασκευαστή κινητήρων. Θα πρέπει να δουλέψει.

Επίσης, θα δίνουμε δύο ολοκληρωμένα σασί τη 1η Ιανουαρίου, για $15 εκατομμύρια. Θα πληρώσουμε. Αν κοστίζει περισσότερο, θα τα δώσουμε. Αλλά, θα είναι καλύτερα αν το κόστος είναι μικρότερο. Όσο για το ενδεχόμενο να έχουμε πρωτάθλημα δύο ταχυτήτων, τι πιστεύετε ότι έχουμε τώρα; Θα μπορούσαμε να το κάνουμε να συμβεί (την ιδέα των πελατειακών σασί) αν προσπαθήσουμε αρκετά.

Ecclestone

Αντί να πρέπει να ψάχνουμε για έναν οδηγό που θα δώσει χρήματα στην ομάδα, μπορούμε να βρούμε έναν ταλαντούχο οδηγό και να τον βάλουμε μέσα στο μονοθέσιο. Έτσι, θα έχουμε πολύ περισσότερους οδηγούς με περισσότερο ταλέντο. Και αυτές οι μεγαλύτερες ομάδες είναι ηλίθιες, γιατί θα μπορούσαν ξαφνικά να βρουν δύο πολύ καλούς οδηγούς χωρίς να πληρώνουν τα λεφτά που δίνουν τώρα.

Η επί κεφαλής της Sauber, Monisha Kaltenborn, είναι εντελώς αντίθετη στην ιδέα των πελατειακών σασί -παρά τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα της ομάδας της-, τονίζοντας ότι οι χορηγοί θα είναι δυσεύρετοι. Ο Ecclestone, όμως, δεν έχει την ίδια άποψη.

Φυσικά και θα έχουν χορηγό. Αν ήμουν μία από τις μεγάλες ομάδες, δε θα ήμουν χαρούμενος επειδή θα ήξερα ότι μία από τις άλλες ομάδες θα μπορούσε να βρει εύκολα χορηγό, καθώς θα μπορούσε να χρεώσει λιγότερα χρήματα, και ακόμα θα ήταν (οι χορηγοί) στη τηλεόραση. Κοιτάξτε στον ανταγωνισμό που έχουμε στο μέσον τώρα, το δείχνει και αυτό η τηλεόραση. Τι διαφορά κάνει η θέση του μονοθεσίου;

ΠηγήAutosport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Φήμες θέλουν την Mercedes να υπέγραψε με τον Carlos Sainz

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιταλικής Gazzetta dello Sport η Mercedes επέλεξε τον Carlos Sainz ως αντικαταστάτη του Lewis Hamilton, υπογράφοντας διετές συμβόλαιο, με τον...